19,548 +20659 -1111
Kudos
#3597 (Top 1.1255%)
| Kudos/dag | 7.55 |
| Kudos/reaguursel | 29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1950 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -150 |
19,548 +20659 -1111
Kudos
#3597 (Top 1.1255%)
| Kudos/dag | 7.55 |
| Kudos/reaguursel | 29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1950 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -150 |
674
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.26 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 15 |
| Reacties per reaguursel | 0.77 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 18 |
| Aantal x weggejorist | 24 |
| Geregistreerd op | 24-01-2018 |
| Eerste reactie op | 25-05-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 09:13:06 door Farthdater op Picobello zwembadbouw
@Plaus | 24-06-26 | 21:38: Ha, je verwacht het niet. Mooi om te zien. Wat een kneus
0 kudos 2026-06-24 20:48:43 door Bazinga op ARKO en ARKO++
KU1-1U-11
28 kudos 2026-06-24 19:38:54 door Plaus op Picobello zwembadbouw
Het is zo afgelopen: https://imgur.com/a/xWOAVrz...
7 kudos 2026-06-24 19:16:55 door MC-Hemorrhoid op Picobello zwembadbouw
4m. x 1.3m. x 0.50m. aan water plus een halvegare incapablo van 75kg. Een kleine 3000kg. Geen idee wat zo'n balkon kan hebben.
1 kudos 2026-06-24 18:19:20 door Camel_Toe_Joe op Picobello zwembadbouw
De vraag stellen is hem beantwoorden.
9 kudos 2026-06-24 12:05:32 door MeerMeerikke op ARKO en ARKO++
Met je voet sturen en het kenteken liggend op de motorkap filmen, ja dan ben je wel stoer.
0 kudos 2026-06-23 07:38:49 door de patatgeneratie op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Het is sterk te betwijfelen of jij dat wel in Brussel hebt gezien.
1 kudos 2026-06-23 04:47:50 door Steakvest op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Je kunt net als deze krant een WOO-verzoek indienen.
3 kudos 2026-06-22 21:34:54 door Miel98 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@harharhar | 22-06-26 | 23:08: Ja zo kenne we wel alles recht lullen natuurlijk. Luie varkens zijn het.
-3 kudos 2026-06-22 21:08:33 door harharhar op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Dat valt allemaal best mee hoor. het systeem lokt het gedrag uit, de mens past zich enkel aan zijn omstandigheden aan. Als we de zaken uit de anonimiteit halen, wordt het vanzelf beter.
6 kudos 2026-06-22 18:51:30 door Anaalintruder op Putain zat in een dagelijkse dip.
Komt het wel op neer. Of je springt van de 7e verdieping if je zegt wat slechts over Poetin.
3 kudos 2026-06-22 18:38:14 door Okseltor op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Ja.
10 kudos 2026-06-22 18:22:42 door reaguurder2018 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Hij ontkent niets in z'n reactie in het artikel. Goed genoeg voor je?
12 kudos 2026-06-22 17:49:27 door Uhoortnogvanons op Putain zat in een dagelijkse dip.
Hahaha.
5 kudos 2026-06-21 02:05:29 door Vage_eddie op Breaking: de man is nutteloos!
@Stumpert1001 | 20-06-26 | 23:18:
Vroeg de persoon die verantwoordelijkheid niet als waarde voelt.
-21 kudos 2026-06-20 21:18:35 door Stumpert1001 op Breaking: de man is nutteloos!
Omdat je wilt, of omdat het van je verwacht wordt?
-7 kudos 2026-06-16 19:43:56 door Okseltor op Vozinha is nu al de man van dit WK
oeps kaapverdie
0 kudos 2026-06-16 18:19:46 door Valentin0 op Ff je momentje pakken
Ancelotti en Reijnders doen het de hele wedstrijd. En dan nog met open mond ook.
Da's pas aso.
0 kudos 2026-06-16 06:50:19 door Lekkerwijf op Ff je momentje pakken
Stimorol als sponsor
-13 kudos 2026-06-15 20:02:28 door Okseltor op Ff je momentje pakken
Excuus voor mijn on-Nederlandse woord.
Kauwgom smaakt idd lekkerder.
14 kudos 2026-06-15 20:00:04 door NatteKiwi op Ff je momentje pakken
Bij het selectie onderdeel 'kauwgom kauwen' kwam zij als beste uit de bus. Daarom dus.
30 kudos 2026-06-15 19:59:25 door Dweeziltje op Ff je momentje pakken
Als het kauwgom is, is het ook kauwen.
-4 kudos 2026-06-14 18:38:30 door Kameleon4 op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
nee daar ga je de islamisatie mee oplossen...
