DumpStats voor Tochmaardan

98,134 +109316 -11182

Kudos

#473 (Top 0.1480%)

Kudos/dag 48.22
Kudos/reaguursel 9.7
Meeste kudos op 1 reaguursel 721
Minste kudos op 1 reaguursel -234

10,119

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.97
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 17.2
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 47
Aantal x weggejorist 60
Geregistreerd op 29-11-2020
Eerste reactie op 29-11-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 13:18:02 door keeskapman op Agent doet beenveeg
@jayn | 22-06-26 | 13:27: Was sarcastisch bedoeld denk ik. Klik ff op die link; sluipschutters.

1 kudos 2026-06-07 11:49:19 door meepmeepmeep op Straat van Monaco
200k voor de kleinere per week, 500k medium, 1M+ voor de grote. Alles inclusief behalve lokale balasting en je moet een groot bedrag overmaken waarmee ze alle drank etc inkopen en dit naderhand verrekenen. Wordt ook een 10%-20%+- fooi verwacht voor het personeel.

3 kudos 2026-06-05 19:40:09 door Creatieloos op Update vistrap
Daar hoor ik bij, en ik schaam me er niet eens voor.
Misschien ben ik er eigenlijk wel een beetje trots op.

4 kudos 2026-05-30 06:38:21 door IsmaelitischZandboer op Kinderbrommer klapt op busje
Jij hebt gemist dat onze overheid vapen aanvankelijk hartelijk heeft verwelkomd en nu het toch uit de klauwen loopt geen handhavers genoeg heeft?

Zo druk maken ze zich niet hoor. Hebben we vooral zelf te doen. Dan worden het ook leukere kinderen.

Zo

-4 kudos 2026-05-30 00:35:10 door Forza_Ruud_Krol op Kinderbrommer klapt op busje
Wel interessant om even aan te halen WAAROM er geen regels aan worden gesteld: dat past niet binnen ons huidige systeem. Daarin kan namelijk geen juridisch houdbaar onderscheid gemaakt worden tussen kleuterbrommers en andere tweewielers, zeggen de experts...
Het ontgaat die beleidsmakers en juristen kennelijk dat regels mensenwerk zijn. Je kan er inzetten wat je wilt, als je daar een democratische meerderheid voor haalt. Ja, haalbaarheid handhaving en zo, ja. Maar ook daarvoor geldt: als je het echt wilt, dan kost het vast geld maar dan kan het.
Helaas, we leven nog steeds in neoliberale tijden. De overheid, die alsmaar regels stelt en handhaaft, is daarin een vijand.

3 kudos 2026-05-12 20:10:00 door Lux-et-Libertas op Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Van de afdeling ongevraagde informatie: Ik ben er ook een keer geweest en heb daar vlakbij in de buurt getankt. Daar werd nog voor je getankt door een lekker ding en heb haar gevraagd de naam op te lezen, wat ik op mijn Hi8 Sony videocamera opgenomen had. Het klonk bijna hetzelfde als Bassie in deze AI clip.

1 kudos 2026-03-23 07:53:34 door Ookalingebruikzeker op Het laatste knoopje!
Ik heb ook even gekeken, op 14 sec is het 3e knoopje nog dicht. Op 9 seconden laat het knoopje los. Op 10 seconen is het duidelijk dat er geen knoopje meer vast zit. En op 13 seconden laat ze zien hoe het zit als 6e knoopje vast zou zitten. Dat vind ik wel het mooist. Maar ik denk dat ik haar toch niet tegen kom, en als ik zo aan het typen ben, lijkt het ook net of ik aan het werk ben. Groeten.

0 kudos 2026-03-20 12:47:44 door owikzegmaarwat op Pino was alweer gestolen
de originele pino in amerika (big bird) is geel. toen sesamstraat hier op tv kwam moesten we de vogel van de makers een andere kleur geven.

15 kudos 2026-03-19 19:26:16 door Smegmaticus op Telefoon verloren
Ik vrees dat het iets anders is. Zonder haar telefoon is ze reddeloos verlorern. Het is alsof ze zichzelf redt. Gooi 400 euro in het water en ze gaat het niet halen.

-4 kudos 2026-03-15 11:26:31 door promiscu op Nieuwe monteur in de garage
Dat van dat missen is zeer herkenbaar. Katten die we jaren geleden hebben moeten laten inslapen worden ook nog steeds gemist door ons.

Ook herkenbaar is dat enthousiasme van die hond. Vorig jaar bij vrienden geholpen met het in elkaar zetten van een grote vogelkooi. Vele malen hun 2 ruwharige teckels moeten wegduwen, vergeefs dus. Fantastisch.

5 kudos 2026-03-12 08:05:21 door Kennichi op Hoe snel is je boot?
@dading | 12-03-26 | 08:56: Wat een kut verhaal. Gewoon een sproeiertje, naaldje en stelschroefje. Niks afstellen op volgas/halfgas in de carbUrateur.

-10 kudos 2026-03-12 07:56:25 door dading op Hoe snel is je boot?
25 jaar geleden was ik zo'n aso met opgevoerd scootertje. De reden dat we dit doen is omdat de carborateur op vol gas is afgesteld en hij verzuipt met half gas.