DumpStats voor jamaarikweethetbeter

5,267 +16500 -11233

Kudos

#13216 (Top 4.1354%)

Kudos/dag 8.93
Kudos/reaguursel 2.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 441
Minste kudos op 1 reaguursel -1555

1,824

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.09
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 23.1
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 30
Geregistreerd op 12-11-2024
Eerste reactie op 12-11-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 19:18:55 door Touwtje_ op Satire vs realiteit
@tokkiesite | 25-06-26 | 20:38: brb, ik ga gauw in filmpje maken over 2060..

9 kudos 2026-06-25 18:38:13 door tokkiesite op Satire vs realiteit
Je bent niet het scherpste geschut of wel?

Het punt is dat die van 2050 een "voorspelling" is voor 2050, maar dat we die temperaturen nu al overschieten in 2026.

-6 kudos 2026-06-22 16:20:30 door Zeepvrijewasgel op Mexicanen ragebaiten
' Die laatste ' is ook de eerste en tweede. Tenzij je die Mexicaan die een goede improvisatie van een verbaasde Mexicaan doet bedoelde.

19 kudos 2026-06-22 14:38:13 door zup op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Ik werk voor een groot bedrijf en declareer ook wel eens wat, en de hoeveelheid informatie die ik moet aanleveren (met wie was je, reden van meeting, enz.) Als er iets niet klopt, of boven bepaalde waarden komt, dan zit de declaratie inclusief afwijzing direct weer in mijn inbox. Bij de overheid is blijkbaar geen waterdicht protocol voor dit soort zaken?

23 kudos 2026-06-22 13:52:43 door JP8926 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Ehh nee, want laten we vooral niet alles dichttimmeren. Dat verhoogt de administratieve rompslomp enorm en kost ons weer duizenden extra ambtenaren.
Wat wel moet, is uitgaan van vertrouwen en als blijkt dat dat misbruikt wordt dan zijn er tenminste fatsoenlijke straffen. Terugbetalen + boete en afhankelijk van de overtreding volgt er ook stopzetten van de functie.

91 kudos 2026-06-22 13:48:39 door Skyline op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Als iemand het gore lef heeft misbruik te maken van een dergelijk systeem, dan ligt dat probleem niet aan het proces maar aan de mentaliteit van de idioot die de bonnetjes indient. Wellicht moet er beter naar het proces worden gekeken, maar het begint bij de bron.

1 kudos 2026-06-18 20:59:37 door Lunsdale op Vader helpt zijn kleine meisjes
@ioozereoh | 18-06-26 | 19:32: Als mijn buren (of andere gasten) op bezoek zijn bij mij thuis, mogen ze gewoon bij mij naar het toilet.

-1 kudos 2026-06-12 07:32:13 door Krielkip91 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@Het Vragevuur | 11-06-26 | 23:47: Touché, José.
Mijn reactie is extra leuk omdat José een naam is die je vaak in Mexico hoort.

Waarom zit ik mijn grap uit te leggen? -_-

2 kudos 2026-06-07 10:28:01 door nothingtolouz op Emoties bij amateurpotje
@ItisIAgain | 07-06-26 | 11:43: RTV Drenthe is te ontvangen op 90.8 FM (regio Assen/Hoogersmilde) en 99.3 FM (Zuidoost-Drenthe)

0 kudos 2026-06-05 15:34:19 door RW00 op Dikmevrouw bij de podcast
Het goede nieuws is dat dit meer geld oplevert dan onderzoek naar het bestrijden van dodelijke ziektes.

12 kudos 2026-06-05 14:28:27 door Befbabe op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Flikker op man. Ga lekker in Ede Veldhuizen wonen. Dan kom je vanzelf tot een andere mening. Elke fucking week weer die tering trommels en jostibandjes gepaard met racen met gehuurde sportautos door de wijk. Blij dat ik er weg ben.

20 kudos 2026-06-05 14:26:58 door Peterrrrrrrr op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Flikker op. Samenleven betekent ook dat niet alles om jou draait, noch dat tientallen andere gezinnen overlast moeten ervaren omdat het "jouw mooiste dag van je leven" is. Je hebt geen speciale rechten omdat het een eenmalig evenement is. Die compassie werkt twee kanten op; je mag best iets meer dan normaal, maar het is toch niet moeilijk om te begrijpen dat anderen geen drie uur overlast willen ervaren.

28 kudos 2026-06-05 14:23:42 door BromSnor86 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
"Samen leven betekent niet dat altijd alles verloopt volgens jouw wensen".

Volgens mij is er maar 1 partij die hier afdwingt dat alles volgens hun wensen verloopt. Ga lekker trouwen, daar hoeft helemaal niemand last van te hebben. Genoeg bruiloften bewijzen dat.

10 kudos 2026-05-31 09:38:42 door Knalluh8497 op Zieke trickpitch
Als je nog meer desinformatie hebt hoef je die niet met ons te delen.

0 kudos 2026-05-31 08:36:26 door A-nagel op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
@PisFinger | 30-05-26 | 22:16: is het niet hetzelfde als iets in licentie bouwen? Dat de bedenker nog wel de controle heeft over wat er met het product gebeurd?

8 kudos 2026-05-30 17:24:33 door Broek der Broeken op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
Het is een tweetrapsraket. Ten eerste zet de Telegraaf het lekker tendentieus en stevig aan, want Telegraaf. En vervolgens trekt Dumpert het ook nog eens voor een tweede keer uit z'n verband.

0 kudos 2026-05-27 06:42:31 door Loosecanon op Boa huisbezoek
sharkooon: ik denk dat hij binnenkort door het lintje gaat.

0 kudos 2026-05-26 20:20:23 door sharkooon op Boa huisbezoek
Als ik de antwoorden hieronder lees ben ik blij dat ik ook niet wist wat het betekende ;)

11 kudos 2026-05-26 20:01:44 door Bestwelprimazo op Boa huisbezoek
Als je een lintje krijgt… maar weet vrij zeker dat deze meneer die niet verdient.

23 kudos 2026-05-26 19:34:34 door StevenQ op Boa huisbezoek
Bij mensen die flinke overlast veroorzaken of de overheid niet accepteren en daardoor geen belasting betalen?

de brieven over die afspraak zal hij wel gewoon ongeopend weg hebben gegooid omdat hij de overheid wantrouwt, dat soort mensen bestaan.

34 kudos 2026-05-26 17:59:52 door AKJR op Stelletje "vergeet" te betalen
Heb ik ook eens gehad. Een half uur lang vragen om de rekening. Toen nog even langs de bar om aan te geven dat ik NU wil betalen of weg ga. Kreeg ik nog een grote bek van de barman in wording. Werd de volgende dag door de eigenaar gebeld (nummer afgegeven bij de reservering) om excuses te maken voor het gedrag van de twee (ex)medewerkers en een uitnodiging om nog eens gratis te eten. Heb ik gedaan, maar wel betaald omdat de nieuwe werknemers wel perfect werk afleverde. Moraal van dit verhaal....Mand!