16,677 +18352 -1675
Kudos
#4330 (Top 1.3549%)
| Kudos/dag | 2.62 |
| Kudos/reaguursel | 23.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1565 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -144 |
16,677 +18352 -1675
Kudos
#4330 (Top 1.3549%)
| Kudos/dag | 2.62 |
| Kudos/reaguursel | 23.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1565 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -144 |
707
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 18.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.57 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 02-12-2008 |
| Eerste reactie op | 21-01-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-18 21:48:22 op Hé warm he!
Kieskeurig is een eigenschap die veel reaguurders zich niet kunnen permitteren
2 kudos 2026-06-16 17:35:45 op Je denkt een wheelie te kunnen op een opgevoerde scooter
Zegt meer over de bestuurder dan over de scooter
3 kudos 2026-06-15 08:16:47 op 15 juni is Internationale Dag tegen Ouderenmisbruik
Ze komt vier vaker voorbij, maar voor wie gemist heeft wie het is: https://www.reddit.com/u/someh...
12 kudos 2026-06-14 21:39:30 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Schorriemorrie!
14 kudos 2026-06-10 16:08:26 op Ondertussen op Curaçao
Vliegtickets zijn te goedkoop
12 kudos 2026-06-08 20:51:49 op Joris is even naar de WC
Hij speelt het in E
105 kudos 2026-06-08 09:10:38 op Lekker
Dus dan bedenk je bij km stand 122667 om je teller op 0 te drukken om vervolgens 789 km lang uit te kijken naar dit moment. Hulde…
1 kudos 2026-06-06 21:45:36 op Graag jullie mening
https://www.reddit.com/r/XOMad...
Niet veel meer te zien
3 kudos 2026-06-05 06:30:45 op Nog één dag te gaan
Nummer 1 is Megan Guthrie, a.k.a. Megnut of Megnutt.
4 kudos 2026-06-02 15:39:31 op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
Stevig agentje
24 kudos 2026-06-02 15:12:34 op Het is maandag of het is maandag
Okee dan, iemand moet het doen:
https://www.reddit.com/u/Ninlo...
144 kudos 2026-05-31 14:29:44 op Papa, waarom zijn jij en mama gescheiden?
Grappig, omdat het waar is.
3 kudos 2026-05-31 11:55:40 op Onderaanzicht!
https://www.reddit.com/u/Cerea...
9 kudos 2026-05-23 11:34:21 op Miami is geen optie
Zelfde dame: https://www.dumpert.nl/item/10...
80 kudos 2026-05-20 17:24:52 op 50% korting voor transgenders
Prijsdiscriminatie op basis van geslacht is sowieso niet toegestaan, in Nederland, de rest van de EU, maar ook in de meeste staten van de VS. Volkomen terecht dat deze bandana-meneer dit belachelijk maakt.
2 kudos 2026-05-03 08:46:02 op Troepgooiers willen aandacht
Warm, maar het is Portugal. In Spanje is het nog steeds een Kona.
2 kudos 2026-04-21 14:06:23 op 0 Zicht, sneeuw, mist en een flauwe bocht
Had 'ie maar even moeten tüteren!
2 kudos 2026-04-20 09:27:27 op Fijne maandag, iedereen!
Geen enkel frame waar beide meloenen volledig in beeld zijn. VVS is hier toch wel een factor van invloed.
0 kudos 2026-04-13 17:41:19 op Wilde achtervolging motorscooter door Parijse politie
Je baise ta mère cancer!
83 kudos 2026-04-07 23:35:20 op Houtoe flesje wijn open maken
Als ik mijn kurkentrekker vergeten ben, heb ik gelukkig wel altijd een schroef, schroevendraaier en hamer bij me.
4 kudos 2026-03-27 13:24:12 op Schaduwtetten
Stiekem hoop je op een meid die gewoon een beetje gek doet, maar dan blijkt het weer een professional te zijn die verder weinig aan de verbeelding overlaat. Daar zijn er genoeg van, dus dat maakt dit filmpje ook weer wat minder spannend,
75 kudos 2026-03-25 09:21:25 op Turken stelen?
Heerlijk. Zelfspot en stereotyperen. Vorm van humor die relativeert en verbroedert - mits men zich niet beledigd voelt en daar gaat het helaas snel mis.
31 kudos 2026-03-24 11:27:41 op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Tjonge jonge, de auteur schrijft een boek met een titel met een stereotype als uitgangspunt. Ruud de Wild - een prima radiomaker maar niet per se de beste interviewer - haakt vooral in op dat stereotype, en dan is mevrouw beledigd. Voorop gesteld, beledigd zijn is een keuze! Daarnaast zijn zaken als zelfspot en stereotyperen relativerend. Tenminste, in de Nederlandse cultuur. Hier stop ik mijn betoog.
13 kudos 2026-03-23 09:09:24 op In de spiegel kijken
Molly Moore https://bustyporn.com/goddesse...
46 kudos 2026-02-22 22:22:10 op Motorrijder klapt op ruit! | Dumpert Dashcam 60
Kan niet anders dan dat met de Belgische Dacia (2:58) iets aan vooraf gegaan is.
2 kudos 2026-02-09 17:14:41 op Het was goed bedoeld
Hinterglemm… waar je geen woord Duits hoeft te spreken.
8 kudos 2026-02-09 16:59:43 op Bijdehandje probeert agente te versieren
Oei, dit filmpje gaat een min-kudo-topper worden
16 kudos 2026-02-09 16:38:46 op Is het al jurkjestijd?
