56,210 +60217 -4007
Kudos
#932 (Top 0.2916%)
| Kudos/dag | 16.7 |
| Kudos/reaguursel | 26.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2730 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -200 |
56,210 +60217 -4007
Kudos
#932 (Top 0.2916%)
| Kudos/dag | 16.7 |
| Kudos/reaguursel | 26.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2730 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -200 |
2,093
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.62 |
| Topreaguursels | 26 |
| Woorden per reaguursel | 8.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 57 |
| Geregistreerd op | 01-12-2016 |
| Eerste reactie op | 11-04-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-28 09:55:42 door Zoishetookweer op Thunderstruck Friesland
Ik wou zeggen dat je moeder passender is maar die is veel te dik om ergens in te passen.
12 kudos 2026-06-28 09:55:17 door Creatieloos op Thunderstruck Friesland
Nou, ga je gang, we zien je upload tegemoet.
2 kudos 2026-06-26 13:55:44 door LuchtSirene op Asfalt smelt
eigen verantwoordelijkheid
1 kudos 2026-06-26 09:43:33 door LocoMotion op Asfalt smelt
Ikzelf doe altijd lange broek en motorjas aan. Ik snap de logica echter wel dat als je ff naar de winkel gaat je geen full leather body suit aan hoeft. Plus ik ben een keer half nokkie gegaan op de motor van de hitte, toen ben ik maar over het fietspad gaan rijden langs de file heen (zachtjes) om maar wat rijwind te hebben. Te warm is ook gevaarlijk. Al kan je stellen dat je dan gewoon geen motor moet rijden maar lekker op de fiets moet gaan.
0 kudos 2026-06-26 09:22:22 door hanskanznashhss op Asfalt smelt
@Maxima_Hartman | 26-06-26 | 10:39: los van dat dit verhaal nog kant nog wal slaat. Vergeet niet dat een brommer minder dan 100kg is en een motor al gauw meer dan 300. Veel letsel is te weiten aan het gewicht van het voertuig.
1 kudos 2026-06-26 08:58:54 door Iniemienie op Asfalt smelt
@Maxima_Hartman | 26-06-26 | 10:39: Lekkere dooddoener.
-10 kudos 2026-06-26 08:39:44 door Maxima_Hartman op Asfalt smelt
Zo lang je geen snelwegen pakt en goed uitkijkt valt het allemaal wel mee. Mensen die vroeger 80 reden op hun brommertje hadden ook vrijwel nooit beschermende kleding aan.
-2 kudos 2026-06-26 08:01:22 door Daan_O op Asfalt smelt
Gelukkig wel weer sneakertjes om t een beetje te compenseren
0 kudos 2026-06-26 07:55:54 door Loosecanon op Warmtegesprekken op deze vrijdag gaan niet door
Is dat een woord?
-3 kudos 2026-06-25 16:10:28 door uwesbeki op Beertje komt hallo zeggen
*ziet
-5 kudos 2026-06-25 15:24:00 door Reactionist op Beertje komt hallo zeggen
*draait
*vluchtgedrag
7 kudos 2026-06-25 15:05:44 door MVahl op Beertje komt hallo zeggen
*hont *kond *vluchd *vald
0 kudos 2026-06-20 19:41:22 door Kameleon4 op Bliksem bijt Man bijt hond-toren
1955*
0 kudos 2026-06-19 21:23:46 door VetPotje op Schotten op pad
Wat is dit nou weer voor een weg-met-ons reactie?
1 kudos 2026-06-19 18:05:20 door Drildeur op Schotten op pad
Van links naar rechts is anders een stuk gezelliger.
2 kudos 2026-06-19 16:23:09 door jeroenpoepaanmijnsch op Schot komt Ali tegen
Vooralsnog zit er geen Schot in..
0 kudos 2026-06-19 15:53:33 door andivandi op Schotten op pad
Tuurlijk, kijk ook eens naar de military tattoo jaarlijks in Edenburg (keertje live geweest) nu te zien op youtube je koopt er geen muziek van, maar mooi om een keertje te zien.
14 kudos 2026-06-19 15:22:06 door Rest in privacy op Schotten op pad
Ik kan van beide wel genieten eigenlijk.
-3 kudos 2026-06-05 20:23:28 door ThaEJay op Bochtje pakken
*Warme bandjes
-4 kudos 2026-05-28 19:44:46 door Kniptang op Waarschuwing voor Indonesië e.o..
Nog niks
2 kudos 2026-05-24 13:56:06 door PisFinger op Mij klem zetten?
@dark-fire | 24-05-26 | 11:36:
Bedoel je zoiets als een wielklem?
19 kudos 2026-05-24 09:36:54 door dark-fire op Mij klem zetten?
Dat kan best zijn, maar iemand klemparkeren zorgt er juist voor dat ie niet weg kan waar ie niet mag zijn.
3 kudos 2026-05-21 16:28:50 door Balzakius op Baby zoekt ruzie
Het is Rolo
2 kudos 2026-05-20 19:34:57 door HeldOpWitteSokken op Meisje in de keuken
Ik bestel wel.
