90,943 +106424 -15481
Kudos
#519 (Top 0.1624%)
| Kudos/dag | 18.98 |
| Kudos/reaguursel | 27.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -611 |
90,943 +106424 -15481
Kudos
#519 (Top 0.1624%)
| Kudos/dag | 18.98 |
| Kudos/reaguursel | 27.91 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -611 |
3,259
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.68 |
| Topreaguursels | 32 |
| Woorden per reaguursel | 14.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 85 |
| Geregistreerd op | 12-05-2013 |
| Eerste reactie op | 12-05-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-18 12:11:54 door Internetriddert op Meisje doet broek uittrekken
www.linknaarhetvervolg punt nl.
11 kudos 2026-06-05 23:29:13 door Forza_Ruud_Krol op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Ze heeft twee jaar jeugd-tbs meegemaakt na een zeer zware mishandleing in een psychose die haar volledig ontoerekeningsvatbaar maakte. Recidiverisico werd kennelijk laag ingeschat, want ze mocht de maatschappij in. Maar dat betekent niet automatisch dat de oorzaken (zeer ernstige psychische problemen, alcoholmisbruik) er niet meer zijn.
Met zo'n verleden ben je op je 24e nog helemaal niet volwassen, en kind is ze wellicht nooit geweest met al die problemen. Heel zielig. Maar niet zo zielig als die 82-jarige die ze met een schaar heeft neergestoken en andere ernstige verwondingen heeft toegebracht, niet in het minst mentale.
Soosjels zijn één groot open riool. Infloewensers zijn er de alfa-ratten. Dat Dobber ervoor KIEST om in die wereld te willen wonen, en dat kennelijk niemand in haar omgeving haar daarvan kan of wil weerhouden, zegt mij dat Dobber geen schaamte voelt. Of dat gebrek uit een stoornis voortkomt of niet, vind ik irrelevant. Het is een feit, en dat feit pleit tegen haar - nare jeugd of niet.
Trouwens: de aard van haar 'werk' brengt met zich mee dat alles wat zij in de openbaarheid brengt bedoeld is om geld mee te verdienen. Het is geen loutering, het is geen verantwoording afleggen, het is geen boetedoening, het is een verdienmodel. Ze WIL dus verdienen aan haar problemen en over de rug van die mevrouw die ze neergestoken heeft.
WALGELIJK.
5 kudos 2026-06-05 22:04:34 door PSHH op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Haha ja, 24. Ben je nog steeds een snotaap. En dat zag je ook, hoe ze zat te snotteren voor de camera.
1 kudos 2026-06-02 07:37:50 door very-ferry op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
nou nee
2 kudos 2026-06-02 04:50:56 door Madco3 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Ik zou haar zeker doen... als ik niet had geweten wie het is en wat ze doet.
22 kudos 2026-06-01 22:43:21 door Aleksandr op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Ik niet.
En toch ligt mijn lat niet erg hoog.
17 kudos 2026-06-01 22:14:49 door revelations op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Spreek alsjeblieft voor jezelf. Gadverdamme.
11 kudos 2026-05-24 11:55:27 door Naregeit op Amerikaans bootje
Captain Henk Badkuipers.
-3 kudos 2026-05-19 12:25:30 door SpaceVogel op Fotoshoot samen met een olifant
Pas op, hier geen humor.
-3 kudos 2025-12-30 11:24:12 door Plankveurdekop op Haal ze eruit...
Wellicht illegale Mexicaanse borstimplantaten.....
2 kudos 2025-11-27 17:02:27 door Henkyouverymuch op Hallo, ik heb aids
Want de verliezer wordt altijd in zijn poepertje genomen?
5 kudos 2025-11-27 15:33:30 door magneetstrip op Hallo, ik heb aids
Jeu is meneer toch ?
4 kudos 2025-11-27 15:30:17 door A. Tractie op Hallo, ik heb aids
Jeu de wat? Roel en zijn beestenboel.
-14 kudos 2025-11-22 14:29:22 door Domsnoet op Hey Adolf!
Adolf toch minder leuk.
1 kudos 2025-11-09 10:51:36 door GwoonAmber op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Dus voornamelijk schoolreisjes aan boord?
2 kudos 2025-11-09 06:56:45 door DeOomVanTycho op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Jahoor tuurlijk en hoe verklaar je dan de Redbull-Wodka die we na de ontmoeting dronken? Groetjes van de verkoper op de Russische ijsbreker.
0 kudos 2025-11-09 02:00:32 door vlasteler op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Met of zonder ijs?
-2 kudos 2025-11-09 00:04:18 door blackphilip op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
@A. Tractie | 08-11-25 | 20:59: gaypride was dus ook in die maand?
7 kudos 2025-11-08 20:46:29 door Kameleon4 op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Was er ook een pooltafel?
-1 kudos 2025-11-08 20:13:35 door FlauweHerder op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Geen ommelette du fromage?
10 kudos 2025-11-08 20:00:07 door LinkseRukker43 op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Als je een verhaal gaat verzinnen moet je beter opletten, de naam (Le Commendant Charcot) staat in het begin in beeld
11 kudos 2025-11-08 19:59:52 door A. Tractie op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Dus dan waren er ook fatbikes en vapes aan boord?
