DumpStats voor creatiet

5,257 +5669 -412

Kudos

#13288 (Top 4.1579%)

Kudos/dag 5.49
Kudos/reaguursel 13.31
Meeste kudos op 1 reaguursel 295
Minste kudos op 1 reaguursel -43

395

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.41
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 11-11-2023
Eerste reactie op 11-11-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-21 20:33:10 door menniehoennie op We zijn voor Turkije
Boeien. Als ik verhuis naar Portugal, zal ik de rest van mijn leven nog steeds blijven juichen voor Nederland. Mijn kinderen mogen dat lekker zelf bepalen.

1 kudos 2026-06-21 20:11:13 door Attelenooje op We zijn voor Turkije
Hoeveel generaties moet we daar nog op wachten? Of zijn wij tegen die tijd een minderheid in Nederland?

1 kudos 2026-06-21 19:59:41 door creatiet op We zijn voor Turkije
@lekkerNSFW | 21-06-26 | 21:10: wat is hier dan positief aan volgens jou? Omdat Turkije klaar is maar juichen voor NL? Goede integratie is direct juichen voor NL.

16 kudos 2026-06-21 19:10:45 door lekkerNSFW op We zijn voor Turkije
ja maar als je zo blijft zeiken zelfs als ze het positief proberen te doen dan gaan ze nooit integreren he.....

1 kudos 2026-06-13 06:50:25 door HitsigeHenri op Lantaarnpaal Lanceren
Volgens mij klopt het niet wat je zegt. Daar zit een heg tussen de de hoofd- en parallelweg en het pand ligt in het verlengde van het rechte stuk. Daarnaast is de belijning daar volgens mij anders

8 kudos 2026-06-12 18:41:52 door Toewan op Bureau Dumpert zoekopdracht
Je vergeet gratis kickboks lessen om hun agressie te kanaliseren omdat er geen buurthuis is, waardoor ze zich vervelen.

-2 kudos 2026-06-11 14:35:54 door JPPP op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@ApoIIyon | 11-06-26 | 16:27: Een krasje op de bumper, tjonge. Wat een heisa hierover. Na een dagje toeren zit er al meer steenslag op dan dit.

5 kudos 2026-06-11 14:29:41 door creatiet op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@ApoIIyon | 11-06-26 | 16:27: men kent geen hoffelijkheid meer tegenwoordig. Zelfs om de kleinste dingen laten we mensen het zelf uitzoeken. Hoeveel tijd of moeite kost het jou als je toch al langs loopt?

-3 kudos 2026-06-11 14:27:07 door ApoIIyon op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Waarom? Als zij niet capabel genoeg is om hier zonder schade uit te rijden, hoort ze niet in een auto te zitten. Tevens kan zij zelf om hulp vragen. Niet iedereen hoeft alles immers op een presenteerblaadje te krijgen.

-23 kudos 2026-06-02 00:39:48 door hellfirenl op Politie pakt trouwstoet
als pronken al illegaal is, dan moet de helft van nederland afgevoerd worden. om nog maar te zwijgen over een politiestaat.

0 kudos 2025-09-12 15:45:46 door Rest in privacy op Mini-rectificatie NOS
"NOS gaat over lijken"...
Stel je niet zo verschrikkelijk aan. Als er iets of iemand garen spint bij de moord op Kirk, dan is het wel extreemrechts conservatief-christelijk Amerika, dat meteen een martelaar van deze man maakt.

1 kudos 2025-09-12 15:35:18 door JP8926 op Mini-rectificatie NOS
@PatrickHatrick | 12-09-25 | 17:29: zijn manier van debateren was heel geslepen/manipulatief. Daarbij schuwde hij er ook niet voor om complottheorieën, vergelijkbaar met die van trump, de wereld in te helpen. Gezien het bereik wat hij had heeft dat wel degelijk bijgedragenaan de Amerikaansepolarisatie.

2 kudos 2025-09-12 15:29:42 door PatrickHatrick op Mini-rectificatie NOS
@JP8926 | 12-09-25 | 16:34: Ben het niet met je eens dat hij heeft bijgedragen aan de verharding en polarisatie in de VS. Of althans niet meer dan een gemiddeld persoon.
Ik deel zijn meningen soms wel en soms niet, maar in tegenstelling tot veel mensen ging hij juist wel het gesprek aan met anders denkenden en hij bleef wel respectvol in het debat.

11 kudos 2025-09-12 14:34:03 door JP8926 op Mini-rectificatie NOS
Nou je kan ook overdrijven he. Kirk was bepaald niet vrij van rare ideeën en controversiële uitspraken welke 100% bijdroegen aan de verharding en polarisatie van Amerika.

En nee, ik zeg daarmee niet dat hij beschuldig mag worden van zaken welke hij niet gezegd heeft, maar het was ook bepaald geen heilige.

-26 kudos 2025-09-12 14:20:40 door hobbys11 op Mini-rectificatie NOS
Boeit mij ook geen ene flikker dat hij niet meer thuiskomt en ik ga ook gewoon verder met mijn leven. Zouden zijn bewonderaars misschien ook gewoon kunnen doen. Hij komt echt niet meer terug.

-3 kudos 2025-08-04 10:13:29 door B0R3AT op Waterhoos met extra slurf voor Italiaanse kust
Het is zeer waarschijnlijk dat ons universum bestaat in een hoger dimensionaal zwart gat. Maar als we dat zwarte gat vergelijken met de doos van Anouk dan zien we dat het allemaal wel erg klein is. Daarmee is deze slurf dus niets. En dat verklaart jouw minnetjes.