4,432 +10322 -5890
Kudos
#15146 (Top 4.7393%)
| Kudos/dag | 0.67 |
| Kudos/reaguursel | 3.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 390 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -219 |
4,432 +10322 -5890
Kudos
#15146 (Top 4.7393%)
| Kudos/dag | 0.67 |
| Kudos/reaguursel | 3.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 390 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -219 |
1,131
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.17 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 44.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 19-05-2008 |
| Eerste reactie op | 08-06-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
20 kudos 2026-06-21 19:41:50 op Hoe lang duurt zo'n Oranjemars nou
is geen amerikaan, heeft over 3liter dat hij heeft gezweet.
Echte amerikaan zou zeggen heb en gallon weggezweet
7 kudos 2026-06-17 18:15:32 op Interviewtje met Corentin Moutet na gewonnen tennispot op de Queen's Club
snap wel dat je het kan waarderen met zulke leuke usernaam, toepasselijk haha
Eerlijk snap de probleem niet. Doordat het niet weg wordt gepiept in Nederland valt het totaal niet op.
Amerika piept zoveel weg dat het juist opvalt samen met dat het irritant is
15 kudos 2026-06-16 21:54:28 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
USA, shoot first ask questions later
3 kudos 2026-06-15 20:37:47 op Belgen over Koeman en Depay
met voetballen kun je ook keer scoren, en alleen met scoren kun je winnen
0 kudos 2026-06-15 20:31:11 op Scooter bijna aangereden
precies en als je rechts inhaalt verwacht niemand dat.
Daarbij als je in iemands dodehoek zit dan weet je het ook niet. Zelfde als vrachtwagens hebben busjes ook een dode hoek
1 kudos 2026-06-15 20:21:20 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
er is wel eentje die legaal is. Maar ja dan moet je ook kenteken hebben en verzekeren. Geen 1 verzekeraar die een e-step verzekerd waar je 70kmh mee kan gaan.
Dit geld trouwens ook voor de meeste fatbikes.
Gashendel op de fiets mag niet, dus illegaal. Alleen wordt nauwlijks op gecontroleerd
1 kudos 2026-06-15 20:11:08 op WK? Wat is dat?
Is dit van als je niet naar een boks wedstrijd kan gaan, dan haal je hem maar naar je achtertuin om zo te kunnen gaan.
-1 kudos 2026-06-13 00:52:03 op Make Orange Great Again
eerlijk is het eerste liedje over de WK van oranje. Dat ik wel helemaal heb gehoord.
Rest boeit me eigenlijk net zoveel als het WK eigenlijk, niet veel.
Pas bij half finale begint het beetje te boeien
-31 kudos 2026-06-12 13:20:56 op De weg van het dodelijke ongeluk
tractor die 35-40kmh rijdt waar je 80 mag rijden.
Je haalt via de binnenbocht de tractor in, dit terwijl je meer dan voldoende zicht hebt of er tegenliggers komen.
Dit buitenom dat het niet mag ivm doorgetrokken streep.
Andersom als het via de andere kant afkwamen dan was het idd heel dom.
48 kudos 2026-06-11 13:26:59 op Beste domino everooit
Als je elke steen 90graden draait dan vallen ze ook makkelijker om
27 kudos 2026-06-09 13:08:34 op Rollen omgedraaid
beide mag niet.
Helaas geeft politie bekeuring aan de automobilist en niet aan elke zondag fietser op de openbare weg.
7 kudos 2026-06-09 13:06:31 op De Stelvio opjakkeren
als je alleen een doodswens hebt dan doe je dat. Maar er fietsen ook fietsers waar je met bijna 120kmh langs gaat.
deze weg zou je met 30-50kmh moeten rijden.
3 kudos 2026-06-09 13:01:01 op Vandaag heb ik deze doosje aan
Die laatste maakt het eigenlijk wel af haha
-9 kudos 2026-06-09 12:59:27 op 7-Jarige op de virtuele ring
mist apex en gaat te snel de bocht in.
Daar zou hij nog wat kunnen winnen.
Eerlijk ik zou hetzelfde doen. Denk te vaak remmen is angst gas is alles.
Maar dat is bij een goede ronde tijd dus niet zo
-43 kudos 2026-06-09 00:34:00 op In de islamosfeer...
Er wordt weinig over gezegd ivm wij weten dat als vrouw niet happy is ze gaat scheiden.
In dat cultuur is het uit de boze dat vrouw die beslissing neemt. Sterker nog de man mag wel meerdere vrouwen hebben.
