117,140 +140514 -23374
Kudos
#373 (Top 0.1167%)
| Kudos/dag | 88.54 |
| Kudos/reaguursel | 11.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1963 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -369 |
117,140 +140514 -23374
Kudos
#373 (Top 0.1167%)
| Kudos/dag | 88.54 |
| Kudos/reaguursel | 11.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1963 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -369 |
9,875
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 7.46 |
| Topreaguursels | 24 |
| Woorden per reaguursel | 8.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 44 |
| Aantal x weggejorist | 94 |
| Geregistreerd op | 12-11-2022 |
| Eerste reactie op | 12-11-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-27 21:26:24 door Tukkertje1965 op Verstappen crasht tijdens kwalificatie in Oostenrijk
weet jij niet wie zn vader is dan?
0 kudos 2026-06-27 19:54:51 door dikkejenkie op Boliviaanse soldaten vinden Dollars onder het puin in Venezuela
@Wakemeister | 27-06-26 | 21:22: Het was wellicht wat onduidelijk geschreven, maar ik bedoelde oprecht exact dat wat ik hierboven ook zeg.
-1 kudos 2026-06-27 19:22:39 door Wakemeister op Boliviaanse soldaten vinden Dollars onder het puin in Venezuela
@dikkejenkie | 27-06-26 | 19:53: Blijf dan ook bij je eerste standpunt, nou lul je jezelf gewoon de goede kant op.
0 kudos 2026-06-27 18:06:00 door Kwaaie tor op Boliviaanse soldaten vinden Dollars onder het puin in Venezuela
@Blauwechips | 27-06-26 | 19:39: Welvaart is voor mij ook niet zo vanzelfsprekend hoor.
1 kudos 2026-06-27 17:53:37 door dikkejenkie op Boliviaanse soldaten vinden Dollars onder het puin in Venezuela
Nee. Dat is exact wat ik ook bedoel. Echt heel erg zielig dat er zoveel armoede is. Ik begrijp natuurlijk dat welvaart niet vanzelfsprekend is.
-1 kudos 2026-06-27 17:50:32 door metdedeurinhuis op Boliviaanse soldaten vinden Dollars onder het puin in Venezuela
Dikkejenkie gaat dit niet snappen hoor
4 kudos 2026-06-27 17:49:19 door Aarsveer op Polizei Berlijn zet waterkanonnen in
Zelfstandige naamwoorden beginnen in het Duits überhaupt met een hoofdletter. En een waterkanon heet daar sowieso Wasserwerfer.
4 kudos 2026-06-27 17:47:04 door KoejoeloeckyLuke op Boliviaanse soldaten vinden Dollars onder het puin in Venezuela
Ik zou als ik jou was je eens verdiepen in Venezuela en hoe het daar o.a. economisch in elkaar steekt. Al jaren inflatie, zeg maar gerust hyperinflatie. Een maandinkomen kan zomaar slechts 15 dollar zijn. Natuurlijk is dit dan belangrijk voor die mensen, het gaat om leven of dood tenslotte grof gezegd. Geen huis meer, geen werk meer waarschijnlijk onduidelijkheid wat de toekomst gaat brengen, ja, dan pak je wat je pakken kan om te overleven... Ik snap ze wel.
7 kudos 2026-06-27 17:41:15 door 1verborgenantwoorden op Verstappen crasht tijdens kwalificatie in Oostenrijk
Hij weet tenminste wie zijn vader is..
8 kudos 2026-06-27 17:39:49 door Blauwechips op Boliviaanse soldaten vinden Dollars onder het puin in Venezuela
Misschien is welvaart daar niet zo vanzelfsprekend als voor ons
-10 kudos 2026-06-27 17:34:49 door geenspam op Motor met haast
precies. zo kent men de dumpert verkeersfarizeer weer.
-1 kudos 2026-06-27 11:57:50 door bartdvrs op Let it go..
Joop van ellende
3 kudos 2026-06-26 20:31:46 door Wakemeister op Naam bij je beroep #981
Voor Robert is alles een koud kunstje.
-10 kudos 2026-06-26 19:24:29 door dikkejenkie op Let it go..
@ario6 | 26-06-26 | 21:20: Haha, Philippe maakte laatst een goede in de slimste mens. Hij had een buurt bbq. Zat er een vrouw in openbaar borstvoeding te geven. Zijn vrouw helemaal over de zeik "dit is toch niet normaal", waarop Philippe zegt "tja, ik wou het gewoon een keer proberen hè"
-10 kudos 2026-06-26 19:20:36 door ario6 op Let it go..
Voorstellingen van Joop van den Ende zijn van eigens al Temu. Dit is meer - om met Philippe Geubels te spreken - Joop van den Ende van den Aldi.
1 kudos 2026-06-25 19:12:57 door DohnJoe1 op Satire vs realiteit
@De_GBS | 25-06-26 | 20:36: Ook niet daarbuiten
7 kudos 2026-06-25 18:36:37 door De_GBS op Satire vs realiteit
@SjekAttek | 25-06-26 | 20:32: Ech niet!
Zie: Eerste hoofdwet van de thermodynamica.
Sorry, ik ben niet de lolligste op feestjes.
-9 kudos 2026-06-25 18:32:40 door SjekAttek op Satire vs realiteit
Ech wél
4 kudos 2026-06-21 17:29:30 door Cochin op MvdP herstel na rondje fietsen
@Dumpert_Reaguurder | 21-06-26 | 19:09: meestal verdomt moeders het.
8 kudos 2026-06-21 17:09:46 door Dumpert_Reaguurder op MvdP herstel na rondje fietsen
Bij normale mensen doet de vrouw dat, maar zolderkamerreaguurders zijn vrouwloos.
