DumpStats voor Schijtebrij

14,757 +15589 -832

Kudos

#4961 (Top 1.5523%)

Kudos/dag 4.38
Kudos/reaguursel 26.83
Meeste kudos op 1 reaguursel 3407
Minste kudos op 1 reaguursel -256

550

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.16
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 11.6
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 13-10-2009
Eerste reactie op 01-04-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-25 11:42:02 door Freddie M op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
@Skyline | 25-06-26 | 13:02: dit komt echt niet meer goed. En nee, we hebben de Amerikanen niet nodig, we moeten nodig eens onze eigen broek gaan ophouden. Misschien moeten we ook eens stoppen bang te zijn voor Rusland. Die kunnen al jaren niet Oekraïne veroveren.

10 kudos 2026-06-25 11:02:22 door Skyline op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
Ik zie inderdaad heel veel kommentaar dat ze rutte zien als een hielenlikker, maar hij speelt 4d chess. Trump is een kleuter. Met dingen als "trump trillion" met gouden letters maak je hem helemaal lekker. Als rutte hem een paar veren in de reet steekt voor de amerikaanse pers, krijgt hij achter de schermen veel meer voor elkaar. We hebben amerika heel hard nodig bij de navo, als dit voorkomt dat trump amerika uit de navo terugtrekt dan is dat wat nodig is. We moeten deze periode met deze kleuter uitzingen, met een beetje geluk krijgen de democraten de overhand na de midterms en zijn we voor het einde van het jaar van trump af. Maar tot die tijd moet hij in de waan blijven dat hij geweldig is als we iets voor elkaar willen krijgen. Rutte doet dit gewoon heel slim, wellicht ten koste van zijn eigen reputatie.

4 kudos 2026-06-25 10:42:35 door Richard83 op ECHTE Belgische chocolade?
misschien toch eens een beetje googlen: Belgische chocolade mag alleen zo heten als het in België is geproduceerd. het zegt niks over kwaliteit.

-1 kudos 2026-06-19 13:29:32 door Sybjap op Ondiep varen
dat doe ik ook als de brug weer eens omhoog gaat voor 1 ... zeilboot die te luo is om zijn mast te laten zakken. (maarja ik heb dan ook geen zeilboot.

3 kudos 2026-06-19 12:17:59 door BaLLoS op Ondiep varen
De beste stuurlui staan aan wal bedoel je?

2 kudos 2026-06-04 19:59:35 door Zwijgendeminderheid op Haha mis
Mooie vergoedelijking: beter een harde klap dan 50 zachtere. Beetje hetzelfde als liever een groot herseninfarct dan 10 kleinere…. Mocht je de nuance missen: ik ben het er niet mee eens. Allebeide knut

69 kudos 2026-06-04 11:03:40 door banditoz op Haha mis
Je laatste zin doet anders vermoeden!

22 kudos 2025-12-23 12:43:39 door onkl op Ferarri crash Vince Zampella op beeld
Ze zaten met z'n tweeën in de auto. Een is eruit geslingerd en later overleden, de andere is in de auto verbrand. Mij werd niet duidelijk wie wie is.

10 kudos 2025-11-28 08:49:33 door Kinderbrommer op Dumpert een NSB pagina?
Zie het onderschrift. Een laserpen meenemen naar Feyenoord - Celtic (gisteren) en daarmee schijnen op de tegenstander. Gewoon een kansloze trekvlek dus.