Ons westers gedachten/cultuur begrijpt dat niet goed en vind het gek. Ondanks dat het in NL vaker gebeurt dan wij denken of willen weten
6 kudos 2026-06-05 23:05:10 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
@EvenGeduldAUB | 05-06-26 | 20:51:
of de busje nu fout zat of niet. we moeten alle anticiperen in het verkeer.
Ja dashcammer heeft voorrang maar mag geen voorrang nemen. Die krijg je. Dit geval niet en daarop anticipeer je.
We blijven allemaal mensen en maken alle fouten.
Met wat geduld naar elkaar komen we alle veilig thuis.
9 kudos 2026-06-03 21:18:07 op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Ze kregen te horen allemaal springen en wie het niet doet gaat jaar de gevangenis in samen met rest van je familie.
Tja daarom springt iedereen en zie je de angstige blik in hun ogen.
17 kudos 2026-06-02 20:22:12 op 130 op de vluchtstrook
tja het kan altijd zijn dat er eentje voor je schiet en inhaalt. Hij rijdt sowieso ook te hard dus heb je niks om te klagen of moeilijk te doen.
Dit kinderlijk gedrag van de cupra rijder is ondermaats.
Dashcam rijder als ik achter je zat had ik alle tijd en je haalde met meer dan voldoende snelheid in. Ging naar rechts wanneer het kan. Dan is het aan mij of ik gaspedaal verder intrap.
Cupra rijder is weer een typetje VW rijder. Die zie je ook van zulke acties maken
5 kudos 2026-06-01 18:16:22 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
gvd die uien toch elke keer die je net aan het snijden bent bij zulke filmpjes.
Ontiegelijk moeilijk zo'n moment dat je dit voor je zoontje doet, diepe diepe respect.
2 kudos 2026-05-30 16:56:59 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@EdjeIsBackAgain | 30-05-26 | 16:52:
In Amerika wordt je direct hardhandig de politie wagen ingedouwd.
Al blijft dat we niet weten wat hier van te voren echt is gebeurt
-2 kudos 2026-05-30 16:55:09 op Bus vs rijinstructeur
Hij gaf wel richting aan, op hetzelfde moment dat hij optrok.
Dus ja, Niet dat menig automobilist dit wel beter doet.
Belangrijkste is kan ik bijzondere manouvre veilig doen.
Voor bus optrekken dat mag als hij verkeer niet abnormaal belemert.
Ja hij heeft voorrang, maar mag geen voorrang nemen. Voorrang moet je krijgen ivm de automobilist voldoende heeft afgeremd of stilstaat zodat je voorang wordt verleend
-2 kudos 2026-05-30 13:26:31 op Klootzakken van plofkraak gezocht.
gewoon systeem inbouwen dat als er x G kracht is opgemerkt meteen alle biljeten vernietigt worden. Dan doe ze nog maar 1x zoiets, daarna weten ze dat het niet kan ivm geld onbruikbaar is. Die biljeten worden daarna gewoon opnieuw gedrukt want het is maar papier.
Zolang het werkt zullen ze het namelijk sneller weer doen.
0 kudos 2026-05-30 00:32:21 op Man mag de edit doen
na de laatste zin dat ze zegt dat ze er natuurlijk uitziet. haha
Ze heeft kilo plamuur erop gesmeerd.
Natuurlijk ziet er altijd veel mooier eruit
1 kudos 2026-05-30 00:15:11 op Doomscrolling
lijkt net disney die gebruiken ook dezelfde beweging voor heel veel verschillende films. Daar hebben ze allemaal zelfde loopje. of het nu mickey mouse is of donald duck is
1 kudos 2026-05-30 00:13:28 op Fatbikert zit op telefoon
en plons is zwater
-2 kudos 2026-05-29 14:00:51 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Dat zou weer teveel werk zijn voor de ambtenaren. al is het wel het slimste om te doen
12 kudos 2026-05-29 13:58:46 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Zal wel min kudos krijgen.
maar als zolderkamer bewoner die steeds achter een huis aanloopt.
Waar je denkt nu heb ik genoeg en de huizen ineens 50k duurder geworden en dus weer moet sparen.
Dan is het onwijs frustrerend als je iemand van een AZC naar een huis ziet gaan. Dat ze dan boos zijn ivm te klein is, want er is geen plek voor de zoon die nog uit ander land moet komen te laten slapen.
Sorry maar die KRIJGEN een huis dat ik me niet kan veroorloven GRATIS.