Iedere reaguurder heeft deze ondertussen toch wel in z'n favorieten? https://www.reddit.com/r/Your_...
19 kudos 2026-02-09 15:21:45 op Carjackers hebben slechte dag
Santiago. Toch wel het Almere van Chili.
0 kudos 2026-02-02 21:56:04 op Motordief doet poging tot, maar krijgt vliegles
Bron? Politieagente buiten dienst die doorrijdt nadat ze iemand omver kegelt lijkt me sterk.
15 kudos 2026-01-19 14:00:32 op Interview op straat
De samenvatting vanaf 2:00 is voldoende: vrouwen geven altijd hun mening ook al vraagt niemand erom, en die kerel is een lul.
2 kudos 2026-01-19 11:36:28 op Houding en gedrag is het probleem
@Nihilon | 19-01-26 | 10:03: Anticiperen kan je leren.... Ga gewoon naar links om die vrachtwagen in te halen, en daarna weer netjes terug naar rechts. Maar u vindt dat anderen zich maar aan u moeten aanpassen begrijp ik?
7 kudos 2026-01-19 11:24:36 op Polo gaat grasmaaien
Nee, maar had hij wel moeten doen
18 kudos 2026-01-19 10:18:32 op Houding en gedrag is het probleem
Je houdt netjes afstand tot je voorganger en als je harder rijdt, dan haal je links in en ga je daarna weer terug naar rechts. Niet heel moeilijk toch? En wel zo duidelijk als iedereen het op die manier doet.
19 kudos 2026-01-15 09:04:46 op Woensdag, je was gezellig!
Nummer 1: https://www.reddit.com/u/Marie...
5 kudos 2026-01-13 20:11:19 op Meisje heeft een boodschap
Zou ze doorhebben dat als ze haar schouders beweegt, haar borsten nogal meedeinen?
0 kudos 2026-01-06 11:53:53 op Sneeuwpret in Utrecht
-weggejorist en opgerot-
5 kudos 2026-01-05 13:43:05 op Nostalgietrippen met Poolmeneer
De opstelling van de jaren '80 toetsenist… een Roland Juno 60 en een Yamaha DX7. Eén van deze of beide apparaten zijn gebruikt bij nagenoeg alle bekende nummers uit die tijd.
1 kudos 2026-01-05 09:59:03 op Blokkeerbus helemaal dwars
Na blokkeerfriezen krijgen we nu blokkeerbrabanders?
0 kudos 2026-01-02 15:47:44 op Je eigen fooi nemen
Renee Schnater, a.k.a. Renee Rose.
15 kudos 2025-12-31 11:36:05 op Een van de laatste drops van het jaar
https://www.reddit.com/user/Pe...
5 kudos 2025-12-31 10:48:03 op Laatste jaar vuurwerkpuzzels
Niemand heeft beweerd dat alle problemen vanaf volgend jaar opgelost zijn. Daar gaat heus nog wel een generatie overheen, maar je moet een keer beginnen.
4 kudos 2025-12-24 07:42:57 op Gewapende overval Schiedam gaat niet zoals gepland
Ik snap deze tip zeker. Kassamedewerkers worden niet genoeg betaald om de held uit te hangen. Maar toch beloon je de overvaller hiermee, want het gaat wel erg makkelijk. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je gewoon 'nee' zegt. Gaat Roderick-Laurens dan echt schieten? Ik denk dat hij net als in dit filmpje met de staart tussen de benen er vandoor gaat. Ik snap, risico is te groot om van je medewerkers te verlangen, maar ik denk dat het risico kleiner is dan waar we vanuit gaan, en dat we daarmee alleen maar meer overvallen stimuleren…
50 kudos 2025-12-22 10:29:48 op Karma voor bestuurder
Johan de Wittstraat, Dordrecht, is helaas een racebaan voor kansenparels in hun Golfjes, A3'tjes, A-klasses en vergelijkbare finmobielen.
0 kudos 2025-12-21 10:53:21 op Bijzondere structuur pleisterwerk
Wel goeie anticonceptie
1 kudos 2025-12-17 15:30:43 op Fatbike controle vergelijken met Jodenvervolging
@DeSerafijn | 17-12-25 | 14:38:
https://www.telegraaf.nl/binne...
Achter een betaalmuur, maar Telegraaf, dus waar!
5 kudos 2025-12-14 21:22:49 op Die Eiffeltoren eh
Lijkt een erg oud filmpje. Behalve dat het stralend blauw is en de bomen nog groen zijn, staat er ondertussen al jaren een muur van dik plexiglas rondom de Eiffeltoren.
4 kudos 2025-12-08 13:39:11 op Sinterklaas in Oostenrijk
Serieuze bangmakerij in Oostenrijk. Inderdaad, afgelopen vrijdag een schreeuwende sinterklaas op het dorpsplein gezien die stoute kindjes roept. De Krampus staan erbij met mad-max-achtige voertuigen waar de vlammen uit de uitlaten komen. Prima alternatief voor Piet! Zal bij ons wel weer ander gezeik opleveren...
28 kudos 2025-11-29 18:13:20 op Je huid verzorgen is belangrijk
https://www.reddit.com/r/Lauri... In haar nagedachtenis. Om het feestje verder te verpesten: Ze heeft een borstverkleining gedaan en is gestopt met dit soort plaatjes en filmpjes. Ze werkt nu als verpleegster. Gelukkig hebben we de foto's nog…
2 kudos 2025-11-25 15:41:35 op Kort lontje...
"Go ahead, make my day"
- Harry Callahan (Clint Eastwood), 1982