DumpStats voor BlueDAuvergne

926 +1375 -449

Kudos

#37280 (Top 11.6652%)

Kudos/dag 1.21
Kudos/reaguursel 7.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 273
Minste kudos op 1 reaguursel -69

119

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.16
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 28.6
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 24-07-2022
Eerste reactie op 20-05-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 23:25:11 op Afkoelen in het zwembad
Het geheim van een mooie bips is een korte bilspleet. Daar ben ik nu wel achter.

0 kudos 2026-06-20 23:32:24 op Nederland wint met 5-1
@menniehoennie | 20-06-26 | 23:18: Je gaat de komende jaarwisseling precies kunnen zien hoeveel draagvlak ervoor is. En Dumpert zit tegenwoordig overduidelijk vol met Gen Z. Downvoten alsof dat wat uitmaakt, maar nul inhoudelijke repliek. Triest.

5 kudos 2026-06-20 22:51:33 op Nederland wint met 5-1
@MaikelMaikelsen | 20-06-26 | 22:39:
Heb het even opgezocht. Jaarlijks lopen zo'n 7.000 tot 10.000 Nederlanders letsel op tijdens hun wintersportvakantie. Met vuurwerk worden jaarlijks 1000 tot 1200 gevallen van verwonding gemeld.

3 kudos 2026-06-20 22:48:56 op Nederland wint met 5-1
@MaikelMaikelsen | 20-06-26 | 22:39: En de gewonden en de slachtoffers bij de wintersport dan clown. Daar vallen jaarlijks meer gewonden bij dan vuurwerk maar daar hoor je geen kip over. En hobby voetbal. Ook daar vele malen meer gewonden dan bij vuurwerk.

Ik snap het appeal van vuurwerk totaal niet. Van wintersport ook niet trouwens, maar goed. Het laat wel zien hoe maakbaar de verontwaardiging is. Het meeste volk in de panelen herhaalt netjes wat ze wordt verteld in de media.

-5 kudos 2026-06-20 21:53:40 op Nederland wint met 5-1
Dat vuurwerkverbod is onuitvoerbaar en onhandhaafbaar. Ik heb zelf een hekel aan vuurwerk, maar net als met een verbod op coke... als er geen kritisch draagvlak is onder de bevolking kun je wetten maken wat je wilt.

-17 kudos 2026-06-17 09:13:55 op Goeiemorgen!
Haha Kijk dr verliefd op zichzelf zijn dan. Verschrikkelijk

4 kudos 2026-05-19 23:43:46 op Lekker stukje zalm besteld
In Nederland wordt vis verplicht diepgevroren. De parasieten zitten er nog wel in maar zijn harstikke dood. Eet smakelijk

25 kudos 2026-05-17 23:41:49 op Entree bruidsmeisje gaat fout
Ik weet inmiddels dat ik zwart gezielde misantroop ben maar godsamme ik krijg al jeuk bij het idee dat ik hier gemaakt lollig binnen moet komen lopen. Zeer irritant

1 kudos 2026-05-16 22:16:42 op RIP Timmy de bultrug
Dit heeft werkelijk niets met antropomorfisme te maken?

74 kudos 2026-04-12 22:51:52 op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Ik zeg verder niks he, maar ik weet toevallig dat als een hond agressief is deze geruimd wordt. Weet ook niet waarom ik dit zo ineens verzin.

1 kudos 2026-04-09 22:02:08 op Hé meisje, pas op!
Inderdaad. Denk dat er menig mens flink jaloers is op zo'n vloer

40 kudos 2026-04-09 22:00:24 op Keukenspecialist flipt finaal
Dit zijn van die mensen die volgens mij heel erg op zouden knappen van een corrigerende tik. Er zijn genoeg mensen die nooit eens zo'n tik hebben gehad, en Lodewijk is er één van. En hoe dom zijn die lui dat ze dat contract tekenen...

-16 kudos 2026-03-14 23:35:00 op Kinderen traumatiseren altijd +1
Zo wat een kut grap. De enige lieve dingen in beeld zijn het kleine meisje en de honden. Kut mens met je tiktok bullshit trends.

