98,134 +109316 -11182
Kudos
#473 (Top 0.1480%)
| Kudos/dag | 48.22 |
| Kudos/reaguursel | 9.7 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 721 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -234 |
98,134 +109316 -11182
Kudos
#473 (Top 0.1480%)
| Kudos/dag | 48.22 |
| Kudos/reaguursel | 9.7 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 721 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -234 |
10,119
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.97 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 17.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 47 |
| Aantal x weggejorist | 60 |
| Geregistreerd op | 29-11-2020 |
| Eerste reactie op | 29-11-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 13:18:02 door keeskapman op Agent doet beenveeg
@jayn | 22-06-26 | 13:27: Was sarcastisch bedoeld denk ik. Klik ff op die link; sluipschutters.
11 kudos 2026-06-22 11:27:22 door jayn op Agent doet beenveeg
ja dus? meewerken!
-7 kudos 2026-06-17 17:13:23 door Tochmaardan op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
https://eenvormvaneenzaamheid....
1 kudos 2026-06-07 11:49:19 door meepmeepmeep op Straat van Monaco
200k voor de kleinere per week, 500k medium, 1M+ voor de grote. Alles inclusief behalve lokale balasting en je moet een groot bedrag overmaken waarmee ze alle drank etc inkopen en dit naderhand verrekenen. Wordt ook een 10%-20%+- fooi verwacht voor het personeel.
3 kudos 2026-06-05 19:40:09 door Creatieloos op Update vistrap
Daar hoor ik bij, en ik schaam me er niet eens voor.
Misschien ben ik er eigenlijk wel een beetje trots op.
2 kudos 2026-06-05 07:54:39 door ShakespeareanTragedy op Windhoos sloopt Glanerburg
Ja, dan zijn de rapen gaar. Spreekwoordelijke rapen dan hè.
3 kudos 2026-06-05 07:21:09 door slingerj@@p op Windhoos sloopt Glanerburg
Ik zag daar ook een addertje onder dat gras. geen echte natuurlijk
-16 kudos 2026-06-02 06:04:47 door PetrusPe op Howto houthakken in een notendop
Ik snap wat je bedoelt maar het komt er toch niet helemaal lekker uit, hè?
4 kudos 2026-05-30 06:38:21 door IsmaelitischZandboer op Kinderbrommer klapt op busje
Jij hebt gemist dat onze overheid vapen aanvankelijk hartelijk heeft verwelkomd en nu het toch uit de klauwen loopt geen handhavers genoeg heeft?
Zo druk maken ze zich niet hoor. Hebben we vooral zelf te doen. Dan worden het ook leukere kinderen.
Zo
-4 kudos 2026-05-30 00:35:10 door Forza_Ruud_Krol op Kinderbrommer klapt op busje
Wel interessant om even aan te halen WAAROM er geen regels aan worden gesteld: dat past niet binnen ons huidige systeem. Daarin kan namelijk geen juridisch houdbaar onderscheid gemaakt worden tussen kleuterbrommers en andere tweewielers, zeggen de experts...
Het ontgaat die beleidsmakers en juristen kennelijk dat regels mensenwerk zijn. Je kan er inzetten wat je wilt, als je daar een democratische meerderheid voor haalt. Ja, haalbaarheid handhaving en zo, ja. Maar ook daarvoor geldt: als je het echt wilt, dan kost het vast geld maar dan kan het.
Helaas, we leven nog steeds in neoliberale tijden. De overheid, die alsmaar regels stelt en handhaaft, is daarin een vijand.
7 kudos 2026-05-13 06:17:55 door grotgraver op Fikkie stoken in Loosdrecht
Mooie metafoor!
3 kudos 2026-05-12 20:10:00 door Lux-et-Libertas op Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Van de afdeling ongevraagde informatie: Ik ben er ook een keer geweest en heb daar vlakbij in de buurt getankt. Daar werd nog voor je getankt door een lekker ding en heb haar gevraagd de naam op te lezen, wat ik op mijn Hi8 Sony videocamera opgenomen had. Het klonk bijna hetzelfde als Bassie in deze AI clip.
3 kudos 2026-05-12 19:15:36 door Der Stöhn Schlüßel op Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Het wordt gewaardeerd.
0 kudos 2026-05-11 05:31:10 door SchriffelDriffel op Zondagavond erotiek
Kruipolie?
2 kudos 2026-05-03 06:46:02 door lekkerwijf21 op Troepgooiers willen aandacht
Warm, maar het is Portugal. In Spanje is het nog steeds een Kona.
1 kudos 2026-04-29 07:36:10 door Dee Miller op Reaguurder op non-actief gesteld
Geldt dat ook voor masturberen?
21 kudos 2026-04-24 19:10:47 door Appie1 op Olifant heeft au
Met oli zeker.
2 kudos 2026-04-24 06:07:48 door Piet.Beuk op Spammers terugfukken
Nummer +44 20 8906 2211
2 kudos 2026-04-24 05:32:58 door stvr op Spammers terugfukken
Village people!
2 kudos 2026-04-24 04:33:07 door rmxje op Spammers terugfukken
Dar... Laat maar.
0 kudos 2026-04-24 01:02:21 door ZoltarTheMagnificent op Tijd voor lunch
Geef er wen paar rake klappen op en ze liggen stil.
0 kudos 2026-04-18 14:11:17 door pietpvv op Pauperzak breekt in om fatbike te stelen
Wel geinig filmpje.
5 kudos 2026-04-18 10:23:41 door syncopatic op Pauperzak breekt in om fatbike te stelen
Ik zou m´ n auto-correct even uitzetten. Nu krijgt iedereen een indruk van je liefdesleven.
