863 +887 -24
Kudos
#38744 (Top 12.1233%)
| Kudos/dag | 4.23 |
| Kudos/reaguursel | 15.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 239 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -6 |
863 +887 -24
Kudos
#38744 (Top 12.1233%)
| Kudos/dag | 4.23 |
| Kudos/reaguursel | 15.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 239 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -6 |
55
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.27 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12 |
| Reacties per reaguursel | 0.45 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 10-07-2025 |
| Eerste reactie op | 03-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
16 kudos 2026-06-25 11:45:44 op Als een echte man op jacht naar voedsel
Robin Food.
0 kudos 2026-06-25 11:32:45 op Gisteravond in Kansas City
Vannacht? Voor al die mensen speelt oranje gewoon om 18.00u vanavond.
0 kudos 2026-06-13 14:45:17 op Ben je bang?
https://www.dumpert.nl/item/10...
-2 kudos 2026-06-13 13:09:19 op Visser springt in eigen net
de halve zee leeg? Man, er is meer water dan land op de wereld, jij hebt geen idee hoeveel vis er is.
10 kudos 2026-06-12 19:38:47 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Zo jammer dat er geen hollande kerels in de buurt lopen om er flink in te vliegen en die smeerlappen flink toe te takelen
41 kudos 2026-06-11 11:06:21 op Goeie techniek
Wordt tijd dat die AI tools geld gaan kosten, hopelijk komt er dan minder onzin op m'n scherm.
4 kudos 2026-06-09 17:13:25 op Sjiezes!
Een Belg in Den Bosch, tja dat is vragen om gezeik
16 kudos 2026-06-09 17:11:46 op En dan als je geschoten hebt, doe je niet zo..
Kijk de wezel op 3 seconden bang zijn
7 kudos 2026-06-09 14:51:13 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Ongeschikt
56 kudos 2026-06-09 10:07:57 op Rollen omgedraaid
Je kind zal maar even de dam af komen rijden met z'n mini trekker of loopfietsje. dwaas
-5 kudos 2026-06-02 15:51:25 op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
Die vent is zo dik, die heeft zoveel massa dat hij zijn eigen zwaartekracht heeft. Ik kan me voorstellen dat dit lastig lopen is.
7 kudos 2026-05-28 14:30:04 op Goh-je-verwacht-het-niet-nieuwsbericht
Hoog tijd die mensen te verbannen en influencers te verbieden wegens gevaar voor volksgezondheid.
0 kudos 2026-05-28 11:52:26 op Als er één schaap in de sloot is...
Mooi samengewerkt, beestje blij, goed bezig.
3 kudos 2026-05-27 20:50:19 op Telegraafstagiair mocht ook een item maken
De opleiding journalistiek is ook niet meer wat het ooit geweest is. Wat een niveau.
19 kudos 2026-05-27 20:15:46 op Jochie geeft geen neuq
Of een adrenalinejunkie
15 kudos 2026-05-27 20:13:27 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
3 jaar?
1 vlucht naar Thailand is 9000 km, per km is het 150g co2 uitstoot voor lange vluchten. Dus, zo'n 1.350kg co2 uitstoot per enkele reis.
Een airco kost circa 400kwh per zomer. Dat komt neer op 120kg co2 uitstoot.
Dus, voor een enkeltje Thailand kun je 10 jaar je airco vol openzetten in de zomer.
Bronnen:
(afstand) https://www.corendon.nl/vliegt...
(Co2 vliegtuig) https://www.corendon.nl/vliegt...
(Verbruik airco) https://www.corendon.nl/vliegt...
(kwh naar co2) https://www.corendon.nl/vliegt...
Dus, een retour Thailand is minimaal 20 jaar de airco thuis aan in de hele zomer.
19 kudos 2026-05-21 14:30:24 op Mammoettand gevonden in Nederland
Wat een onzin weer. Internet is verpest.
0 kudos 2026-05-17 16:13:58 op Biljart prank
Dit is een pooltafel.
55 kudos 2026-05-12 12:05:43 op Jij mij nat maken
Temptation island Kurwa editie.
2 kudos 2026-05-09 11:25:16 op Daar stap ik zo overheen!
Nou is je zakje wel finish... holllaaa
-3 kudos 2026-04-16 19:30:31 op Hij rijdt gewoon vanzellef
Tesla ASS. (Actually Smart Summon)
3 kudos 2026-04-16 19:21:12 op Wolf op ganzen jacht
De galama galama wolf
12 kudos 2026-04-16 18:49:34 op Je racisme even parkeren
Eencelligen
1 kudos 2026-04-15 15:10:37 op Hoe snel is een poes?
