DumpStats voor Internetriddert 👶

1,409 +1593 -184

Kudos

#30848 (Top 9.6526%)

Kudos/dag 201.29
Kudos/reaguursel 8.49
Meeste kudos op 1 reaguursel 100
Minste kudos op 1 reaguursel -52

166

Reaguursels

Reaguursels/dag 23.71
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.6
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 38
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 18-06-2026
Eerste reactie op 18-06-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 17:43:37 op Auto in de hens op de A7
@Vanderlinde | 24-06-26 | 17:31: Eh....een diesel of benzine ís een ICE...

-2 kudos 2026-06-24 16:58:55 op Auto in de hens op de A7
Wat nu ook extra opvalt zijn de loeiende koelventilatoren bij bijvoorbeeld verkeerslichten in de stad, goeiedag, wat een herrie joh!
Ook zo zonde dat zoveel energie afgevoerd moet worden anders loopt de zaak kapot...
Wat was dat rendement ook alweer? Iets van 20-25%, de rest wordt afgevoerd via uitlaat en koelsysteem?
Bizar eigenlijk.

97 kudos 2026-06-24 16:53:32 op Lekker potje BBQ'en jongens?
Kun je je voorstellen; zo'n pak aan met dit weer en dan allerlei branden moeten blussen...?
Jongens, vanuit mijn voetenbadje mijn innige respect!

14 kudos 2026-06-24 16:50:09 op Omgekeerde wereld.
En maar zeiken over water en voedsel maar het is wel altijd lekker weer, daar hoor je dan weer nooit iemand over.

10 kudos 2026-06-24 14:07:34 op Marktplaats krent te kakken zetten
Het bewijst maar weer eens dat als je echt niks kan je altijd nog autoverkoper kan worden.
Wat een trieste mongool zeg.

22 kudos 2026-06-24 13:56:48 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Met zo'n accent zijn het sowieso degene die de accu hebben gejat.
En gladde praters zijn het ook, nu zijn ze in ieder geval niet verdacht want "gekocht van een ander", dat gelooft Liesje dus kennelijk.
Laat je niks wijsmaken, het is tuig met het moreel van het smerigste water.

-10 kudos 2026-06-24 09:24:22 op Poesje houdt van water
En ze zijn makkelijk te triggeren want makkelijk beïnvloedbaar (dus ook modegevoelig).
Aanschouw hier alsnog de late minnetjes.
Heerlijk toch? Lol!

24 kudos 2026-06-24 09:12:41 op BAMMM!!!
Leuke daktent wel.

-11 kudos 2026-06-24 08:19:46 op Poesje houdt van water
@DylanB | 24-06-26 | 06:34: Ah, weer een zielig schaap in de aanval!

41 kudos 2026-06-23 22:56:34 op Poesje houdt van water
En voor mensen die het vroeger niet durfden maar nu wel omdat iedereen het doet.
Wees geen zielig schaap.

6 kudos 2026-06-23 20:24:20 op Afslagje gemist
Wat moet ik precies zien wat het uploaden waard was?

-1 kudos 2026-06-23 19:08:02 op Ventilatortje nodig voor in de slaapkamer?
Maar wat doet die container daaronder?
Ik heb het vermoeden dat er een medium verdampt wordt en warnte aan de lucht onttrekt waardoor het enigzins koeler wordt.
We zullen het nooit weten.

1 kudos 2026-06-23 14:17:25 op Testje voor de autisten
Meer een hoog irritatiegehalte voor autisten met zo'n half filmpje...

1 kudos 2026-06-23 14:16:16 op Testje voor de autisten
@ItisIAgain | 23-06-26 | 13:41: Ja, dat zou ik ook zeggen.

7 kudos 2026-06-23 13:32:20 op OCD moment in Windows klok
Wat willekeurige tweeën, zessen en nog een verdwaalde nul...
Volgens mij snap jij niet helemaal wat OCD is.
Ik ga hier aan kapot, dat kan ik je wel vertellen.

2 kudos 2026-06-23 13:29:30 op Dames hebben een mening
Dat cosplayen is voor die dames misschien erg raar maar er zitten soms gruwelijk lekkere wijven tussen hoor.
Dat heb je wel minder bij hobbyhorsing dus ja.

1 kudos 2026-06-23 09:47:12 op Perfectie
Ik van de hoofdletters en punten.

2 kudos 2026-06-23 09:46:51 op Perfectie
En metaal.

12 kudos 2026-06-23 09:40:46 op Ff weg hier
Haaien irriteren +1!
Nog even doorgaan en dan hebben we een leuk filmpje.

4 kudos 2026-06-23 09:33:28 op Hoe rijk ben je?
Weer eens wat anders en met dit warme weer een welkome afwisseling.
Ik geef vijf ranja's.

2 kudos 2026-06-23 09:26:28 op Engvis is eng
Die vis moest zijn Crocs opvreten, da's het enige wat nog ontbrak.

2 kudos 2026-06-23 08:22:54 op Thailand Drift
Wat is dat hier toch met die taalbeheersing?

11 kudos 2026-06-22 17:26:52 op Kaketoe is koning
Gelukkig geen 'ik ben aan kaketoe-grappen'.
Maar dat kan nog komen natuurlijk.

17 kudos 2026-06-22 17:24:01 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Ik vind die Poetin een bijzonder onsympathieke uitstraling hebben.
Sorry, maar dat vind ik gewoon.

10 kudos 2026-06-22 15:24:10 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Wat jij bedoelt is een hulpkoppeling voor ongeremde aanhangers welke ervoor zorgt dat de aanhanger niet losbreekt van het voertuig, vaak een staalkabel.
Deze was kennelijk niet goed bevestigd.
Een losbreekreminrichting zit alleen op geremde aanhangers, dat was deze niet, waarvan akte.

4 kudos 2026-06-22 11:44:54 op Afsprong 10
*geluid van krekels*

3 kudos 2026-06-22 11:39:15 op Wie durft
Wat een onsamenhangende reaguursels plaats jij toch altijd.