29 kudos 2025-11-08 19:53:22 door fredjuhh op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Zaten er zoveel scholieren aan boord dan?
-2 kudos 2025-11-08 19:53:04 door Manuit83 op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Reaguurders zijn kuddedieren...
70 kudos 2025-11-08 19:50:57 door Helikobacter op Unieke ontmoeting op de top van de aardbol
Taureau rouge, en Rouleau Frikandel dus ?
3 kudos 2025-09-10 18:32:03 door dikkebertha op NASA bevestigt: Leven op Mars
Deze marsrover is in 2021 geland. Betreft de Perseverance
0 kudos 2025-09-08 15:54:26 door Rest in privacy op Jayden van 9 blijft maar altijd laatste
Is het nou zo moeilijk om een keertje niet meteen te zeuren over migratie/finnen/vroegerwasallesbeter/nederlandiskapot?
6 kudos 2025-09-08 09:40:01 door ZureSlootSlurper op Jayden van 9 blijft maar altijd laatste
Gooi al je nieuws apps van je telfoon inclusief Dumpert. Kijk gewoon om je heen en dan zie je dat Nederland echt niet zo verpauperde is als je denkt.
15 kudos 2025-09-06 14:25:49 door shakebeker op Vrouw in Los Angeles draait behoorlijk door
Lithium, en dan ineens stoppen.
13 kudos 2025-08-31 09:05:24 door threeheadedmonkey op Te laat een cheeseburger bestellen
Jij zo praten tegen mij? Wahahau!
39 kudos 2025-08-31 08:21:15 door JP8926 op Te laat een cheeseburger bestellen
Ik denk dylano en rachelle.
Op haar polsen waarschijnlijk te checken of dat juist is.
18 kudos 2025-08-31 08:20:11 door Dries68 op Te laat een cheeseburger bestellen
Woaar is de meisje?
0 kudos 2025-08-24 10:54:57 door Arie Pastafari op Dieven aangepakt en opgepakt
-weggejorist-
-18 kudos 2025-08-24 05:14:06 door TrustMeImAnEngineer op Dieven aangepakt en opgepakt
De kans op arrestatie is gestegen, en de hoeveelheid criminaliteit daalt al jaren. (zowel politiecijfers als via enquêtes bij Nederlanders zelf) Dus wat wil je nu zeggen? Ga je persé mee in die valse groepsdruk alsof alles maar slechter wordt?? Dat is niet zo! Maar om het nóg beter te maken kan een burgerarrest wel helpen..
-72 kudos 2025-08-23 21:08:57 door MR.Crumble op Dieven aangepakt en opgepakt
Hebben jou inmiddels al teruggebracht naar de GGZ?
-3 kudos 2025-06-09 10:29:09 door GezeikStraal op Howto zjelf je haren knippen
't is een filter
1 kudos 2025-03-30 17:08:15 door LeDouche op Dief/Zakkenroller vlucht weg nadat hij betrapt word bij het verkopen
Iedereen mag aanhouden kneus.
11 kudos 2025-03-30 13:35:03 door Iseeku op Dief/Zakkenroller vlucht weg nadat hij betrapt word bij het verkopen
Waarom kan hij dat niet zeggen? Iedereen mag een aanhouding doen bij heterdaad.
29 kudos 2025-03-30 11:34:07 door ebikespecialist op Dief/Zakkenroller vlucht weg nadat hij betrapt word bij het verkopen
Burgerarrest kan gewoon
2 kudos 2025-01-08 19:52:15 door CarloColluci op Amerikaan vindt cadeautje terug
Wat is kerst?
2 kudos 2025-01-08 19:02:04 door PisFinger op Amerikaan vindt cadeautje terug
Wij hadden wel gewoon te eten, maar het enige kado wat er met kerst was, was een dikke zoete kerstkrans in de boom.
4 kudos 2025-01-08 18:39:32 door vlasteler op Amerikaan vindt cadeautje terug
Kort lontje?
0 kudos 2025-01-05 13:35:25 door GansHanders op Kugelbomb vs Audi RS6
Bel anders even het trauma centrum.
-2 kudos 2025-01-05 13:19:13 door Zolderkamervragen op Kugelbomb vs Audi RS6
Gaat het weer een beetje nu?
-3 kudos 2024-12-26 14:49:59 door sys49152 op Mieren, slimme beesten
Wie stuurt ze dan aan? Wie is hun Overlord?
1 kudos 2024-09-08 18:18:48 door Kinkykoots op Mensheid op z'n best
Nee joh, hij probeert die verschrikkelijke crocs uit te trappen maar t lukt hem maar niet
3 kudos 2024-09-08 11:19:39 door HaagsuhHarrie op Mensheid op z'n best
Of dattie onwijs nodag mot zeikuh.
-1 kudos 2024-08-03 22:41:07 door Dom.min.nee. op Hele top 7 eraf in 1 bocht
Depp it dry, pirate!
5 kudos 2024-07-13 17:38:57 door ikvindhelemaalmooi op Zweven met regen, daar kan ik niet tegen
Altijd ja?
10 kudos 2024-06-14 21:47:36 door DansJeDeHeleNachtMetMij op Schot is erbij
@Berend_breedreet: Dit zijn van die momenten waarop ik denk: Ach ja, er zijn inderdaad wachtlijsten bij de GGZ.