-37 kudos 2026-02-20 14:44:23 op Trommelmeisje in Ecuador
Die is gewoon dik hoor. Kan ze leuk lachen maar dat heeft niemand wat aan

-5 kudos 2026-02-12 15:03:43 op Woensdag wasdag
Haha deze vrouw is compleet glasgeschoren, heeft een tattoo en fikse neppe knikkers en deze man zegt 'lekker naturel'. Begrijp me niet verkeerd ik vind ze geschoren ook het fijnst maar dan moet je niet zeggen lekker naturel

7 kudos 2026-01-20 22:56:11 op Autoroof gaat mis
Weet je wat nog meer cringe is dan mensen die in AI trappen? van die mensen die alles AI noemen om er maar niet in te trappen, maar dat dan vooral ook doen bij videos die geen AI zijn. Zodat ze toch nog weer bewijzen zelf ook het verschil tussen AI en echt niet te zien....

Dit is geen AI...

7 kudos 2026-01-02 01:32:41 op Vuurwerk op vluchtelingen
Ja we kunnen vuurwerk wel gaan verbieden maar volgens mij moeten we gewoon stoppen met het subsidiëren van de voortplanting van laag begaafd volk.

Ik heb vorig jaar 68% belasting betaald, en gewacht tot mijn 35e om alles op de rit te hebben en een kind op de wereld te zetten. Van die belastingencenten zijn er ruim 50 Dilano's, Prescilla's en Mo'tjes geboren en in leven gehouden

-16 kudos 2025-11-18 12:31:15 op Dikke biem in Omsk
@Slobberaar | 18-11-25 | 12:05: Zo ja hoe durf je iets uit 1974 niet te kennen! Vuile cultuurhond! Dat liedje is pas 51 jaar oud en jij kent het niet? En dan zeker met een kut excuus komen dat jij 33 jaar na de uitkomst van dit liedje geboren werd zeker? Onvergeeflijk in de ogen van een reaguurder!

84 kudos 2025-10-28 22:46:16 op Niet shanken Swieber!
Als mijn hollandse zoon "heef mes" zegt op een filmpje heeft hij een groter probleem dan Abdul

4 kudos 2025-09-12 01:07:52 op Megafoontsjappies zijn blij met Kirk's dood
@freakspark | 12-09-25 | 00:43: Als je meent een quote te moeten posten, die continue gecirculeerd wordt in linkse kringen, maar niet de moeite neemt om die quote even te checken op compleetheid dan ben je redelijk hersendood ja.

4 kudos 2025-09-12 00:25:46 op Megafoontsjappies zijn blij met Kirk's dood
@dodo12321 | 11-09-25 | 22:20: DIe quote die jij als hersendode herhaalt is incompleet. HIj zegt dat empathy veel schade heeft veroorzaakt, en dat hij sympathie prefereert.

Maar dat weet jij niet, want jij kijkt alleen weer die achterlijke polariserende half-afgeknipte quote die je gevoerd krijgt van je eveneens hersendode linkse vriendjes.

7 kudos 2025-08-14 08:52:47 op New York toen en nu.
Haha alsof het hier beter is. Sinds de jaren 90 is het hier ook alleen maar bergafwaarts gegaan en het gaat alleen nog maar harder

-2 kudos 2025-07-22 01:10:55 op Muricans in het buitenland
Poh ik wou dat ik zo dom was dat ik met zoveel zelfverzekerdheid een multivariabele vergelijking zo univariabel kon verklaren. Jaloers op dit soort simpelheid. Waarschijnlijk is het leven dan gewoon heerlijk overzichtelijk.

4 kudos 2025-04-17 02:00:40 op Teen +1
Het zou je dochter maar zijn

30 kudos 2025-03-27 21:28:09 op Leuk KLM
Slim wel om dit online te plaatsen

-18 kudos 2025-02-25 23:39:23 op Pas op voor overstekende privéjets
Je zou toch bij elk filmpje maar je gal moeten spuwen over een president van een continent dat hier 10.000km vandaan ligt. Ik wed dat je niet eens weet wie de voorzitter van de Europese commissie is, noch welke rechten de Europese commissie heeft maar wel compleet geprogrammeerd op orange man bad. Triest hoor

7 kudos 2025-02-25 20:43:02 op Even mesje pakken uit de auto
@DiePanzerVorwaerts | 25-02-25 | 20:36: Jij hebt nogal gauw dat je mensen die kritiek hebben op Nederland het land uit wilt hebben of niet? En elk filmpje dat ik kijk zit je in de panelen te typen. Misschien moet je zelf eens van je zolderkamer afkomen en wat meer buiten zijn?

