88,427 +101222 -12795
Kudos
#541 (Top 0.1693%)
| Kudos/dag | 18.68 |
| Kudos/reaguursel | 9.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2427 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -182 |
88,427 +101222 -12795
Kudos
#541 (Top 0.1693%)
| Kudos/dag | 18.68 |
| Kudos/reaguursel | 9.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2427 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -182 |
9,260
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.96 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 10.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 34 |
| Aantal x weggejorist | 83 |
| Geregistreerd op | 05-07-2013 |
| Eerste reactie op | 08-07-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-23 16:13:31 door SeymourButz op Dames hebben een mening
… nee, je wil niet dat er wat meekomt
-1 kudos 2026-06-22 16:20:30 door Badd Pritt op Putain zat in een dagelijkse dip.
Of defenestratie.
-1 kudos 2026-06-20 05:41:43 door tjapser op Buien in zeeland/ hansweert
Lekker weertje Hans.
0 kudos 2026-06-17 22:18:13 door AlieBamie op Irene Moors over Telekids
Televisie, tetetetelskids
-1 kudos 2026-06-17 20:47:53 door WandelendeWoede op Irene Moors over Telekids
Gast, wat als het je dochter zou zijn?
0 kudos 2026-06-17 06:47:13 door Miel98 op Luchtballon heeft moeite met opstijgen
Fly.
7 kudos 2026-06-14 16:23:33 door Gekkegerritmetdegett op Geen vuilnismannen nodig
En stoppen de papieren in een plasticje
2 kudos 2026-06-11 09:59:42 door SpaceVogel op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Haar HELE uitkering afpakken?
2 kudos 2026-06-11 09:59:37 door Flierp! op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Iets met kale kip en plukken.
2 kudos 2026-06-11 09:25:50 door Donny blue eyes op Lekker ding met gouden keeltje
frikandellenbos ?
12 kudos 2026-06-11 08:51:49 door MeerMeerikke op Lekker ding met gouden keeltje
Wat moet jij 's nachts in het bos, bambi?
-1 kudos 2026-06-10 12:16:04 door Creatieloos op Treinkaartje geüpgraded
@noatje1 | 10-06-26 | 12:31: Maar dat zijn "Nederlandse jongeren".
-1 kudos 2026-06-10 10:51:47 door Transcendentforyou op Wat vinden jullie...
Ja dit was de eerste opname. het is ook meteen de puurste
0 kudos 2026-06-10 10:40:41 door SirBeimer op Treinkaartje geüpgraded
Een uitkering is echt niet genoeg om daar binnen te kunnen komen.
15 kudos 2026-06-10 10:31:13 door noatje1 op Treinkaartje geüpgraded
* "jongeren"
0 kudos 2026-06-08 19:46:45 door dedomineeske op Paardelul heeft geen geduld
Met een halster van meer dan 2 meter? Dan kan dat beest ook 2 meter breed gaan lopen. Op zon weggetje komt soms een uur geen auto langs, tuurlijk neem je even zo 2 paarden mee. Meestal loop je er dan voor tussen
0 kudos 2026-06-08 17:09:28 door Uhoortnogvanons op Paardelul heeft geen geduld
*geldt. Deze spelling geldt ook in alle Limburgse dorpjes.
-8 kudos 2026-06-08 16:42:02 door Limburgsjochie op Paardelul heeft geen geduld
Hier een dorpeling. Ik vind dat hij gelijk heeft. Als je in de situatie waarin je je begeeft niet snel genoeg kunt reageren om hinder voor ander verkeer te voorkomen, dan benader je de situatie verkeerd. Dat geld voor auto's die verkeerssituaties benaderen, evenals fietsers of voetgangers… dus net zo zeer voor een knol en diens begeleider. Achter elkaar lopen, of alvast een paardje in het gras hebben… Verzin maar iets, maar hinder gewoon geen ander verkeer, net als ook word verwacht van alle andere weggebruikers
24 kudos 2026-06-08 16:23:02 door HeldOpWitteSokken op Paardelul heeft geen geduld
Stadsmensje.
0 kudos 2026-06-06 13:27:47 door ZoltarTheMagnificent op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
@Hypo666crisy | 06-06-26 | 06:20: Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik had niet gezien dat er nog meer plaatjes onder stonden met verder toelichting.
12 kudos 2026-06-06 06:49:20 door 1d100t op Hond heeft een ontwerpfout
Men zegt dat reekalfjes nog geen eigen geur hebben, en zo "onruikbaar" blijven voor roofdieren, zie bijv. https://www.hetree.nl/vraag-en...
Het kan ook zo zijn dat die vrouw te sterk naar zure vis ruikt, en de hond niets anders meer waar kan nemen.
1 kudos 2026-06-06 04:20:54 door Hypo666crisy op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
staat toch op het laatste plaatje?
0 kudos 2026-06-02 18:39:27 door HeilSatan666 op Nieuwe Ferrari
Roze.
