4,528 +9090 -4562
Kudos
#14739 (Top 4.6120%)
| Kudos/dag | 1.21 |
| Kudos/reaguursel | 4.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 311 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -220 |
4,528 +9090 -4562
Kudos
#14739 (Top 4.6120%)
| Kudos/dag | 1.21 |
| Kudos/reaguursel | 4.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 311 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -220 |
1,100
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.29 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 40 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 05-09-2015 |
| Eerste reactie op | 05-09-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2025-11-25 13:06:59 door Prinses_Naomi op Grapje over transitie
@a4p | 25-11-25 | 10:35: zijn mensen auto's dan? Of zijn transgenders objecten voor jou? Ik begrijp de vergelijking niet helemaal.
Overigens kun je de buitenste framedelen van je Kia allemaal weghalen en delen maken die erop passen die kijken op een Porsche en dan is het eindresultaat voor sommige mensen acceptabel. Zo kun je bepaalde modellen Toyota's ombouwen tot het uiterlijk van een sportauto en kun je bestelbusjes van Citroën ombouwen zodat ze weer van die ribbelplaten erin hebben zoals oude Citroën busjes. Dus los van dat jouw vergelijking met auto's nergens op slaat klopt het ook niet wat je zegt.
0 kudos 2025-11-25 11:17:13 door Drildeur op Grapje over transitie
@nieuwsgierige pelg | 25-11-25 | 10:22: Woke ideologie bepaalt in elk geval niet de definitie van woorden.
0 kudos 2025-11-25 10:11:17 door Het Vragevuur op Grapje over transitie
@a4p | 25-11-25 | 10:35:
Volgens mij heeft niemand jou ooit lastiggevallen op je zolderkamer. En zou je eigenlijk wel wat aandacht kunnen waarderen.
10 kudos 2025-11-25 09:35:42 door a4p op Grapje over transitie
Wat een onzin dit, gender is gewoon het Engelse woord voor geslacht en synoniem voor sex/sekse ... Volgens de redenatie van lhbqti kan ik mijn kia laten ombouwen tot een Porsche en dan boos worden op de Porsche dealer als ze weigeren hem te erkennen als echte Porsche. Van mij mag iedereen met hun lichaam doen wat ze willen hoor, maar val mij er vooral niet mee lastig.
-7 kudos 2025-11-25 09:22:59 door nieuwsgierige pelg op Grapje over transitie
Bepaal jij de definities van woorden zoals ze in vb. de Van Dale opgetekend staan? Of zoals woorden gebruikt worden door Jan met de pet? Ik vraag maar één ding als wederdienst voor mijn respect naar iedereen, dus ook transgenders, en dat is wederzijds respect van hen naar iedereen. (dus ook van hen naar sportieve cis-vrouwen)
11 kudos 2025-11-25 09:13:54 door Kwaaie tor op Grapje over transitie
Oja? Uit hoeveel genders kan je kiezen dan? Gender gebruik je alleen om een bepaalde hersenafwijking aan te geven.
11 kudos 2025-11-25 09:10:19 door Slobberaar op Grapje over transitie
Je zusje slikt anders ook van alles, vraag maar aan ILoveFatChicks
-1 kudos 2025-10-10 22:15:05 door pietjepaalman op Wat is dat dan?
@Forza_Ruud_Krol | 10-10-25 | 23:38: ik identificeer me als: rijk, knap, 24, gespierd, goddelijk, een mens maar ook een struisvogel, aziatisch, Spaans, piraat, beste jongleur van de wereld, etc. Dat kan allemaal niet maar met man/vrouw kan het opeens wel? Nee. Geslacht kan je niet veranderen. Man/vrouw zijn woorden die verbonden zijn aan geslacht, niet aan gender.
1 kudos 2025-10-10 21:38:03 door Forza_Ruud_Krol op Wat is dat dan?
Je bent WEL hoe je je identificeert.
Alleen: in 99% van de gevallen komt dat overeen met wat we "normaal" noemen. Daarom heet het ook "normaal", in de figuurlijke zin van het woord.
Ik heb weinig op met de letterlijke zin van het woord, "normaal" als in "voldoend aan de norm". Wat mij betreft: vrijheid blijheid. Als je die tot die 1% behoort, als je niet tot de norm behoort, en dat levert anderen geen schade of schande op: ik vind het PRIMA en ik hoop van ganser harte dat je stikgelukkig wordt van de keuzes die je maakt. Een maatschappij zonder paradijsvogels, met alleen maar grijze duiven (waar ik mijzelf ook toe reken): allejezus wat moet dat saaaaaaaai zijn.