0 kudos 2025-02-22 13:31:07 op Trump duldt geen tegenspraak van Maine
@Neuth | 22-02-25 | 12:41: de federale overheid geeft staten funding (belasting geld) voor het uitvoeren van federaal beleid. De governeur in Maine weigert om federaal, democratisch gelegitimeerd, rechtsstatelijk tot stand gekomen beleid uit te voeren. Trump zegt daarop "als je het niet doet, dan draaien wij de geldkraan dicht" en die bevoegdheid heeft hij op basis van title 9 (TITLE IX Education Amendements Act 1972)

Daar kunnen jij en journalisten wat van vinden, prima. Maar jullie hebben niet het recht om je gelijk te claimen en tegelijkertijd er faliekant naast te zitten met een of andere kromme dictator/ afperser of authoritaire dictatuur fantasie.

Zo zit het gewoon niet beste jongen, ook niet als je het blijft herhalen

0 kudos 2025-02-22 12:27:33 op Trump duldt geen tegenspraak van Maine
@DiePanzerVorwaerts | 22-02-25 | 11:37: nee, hij dreigt de stroom van federale belastingen stop te zetten als de staat zich niet houdt aan de federale wet.

Dat is de kern van de hele constitutionele republiek... Lees section 9 eens... Je hebt echt geen idee waar je het over hebt maar hebt wel een hele sterke mening.

Vind je dat zelf handig?

-10 kudos 2025-02-22 12:25:13 op Trump duldt geen tegenspraak van Maine
Omdat hij de wet naleeft? Hoe kan het dat mensen als jij zon sterke mening hebben zonder ook maar een seconde moeite te nemen om na te denken?

1 kudos 2025-02-22 12:23:52 op Trump duldt geen tegenspraak van Maine
Wat ambieert? Het naleven van de Trias politica en het feit dat staten gebonden zijn aan de federale overheid als zij gebruik willen maken van federale belastingen?

Oh god wat een horror en dictatuir

1 kudos 2025-02-22 12:22:59 op Trump duldt geen tegenspraak van Maine
@Unleashed123 | 22-02-25 | 11:34: gelukkig lees ik het alsnog. Uiteraard de te verwachten reactie, "ik ben te goed om met jou in discussie te gaan" want je hebt nul argumentatie.

En doe jezelf een plezier. Google even "NRC Fundamentele koerswijziging OM: dieven en oplichters zo min mogelijk voor de strafrechter"

Voordat je jezelf nog verder diskwalificeert

-3 kudos 2025-02-22 11:26:59 op Trump duldt geen tegenspraak van Maine
@DiePanzerVorwaerts | 22-02-25 | 11:11: je zit er compleet naast Panzer. In plaats van dat ik het jou uitleg, leg jij het mij eens uit. Waarom is Trump een nare enge dictator hier in de context van dit filmpje, welke rechtsstatelijk principes overtreedt hij?

Toe, je bent al in meerdere commentaren hier aan het zaniken, mensen voor dom uit aan het maken en weet ik veel. Maak het nu eens inhoudelijk en feitelijk

-14 kudos 2025-02-22 11:13:25 op Trump duldt geen tegenspraak van Maine
@MojoNL | 22-02-25 | 10:33:
Je bent oprecht nu mentaal aan het masturberen met een fantasie die je zelf verzint in een poging jezelf en anderen te gaslighting in het geloven van deze onzin. Nogmaals er wordt geen enkele grens opgerekt. Trump zegt federale funding in te trekken die op basis van title IX wordt gegeven als Staten zich niet aan federaal beleid houden. Dat is volledig legitiem, rechtstatelijk en democratisch. Jij moet eerst nog eens aan gaan tonen waarom dit zogenaamde allemaal zo extreem is? Volgens mij ben jij zeer makkelijk mentaal te kneden en tot meningen te bewegen omdat kritisch denken je niet zo makkelijk af gaat

-6 kudos 2025-02-22 11:07:30 op Trump duldt geen tegenspraak van Maine
@Unleashed123 | 22-02-25 | 10:46:
Wat een intelligente houding. Iedereen die het hier niet bevalt en tegenspreekt moet oprotten maar tegelijk is Trump een enge dictator omdat hij de federale wettelijke mogelijkheden gebruikt om Staten aan de federale wet te laten houden.

Vroeger kon je het gewoon met elkaar oneens zijn en dan met een discussie elkaars standpunten uitwisselen. De nieuwe generatie zegt liever stoer online dat je op moet rotten als je je uitspreekt over wat jij denkt dat goed voor je land is.

Triest mannetje ben jij unleashed