82,806 +85320 -2514
Kudos
#583 (Top 0.1824%)
| Kudos/dag | 49.73 |
| Kudos/reaguursel | 25.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3949 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
82,806 +85320 -2514
Kudos
#583 (Top 0.1824%)
| Kudos/dag | 49.73 |
| Kudos/reaguursel | 25.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3949 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
3,300
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.98 |
| Topreaguursels | 17 |
| Woorden per reaguursel | 13 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 03-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 20:10:25 door Miel98 op Heb je het ook zo warm....
Ff douchen was wel nodig dan
0 kudos 2026-06-22 17:41:22 door Anyways op Ruzie met meeuw
Mensen die nog steeds denken dat meeuwen lachen...
3 kudos 2026-06-18 20:01:09 door Direktoor op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Als de deugkneuzenclub van mening is dat zij niet voor zichzelf kunnen spreken moet je daar wel rekening mee houden.
-3 kudos 2026-06-14 19:29:08 door threeheadedmonkey op Willy en de keizer van Japan
Als die linker Mountain Dew probeert te verkopen en die rechter Ab King Pro's zit dat er wel in.
2 kudos 2026-06-14 06:46:23 door Freddie M op Een bus met een identiteitscrisis
In Rotterdam zijn er bussen die zich identificeren als boot. En dat gaat verrassend goed.
0 kudos 2026-06-14 03:16:46 door GwoonAmber op Kan iemand de kraan uitzetten?
De enigste hoofdkraan die zij kent is het overtollig janken van de ziekte die gen Z-wak heet.
2 kudos 2026-06-14 03:00:38 door GwoonAmber op Een bus met een identiteitscrisis
Als er een bepaalde Rus inzit met zijn machtige vriendjes mag het best wel een onderzeeër worden.
1 kudos 2026-06-13 21:56:14 door Lekkerwijf op Kan iemand de kraan uitzetten?
@Justin8442 | 13-06-26 | 21:58: als zij het woord "hoofdkraan" hoort denkt ze meteen dat ze het water uit haar hoofd halen
10 kudos 2026-06-13 21:27:59 door Dweeziltje op Kan iemand de kraan uitzetten?
Denk jij nou echt dat zij van het bestaan van een hoofdkraan af weet?
12 kudos 2026-06-13 20:35:36 door prachtigmachtigmooi op Kan iemand de kraan uitzetten?
Denk jij nou echt dat zij weet waar de hoofdkraan zit!?
14 kudos 2026-06-13 20:11:32 door MissGoudvis op Kan iemand de kraan uitzetten?
*tenzij
0 kudos 2026-06-13 19:58:03 door Justin8442 op Kan iemand de kraan uitzetten?
Mits het bij de bovenburen is? Maar dan zou ik snel naar boven lopen ipv van filmen. Maar ja.. andere tijden he: Mijn kamurr heeft geen watuurr.
-1 kudos 2026-06-12 18:27:52 door NiCeY op Ik zet je terug, maar eerst
Soms doen de platgelopen deugreaguursel het niet zo behehest.
Lekker voor je.
-4 kudos 2026-06-12 12:52:22 door Omnium3 op Ik zet je terug, maar eerst
Uren wachten, een vis vangen, dan weer uitzetten en dat dan voor je eten.
Dan word je knap hongerig naar verloop van tijd.
1 kudos 2026-06-10 21:55:42 door Dr.Balzak op Mag ik even piano spelen?
hier precies dezelfde associatie met dit nummer.
Op mn TVtje zonder afstandsbediening maar met drukknopjes waarvan er nog maar 4 werkte. en dan maar hopen dat er niemand binnenkwam als je dit keek.
9 kudos 2026-06-10 19:54:41 door DaftPrick op Mag ik even piano spelen?
Wij moesten het eind jaren 80 doen met 'We cheer you up (Join the Pin-Up Club) van Barbarella. Toch een shout out naar Wendy van Wanten, Jef Rademakers en Veronica voor dit baanbrekende werk.
-2 kudos 2026-06-10 19:49:44 door flckrfm op Mag ik even piano spelen?
Regio22
2 kudos 2026-06-10 19:24:37 door Kruikenzeiker82 op Mag ik even piano spelen?
erotische dromen, wat waren dat mooie tijden
3 kudos 2026-06-10 17:22:04 door Nimenrix op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
Ik zat echt daarop te wachten
3 kudos 2026-06-08 17:22:30 door LoodgieterMustafa op Doe maar een tattoetje
Een inktzwarte dag voor papa.
-1 kudos 2026-06-06 10:05:26 door LieverSudoDanZwitsal op Roofknotje verkoopt kleding
Wil hij er echt een positieve draai aan geven dan schrijft hij een welgemeende, uitgebreide excuusbrief waarin hij aangeeft onherstelbare schade aangericht te hebben, vlak voor hij zichzelf verhangt.
-1 kudos 2026-06-06 09:08:40 door Feesthoedje92 op Roofknotje verkoopt kleding
maar dit is geen moordenaar of verkrachter.
0 kudos 2026-06-06 07:45:58 door threeheadedmonkey op Roofknotje verkoopt kleding
In Nederland kijk ik nergens meer van op.
13 kudos 2026-06-06 07:45:39 door ShakespeareanTragedy op Roofknotje verkoopt kleding
Absurd is het, maar kunst afbeelden op een t-shirt is beslist niet hetzelfde als een moordtafereel of een verkrachting.
6 kudos 2026-06-06 07:44:47 door HoorWieKreuntDaarKindren op Roofknotje verkoopt kleding
Ik wed dat het nog verkoopt ook.
