315 +354 -39
Kudos
#60428 (Top 18.9084%)
| Kudos/dag | 17.5 |
| Kudos/reaguursel | 5.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 91 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -17 |
315 +354 -39
Kudos
#60428 (Top 18.9084%)
| Kudos/dag | 17.5 |
| Kudos/reaguursel | 5.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 91 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -17 |
57
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.17 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 7.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 29-05-2026 |
| Eerste reactie op | 07-06-2026 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 14:47:50 door zwavelzuursaus op Mexicanen ragebaiten
https://www.health-ki.nl/arjan...
19 kudos 2026-06-22 13:39:24 door 64kbgeheugen op Mexicanen ragebaiten
Bedoel je Arjen?
17 kudos 2026-06-22 13:28:23 door Loosecanon op Mexicanen ragebaiten
Bedoel je legacy?
3 kudos 2026-06-21 09:59:57 door ruubin op Breaking: de man is nutteloos!
@lamlulgenie | 21-06-26 | 07:23: Wat weet jij nou. Dit kan goed al lang van te voren besproken zijn. Teamspeler voor Belgie ben je even. Een vader een stuk langer. Alhoewel die van jou wat lessen heeft overgeslagen.
-17 kudos 2026-06-21 05:23:57 door lamlulgenie op Breaking: de man is nutteloos!
En teamspeler op de eeuwige muur van schaamte.
13 kudos 2026-06-20 08:59:07 door zonder.pardon op LEGO-diefstal in Rijssen
Haha ja dat zou wel karma zijn hรจ, als hij dan naar buiten rent en zijn fiets gestolen blijkt
3 kudos 2026-06-16 19:15:36 door freakspark op Vos verzamelt bosje ratten
Ratten verspreiden geen rabies. Of ben je bang dat die ratten rabies krijgen?
-1 kudos 2026-06-13 14:49:50 door SchuivendePanelen op Is de stroom eraf?
Aldus les 1 electriciteitsleer.
-3 kudos 2026-06-13 13:55:02 door Uhoortnogvanons op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
En jij ook niet blijkbaar. Als meneer de gevallen motor overeind zet, dan valt de ander om.
0 kudos 2026-06-10 08:56:53 door grotgraver op Jochies stelen hoogwerker, politie brengt terug
@IIVQ | 10-06-26 | 09:46: Best jammer dat dat nou net niet gebeurd en gefilmd is.
-4 kudos 2026-06-10 08:09:19 door Rest in privacy op Jochies stelen hoogwerker, politie brengt terug
Ik heb zelf ook een keer in een hoogwerker gestaan zonder certificaat, komt wel heel dichtbij zo...
13 kudos 2026-06-10 07:46:44 door IIVQ op Jochies stelen hoogwerker, politie brengt terug
Ik was vooral bang voor de handen van de jongen in het grijze shirt op 0:17... Die hadden er makkelijk afgeknipt kunnen worden.
0 kudos 2026-06-08 18:51:52 door rew op Vuurwerkshow op de snelweg
@De_GBS | 08-06-26 | 20:16: Waar wij een wijktrafo hebben, hebben ze daar een paar duizend volt door de kabels door de straat en heeft ieder huis (of een paar) een eigen trafo.
3 kudos 2026-06-08 18:16:35 door De_GBS op Vuurwerkshow op de snelweg
Is ook maar 120V i.p.v. 230V zoals bij ons. Ze zijn echt niet overal de grootste in.
5 kudos 2026-06-08 17:29:24 door TUNF op Vuurwerkshow op de snelweg
Is ook geen hoog maar laagspanning dus vandaar dat die laag hangt.
6 kudos 2026-06-08 16:41:33 door kwakkert op Vuurwerkshow op de snelweg
Gebeurt wel vaker in derde wereld landen.
2 kudos 2026-06-08 16:27:59 door HeldOpWitteSokken op Joris is even naar de WC
nee is iemand anders.
-2 kudos 2026-06-08 14:54:22 door Aars_Tulp op Wielrennermegabotsing
De veroorzaker haalt wel zijn voet uit de pedaal.