Ik hoop alleen wel dat je het me niet euvel duidt dat ik daar in mijn dagelijks leven niet voortdurend bij stilsta.
0 kudos 2025-10-10 17:08:58 door pietjepaalman op Wat is dat dan?
@Prinses_Naomi | 10-10-25 | 15:53: Dit "argument" hoor ik wel vaker. Toch kom jij met een persoonlijke aanval/assumptie en een "jij denkt dat de wetenschap verder is", zonder dit te onderbouwen. Verder is de definitie van man/vrouw niet veranderd. Dit is geen wetenschap of biologie. Gewoon het gebruiken van een definitie van een woord.
2 kudos 2025-10-10 14:56:13 door altijdhaatvol op Wat is dat dan?
@petergilles | 10-10-25 | 15:44: die 1% heeft gewoon psychische hulp nodig
-6 kudos 2025-10-10 13:53:02 door Prinses_Naomi op Wat is dat dan?
Toch mooi dat jij ons even weet te vertellen hoe het zit met je bassischool niveau biologie. Ik denk dat de wetenschap ondertussen wel verder is gegaan terwijl jij je zo te zien amper ontwikkeld hebt sinds die tijd.
2 kudos 2025-10-10 13:47:40 door pietjepaalman op Wat is dat dan?
@petergilles | 10-10-25 | 15:44: Typische reactie op basis van emotie zonder goed te lezen.
-9 kudos 2025-10-10 13:44:55 door petergilles op Wat is dat dan?
Precies, fuck die 1% zeg jij, vanaf je zolderkamer. Weg met hen. Het is alleen niet zo gemakkelijk voor de mensen die het aan gaat, of hun familieleden, of naasten, of collegas. Voor al die mensen is het toch wel goed om het gesprek aan te gaan en te kijken wat voor iedereen werkt. Dat is overigens heel Nederlands om er zo praktisch mee om te gaan. Dat gaat in andere culturen veel minder goed. Die leggen gewoon hun eigen ideeen aan iedereen op
-1 kudos 2025-01-13 01:15:43 door Attelenooje op FvD <3 Gen Z humor
We moeten weer terug naar een E.E.G model, een samenwerkingsverband dat is wat anders dan de politieke/munt unie wat het nu is. Om te functioneren zal de EU de hoogste macht moeten zijn wat dus betekent dat de landelijke politiek niets meer te zeggen heeft defacto is dat het afschaffen van de democratie. Dit wordt ook al steeds meer de realiteit en dit wilt de Europese burger niet. Die wilt zelfbeschikking.
0 kudos 2025-01-12 22:09:06 door Schuurm op FvD <3 Gen Z humor
@TrustMeImAnEngineer | 12-01-25 | 22:16: Voor de EU oprichting in '93 durfde Rusland geen met de EU bevriend land binnen te vallen.
We zijn sindsdien alleen maar zwakker geworden.
Je hebt wel gelijk dat het centraliseren van macht iets van linkse partijen is.
4 kudos 2025-01-12 21:16:35 door TrustMeImAnEngineer op FvD <3 Gen Z humor
@Sportweek; ook weer véél te simpel. In de moderne internationale wereld heb je de EU keihard nodig om onze welvaart en vrijheid te beschermen. En als je met meer mensen afspraken wilt maken, zul je ook iets meer concessies moeten doen. Uiteindelijk is het een voors/tegens analyse die toch écht wel aangeeft dat meer Europa zéér veel oplevert... (En tuurlijk kan de EU constructie beter, maar daar maakten helaas alleen echte linkse partijen werk van. De rest roept vooral alleen
20 kudos 2025-01-12 20:44:34 door Sportweek op FvD <3 Gen Z humor
Net alsof het zo simpel is. Doet de EU wat het beste is voor deze landen, of voeren ze het beleid uit dat een stel graaiers en (hypocriete) idealisten wil? Natuurlijk hebben we de EU nodig, maar aan de uitvoering schort nogal wat.
-5 kudos 2024-11-06 15:21:07 door pietjepaalman op Scholieren proberen lime fiets te slopen
@Spuitpoepje | 06-11-24 | 15:46: of je spreekt ze eerst aan en gaat pas filmen als ze doorgaan? Film meneer wil de aandacht. De jongetjes willen alleen maar grappig doen naar elkaar.
-4 kudos 2024-11-06 15:19:31 door pietjepaalman op Scholieren proberen lime fiets te slopen
@Alsikdantoch | 06-11-24 | 15:49: je trekt een vreemde conclusie. Niemand zegt dat een fiets slopen normaal is.
3 kudos 2024-11-06 14:49:24 door Alsikdantoch op Scholieren proberen lime fiets te slopen
Dus het slopen van de fiets is normaal ?
