87 +111 -24
Kudos
#84647 (Top 26.4868%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 2.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 33 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -13 |
87 +111 -24
Kudos
#84647 (Top 26.4868%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 2.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 33 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -13 |
34
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 14-02-2009 |
| Eerste reactie op | 15-02-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-19 18:22:06 op Messi is een diva
Kun je mij kijktips geven voor wat anders? Ik sta open voor tips. Ondertussen weet ik niet meer welke sport ik normaal kan kijken en van dit WK kan ik alles behalve van genieten. En daarnaast is in elke andere sport ook weer gedoe en problematiek. Van dit gedrag in voetbal, FIA versus coureurs en weer vs teams en weer vs motor fabrikanten, in tennis wta atp vs spelers en weer vs grand slams, golf weer pga vs liv. Allemaal sporten die ik eerder met plezier volgde, maar door alles daaromheen ben verloren.
3 kudos 2026-06-16 20:00:12 op Vos verzamelt bosje ratten
"iets met fatbikes"
-2 kudos 2026-06-16 19:56:43 op Nest bouwen
Het perfecte vliegtuig voor de kinderen uit de film "Honey, I Shrunk the Kids". En ongetwijfeld de inspiratiebron voor een speeder uit star wars. Mooi.
33 kudos 2026-06-14 21:57:00 op Zit klaar voor de TV
Naast de oorbloeding voor iedereen, denk ik dat Schrödinger in het speciaal hier ook niet vrolijk van wordt.
13 kudos 2026-06-02 21:17:41 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Een puike prestatie. Toch zou ik "Tata Steel, 01-06-26 t/m 02-06-26" niet op mijn CV zetten als ik Pols was.
-13 kudos 2026-06-02 21:12:35 op Streamer IShowSpeed heeft weer een WK hitje
Los wat iedereen van deze jongen vindt, is dit iemand waar wij mee te maken hebben en ondanks wat je vaak langs ziet komende van bekende youtubers lijkt hij ondanks zijn eigenaardigheden het hart op de juiste plek te hebben. Hij verdient (te) veel geld, daar vind ik iets van. Maar bij gebrek aan beter, hoor ik graag andere alternatieven om te verbinden. Ik sta daarvoor open en wil wel graag iets van deze zooi maken.
8 kudos 2026-06-02 20:18:50 op 130 op de vluchtstrook
Aan het eentje op het nummerbord te zien, zou ik denken dat recidief brakechecken meegewogen mag worden
7 kudos 2026-06-02 19:55:36 op Mannen bouwen huis
Lijkt mij een mooie aanvulling op onze luchtkastelen om ons woonprobleem op te lossen
10 kudos 2026-06-02 19:47:35 op Tornado chasen
Over daar na de tornado ook. Om weer nieuwe huizen van te maken.
-1 kudos 2026-05-22 21:25:19 op Ik moet linksaf
@Arghhhhh! | 22-05-26 | 20:53: Dankjewel. Je hebt gelijk, daar kan ik niets anders van maken.
-6 kudos 2026-05-22 20:31:41 op Ik moet linksaf
Linksaf en de verkeerde strook. Niet sjiek en ik weet niet of het hier geplaatst moet worden.
11 kudos 2026-05-13 18:40:03 op Gierige gasten, Manon en René bij DumpertReeten!
Heb het vermoeden dat hij onlangs ook in Paraguay naar de kapper is geweest.
7 kudos 2026-05-05 19:36:44 op FUUUUTT!!! Betrapt!
Volgens mij heb ik dus toch de memo gemist. Worden vandaag de dag alleen nog maar slachtoffers met rood beklad?
2 kudos 2026-04-10 20:58:24 op De kitmaster met zijn spuit
Netjes en misschien knap gemaakt. Maar ik zou niet heel tevreden zijn wanneer ik mijn SketchUp tekening naar de aannemer stuur en dit het resultaat is.
0 kudos 2026-04-10 20:52:15 op Petra de pessimist
Boskampic, de ideale rasp voor uw grasso di parmigiano
9 kudos 2026-04-10 20:14:24 op Deze poes is:
Borkat
0 kudos 2026-03-16 20:59:00 op Plezier met je publiek
milf and cookies part 2.
https://www.youtube.com/watch?...
8 kudos 2026-02-20 22:16:28 op GOUD op Koningsnummer
Jens van 't hard gedouwd. Wat een perfecte wissel zeg!
0 kudos 2010-06-11 15:29:33 op Elia, zo kan het ook!
@DBoss en Roland1
Ga es deaud!
0 kudos 2010-05-31 21:56:45 op Pinkpop 2010
Heh bah. Moet dat nou?
0 kudos 2009-09-14 20:38:52 op Hmm lekker
gerrit, iemand?
0 kudos 2009-08-20 18:09:30 op Lache. Zuipende apen
Ze worden ook lekker dronken +1
0 kudos 2009-08-18 22:10:35 op Komt dat paard
Mooie beelden +1 Wel lullig voor het paard
0 kudos 2009-08-18 21:43:34 op Wereld kampioen FreeRun
aapje spelen +1
0 kudos 2009-07-03 16:52:14 op Zwemster scheurt uit badpak
bah -1
0 kudos 2009-06-27 15:38:21 op Volvo 850 rijder
kapotte volvo +1
-1 kudos 2009-06-27 15:03:19 op VW heeft toch Opel weten te kopen
Opel -1
0 kudos 2009-06-25 23:11:46 op Doe niet zo lullig
jow :O
0 kudos 2009-05-18 21:41:22 op Gaspijpje deed BOEM
prachtig
0 kudos 2009-04-03 19:52:27 op Manvrouwdingsel Powned
mijn ogen zijn gebroken, dankjewel
0 kudos 2009-04-02 14:46:40 op Zelf Boobies maken
ga huilen ofzo -1
0 kudos 2009-03-29 22:49:16 op LOL
niet leuk
0 kudos 2009-03-16 21:39:40 op Family guy
yeah!
0 kudos 2009-02-15 18:18:39 op Autoschade?
mondeo -1