4,163 +4461 -298
Kudos
#15995 (Top 5.0050%)
| Kudos/dag | 6.67 |
| Kudos/reaguursel | 21.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 486 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -53 |
4,163 +4461 -298
Kudos
#15995 (Top 5.0050%)
| Kudos/dag | 6.67 |
| Kudos/reaguursel | 21.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 486 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -53 |
196
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.31 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 12 |
| Reacties per reaguursel | 0.89 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 30-05-2024 |
| Eerste reactie op | 09-10-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-25 14:32:22 door Kloekkloek op Ultieme tip voor de hitte
Zeker!
3 kudos 2026-06-20 18:53:07 door limpNoodles op 10 10 10!
5 - 1
-7 kudos 2026-06-20 14:06:08 door dikkejenkie op Goedemorgen Nederland kijken
@Riddertommie | 20-06-26 | 15:20: Plekie?
17 kudos 2026-06-20 13:20:18 door Riddertommie op Goedemorgen Nederland kijken
Al ben jij nog zo een gekkie, bij Spie is altijd een plekie.
5 kudos 2026-06-18 13:11:08 door DieMonde op Er is altijd iemand met nog meer haast..
Gaat toch gewoon om aan te tonen wat voor idioten er rond rijden. Dit zijn nou precies die bestuurders met lak aan alles die op een weg met daarnaast een fietspad de kinderen en begeleider de dood in jagen.
0 kudos 2026-06-17 12:40:18 door Peterrrrrrrr op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@WieWilWat | 17-06-26 | 09:57: Wat zouden die blauwe lampjes aangeven denk je?
-1 kudos 2026-06-17 12:20:52 door macflipper op Metettica
@Madco3 | 17-06-26 | 13:29: voor wetenschappelijk onderzoek is ze ook op reddit te vinden. Alexis-DownUnder
-1 kudos 2026-06-17 12:00:24 door RD88 op Metettica
hier wat meer https://www.reddit.com/u/Alexi...
-2 kudos 2026-06-17 11:54:21 door Loosecanon op Metettica
Madco: bedankt voor de aanvulling, ik stel mijn mening bij.
3 kudos 2026-06-17 11:29:03 door Madco3 op Metettica
@Loosecanon | 17-06-26 | 13:24: In een jurk mag ze er best zijn hoor.
https://www.tiktok.com/@alexis... Tevens hou ik ook wel van vrouwen die niet alleen met een kilo make-up op de straat op durven.
1 kudos 2026-06-17 11:24:38 door Loosecanon op Metettica
Hoeft van mij niet hoor.
8 kudos 2026-06-17 08:38:29 door lamlulgenie op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
De verkeerssituatie laat dat ook niet echt toe, hè? Vooral niet als er één of andere witte Golfrijder in de weg gaat rijden.
14 kudos 2026-06-17 07:59:41 door John McClane op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Soms moeten mensen héél voorzichtig vervoerd worden, om maar eens wat te noemen.
-11 kudos 2026-06-17 07:57:42 door WieWilWat op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@gimme4bucks Als je 1 seconde had nagedacht, had je dan kunnen bedenken dat de conclusie is dat de titel een tikkeltje overdreven is?
6 kudos 2026-06-17 07:54:51 door gimme4bucks op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
De conclusie die je hieruit trekt is dan? Volgens mij was jouw reaguursel gewoon een halve zin te lang.
4 kudos 2026-06-16 09:20:02 door joepmeloen58 op Stuurfoutje du jour
Kreeg net belangrijke whatsapp binnen.
-2 kudos 2026-06-16 09:16:50 door Wegrennerd op Stuurfoutje du jour
technische defect, klapband, wielophanging afgebroken?
1 kudos 2026-06-09 14:51:56 door simvastatien op De rijdende rukker
@SpaceVogel | 09-06-26 | 15:46:
Aan de man met de meeste ervaring: SpaceVogel.
3 kudos 2026-06-09 13:46:35 door SpaceVogel op De rijdende rukker
Aan wie vraag je dat?
-1 kudos 2026-06-09 13:46:03 door IsmaelitischZandboer op De rijdende rukker
De truc is klaarkomen zonder ejaculatie. Hou je veel energie over die je aan leukere dingen kunt besteden dan aan een krokante sok maken.
12 kudos 2026-06-09 10:08:49 door threeheadedmonkey op Vandaag heb ik deze doosje aan
Dit reaguursel is onder dreiging geplaatst.
2 kudos 2026-06-05 11:56:33 door pietjanklaashenk op PottenbakTV
Hij is het dekseltje op jouw potje?
-1 kudos 2026-06-02 14:06:18 door Neuth op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
@AppelKarel | 02-06-26 | 15:51: Onze individuele capaciteit is te laag om om te kunnen gaan met de millennia aan collectieve accumulatie.