0 kudos 2026-06-21 14:50:05 door owikzegmaarwat op Conductrice zingt Het Tietenlied
Vreemd, nooit last van, en ik zit elk weekend in de trein. kort stukje, maar toch.
1 kudos 2026-06-21 12:30:10 door Het Vragevuur op Zand
Ja, want kinderen mogen nooit iets meekrijgen van het bestaan van seks. Ouwe Victoriaanse deugpastoor.
-2 kudos 2026-06-21 10:38:45 door van_Sukkelenburg op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
wilt?
1 kudos 2026-06-21 10:36:49 door threeheadedmonkey op Conductrice zingt Het Tietenlied
@Uhoortnogvanons | 21-06-26 | 12:28: Omdat hij ooit wel de trein heeft gepakt? Het ruikt hier overigens ook niet zo fris op zolder. Even een doekje en emmertje sop pakken.
4 kudos 2026-06-21 10:28:58 door Uhoortnogvanons op Conductrice zingt Het Tietenlied
Vraagje... Als je nooit de trein pakt, hoe weet je dan van die paupers, schreeuwende omroepers, zwervers, goor afval en zweetgeur?
0 kudos 2026-06-20 17:39:41 door SomeDuderr op Beste muziek voor hardlopen
@Consequent_Klote | 20-06-26 | 18:00: Maar ik denk dan ook niet dat jenkie een Nieuwe Nederlander is die iets op zn kerfstok heeft.
0 kudos 2026-06-20 16:00:53 door Consequent_Klote op Beste muziek voor hardlopen
@KelderKebabKwab | 20-06-26 | 17:51: KeldeKebabKwab heeft nog een paar sessies te gaan voor zijn jeugd verwerkt is.
0 kudos 2026-06-20 15:51:03 door KelderKebabKwab op Beste muziek voor hardlopen
"Mag ik het antwoord vertellen juf? Mag ik, mag ik mag ik?! alstublieft!" Zei dikkejenkie vroeger, toen hij voor in de klas zat en de juf vroeg wie het antwoord wist.
19 kudos 2026-06-19 18:52:06 door LiberoHeinzKessler op Wel lange relatie gehad
Er bestaan veel films van. Vaak zit moeder dan eerst vast in de wasmachine.
1 kudos 2026-06-19 18:06:00 door nten355 op BMW van 30 K naar de kleaute
Een bochten training zo nog beter zijn.
2 kudos 2026-06-19 10:54:32 door LaidBack op Goeiemorgen
Bedankt vriend.
1 kudos 2026-06-19 10:06:28 door LieverSudoDanZwitsal op Huis met zeezicht is prachtig
@xspalm | 19-06-26 | 11:37: tenzij het Starbucks koffie was natuurlijk.
0 kudos 2026-06-19 10:05:10 door Berend_Breedreet op Hydratatiepauze voor cobra
Vraag het aan aan Anouk, die heeft ervaring met black mamba's.
9 kudos 2026-06-19 09:43:23 door thebeast4000 op Hydratatiepauze voor cobra
gewoon vaker naast de tuinslang gaan zitten, op den duur went het.
6 kudos 2026-06-19 09:37:25 door xspalm op Huis met zeezicht is prachtig
Ja, meteen je koffie helemaal verdund
19 kudos 2026-06-19 09:33:01 door SpaceVogel op Hydratatiepauze voor cobra
Bier,. veel bier.
9 kudos 2026-06-18 19:22:21 door Kenny0031 op Vulkaan laat scheetje
Met een beetje geluk dunt het de influencers aardig uit.
0 kudos 2026-06-16 23:00:12 door Snowball_77 op Viespeuk drinkt asbak
Onzekere gast... maar ja, hij voelt zich even Queen of the World.... triest!!!
8 kudos 2026-06-16 22:16:33 door Liegebeest op Vos verzamelt bosje ratten
Inderdaad gek, een vos zegt namelijk altijd hatsjikideeee.
1 kudos 2026-06-16 20:43:06 door safrane op Is dit een wedstrijd?
Vrienden, de hond beste mens.
-1 kudos 2026-06-16 20:27:45 door dikkejenkie op Verdwaalde reaguurder
@NatteKiwi | 16-06-26 | 22:19: Nee ik kijk geen sport, behalve korfbal en schaken.
-4 kudos 2026-06-16 20:19:29 door NatteKiwi op Verdwaalde reaguurder
Dat komt omdat jij zo'n F1-mongooltje bent.
6 kudos 2026-06-16 13:44:18 door whmmm op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Ik wel. Jenkie heeft gelijk.
15 kudos 2026-06-15 21:01:46 door LieverSudoDanZwitsal op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Nee hoor. Hier het bewijs: rot op met je godvergeten links-rechts-denkende polariserende populistische kudt gejank.
0 kudos 2026-06-15 20:53:48 door Bossguus1955 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
hoop van wel.
0 kudos 2026-06-15 20:28:43 door Eierbal de lekkerste op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
-weggejorist-
-42 kudos 2026-06-15 19:02:41 door pvpb op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Leuk, maar jij bent nog nooit in Japan geweest zie ik.
3 kudos 2026-06-15 18:37:47 door trucker0werner op Belgen over Koeman en Depay
met voetballen kun je ook keer scoren, en alleen met scoren kun je winnen
-1 kudos 2026-06-14 19:49:33 door Nolliebollie op Het WK op de Duitse televisie
Netjes verbouwd idd
2 kudos 2026-06-14 16:05:36 door PeterPandemie op Gelukkig maar 1 bekeuring...
*Omsmelten tot een enorme buttplug.