7 kudos 2024-11-06 14:46:28 door Spuitpoepje op Scholieren proberen lime fiets te slopen
Waarom niet? Wil je aandacht, dan krijg je aandacht. Gewoon geen spullen slopen, simpel.
0 kudos 2024-07-16 19:36:13 door Jopie drieten op Guard speelt met z'n wapen
Daar hebben meer amerikanen last van.
0 kudos 2024-06-22 17:13:55 door Bartjuuuuh op DOELPUNT NEDERLAND!!!!
Ik gok dat je nooit het spel gespeeld heb. Op deze snelheid doe je echt niet ff een paar passen terug op dat moment.
-1 kudos 2024-02-21 13:27:09 door pietjepaalman op Katja Schuurman vs insta zedenpolitie
@Dhr. M.A.R. Ginaal | 21-02-24 | 11:45: ik ben niet gelovig en kom ook niet uit de Biblebelt. Ik ben als man zijnde zeker voor dat vrouwen meer hun borsten laten zien omdat ik van borsten hou. Maar aan de andere kant is de mysterie ook leuk. Daarbij zou ik niet willen dat zolderkamer jongetjes alleen maar lopen te fappen op de borsten van mijn dochter (als ik vader was geweest). Verder volg ik gewoon de cultuur en de wetenschap en niet blind de wens van mijn pik of de woke ideology
-1 kudos 2024-02-21 12:54:27 door pietjepaalman op Katja Schuurman vs insta zedenpolitie
@TechNutje | 21-02-24 | 11:45: @TechNutje | 21-02-24 | 11:45: zowel cultureel als biologisch bepaald. Er zijn meerdere theorien maar biologie speelt een duidelijke rol. Vrouwenborsten ontwikkelen wel, zijn vele male gevoeliger (voor opwinding) en leiden bij mannen ook tot extreme opwinding. Het verschil tussen de mannen borst en de vrouwen borst is overduidelijk.
-1 kudos 2024-02-21 11:08:37 door DiePanzerVorwaerts op Katja Schuurman vs insta zedenpolitie
@Dhr. M.A.R. Ginaal | 21-02-24 | 11:45:
De bh is vooral een heel praktische uitvinding. Ga ergens anders je gereformeerde jeugd afreageren.
2 kudos 2024-02-21 10:45:42 door Dhr. M.A.R. Ginaal op Katja Schuurman vs insta zedenpolitie
Jij komt uit de Biblebelt zeker? De BH is een preutse gristelijke uitvinding. Ga maar eens kijken bij inheemse stammen in de Amazone of zo.
4 kudos 2024-02-21 10:45:03 door TechNutje op Katja Schuurman vs insta zedenpolitie
Wie heeft er wanneer en waarom besloten dat vrouwenborsten intiem zijn, maar die van mannen niet?
Sterker nog, het gaat niet eens om de borsten, maar enkel om de tepels.
1 kudos 2024-01-30 20:39:08 door Vandekaartman op Grootste afknapper in bed?
Biggot!!
6 kudos 2024-01-15 13:50:50 door Godjeminaz op Niet parkeren vak te letterlijk nemen
Met of zonder Jezus?
4 kudos 2024-01-15 12:46:48 door Routine op Niet parkeren vak te letterlijk nemen
Een kruis op een parkeervak alleen (zonder een NP of bord) is gewoon een toegestane parkeerplaats; mits deze natuurlijk niet voor een uitrit zit.
2 kudos 2023-12-16 08:35:54 door SlimmeLantarenpaal op Hoe kudt was jouw kerstpakket?
Niet gelezen, doei.
14 kudos 2023-12-16 00:02:43 door Scott.Sterling op Hoe kudt was jouw kerstpakket?
Kerstmand!
8 kudos 2023-11-22 12:43:18 door Stumpy op Leroy Sane pakt rood tegen Oostenrijk in vriendschappelijke interland
*beiden
-11 kudos 2023-11-19 22:09:42 door SilverSpoonCoonH0 op Palestijnens spelletje
Gelukkig pakten de Nederlanders hun land terug van de Spanjaarden he?
14 kudos 2023-11-02 10:16:23 door markstar1963 op Thierry Baudet weet niet meer wat non-binair is
Klopt, ik voel mij regelmatig een enorme hunk, maar als ik dan langs een spiegel loop..............
2 kudos 2023-10-13 15:03:57 door Shestov op Klassiek Brits grapje
Oke, maak ik de volgende domme grap.
