DumpStats voor AnoniemeAlcoholist

82,786 +85299 -2513

Kudos

#583 (Top 0.1824%)

Kudos/dag 49.75
Kudos/reaguursel 25.11
Meeste kudos op 1 reaguursel 3949
Minste kudos op 1 reaguursel -87

3,297

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.98
Topreaguursels 17
Woorden per reaguursel 13
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 23
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 03-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 17:41:22 door Anyways op Ruzie met meeuw
Mensen die nog steeds denken dat meeuwen lachen...

0 kudos 2026-06-13 19:58:03 door Justin8442 op Kan iemand de kraan uitzetten?
Mits het bij de bovenburen is? Maar dan zou ik snel naar boven lopen ipv van filmen. Maar ja.. andere tijden he: Mijn kamurr heeft geen watuurr.

-4 kudos 2026-06-12 12:52:22 door Omnium3 op Ik zet je terug, maar eerst
Uren wachten, een vis vangen, dan weer uitzetten en dat dan voor je eten.
Dan word je knap hongerig naar verloop van tijd.

1 kudos 2026-06-10 21:55:42 door Dr.Balzak op Mag ik even piano spelen?
hier precies dezelfde associatie met dit nummer.
Op mn TVtje zonder afstandsbediening maar met drukknopjes waarvan er nog maar 4 werkte. en dan maar hopen dat er niemand binnenkwam als je dit keek.

9 kudos 2026-06-10 19:54:41 door DaftPrick op Mag ik even piano spelen?
Wij moesten het eind jaren 80 doen met 'We cheer you up (Join the Pin-Up Club) van Barbarella. Toch een shout out naar Wendy van Wanten, Jef Rademakers en Veronica voor dit baanbrekende werk.

-1 kudos 2026-06-06 10:05:26 door LieverSudoDanZwitsal op Roofknotje verkoopt kleding
Wil hij er echt een positieve draai aan geven dan schrijft hij een welgemeende, uitgebreide excuusbrief waarin hij aangeeft onherstelbare schade aangericht te hebben, vlak voor hij zichzelf verhangt.

1 kudos 2026-06-06 04:27:07 door EftelingDefenseForce op Inhalen voor gevorderen
@BromSnor86 | 05-06-26 | 23:38: rij jij ook altijd maar een meter of minder tot je overduidelijk slomere voorganger op de rotonde zodat ten eerste niemand je verwacht die de rotonde oprijden (want jij verschijnt daar ineens achter die vrachtwagen), en ten tweede je in iemands spiegel verborgen blijft tot het laatste moment..?

-4 kudos 2026-06-05 21:38:46 door BromSnor86 op Inhalen voor gevorderen
Hij anticipeert. Wat moet Hij anders doen? Alvast gaan remmen omdat mogelijk iemand de weg af gaat snijden?

Jij bent zo'n dodo die bij een kruispunt standaard stil gaat staan, ook al kom je van rechts en wacht een seconde of 10 tot je zeker weet dat je voorrang krijgt? Zo rijdt mijn opa ook.

-3 kudos 2026-05-31 20:27:04 door Duitsehelm66 op Uitzwaaitraining Oranje
dat stomme gezeik met die alfabet maffia..
dat sbandje is alleen maar deugdsignalering.
er is nog maar 1 grote groep tegen homos en daar staan ze zelf constant achter... chickens for kfc

2 kudos 2026-05-29 17:23:25 door Boombast op Noodweer Dauwpop
Bestaat niet. Er bestaat wel evenementenbier. Dat heeft 5% alcohol. Google maar.

1 kudos 2026-05-24 12:40:56 door pompedompie op Lubach over Islamkritiek
Ik snap het ook, maar dat maakt dat ik elke grap over Christenen en Christendom ongeloofwaardig vind.

10 kudos 2026-05-24 12:18:09 door Lars2020 op Lubach over Islamkritiek
@DikkeDakDuif | 24-05-26 | 13:45: Precies in Polen hebben ze dit argument gebruikt om succesvol deze mensen te kunnen weren bij de grens. Waarom kunnen wij dit niet? In Nl is het al te laat natuurlijk hier gaan we inmiddels richting de 20%

15 kudos 2026-05-24 11:45:25 door DikkeDakDuif op Lubach over Islamkritiek
Wat ik mij dan afvraag... als we allemaal weten dat het een gevaarlijke sekte is, waarom zijn ze dan welkom? Veiligheid gaat voor, in mijn ogen óók voor artikel 1 van de grondwet.

19 kudos 2026-05-24 11:27:21 door stenenvreter op Lubach over Islamkritiek
Ik snap de angst ook volledig.
Maar dit is precies de reden dat we hier dus dubbel en dwars op moeten inzetten.
Op deze manier laten we islam winnen door middel van angst en terreur en zijn wij in het westen weer een stapje dichter bij de totale islamisering van onze cultuur

2 kudos 2026-05-22 08:00:47 door trongbeker op De echte doe het zelver
Nee. Je weet toch hoe klein je auto is en dat zulke lengtes daar dus niet op een deugdelijke manier in te vervoeren zijn?

-2 kudos 2026-05-22 06:38:15 door Geheelnaarwaarheid op De echte doe het zelver
Bij jou wellicht, mij is het nog nooit overkomen omdat als ik weet dat ik lengtes mee moet nemen ik zorg voor het juiste trnsportmiddel.