4,432 +10322 -5890
Kudos
#15146 (Top 4.7393%)
| Kudos/dag | 0.67 |
| Kudos/reaguursel | 3.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 390 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -219 |
4,432 +10322 -5890
Kudos
#15146 (Top 4.7393%)
| Kudos/dag | 0.67 |
| Kudos/reaguursel | 3.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 390 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -219 |
1,131
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.17 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 44.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 19-05-2008 |
| Eerste reactie op | 08-06-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
13 kudos 2026-06-13 00:23:20 door owikzegmaarwat op Make Orange Great Again
ik krijg zowat oog-aids van je zinnen, er staat dus dat er een liedje is wat Eerlijk heet, en het is het eerste WK lied ooit gemaakt, en je hebt het helemaal gehoord.
22 kudos 2026-06-12 15:22:17 door Skyline op De weg van het dodelijke ongeluk
De bocht is een dubbele doorgetrokken streep, daar mag je hoe dan ook niet inhalen, de adviessnelheid is 70kmh en als je inhaalt zit je daar al snel boven want je geeft even gas bij, ook bij een trekker die 40 rijdt. Het is hoe dan ook gigantisch dom. Voor de bocht is het een dubbele onderbroken streep, daar mag je inhalen als dat veilig kan, met de nadruk op veilig en binnen de toegestane snelheid, iets dat de meeste inhalende idioten niet snappen.
0 kudos 2026-06-11 17:51:13 door Shmoozer op Beste domino everooit
Dan liggen ze helemaal plat.... grapjas!
6 kudos 2026-06-11 12:07:10 door LieverSudoDanZwitsal op Beste domino everooit
Hangt ervan af welke 90 graden je ze op draait.
5 kudos 2026-06-11 12:03:25 door Hetlievemeisje op Beste domino everooit
Keuzes keuzes.
15 kudos 2026-06-11 11:29:43 door Aarskolver op Beste domino everooit
Maar als je iedere steen 90 graden draait vallen ze makkelijker om.
0 kudos 2026-06-09 20:26:01 door Deurrageur op Rollen omgedraaid
@Deurrageur | 09-06-26 | 22:13: De Belgen formuleren het wat duidelijker:
https://www.politie.be/5415/vr... In Nederland lijkt het wat opgesplitst te zijn: Enerzijds mag je expliciet wel met z'n tweeën naast elkaar fietsen, maar een andere regel stelt dat je het overige verkeer niet mag hinderen. Wat je dus wel doet als je op een smalle weg met z'n tweeën naast elkaar fietst.
4 kudos 2026-06-09 20:13:44 door Deurrageur op Rollen omgedraaid
@erickl | 09-06-26 | 14:02: Euhm, ik heb vroegâh geleerd dat fietsers wel naast elkaar mogen fietsen, maar alléén als ze het overige verkeer daarmee niet storen. Is dat veranderd?
26 kudos 2026-06-09 12:37:36 door Bioscoopbroekje op Rollen omgedraaid
Nee niet alle fietspaden zijn verplicht, maar je bent gewoon een lul als je niet met je fiets op het fietspad rijd.
-19 kudos 2026-06-09 12:02:46 door erickl op Rollen omgedraaid
niet alle fietspaden zijn verplicht. Te herkennen aan het type bord. Dus nee, jouw statement is te kort door de bocht. Fietsers mogen 2 aan 2 fietsen en mogen ook op sommige wegen gewoon op de weg fietsen ook al ligt er een fietspad naast
0 kudos 2026-05-31 08:04:57 door BertHoeMeinWille op Klootzakken van plofkraak gezocht.
Een paar handgranaten die geactiveerd worden als ze hun buit willen pakken.
0 kudos 2026-05-30 12:58:27 door Vanderlinde op Klootzakken van plofkraak gezocht.
Dit is niet een cobra, dit is een explosief welk de gehele gevel eruit knalt. Daar kan je geen mechanisme voor bedenken. Het enige wat wel kan is een anti-tamper; want er wordt vooraf wel het e.a in die automaat geschoven.
4 kudos 2026-05-30 11:55:47 door VijfEuro op Klootzakken van plofkraak gezocht.
Jij hebt teveel La Casa de Papel gekeken.
-9 kudos 2026-05-23 08:57:06 door PinkFloydd op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@Befbabe | 23-05-26 | 09:59: Waar heb je dat gelezen?
9 kudos 2026-05-23 07:59:39 door Befbabe op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@PinkFloydd | 23-05-26 | 09:27: uitkeringen trekken en subsidies ontvangen is niet bijdragen aan de economie.
-17 kudos 2026-05-23 07:27:29 door PinkFloydd op Statushoudersgezin vindt huis te klein
't Is natuurlijk de bedoeling dat ze bijdragen aan onze economie he??? Daar hebben wij allemaal voordeel van, zeker als Nederland niet vergrijst want dan kun je fluiten naar je pensioen.