Een dakloze loopt de bar binnen, gaat zitten en vraagt de barman een gratis biertje dan heb ik een leuke truc. De barman vertrouwt het niet wil eerst het trucje zien. Vervolgens haalt de dakloze een muis en een pianootje ter voorschijn en begint te spelen.
De barman is onder de indruk en schenkt hem een glas in. Dan zegt de dakloze "Ik heb nog een betere truc". De barman zegt "Als je dat kan mag je de hele avond gratis drinken". De dakloze haalt een kikker uit zijn broek, de muis begint weer te spelen en de kikker begint te zingen. Onder de indruk hiervan mag de dakloze drinken.
Een andere man die dit aanziet zegt "Mag ik die kikker kopen voor 500 euro". "Tuurlijk" zegt de dakloze. Dus die man zo blij als het maar kan en loopt de bar uit met de kikker. De barman "Hoe kun je dat nu doen voor 500 euro?! Daar kan je duizenden mee verdienen.
"Neu" Zegt de dakloze "het waar maar een kikker maar die muis naast de piano ook een ventriloquist.
1 kudos 2023-10-13 14:39:06 door Eephje op Klassiek Brits grapje
Hallo...?
12 kudos 2023-10-13 11:36:43 door Rest in privacy op Klassiek Brits grapje
Dit is beneden jouw stand zeker? Jij bent meer van de dure intellectuele humor? Vertel eens een grap die meer op jouw niveau zit dan. Ik ben wel benieuwd.
5 kudos 2023-10-13 11:06:40 door Sierpaard op Klassiek Brits grapje
Vertel eens een goede mop dan
32 kudos 2023-10-13 09:22:46 door Rest in privacy op Klassiek Brits grapje
Ga eens lekker verder lezen in het NRC, nepintellectueel.
-4 kudos 2023-10-11 14:19:22 door Braafheid op Extra onderbordje gespot in Horst
@wiekser, Wilders draait vanaf het begin op anti islamisering. Mocht hij in 2024 aan de macht komen en een endlösung voor moslims invoeren dan.....
2 kudos 2023-10-11 13:30:24 door Wiekser007 op Extra onderbordje gespot in Horst
Nog even en de NSDAP was voor dat ze besloten de Joden uit te gaan roeien een hele normale partij. De partij draaide van begin tot einde vooral op antisemitisme.
1 kudos 2023-10-11 13:18:55 door utrechterrrr op Saldo studieschuld
@Deugmensch | 11-10-2023 | 13:35: Goed punt! Die studieschuld had inderdaad zichzelf deels kunnen aflossen als die rente gewoon was gevolgd, zonder dat dit de DUO echt hand benadeeld.
0 kudos 2023-10-11 12:05:23 door Zjwikhoofd op Saldo studieschuld
@ItisIAgain | 11-10-2023 | 13:28: Jij maakt het wel erg bont. Help me even, waar zeg ik precies dat de overheid beloofde dat de rente 0% zou blijven? De overheid beloofde dat de gevolgen beperkt zouden blijven. Nou, nu blijkt dat de studieschuld grote gevolgen heeft voor het krijgen van een hypotheek (geen verrassing). En als klap op de vuurpijl wordt de rente op de studieschuld zomaar vervijfvoudigd. De overheid is in dit verhaal gewoon onbetrouwbaar.
5 kudos 2023-10-11 11:35:59 door Deugmensch op Saldo studieschuld
@utrechterrrr | 11-10-2023 | 13:31: Ja, ja. Maar zodra de rente negatief werd, werd die op de studieschuld niet negatief. Zo gehaaid zijn ze dan ook wel weer. Dus zo strikt die staatsobligaties volgen was het niet...
4 kudos 2023-10-11 11:31:16 door utrechterrrr op Saldo studieschuld
@Zjwikhoofd | 11-10-2023 | 13:11:
Iedereen heeft het de hele tijd over beloftes die worden gebroken, maar de voorwaarde is altijd geweest dat de rente wordt berekend aan de hand van staatsobligaties en om de zoveel jaar worden aangepast.
Exact de reden waarom ik juist harder ben gaan aflossen toen de rente op 0% stond.
9 kudos 2023-10-11 11:28:18 door ItisIAgain op Saldo studieschuld
@Zjwikhoofd | 11-10-2023 | 13:11:
Onzin, er is nooit beloofd dat de rente nul procent zou blijven, wel dat het een gunstige lening zou zijn. En 2.56% is nog steeds gunstig als je het vergelijkt met andere leningen
72 kudos 2023-10-11 11:11:08 door Zjwikhoofd op Saldo studieschuld
Wel achteraf zeiken, want de overheid verbreekt hier gedane beloftes. Studenten worden dus wel degelijk genaaid.