10 seconden filmpje is tegenwoordig vaak AI. ook de vacht van het beestje is bijzonder mooi en de manier waarop de kat de muis vangt is vreemd. Maar goed, tegenwoordig is het allemaal zo mooi. Ik zou bij deze wel aan kunnen nemen dat dit AI is.
-5 kudos 2026-04-15 15:07:49 op Creatief verkleedideetje met afwasbare verf
of na een hele dag zonder zonnebrand in de zon hebt liggen bakken, de vellen er aftrekt
-1 kudos 2026-04-15 13:29:43 op Scootmobiel op rondweg
In Nederland zijn ze er wel heel snel bij als iemand begeleiding nodig heeft tegenwoordig.
24 kudos 2026-04-02 16:12:10 op Stukje vliegen met je bejaarde papegaai
Hier past dat deuntje van Airwolf mooi bij.
2 kudos 2026-04-02 16:11:29 op Ook voor hem bijna weekend
Airfucken, het nieuwe droogneuken
10 kudos 2026-03-18 18:50:39 op Meisje doet het voor
Wat ze heeft is prima, zal een sportbeha aanhebben waardoor het allemaal net wat strakker zit.
2 kudos 2026-03-18 18:49:22 op Partijmevrouw 'samen' haalt flyer van andere partij uit brievenbus
Goede reclame zo
2 kudos 2026-03-18 16:35:16 op Klaar met vechten nu! Hup doorrijden!
Korte lontjes tegenwoordig. Jammer. Goede actie van de weginspecteur.
0 kudos 2026-03-13 11:31:33 op Poepen, we doen het allemaal
repost https://www.dumpert.nl/zoek/po...
13 kudos 2026-03-12 14:40:31 op Trucje voor monteurs
De roze panter, nostalgisch deuntje.
32 kudos 2026-03-10 16:06:49 op Zit Leon straks ook met XR op de snelweg?
99.5% denk ik
6 kudos 2026-03-10 15:39:56 op Banden geleend bij BMW Doetinchem
Banden?
Je hebt velgen en banden, banden zitten om velgen heen en samen noem je het een wiel.
4 kudos 2026-03-10 15:01:56 op Altijd gezellig in de tokkiebuurt
Lekker poar neemn op de zaterdagmiddag
0 kudos 2026-03-09 14:38:24 op Concert voorbij
Aan een takel? Een heel spektakel dus
31 kudos 2026-02-26 09:54:29 op Opa steelt de show
Wat een kutmuziek
2 kudos 2026-02-25 19:04:46 op Piek negentiger-jaren-gevoel
Dit lijkt er meer op: https://imgur.com/gallery/lan-...
-6 kudos 2026-02-24 10:33:10 op Energy 52 - Cafe Del Mar
Voor de liefhebbers van die periode, ff naar 4:00 dan krijg je weer een beetje dat gevoel van toen
-2 kudos 2026-01-07 16:20:37 op Sneeuwschuiver 2.0 in Nederland
het is een omgebouwde tank volgens de beschrijving.
5 kudos 2026-01-06 15:14:48 op Ophefs du jour: Feestje bij de Slavinfluencer!
Die Eloise mogen ze van mij rustig boycotten op TV en sociale media. Ik zou die aandachtsgeile trien zeker niet missen.
66 kudos 2026-01-06 15:13:32 op Ik rij GTI.
P-227-JL, kan niet mooier in beeld.
Idioot.
8 kudos 2026-01-06 13:03:07 op Kom maar achteruit
Geinig maar dat mannelijke gekreun had wel achterwege mogen blijven
0 kudos 2026-01-06 09:53:55 op De sneeuw is nep
Doe het maar eens in een afgesloten bakje. Het wordt eerst ijsvormig, daarna vloeibaar water. Leuk experiment om te zien hoeveel volume sneeuw uiteindelijk bestaat uit water.
39 kudos 2026-01-06 09:47:49 op Kan ik met mijn Dodge ook
gaaf, zo'n fatcar
40 kudos 2026-01-05 19:21:20 op Misschien wel het beste filmpje ooit
Beste filmpje ooit? Nou ik zie alleen maar bomen.
Takkenfilm
0 kudos 2026-01-05 14:31:16 op Let op als je richting Almere rijdt
-weggejorist-
0 kudos 2026-01-05 13:43:11 op Uitkijken met FakeTaxi’s
Voor de liefhebbers; https://www.dumpert.nl/item/10...
19 kudos 2026-01-05 12:16:50 op Ik heb een karakter van een Siberische husky.
De maden lopen uit z'n mondhoeken