127 kudos 2026-05-22 19:42:11 door BromSnor86 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Hier in onze wijk zitten Oekraïnse gezinnen (vader, moeder en 2 tieners) al jaren in een tinyhouse van 2,5 bij 6. Dankbaar, ondanks dat ze het zwaar hebben. Ze doen hun best om te integreren, Nederlands te praten. Het merendeel heeft al werk. Maar ze zijn dankbaar.
Geef deze mensen zo'n huis en stop dit volk in een tinyhouse. Misschien vinden ze het dan al wat minder aantrekkelijk om te komen.
0 kudos 2026-05-19 06:16:11 door Tomme_Pelg op Hulp nodig ouwe?
@FransjeHier | 18-05-26 | 23:51: De bandencentrale waar hij de lekke band laat herstellen, gaat er geen moeite mee hebben.
-1 kudos 2026-05-19 05:40:11 door DerAlte71 op Hulp nodig ouwe?
Doen ze inde F1 ook niet.
4 kudos 2026-05-19 04:03:59 door Freeteterteret op Hulp nodig ouwe?
Je kunt je luchtsleutel afstellen dat die de gewenste nm aanhoud. Ik maak me meer zorgen om het kruislinks vastdraaien waar hij even moeite mee leek te hebben en voor het gemak maak heeft geskipt.
7 kudos 2026-05-18 21:51:09 door FransjeHier op Hulp nodig ouwe?
ach ja, die man gaat zich in ieder geval niet vervelen als hij dat bandje er weer af moet halen.
13 kudos 2026-05-18 21:30:15 door Deurrageur op Hulp nodig ouwe?
@Spelvoutje | 18-05-26 | 23:15: Maar trucker0werner heeft wel gelijk. Die moeren krijgt hij nu met een gewone kruissleutel met de hand waarschijnlijk niet meer los. Plus dat het niet echt tof is voor je schroefdraad. Nooit (helemaal) vastdraaien met de slagsleutel. Losjes aandraaien prima. Daarna met de hand op gevoel goed aantrekken.
28 kudos 2026-05-18 21:15:04 door Spelvoutje op Hulp nodig ouwe?
gezellige vent ben je
1 kudos 2026-05-07 06:28:06 door mr.Cam op Asobusje deel 3
Totale onzin Werner. Je mag alles filmen en vastleggen. Als je de privacy van de gefilmden maar niet schendt tijdens het openbaren van de beelden(dit omdat je immers ook alles mag bekijken wat je ogen kunnen zien. Iets met de grondwet enzo). In het geval van een rechtszaak mogen beelden als bewijs worden gebruikt mits derden onherkenbaar zijn gemaakt. Net als dat je een persoon die iets gezien heeft als getuige mag oproepen.
1 kudos 2026-05-06 17:43:06 door Baanushaar op Asobusje deel 3
Je klinkt als een persoon die Duitse rij-instructeurs intimideerd
13 kudos 2026-05-06 16:08:10 door Forza_Ruud_Krol op Asobusje deel 3
Wat een slap gelul.
Die beelden zijn bruikbaar en toegestaan, zowel voor opsporing als voor bewijsvoering, in strafzaken.
Het verspreiden van die beelden kan een inbreuk op privacyregels zijn, maar dat is een civiele zaak.
Hoe het precies zit in Duitsland weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar radicaal anders werkt, zeker het privacystukje niet.
-6 kudos 2026-04-30 23:07:15 door WhySoSeriousss op Palliedemo voor de kerk in Renswoude loopt uit de hand
haha, dat mag niet. Recht op demonstratie en aansprakeljkheid voor je eigen acties. Deze gelden hier alleen maar voor iedereen die hetzelfde denkt als de gemiddelde reaguurder. Gemiddelde IQ is dan toch wat lager dan gedacht, dat men daar de ironie niet van inziet.
Ik ben ook niet voor die Palliedemonstraties, maar geweld ertegen gebruiken, dat gaat gewoon te ver. Dan ben je zelf net zo dom bezig als waar je tegen bent, en in mijn ogen is Nederland beter.
9 kudos 2026-04-30 10:26:32 door pascal1992_2 op Wannabe influencertje is boos
@DrachtigeBosbaviaan | 30-04-26 | 12:08:
het wordt een beetje wappie-achtig gebracht en dumpert mint dat keihard. maar het is gewoon het zoveelste vervolgstapje van controle.
wellicht vertrouwen we de huidige overheid nog wel (ik niet echt eerlijk gezegd) maar als je kijkt naar de mate van digitalisering en het systeem dat we optuigen om ons leven buitenspel te kunnen zetten dan zou je je best voor kunnen stellen dat een toekomstige overheid het zou kunnen inzetten om ons te beperken in alles.
