DumpStats voor ThisIsDeW

41,384 +42091 -707

Kudos

#1425 (Top 0.4459%)

Kudos/dag 114.01
Kudos/reaguursel 31.76
Meeste kudos op 1 reaguursel 2024
Minste kudos op 1 reaguursel -38

1,303

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.59
Topreaguursels 18
Woorden per reaguursel 12
Reacties per reaguursel 0.55
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 27-06-2025
Eerste reactie op 27-06-2025

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-25 11:07:36 door Captain Knisper op Geheim wapen bij het boksen
@DriftKicker | 25-06-26 | 10:55: Neem ff een ijsje, ga rustig zitten, zet je ventilator wat harder, lees nog een keer en leg dan je toetsenbord maar weg.

-2 kudos 2026-06-17 12:02:36 door larsp1982 op Opa heeft de skills nog
nee, we klauteren al hangend de trap omhoog, want de huizen hangen hier op zn kop, je weet toch!

-3 kudos 2026-06-16 01:13:35 door Balloze binnenkater op Heng heng vol gas vol gas!
Ik miste twee Γ  drie komma's in de titel en zag daarnaast twee onnodige spaties. Om het huidige onderschrift te laten kloppen mis of ik of hij of ik wegrijd, verder een *een en een *en tussenvoegen, dan afsluiten met een punt. Bent u Rotterdammert dat u alleen die "t" opvalt?

2 kudos 2026-06-10 16:24:32 door 1d100t op Mestrekkertje komt schade nog even showen
@Dramadriehoek | 10-06-26 | 13:00:
Als die ondernemer bang zou zijn voor reputatieschade, dan zou 'ie:
A) niet zo'n figuur in dienst moeten nemen/houden.
B) die messentrekker niet een kingsize sticker met de bedrijfsnaam op zijn privΓ©-auto laten plakken.

-13 kudos 2026-06-10 11:00:17 door Dramadriehoek op Mestrekkertje komt schade nog even showen
Laat geen negatieve reviews achter voordat duidelijk is wat er precies is gebeurd. De auto draagt misschien de naam van een bedrijf, maar dat betekent niet automatisch dat het bedrijf verantwoordelijk is voor het gedrag van de bestuurder. Een onschuldige ondernemer kan hierdoor onterecht reputatieschade oplopen.

-5 kudos 2026-05-15 12:05:46 door Wateenaccountnaamzeg op Moonwalk op de fiets
@Uhm_ok | 15-05-26 | 12:26: We kunnen blijven janken over hoe de wereld nu is of we kunnen er wat aan proberen te doen. Perfect gaat het niet worden.

-5 kudos 2026-05-15 10:26:55 door Uhm_ok op Moonwalk op de fiets
Zo ja dan is hij waarschijnlijk al weer thuis met de beperkingen van de rechtstaat die we hebben om criminelen op te sluiten. Zwaardere straffen overal dan maakt het meer uit!

3 kudos 2026-05-06 20:50:06 door darkracer125 op Effe cash betalen bij de appie
gaaf probeert te doen? ben jij de stumpert van een uploader ofzo?

ik vind dat scootmobiel man zichzelf heel erg in weet te houden.

-1 kudos 2026-05-06 09:53:33 door PisFinger op Foto afgevoerde opa mag niet.
@ThisIsDeW | 06-05-26 | 10:00:
Hoe oud is ze? Een jaar of 40-45?
Stel het is haar opa, dan heeft hij haar moeder/vader in of voor de oorlog verwekt (bv 1940). De meeste vrouwen krijgen kinderen tot een jaar of 40. Dus als zij om 1980 geboren is, is dit gewoon plausibel.

3 kudos 2026-05-05 08:58:56 door zup op Eet smakelijk!
Als je op een restaurant werkt dan ben je waarschijnlijk een dakdekker?