26 kudos 2026-05-16 09:30:25 door KoejoeloeckyLuke op Zangeres gaat stagediven
Je bedoelt die gast die met zn rotkop naar ai-filmpjes zit te kijken alsof ze echt zijn? Laat hem z'n fimpje ook meenemen aub.
-2 kudos 2026-05-10 17:40:54 door kantenbijnaklaar op Nieuw outfitje gekocht
Wauw, dit is toch gewoon een mooie geronde vrouw.
1 kudos 2026-05-10 10:28:29 door Nozemans op Wat betekent dat symbool met die zwarte hand?
Dat komt omdat ze op handen en voeten stonden toen ze gespoten werden.
-1 kudos 2026-05-10 10:17:08 door AngstIsRemmen op Nieuw outfitje gekocht
Lekker man
6 kudos 2026-05-10 09:43:40 door MVahl op Nieuw outfitje gekocht
Ja ik zou overslaan als ik jou was. Pak ik deze wel.
-5 kudos 2026-04-27 10:27:39 door BlauwePlatvink op Prioriteiten stellen in Dnipro
Raoel?
8 kudos 2026-04-26 10:35:32 door Routine op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
@MojoNL | 26-04-26 | 11:41: Maakt me geen fuck uit bij wie. Als je niet weg gaat na een vordering, of je nou op de snelweg zit of ergens anders, verdien je een soortgelijke behandeling als het zojuist bekeken filmpje.
7 kudos 2026-04-26 09:41:48 door MojoNL op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
Ja maar niet bij de azc-dempnstreerders. Dan vinden we het stom
26 kudos 2026-04-26 09:20:10 door Rorodeboot op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
nee met ALLE wappies
6 kudos 2026-04-25 08:53:39 door Hetlievemeisje op Wat heb je, kleine?
Nee, ligt nog op het nachtkastje.
-11 kudos 2026-04-19 07:49:52 door Schraalhans op Je navigatie is beledigd
Fok jou man!
9 kudos 2026-04-02 19:39:55 door Wiccalicious op Natte krant
Dan kan je beter een vingerhoedje gebruiken, dat is goedkoper.
-2 kudos 2026-03-26 09:01:59 door Muggenbult op Wel down voor de speeltuin
Down down. Paul Johnson heeft er nog een liedje overgemaakt.
0 kudos 2026-03-14 16:06:50 door RoccoG op Ja! het haasje
AH je mag weer eens.. je zult het wel gemist hebben.
-11 kudos 2026-03-03 16:41:50 door Dee Miller op Even onder een cruiseschip van 184.000 ton doorrijden
Wie zijn "we"?
0 kudos 2026-03-02 15:19:39 door PrikkelArmeRuimte op Bijna verzuipen in de Japanse diepsneeuw.
Iemand heeft zijn camera gevonden.
17 kudos 2026-02-28 14:15:41 door MakeEarthGreatAgain op Verwijderd van Tinder
@MakeEarthGreatAgain | 28-02-26 | 15:10: excuses, verkeerd verstaan! Ze blijkt gewoon een oplichtster te zijn.
-41 kudos 2026-02-28 14:10:50 door MakeEarthGreatAgain op Verwijderd van Tinder
Ze zegt toch net, het Tikkie is niet betaald, gierige!
5 kudos 2026-02-28 13:54:56 door Wiebelaar1234 op Iets te vroeg neergezet
Hij kijkt naar die dame alsof hij haar de schuld gaat geven van zijn eigen klunzigheid
8 kudos 2026-02-22 16:12:45 door Regtzodiegaat op Medaillespiegel Friesland
Verpakking van een pak melk.
5 kudos 2026-02-22 12:11:47 door prakkert op Foto van de auto in de tunnel
En het klassiekerbord? En als je in de comments bij een raguurder de meerdere reaguursels uitklapt en daarna weer terug gaat begin je weer helemaal van boven. En het automatich herhalen van filmpjes, heeft iemand al gevonden hoe je dat uitzet? Ik ben gestopt met de android app, dan maar de webversie.
2 kudos 2026-02-19 16:28:10 door threeheadedmonkey op BREEK: Randy Andy gearresteerd op landgoed Sandringham
Come here, baby, yeah
You sexy motherf*cker
8 kudos 2026-02-19 11:45:46 door Dee Miller op BREEK: Randy Andy gearresteerd op landgoed Sandringham
@engerdae | 19-02-26 | 12:33: Niet iedereen snapt deze grap denk ik. +1.
15 kudos 2026-02-19 11:33:48 door engerdae op BREEK: Randy Andy gearresteerd op landgoed Sandringham
TAFKAP
0 kudos 2026-02-19 08:07:57 door Niffio op Mag ik?
@koksukker4242 | 19-02-26 | 08:03: En voor de boomers onder ons: Wim Kan
4 kudos 2026-02-19 07:03:55 door koksukker4242 op Mag ik?
Melkkan, koffiekan, tarkan