Tijdens corona zag je dit natuurlijk ook. kerngezonde mensen die niet (op tijd) gevaccineerd waren werd de toegang ontzegd door tante jannie bij de sportclub.
In china gebeurt dit natuurlijk sowieso al met hun sociaal krediet systeem. Ik vraag me oprecht soms af of de voordelen van al deze dingen opwegen tegen het gevaar dat het ons ooit op zou kunnen leveren.
6 kudos 2026-04-30 10:08:02 door DrachtigeBosbaviaan op Wannabe influencertje is boos
Begrenzen van auto's niet mogelijk? meeste nieuwe auto's zijn al Begrensd op 250, vrachtwagens zijn ook Begrensd.
Het is een feit dat we steeds meer gecontroleerd worden.
En auto's op afstand aan/uit zetten is ook geen hogere wiskunde meer, hetzelfde met locatie. Je wilt niet weten hoeveel locatie/tracking aparatuur er in een nieuwe auto zit.
-1 kudos 2026-04-29 07:13:50 door SchuivendePanelen op Reaguurder op non-actief gesteld
Ik zie ook 19 taalfouten in je bericht.
0 kudos 2026-04-28 22:47:37 door Peerke16 op Reaguurder op non-actief gesteld
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-28 22:13:09 door Lekker Bezig op Reaguurder op non-actief gesteld
-weggejorist-
10 kudos 2026-04-28 22:10:14 door Janneke-Pijplul op Reaguurder op non-actief gesteld
De daadwerkelijke bericht en naar 10 klachten? Man man man..
4 kudos 2026-04-26 22:39:38 door Richard-NL op Wie gaat hier in de fout?
Dit filmpje is een paar jaar oud. Inmiddels is de situatie al éénbaans.
3 kudos 2026-04-16 10:42:09 door zoutzuurkanon op Gekke stuntpiloot
Alleen de eerste "me" is correct.
-1 kudos 2026-04-16 09:41:25 door Zolderkamervragen op Ruimtelijk inzicht, je hebt het of je hebt het niet
Wel* de* ,* ?*
Verder prima hoor Werner.
-1 kudos 2026-04-15 11:51:30 door MoD_Legion op RE: Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
De navigatie zegt anders vrij duidelijk rechtdoor en dan links af, dus die klopt al niet.
3 kudos 2026-04-05 22:16:18 door Uhoortnogvanons op Toyota gebruikt NITRO jonguh! | Dumpert Dashcam 63
Nouja! Je bent net eerder.
7 kudos 2026-03-31 10:28:25 door Xzenor op PostNL is pakket kwijt
verschilt enorm per regio (lees "bezorger"). Als je een goeie treft heb je weinig problemen.. Wordt er in jouw regio door een lapswans gereden dan heb je altijd problemen..
8 kudos 2026-03-31 07:21:05 door ViezeRomper op PostNL is pakket kwijt
Wat een woordenkots
44 kudos 2026-03-30 22:36:02 door WhySoSeriousss op PostNL is pakket kwijt
Grappig, bij mij gaat het met PostNL ook altijd goed. Ik hoop dat je er wat aan hebt, Groetjes!
2 kudos 2026-03-28 16:01:55 door WhySoSeriousss op Meisje valt flauw tijdens rijles
Ik had wel het idee dat hij haar weer verder liet rijden, ik had het toch even overgenomen.
3 kudos 2026-03-26 20:38:04 door ShakespeareanTragedy op Dilan brengt flitsbezoekje aan fregat Zr. Ms. Evertsen
Je schudt ze zo uit de mauw hè, die reaguursels.
6 kudos 2026-03-25 17:29:02 door Badd Pritt op Hilarisch: Miljoenenclaim tegen komiek
Ha! Inkosi wist ik nog van Shaka zulu.
1 kudos 2026-03-24 00:07:04 door Bokkie Bèh op Band oppompen
Dit is een beter ventiel dan die hollandse.
13 kudos 2026-03-23 20:47:20 door AKJR op Band oppompen
Een Frans ventiel is ook een normaal ventiel.
7 kudos 2026-03-17 09:42:28 door DrLoco op Amerikaans agent houdt verkeerde auto aan
Dit is een volledig ander merk en model !
Het enige dat hetzelfde was , was de witte kleur en daar stopt de vergelijking.
1 kudos 2026-03-15 22:39:53 door De echte de grote ja op Wintersportstudenten laten deur van slot en....
precies wat ik dacht... war zijn de koffers vol kleren (want die pak je niet uit)
3 kudos 2026-03-06 00:29:00 door ZoltarTheMagnificent op Workout e-scooter
Nàààh.
1 kudos 2026-03-05 08:20:10 door BenzMog op Verkeersboetes in Noorwegen zijn een stuk hoger dan in India
@Touwtje_ | 04-03-26 | 20:40:
Oh jee... Ik heb slecht nieuws voor je.