Dat voelt frusterend en dus snap ik deze demonstraties wel. Niet tegen AZC maar vooral dat overheid hun meer voortrekt en eigen bevolking laat wegvallen
4 kudos 2026-05-29 12:33:29 op Huidkanker Louis Vuitton speciaal
was bestikkeren en kleurtje spuiten niet makkelijker,sneller en veiliger?
312 kudos 2026-05-22 21:32:41 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Dat zijn geen statushouders, maar golddiggers.
Hierheen komen en alles opeisen dat ze kunnen krijgen. 0.0 respect voor ons.
Dan nog zeggen maar de rest kan er niet wonen.
Sorry JE KRIJGT ALLES.
Nederlands starter krijg niks en moet hopen op zo'n groot huis.
Huis niet goed dan niet waard om in NL te blijven wonen.
Iemand uit Oekrainen is blij met het huis ivm hier ramen in zitten en thuis niet meer door alle bommen. Dat zijn vluchtelingen dat zijn gene die juist recht hebben op een langer verblijf
4 kudos 2026-05-21 18:55:16 op Mooie asuto
Even Apeldoorn bellen
7 kudos 2026-05-21 18:38:47 op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
zo zie je maar weer je kan genoeg geld besparen als je hulp vraagt toe laat van anderen.
Als idd halve brug onder de groene mos zit is het wel heel hard nodig om onderhoud te plegen
11 kudos 2026-05-21 18:35:06 op Sky Melia hotel in Barcelona beklimmen
hoe kan het dat ineens iemand anders wordt afgevoerd. Van vol bos haar naar half kaalgeschoren hoofd
-4 kudos 2026-05-20 13:48:03 op Rationeel denken
@Aaaapie | 20-05-26 | 12:01:
Hoezo bedoel je dat repo dit niet altijd doen.
Feit is zeker dat de repo persoon wel rationeel kan denken. Denkt berger is van de zaak en de gene maakt het voorzich zelf alleen maar moeilijker.
-34 kudos 2026-05-18 23:08:37 op Hulp nodig ouwe?
als hij zo de wielen aanhaalt kent hij momentsleutel niet.
100-150nm is normaal bij deze soort wielen.
Als moer tegen zit en je drukt dan 1x zit je al op 90nm +/-. Rest met momentsleutel.
Hij heeft de moeren nu op 200nm ongeveer vastgezet
-3 kudos 2026-05-17 21:00:41 op Romeo inzet tijdens demonstratierecht
op basis wat wij zien is er niks bekend waarom.
De kans groot is dat er een neppe demonstrant of ja noem hem maar romeo hem eruit pikte van haat zaaien en dat ze hem daardoor harthandig wouden oppakken.
Andere kant op beelden zien we niet het hele verhaal
-10 kudos 2026-05-15 21:46:44 op Rondje Zandvoort gaat mis
hoe vaak de wagens echt bellen in een garage tijdens onderhoud is bijna wekelijks.
Ben je 10minuten aan een calcenter (geen 112 centrale) dat je geen hulp nodig hebt en tijdens werkzaamheden op de knop is gedrukt. Want dat schermpje gaat ook te vaak kapot.
85 kudos 2026-05-14 20:38:40 op Paar pool noodles besteld
terug sturen en zeggen dat ze allemaal beschadigd zijn door het buigen.
0 kudos 2026-05-12 23:41:36 op Deelneemster songfestival
Ben je dat al niet dan.
Ik kijk alleen voetbal eigenlijk nog op tv en rest is allemaal streamen
-1 kudos 2026-05-07 16:19:59 op Da's pech, badkamer niet weg
als je weet hoe personeel is in de mileustraat dan zakt je broek daar van af.
Breng je piepschuim weg, dat is rest, want hier mag alleen maar verpakkingsmateriaal in. Ehh dat is het ook. Dus pak maar nieuwe zak.
OhOh niet de meubel bij meubel gooien is rest. Nee meubel is meubel gewoon gratis afvoeren.
Andere kant soms staan er wel paar die meedenken/helpen
-20 kudos 2026-05-07 16:11:02 op En terecht!
Nog makkelijker je moet de stoelen onder borg betalen.
10euro per uur. Heb je betaald en blijkt dat er de meeste momenten je geen gebruik van hebt gemaakt blijft het staan. Blijk je van de 3uur aan bad ook 3uur lang gebruikt van te hebben gemaakt wordt de borg terug betaald.
Zo geef je hem sneller aan andere.
Of zorg dat per slaapbed 1 stoel beschikbaar is.
Of laat maar net genoeg man toe als je bedden hebt in je zwembad.
