DumpStats voor ZoltarTheMagnificent

88,427 +101222 -12795

Kudos

#541 (Top 0.1693%)

Kudos/dag 18.68
Kudos/reaguursel 9.55
Meeste kudos op 1 reaguursel 2427
Minste kudos op 1 reaguursel -182

9,260

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.96
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 10.9
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 34
Aantal x weggejorist 83
Geregistreerd op 05-07-2013
Eerste reactie op 08-07-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-08 19:46:45 door dedomineeske op Paardelul heeft geen geduld
Met een halster van meer dan 2 meter? Dan kan dat beest ook 2 meter breed gaan lopen. Op zon weggetje komt soms een uur geen auto langs, tuurlijk neem je even zo 2 paarden mee. Meestal loop je er dan voor tussen

-8 kudos 2026-06-08 16:42:02 door Limburgsjochie op Paardelul heeft geen geduld
Hier een dorpeling. Ik vind dat hij gelijk heeft. Als je in de situatie waarin je je begeeft niet snel genoeg kunt reageren om hinder voor ander verkeer te voorkomen, dan benader je de situatie verkeerd. Dat geld voor auto's die verkeerssituaties benaderen, evenals fietsers of voetgangers… dus net zo zeer voor een knol en diens begeleider. Achter elkaar lopen, of alvast een paardje in het gras hebben… Verzin maar iets, maar hinder gewoon geen ander verkeer, net als ook word verwacht van alle andere weggebruikers

-1 kudos 2026-06-02 18:13:00 door owikzegmaarwat op Nieuwe Ferrari
net als bij elk automerk kan je verschillende kleuren kiezen als je een ferarri koopt, deze zal ook wel opties hebben denkik, geen idee. maar het is geen verplichting dat ze rood zijn

-1 kudos 2026-05-17 22:00:54 door TheBeast op Weet je nog?
En samen met Southcast (Dacht ik), beetje uitzenden.

Maar ja, 5 luisteraars en je upload zat al vol :-)

0 kudos 2026-05-14 12:35:32 door Flapperpoep op Starter op de huizenmarkt
@Nerbreg | 14-05-26 | 12:54: Nou als je de HRA aftrekt afschaft verdienen de aandeelhouders van de banken minder. Dan hebben zij weer minder geld om huizen van op te kopen en krimpt zo de huur markt die al erg klein is.

Mijn oplossing is dan ook om IPV HRA iedereen die rijk is gewoon heel veel geld direct te geven en ze te vragen in huizen te investeren. Dan kunnen de arme mensjes die weer van hen huren en is iedereen blij

3 kudos 2026-05-14 10:54:31 door Nerbreg op Starter op de huizenmarkt
@Jesdetsmie2 | 14-05-26 | 12:45: Dat misschien niet gelijk, maar je schaft wel een debiele regeling af. Leg mij eens uit welk probleem de HRA nou eigenlijk oplost?

4 kudos 2026-05-11 09:51:10 door Peterrrrrrrr op RIP collega
Als autist zou je weten dat je een spectrumstoornis hebt, en dat autisten allesbehalve een homogene groep zijn.

0 kudos 2026-05-10 19:46:02 door HeelStijl op Koopje op funda
Met 20 asielzoekers brengt ie 600000 euries op : koopje!