0 kudos 2026-06-02 14:01:09 door prakkert op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
Valt nog mee dat je gemist hebt dat de slagboom aan de andere zijde van het spoor mee omhoog ging toen die bolle er aan begon te rommelen. En met deze slagboom weer mee omlaag.
19 kudos 2026-06-02 13:56:37 door LieverSudoDanZwitsal op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
Die vent is zo dik, er zitten echt wel tieten in dit filmpje.
-5 kudos 2026-06-02 13:51:25 door AppelKarel op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
Die vent is zo dik, die heeft zoveel massa dat hij zijn eigen zwaartekracht heeft. Ik kan me voorstellen dat dit lastig lopen is.
1 kudos 2026-06-02 11:40:34 door owikzegmaarwat op Schudden in de keuken
Waarom?
0 kudos 2026-06-02 10:34:55 door Uhoortnogvanons op Schudden in de keuken
Spreek voor jezelf ja.
0 kudos 2026-06-02 10:13:44 door AzzKickah op Schudden in de keuken
Gelukkig wel.
5 kudos 2026-06-02 09:16:25 door Bosse1976 op Schudden in de keuken
Ja ... fantastisch toch
25 kudos 2026-05-14 10:44:22 door unbanned op Fitmeisje laat haar spierballen zien
Die "tietjes" is niks mis mee. Zie dat liever als een paar kwarktassen met de tepel naar het zuiden.
0 kudos 2026-05-10 19:00:00 door standjehopeloos op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
@Slip | 10-05-26 | 16:15: Ja en dan dan nog heeft BD lovers gelijk. Denk jij daar anders over, hoop ik voor de gehele mensheid dat jij nooit een rijbewijs krijgt.
-2 kudos 2026-05-10 15:23:05 door DrLoco op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
@Wakemeister | 10-05-26 | 16:57: Nee, ik maak maar 1 typo
9 kudos 2026-05-10 14:57:53 door Wakemeister op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
@DrLoco | 10-05-26 | 16:18: Zpreken is silver, swijgen is gout bij jou denk ik hè.
21 kudos 2026-05-10 14:34:38 door DoeIsNietDoen op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
@Slip | 10-05-26 | 16:15: Jij bent deze dashcammert zeker?
20 kudos 2026-05-10 14:18:08 door DrLoco op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
@Slip | 10-05-26 | 16:15: jij mag swijgen en kijken tot je zelf een rijbewijs hebt.
-79 kudos 2026-05-10 14:15:47 door Slip op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
anders kijk je even het hele filmpje kneus.
5 kudos 2026-05-01 13:59:19 door Puddingbuks_82 op Auto gekocht op Temu
50 euro velgen erbij
0 kudos 2026-05-01 10:48:09 door nieuwsgierige pelg op We vieren dat het 1 mei is
@fapsok | 01-05-26 | 09:48: Als hij technisch niet omhoog komt, is er niets neukbaar aan.
0 kudos 2026-05-01 09:56:44 door pietpvv op We vieren dat het 1 mei is
Also also.
1 kudos 2026-05-01 09:43:58 door SnotYoung op We vieren dat het 1 mei is
Alles is neukbaar, het moet alleen je smaak wezen...
-1 kudos 2026-05-01 08:13:24 door InternetNiet op We vieren dat het 1 mei is
@fapsok | 01-05-26 | 09:48: Sterker nog, bij een paar van die fossielen glijd hij er wss zo in zonder spuug.
2 kudos 2026-05-01 08:02:04 door befklets op We vieren dat het 1 mei is
Doe mij die derde dame van links maar in het roze bloesje!
9 kudos 2026-05-01 07:48:08 door fapsok op We vieren dat het 1 mei is
Technisch gezien zijn ze allemaal neukbaar
4 kudos 2026-05-01 07:44:04 door owikzegmaarwat op We vieren dat het 1 mei is
jonge mensen gaan doorgaans niet bij een koor nee.
1 kudos 2026-04-28 18:49:52 door threeheadedmonkey op Mama draait behoorlijk door
Jottewawee m'kaddesh.
-7 kudos 2026-04-28 09:13:04 door John McClane op Mama draait behoorlijk door
Ze heeft gewoon tieten. Onmogelijk om te beoordelen of ze goed zijn, met kleren aan.
10 kudos 2026-04-28 08:54:50 door Massiefje op Mama draait behoorlijk door
Groot staat niet altijd gelijk aan 'goeie', hoor.
0 kudos 2026-04-22 05:10:13 door ZoltarTheMagnificent op Stierenvechter in Sevilla zwaargewond na stier in z'n kont
Wat niet is kan nog komen. Gewoon een keertje proberen.
1 kudos 2026-04-13 18:15:20 door DunDap op Bezorger heeft pechdag
de camera fimt bij mij maar maximaal 50 meter van de weg. ik zag hem dus niet van kilometers ver aankomen..