DumpStats voor Scorpje

56,210 +60217 -4007

Kudos

#932 (Top 0.2916%)

Kudos/dag 16.7
Kudos/reaguursel 26.86
Meeste kudos op 1 reaguursel 2730
Minste kudos op 1 reaguursel -200

2,093

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.62
Topreaguursels 26
Woorden per reaguursel 8.1
Reacties per reaguursel 0.46
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 57
Geregistreerd op 01-12-2016
Eerste reactie op 11-04-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-26 09:43:33 door LocoMotion op Asfalt smelt
Ikzelf doe altijd lange broek en motorjas aan. Ik snap de logica echter wel dat als je ff naar de winkel gaat je geen full leather body suit aan hoeft. Plus ik ben een keer half nokkie gegaan op de motor van de hitte, toen ben ik maar over het fietspad gaan rijden langs de file heen (zachtjes) om maar wat rijwind te hebben. Te warm is ook gevaarlijk. Al kan je stellen dat je dan gewoon geen motor moet rijden maar lekker op de fiets moet gaan.

0 kudos 2026-06-26 09:22:22 door hanskanznashhss op Asfalt smelt
@Maxima_Hartman | 26-06-26 | 10:39: los van dat dit verhaal nog kant nog wal slaat. Vergeet niet dat een brommer minder dan 100kg is en een motor al gauw meer dan 300. Veel letsel is te weiten aan het gewicht van het voertuig.

1 kudos 2026-06-26 08:58:54 door Iniemienie op Asfalt smelt
@Maxima_Hartman | 26-06-26 | 10:39: Lekkere dooddoener.

-10 kudos 2026-06-26 08:39:44 door Maxima_Hartman op Asfalt smelt
Zo lang je geen snelwegen pakt en goed uitkijkt valt het allemaal wel mee. Mensen die vroeger 80 reden op hun brommertje hadden ook vrijwel nooit beschermende kleding aan.

-2 kudos 2026-06-26 08:01:22 door Daan_O op Asfalt smelt
Gelukkig wel weer sneakertjes om t een beetje te compenseren

0 kudos 2026-06-19 15:53:33 door andivandi op Schotten op pad
Tuurlijk, kijk ook eens naar de military tattoo jaarlijks in Edenburg (keertje live geweest) nu te zien op youtube je koopt er geen muziek van, maar mooi om een keertje te zien.

2 kudos 2026-05-24 13:56:06 door PisFinger op Mij klem zetten?
@dark-fire | 24-05-26 | 11:36:
Bedoel je zoiets als een wielklem?

19 kudos 2026-05-24 09:36:54 door dark-fire op Mij klem zetten?
Dat kan best zijn, maar iemand klemparkeren zorgt er juist voor dat ie niet weg kan waar ie niet mag zijn.

26 kudos 2026-05-16 09:30:25 door KoejoeloeckyLuke op Zangeres gaat stagediven
Je bedoelt die gast die met zn rotkop naar ai-filmpjes zit te kijken alsof ze echt zijn? Laat hem z'n fimpje ook meenemen aub.

8 kudos 2026-04-26 10:35:32 door Routine op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
@MojoNL | 26-04-26 | 11:41: Maakt me geen fuck uit bij wie. Als je niet weg gaat na een vordering, of je nou op de snelweg zit of ergens anders, verdien je een soortgelijke behandeling als het zojuist bekeken filmpje.

9 kudos 2026-04-02 19:39:55 door Wiccalicious op Natte krant
Dan kan je beter een vingerhoedje gebruiken, dat is goedkoper.

0 kudos 2026-03-14 16:06:50 door RoccoG op Ja! het haasje
AH je mag weer eens.. je zult het wel gemist hebben.

5 kudos 2026-02-22 12:11:47 door prakkert op Foto van de auto in de tunnel
En het klassiekerbord? En als je in de comments bij een raguurder de meerdere reaguursels uitklapt en daarna weer terug gaat begin je weer helemaal van boven. En het automatich herhalen van filmpjes, heeft iemand al gevonden hoe je dat uitzet? Ik ben gestopt met de android app, dan maar de webversie.

0 kudos 2026-02-19 08:07:57 door Niffio op Mag ik?
@koksukker4242 | 19-02-26 | 08:03: En voor de boomers onder ons: Wim Kan