0 kudos 2026-04-18 10:16:09 door GansHanders op Mijn vriendin wil niet mee
Ontploffen ze dan?
3 kudos 2026-04-18 06:03:55 door McGuyer op Stukje klimmen
te laat!
0 kudos 2026-04-17 15:29:47 door Zeeuw1867 op Jezelf blij springen
Een hele grote keuken?
1 kudos 2026-04-17 12:53:24 door De Houtzagerij op Jezelf blij springen
en hoogpolig, verend tapijt.
10 kudos 2026-04-17 06:09:47 door Tinus_Trotyl op Jezelf blij springen
Geefnie. Gaakbouwen!
3 kudos 2026-04-14 10:34:09 door Gerrit de Gek op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Hij bedoelt dat als het klaar is, staat er wel spanning op.
Hij bedoelde het niet zo rot denk ik.
0 kudos 2026-04-03 11:23:33 door BebaardeZak op Dumb guy not giving way
Ronnie suka pickering!!
3 kudos 2026-04-01 08:11:15 door Broodjeboerenkool op Politie uitdagen met bivakmuts
Ik denk dat hij gewoon bluft.
43 kudos 2026-03-30 06:20:56 door Uhoortnogvanons op Verkeersagent treft dove automobilist
Zolang de politieleiding en politiek niet 100% achter de agenten staan gaat er natuurlijk niets veranderen.
1 kudos 2026-03-28 15:14:49 door WhySoSeriousss op Ik ben niet aan het rijden hoor
selfie cam spiegelt het beeld
9 kudos 2026-03-27 08:51:50 door stvr op Fluitende walrus heeft vragen over de bingo
Waar haal jij het gore lef vandaan? Met je tyfus cholera kop! Groetjes Francisca, Michel, Mark en de andere beheerders maar die ken je toch niet
1 kudos 2026-03-23 07:53:34 door Ookalingebruikzeker op Het laatste knoopje!
Ik heb ook even gekeken, op 14 sec is het 3e knoopje nog dicht. Op 9 seconden laat het knoopje los. Op 10 seconen is het duidelijk dat er geen knoopje meer vast zit. En op 13 seconden laat ze zien hoe het zit als 6e knoopje vast zou zitten. Dat vind ik wel het mooist. Maar ik denk dat ik haar toch niet tegen kom, en als ik zo aan het typen ben, lijkt het ook net of ik aan het werk ben. Groeten.
2 kudos 2026-03-23 06:56:34 door deoudebeer op Het laatste knoopje!
Knoopje zit er nog aan. Kort zichtbaar na de explosie.
0 kudos 2026-03-20 12:47:44 door owikzegmaarwat op Pino was alweer gestolen
de originele pino in amerika (big bird) is geel. toen sesamstraat hier op tv kwam moesten we de vogel van de makers een andere kleur geven.
15 kudos 2026-03-19 19:26:16 door Smegmaticus op Telefoon verloren
Ik vrees dat het iets anders is. Zonder haar telefoon is ze reddeloos verlorern. Het is alsof ze zichzelf redt. Gooi 400 euro in het water en ze gaat het niet halen.
1 kudos 2026-03-15 14:54:22 door Loosecanon op Nieuwe monteur in de garage
Teckels zijn kuthonden.
-4 kudos 2026-03-15 11:26:31 door promiscu op Nieuwe monteur in de garage
Dat van dat missen is zeer herkenbaar. Katten die we jaren geleden hebben moeten laten inslapen worden ook nog steeds gemist door ons.
Ook herkenbaar is dat enthousiasme van die hond. Vorig jaar bij vrienden geholpen met het in elkaar zetten van een grote vogelkooi. Vele malen hun 2 ruwharige teckels moeten wegduwen, vergeefs dus. Fantastisch.
9 kudos 2026-03-15 11:07:54 door vlasteler op Nieuwe monteur in de garage
liet je de krik te snel zakken?
4 kudos 2026-03-15 11:07:09 door Positiviteitskangoeroe op Nieuwe monteur in de garage
Mand!
1 kudos 2026-03-12 14:08:58 door gheiurgerfbkebvii op Gezellig dagje met de dames van de HR afdeling
die is kolven
12 kudos 2026-03-12 12:16:25 door LaidBack op Voetbal is weer eens oorlog
Dus Mehmetali de nr5 van Ulu spor staat ook niet op deze video?
0 kudos 2026-03-12 12:15:48 door Uncle Paulie op Gezellig dagje met de dames van de HR afdeling
Die had een opvlieger.
0 kudos 2026-03-12 11:00:06 door Tinus-Tussengas op Hoe snel is je boot?
@prutzert | 12-03-26 | 09:08: Zo doen we dat!
0 kudos 2026-03-12 08:11:47 door antiWAP op Hoe snel is je boot?
@dading | 12-03-26 | 08:56: wat is een carborateur?
7 kudos 2026-03-12 08:08:14 door prutzert op Hoe snel is je boot?
ook wel bekend als Tinus Tussengas...
5 kudos 2026-03-12 08:05:21 door Kennichi op Hoe snel is je boot?
@dading | 12-03-26 | 08:56: Wat een kut verhaal. Gewoon een sproeiertje, naaldje en stelschroefje. Niks afstellen op volgas/halfgas in de carbUrateur.
-10 kudos 2026-03-12 07:56:25 door dading op Hoe snel is je boot?
25 jaar geleden was ik zo'n aso met opgevoerd scootertje. De reden dat we dit doen is omdat de carborateur op vol gas is afgesteld en hij verzuipt met half gas.