-1 kudos 2026-06-02 18:13:00 door owikzegmaarwat op Nieuwe Ferrari
net als bij elk automerk kan je verschillende kleuren kiezen als je een ferarri koopt, deze zal ook wel opties hebben denkik, geen idee. maar het is geen verplichting dat ze rood zijn
5 kudos 2026-06-02 14:21:44 door mez-g op Nieuwe Ferrari
geel....
-6 kudos 2026-06-02 13:50:37 door Wiskasz op De kans dat je geraakt wordt bij een voetgangersoversteekplaats zijn hertstikke klein
Zoek hulp.
3 kudos 2026-05-31 12:33:02 door P.Hoane op Speeltje gekocht op vakantie
Nee, boven water
0 kudos 2026-05-30 07:34:01 door ForestTrump op Wattefak is met die regen?
Niet heel sterk zo te zien.
1 kudos 2026-05-29 17:04:51 door DiePanzerVorwaerts3 op Balletje balletje met barvrouw
@nieuwsgierige pelg | 29-05-26 | 11:50:
Hoe weet jij dat nou, wie waat gaan ze straks elkaar allemaal eens flink afberen.
4 kudos 2026-05-29 09:50:14 door nieuwsgierige pelg op Balletje balletje met barvrouw
Dat dempt de frustratie van de seksuele onthouding die je die avond alweer gaat beleven.
35 kudos 2026-05-29 04:18:49 door Biteme123 op Balletje balletje met barvrouw
dat heet lol
-3 kudos 2026-05-25 03:14:48 door dikkedik op Auto rijdt iets te ver door op de Trailerhelling
Die cursus valt gelijk met die van on nodig spatiegebruik. (iets met balk en splinter)
1 kudos 2026-05-24 10:13:59 door nieuwsgierige pelg op Dit is toch gewoon een goed idee
@Dizsaidup | 23-05-26 | 20:52: Het kan ook een tunnel zijn die te hoog ligt.
15 kudos 2026-05-23 18:52:35 door Dizsaidup op Dit is toch gewoon een goed idee
Die ligt er maar is zo te zien een paar meter te laag.
0 kudos 2026-05-18 12:35:16 door jemigwatverveelikme op Beetje stroom in de morgen
Dappere helden,
0 kudos 2026-05-18 11:16:14 door Pimmetjes op Beetje stroom in de morgen
Tasers*
-1 kudos 2026-05-17 22:00:54 door TheBeast op Weet je nog?
En samen met Southcast (Dacht ik), beetje uitzenden.
Maar ja, 5 luisteraars en je upload zat al vol :-)
25 kudos 2026-05-17 20:46:10 door Forza_Ruud_Krol op Weet je nog?
It really whips the llama's ass.
15 kudos 2026-05-17 18:45:20 door Kondtenman op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Moeten ze dan eerst na 2x vragen om te vertrekken, het nóg een keer vragen? Wil je alsjeblieft please vertrekken? Please? Nu dan???
36 kudos 2026-05-17 18:26:02 door pp67 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
mag nog veel harder
1 kudos 2026-05-17 11:44:34 door Rovig op Einde verhaal voor team Verstappen.
Kort gevolgd door wegenwachtmeneer op 1:04
0 kudos 2026-05-14 12:35:32 door Flapperpoep op Starter op de huizenmarkt
@Nerbreg | 14-05-26 | 12:54: Nou als je de HRA aftrekt afschaft verdienen de aandeelhouders van de banken minder. Dan hebben zij weer minder geld om huizen van op te kopen en krimpt zo de huur markt die al erg klein is.
Mijn oplossing is dan ook om IPV HRA iedereen die rijk is gewoon heel veel geld direct te geven en ze te vragen in huizen te investeren. Dan kunnen de arme mensjes die weer van hen huren en is iedereen blij
3 kudos 2026-05-14 10:54:31 door Nerbreg op Starter op de huizenmarkt
@Jesdetsmie2 | 14-05-26 | 12:45: Dat misschien niet gelijk, maar je schaft wel een debiele regeling af. Leg mij eens uit welk probleem de HRA nou eigenlijk oplost?
0 kudos 2026-05-14 10:45:32 door Jesdetsmie2 op Starter op de huizenmarkt
Aha, dan is het fors tekort aan woningen ineens opgelost? Mompelt iets over vraag/aanbod
4 kudos 2026-05-11 09:51:10 door Peterrrrrrrr op RIP collega
Als autist zou je weten dat je een spectrumstoornis hebt, en dat autisten allesbehalve een homogene groep zijn.
0 kudos 2026-05-10 19:46:02 door HeelStijl op Koopje op funda
Met 20 asielzoekers brengt ie 600000 euries op : koopje!
3 kudos 2026-05-10 13:59:01 door plwdr op Europees kampioenschap fakkelgooien
Fakkel tonen of geen toegang.
0 kudos 2026-05-07 07:59:30 door Skyline op Ik ben een worm
mebendasnollebol
2 kudos 2026-05-07 05:33:13 door Omnium3 op Domme mensen met internet toegang
*Dumpertcomments
2 kudos 2026-05-07 05:21:38 door LurkyStrijk op Domme mensen met internet toegang
Hallo!