DumpStats voor fender06

335,801 +345992 -10191

Kudos

#70 (Top 0.0219%)

Kudos/dag 70.31
Kudos/reaguursel 69.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 6656
Minste kudos op 1 reaguursel -578

4,805

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.01
Topreaguursels 188
Woorden per reaguursel 15.9
Reacties per reaguursel 0.74
Meeste reaguursels op 1 dag 25
Aantal x weggejorist 69
Geregistreerd op 28-05-2013
Eerste reactie op 29-05-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

13 kudos 2026-06-12 18:00:55 door Routine op Bureau Dumpert zoekopdracht
Tegenwoordig kun je bingo roepen met een lege kaar en daarna alsnog voordat je bij de controleur staat een volle kaart halen.

3 kudos 2026-05-10 21:54:18 door Forza_Ruud_Krol op Hebben ze nou je auto helemaal gestript?
@DrachtigeBosbaviaan | 10-05-26 | 20:39:
Hoeft niet. Op Dumpert is iets zeggen met Amsterdam als lijdend voorwerp al genoeg om de handen op elkaar te krijgen. Dat is folklore en traditie.

4 kudos 2026-04-24 20:42:46 door sarabada op Oh, herrieschoppen kan effect hebben?
De procedures zijn vanaf 2010 langzaam wegbezuinigd (ideetje van VVD en PVV toentertijd) en de gemiddelde verwerkingstijd van een asielaanvraag is vertraagd van een paar weken toen tot soms wel 20 maanden nu.

Hopelijk brengt de nieuwe wetgeving (zowel op Nederlands als Europees niveau) er weer een beetje schot in.

23 kudos 2026-04-21 20:54:26 door altijdhaatvol op Max was op dreef in zijn GT3
@ikwilbolletje | 21-04-26 | 22:16: hij heeft gwn gelijk. F1 is een spelletje geworden. overal maar kleine kutregels voor. geen innovatie mogelijk

5 kudos 2026-04-17 13:35:08 door Plantebak op Ritje op de autobahn gaat mis
vraagt eerder om nog beter op te letten om het verkeer om je heen! de snelheden die wij hanteren werkt in de hand dat het meeren deel gewoon op de phone bezig is!

15 kudos 2026-04-04 11:39:05 door Settler1 op Zwartrijdende puber met grote muil
@RoccoG | 04-04-26 | 11:50: Jij bent altijd bij dit soort post om deze 'parels' te verdedigen. Waarom? Wat is jouw geniale oplossing voor deze respectloze grofgebekte tuig?

40 kudos 2026-04-04 11:02:03 door SlowJack op Zwartrijdende puber met grote muil
@RoccoG | 04-04-26 | 11:50: Nee Rocco, blinde. We zijn niet blij, we zijn het spuugzat. En dat wegkijkgedrag van jou en een paar anderen hier ook. Dit land is in vijftig jaar volledig de vernieling in geholpen door mensen die hier wel wonen, maar zich volledig misdragen en tegen de westerse normen en waarden zijn. En dat zijn we - en we zijn met steeds meer - echt kotsbeu. Woon je hier, dan draag je bij aan een samenleving die beter wil worden. Gedraag je je zo of ben je tegen alles wat Nederlands is? Ga alsjeblieft naar een land waar ze jouw ideeën ook hebben en maak er daar maar wat van. Wat mij betreft stopt het hier en wordt dit gedrag niet langer gefaciliteerd door wegkijkende deugmensen die gewoon niet willen zien welke problemen de multiculturele samenleving ook met zich meebrengt.

-2 kudos 2026-04-03 12:28:00 door williamrtd op Loco Loco!
Google even 'Soldier - Niet Barkie'. Dit klinkt best lekker, geloof me.

1 kudos 2026-03-04 20:01:12 door Chackra Demus op Busje heeft haast
@krufar | 04-03-26 | 19:58: Tuurlijk wel, maar ik denk dat jouw baas bij gordijnschuur.nl het niet kan waarderen.

-1 kudos 2026-03-04 18:58:32 door krufar op Busje heeft haast
@Chackra Demus | 04-03-26 | 19:12: Want een auto kan niet over ribbels in het wegdek rijden? Als dat zo was, zouden auto's in Belgique constant in de garage staan.

-1 kudos 2026-03-04 18:21:54 door Harry_Wubbe op Busje heeft haast
Ff snel heen en weer naar het magazijn. Haakjes vergeten natuurlijk.
Alweer.

2 kudos 2026-03-04 18:12:43 door Chackra Demus op Busje heeft haast
Hier alvast het antwoord voor je:
Omdat het niet zijn eigen auto is en dit de belangrijkste 3 seconden waren van zijn leven.

0 kudos 2026-03-01 20:54:21 door Greenhorn op Waar de mond van vol is...
Dat is tot nu toe wel de meest dodelijke combinatie gebleken. Beide landen zijn extreem goed, maar hun vijanden daarentegen.