1 kudos 2026-06-06 04:27:07 door EftelingDefenseForce op Inhalen voor gevorderen
@BromSnor86 | 05-06-26 | 23:38: rij jij ook altijd maar een meter of minder tot je overduidelijk slomere voorganger op de rotonde zodat ten eerste niemand je verwacht die de rotonde oprijden (want jij verschijnt daar ineens achter die vrachtwagen), en ten tweede je in iemands spiegel verborgen blijft tot het laatste moment..?
-4 kudos 2026-06-05 21:38:46 door BromSnor86 op Inhalen voor gevorderen
Hij anticipeert. Wat moet Hij anders doen? Alvast gaan remmen omdat mogelijk iemand de weg af gaat snijden?
Jij bent zo'n dodo die bij een kruispunt standaard stil gaat staan, ook al kom je van rechts en wacht een seconde of 10 tot je zeker weet dat je voorrang krijgt? Zo rijdt mijn opa ook.
4 kudos 2026-06-05 19:20:44 door Pilslikker op Saaiste dag ooit
Daarna rook je wel weer
-3 kudos 2026-06-05 13:58:43 door ochtendkoffie op Saaiste dag ooit
Dan hoop ik dat je niet meedoet aan dry januari anders moet je flink sjorren
-1 kudos 2026-06-05 13:48:33 door Mentale Retardatie op Saaiste dag ooit
Straks even vier Kanon zuipen en dan lekker de kroeg in. Heerlijk!
4 kudos 2026-06-05 10:42:06 door AgentButtplug op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
Lekker los in de kooi zo te zien!
6 kudos 2026-06-05 09:51:09 door itgiedoan op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
Doet ze toch? op 1:11 zien we een tiet!!
0 kudos 2026-06-05 09:22:12 door hei-nie op Onkruid vergaat niet
Toch wel, dit lijkt over voort-planten te gaan
3 kudos 2026-06-05 08:58:50 door vrolijkenoot op Onkruid vergaat niet
nu je het zegt
16 kudos 2026-06-05 08:27:51 door NorbertDeBozeBever op 3PM Oval Office announcement
Het is inderdaad veel erger dat hij telkens ook weer wakker wordt.
-3 kudos 2026-05-31 20:27:04 door Duitsehelm66 op Uitzwaaitraining Oranje
dat stomme gezeik met die alfabet maffia..
dat sbandje is alleen maar deugdsignalering.
er is nog maar 1 grote groep tegen homos en daar staan ze zelf constant achter... chickens for kfc
3 kudos 2026-05-31 16:54:14 door Kreezielepiet op scholekster is al klaar voor het WK voetbal
Geeft niet. Rob Kemps zingt de liedjes ook niet zelf echt in.
-2 kudos 2026-05-29 18:12:31 door Rabarber op Hij merkte het niet eens
Hoe pak jij dat nou aan?
2 kudos 2026-05-29 17:23:25 door Boombast op Noodweer Dauwpop
Bestaat niet. Er bestaat wel evenementenbier. Dat heeft 5% alcohol. Google maar.
-3 kudos 2026-05-29 17:08:57 door Befbabe op Beetje vlot door het verkeer
Het ligt aan je dieet en daarmee hoevaak je diarree hebt wat de definitie van zelden wordt dan.
1 kudos 2026-05-24 12:40:56 door pompedompie op Lubach over Islamkritiek
Ik snap het ook, maar dat maakt dat ik elke grap over Christenen en Christendom ongeloofwaardig vind.
10 kudos 2026-05-24 12:18:09 door Lars2020 op Lubach over Islamkritiek
@DikkeDakDuif | 24-05-26 | 13:45: Precies in Polen hebben ze dit argument gebruikt om succesvol deze mensen te kunnen weren bij de grens. Waarom kunnen wij dit niet? In Nl is het al te laat natuurlijk hier gaan we inmiddels richting de 20%
15 kudos 2026-05-24 11:45:25 door DikkeDakDuif op Lubach over Islamkritiek
Wat ik mij dan afvraag... als we allemaal weten dat het een gevaarlijke sekte is, waarom zijn ze dan welkom? Veiligheid gaat voor, in mijn ogen óók voor artikel 1 van de grondwet.
19 kudos 2026-05-24 11:27:21 door stenenvreter op Lubach over Islamkritiek
Ik snap de angst ook volledig.
Maar dit is precies de reden dat we hier dus dubbel en dwars op moeten inzetten.
Op deze manier laten we islam winnen door middel van angst en terreur en zijn wij in het westen weer een stapje dichter bij de totale islamisering van onze cultuur
1 kudos 2026-05-22 14:13:53 door pietpvv op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Precies.
2 kudos 2026-05-22 08:00:47 door trongbeker op De echte doe het zelver
Nee. Je weet toch hoe klein je auto is en dat zulke lengtes daar dus niet op een deugdelijke manier in te vervoeren zijn?
0 kudos 2026-05-22 07:32:09 door John McClane op De echte doe het zelver
Ik zou dit liever op de fiets doen, maar ik zie hier ook niet echt een probleem.
1 kudos 2026-05-22 07:14:13 door jongeman op De echte doe het zelver
Ga jij een bus regelen als de bouwmarkt om de hoek is? Soms ben je te bang.
-2 kudos 2026-05-22 06:38:15 door Geheelnaarwaarheid op De echte doe het zelver
Bij jou wellicht, mij is het nog nooit overkomen omdat als ik weet dat ik lengtes mee moet nemen ik zorg voor het juiste trnsportmiddel.
0 kudos 2026-05-21 21:53:41 door WigaDan op Leuk zo'n specht
Klopt!