-48 kudos 2026-05-06 16:43:19 op Asobusje deel 3
Dan te bedenken dat dashcam beelden niet gebruikt mogen worden. Bij wet mag je namelijk niet permanent filmen zonder dat het aangegeven staat.
Daardoor is iemand beschuldigen met dashcam beelden strafbaar.
Bij ongeluk en dergelijks wil politie alleen maar graag de beelden hebben.
-2 kudos 2026-05-06 16:39:02 op Wat is je favoriete cartoon?
cartoons,
tekenfilm om iets op ludieke manier uit te leggen qua normen en waarden.
youtube.
Zonder controle iets ludieks laten zien (met reclame)
-23 kudos 2026-04-30 23:51:01 op Palliedemo voor de kerk in Renswoude loopt uit de hand
voordeel voor politie er is genoeg beeld om nog enkele op te pakken
-9 kudos 2026-04-30 12:01:36 op Wannabe influencertje is boos
complete BS. Ja in de verre toekomst zou het mogelijk zijn. maar denk eerder dat je dan van a naar b gebracht wordt met robotaxi dan met een eigen auto constant gecontroleerd wordt.
Probleem wet van privacy geld hier namelijk.
Dus wie er rijdt mogen ze niet monitoren. Dat moet nog steeds fysiek beoordeelt worden.
Camera is puur om te weten of de berijder nog leeft en/of oplet.
Wagen begrenzen zou ook niet zomaar gaan. Want als je inhaalt en je kan maar 1kmh harder dan kan de hulpdiensten dus heel lang wachten voor ze er voorbij kunnen.
Dan is even 120kmh rijden zodat ze makkelijker door kunnen eerder regel dan uitzondering. Zelfs met rijles krijg je te horen(of ja althans ik)
Haal de voorganger vlot in zodat je verder kan.
Geluidje dat je te hard rijdt zit er al in. Zolang je dat 1x hoort en constant te hard rijdt is het je eigen probleem.
Overheid wil het liefst dat je met OV gaat, dan dat je met eigen auto gaat.
Want je eigen electrsiche auto is niet goed voor de binnenstad tenopzichte van de diesel draaiende bus die elke halte stil staat met lopende motor
4 kudos 2026-04-29 00:03:12 op Reaguurder op non-actief gesteld
Als je de daadwerkelijke bericht leest kom je achter dat in 2023 vaste aanstelling kreeg, 2024 en 2025 enkele meldingen waren, gecommuniceerd met hem. Sinds dit jaar op nonactief naar 10 klachten.
Dus ja een volhouder.
Al staat er nergens of degene dat tegen een patient heeft gezegd of achter haar rug
https://www.gelderlander.nl/bi...
13 kudos 2026-04-26 23:22:56 op Wie gaat hier in de fout?
zulke rotondes is vragen om problemen. als het nu een fatsoenlijk turborotonde is dan wordt je naar buiten gedouwd en dus geen issue, 1 baan en je komt precies waar je wil zijn zonder andere voor last te zijn
2 kudos 2026-04-23 18:19:09 op ME ramt pubers in Loosdrecht
precies dat. als je snelle looppass doorloopt zul je het niet zo snel krijgen.
Al weet ik ook wel dat soms ze liever slaan zonder te kijken waarom je niet doorloopt. Want dan heeft degene niet gekeken waarom je niet doorloopt. Hun krijgen maar 1 ding te horen mensen verjagen en alle mensen worden dan als 1 gezien. De langzame/treuselaars die voelen de wapenstok idd
12 kudos 2026-04-16 10:57:04 op Gekke stuntpiloot
Kijk mama wat ik doe met de fiets die je me hebt gegeven, dat terwijl me iphone 17 in me broekzak heb.
Sorry maar waarom moeten kinderen alles krijgen.
1 kudos 2026-04-16 10:54:46 op Ruimtelijk inzicht, je hebt het of je hebt het niet
wel netjes op maat van de muziek. of maakte ze zelf dat geluid
24 kudos 2026-04-15 00:21:22 op RE: Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
De bestuurder heeft gefaald. Want die zag niet dat je daar in mag.
Zeflde als navigatie zegt sla links af en je mag die straat niet in. Dan ben je zelf fout niet de navigatie. Geld hiervoor ook. bestuurder kun je gewoon bekeuring geven.
Heel de tijd praten maar geen enkel keer dat hij van te voren zegt rechtdoor mag ik niet, kijken wat de auto doet.
Dan zie je op scherm dat hij rechtdoor wil gaan