-1 kudos 2026-06-14 18:37:59 door ElmagischeRonno op Het WK op de Duitse televisie
Ole, ole oleeee
-3 kudos 2026-06-14 18:33:04 door Toompie888 op Doelpuntje van Curaçao!
Klopt, dan zou het 4-1 voor Nederland zijn.
33 kudos 2026-06-14 17:54:18 door Naregeit op Doelpuntje van Curaçao!
Dat komt ook omdat Nederland in een andere poule zit.
-3 kudos 2026-06-14 17:10:22 door zeebaars88 op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
@Kneiterlinks | 14-06-26 | 18:50: Ik heb als blanke nooit problemen gehad met Molukkers. En ben geen motorlid.
1 kudos 2026-06-14 17:06:49 door Naregeit op Het WK op de Duitse televisie
Nu zit dat deuntje weer in mijn hoofd.
5 kudos 2026-06-14 16:53:45 door Okseltor op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
Dat hadden ze toen moeten doen.
Snap dat het nu niet zo verstandig is om ze allemaal hierheen te halen.
Maar Nederland moet zich schamen hoe er toen en nu ook mee omgegaan is.
12 kudos 2026-06-14 16:50:08 door Kneiterlinks op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
Geloof me, ik ben opgegroeid in een buurt met veel Molukkers. In mijn jeugd regelmatig uitgescholden, geslagen en bespuugd door klote kinderen die later lid werden van motorclubs, omdat ik toen wat beter kon voetballen dan zij.
Ik ben wel links in de zin dat ik zeker niet voor dichte grenzen ben, maar even 3.3 Molukkers naar Nederland halen en denken dat dat probleemloos gaat is heel naïef.
10 kudos 2026-05-25 19:00:57 door RukRolling op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Dit gaat misschien als een shock voor je komen, maar niet alles op dumpert is live.
1 kudos 2026-05-25 18:21:16 door Okseltor op Amerikaans stadje kleurt oranje
de dinosaurussen denk ik
0 kudos 2026-05-25 18:14:56 door curryworstspecial op Amerikaans stadje kleurt oranje
zou het kunnen dat amerika nooit echt inheemse mensen had? ik denk dat het moeilijk is om te achterhalen welk volk amerika vroeger bewoonde, de indianen migreerden duizenden jaren geleden van siberie over de landbrug richting amerika, dus zij hebben hun roots ook eigenlijk van siberie zo blijkt, wie daar voor hen was dat weet niemand denk ik.
-2 kudos 2026-05-25 17:59:41 door OmeWank op Amerikaans stadje kleurt oranje
klinkt als een voorbeeld voor onze Amsterdamse burgermoeder en steun in bange tijden: *naam die ik niet kan uitspreken*
-3 kudos 2026-05-25 06:22:19 door Risingson op Fatbikert midden op de weg
Mooi! Busje; past dat ding wel in..
1 kudos 2026-05-25 01:22:00 door pietpvv op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
@KenJijDeSwaffelman | 24-05-26 | 20:34: Dat bestond al een klein beetje.
4 kudos 2026-05-24 19:33:28 door MVahl op Fatbikert midden op de weg
Mooi busje, past dat ding wel in..
0 kudos 2026-05-24 18:34:55 door KenJijDeSwaffelman op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Ondermens?
-2 kudos 2026-05-24 17:55:29 door Okseltor op Meimarkt Tilburg parkeergarage race
maar geen tuin
-3 kudos 2026-05-24 17:55:10 door Okseltor op Meimarkt Tilburg parkeergarage race
oh sorry.. verkeerd
9 kudos 2026-05-24 17:47:35 door freddiefred op Fatbikert midden op de weg
beter er achter hangen aan zn benen
-8 kudos 2026-05-24 17:46:41 door freddiefred op Meimarkt Tilburg parkeergarage race
Tokkierace
1 kudos 2026-05-24 17:44:19 door Creatieloos op Meimarkt Tilburg parkeergarage race
Ik zie er anders genoeg die ook een biertje hebben.
0 kudos 2026-05-24 17:43:41 door Okseltor op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
-weggejorist-
5 kudos 2026-05-24 17:42:56 door Muzieker op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
wat dacht je van castraatkandidaat?
3 kudos 2026-05-24 17:38:23 door Okseltor op In Almere hebben ze ook de zomer in hun bol
zeg ik niet
6 kudos 2026-05-24 17:30:47 door InternetNiet op In Almere hebben ze ook de zomer in hun bol
Geven of ontvangen?
11 kudos 2026-05-24 17:29:48 door duke_nukem op In Almere hebben ze ook de zomer in hun bol
Beter kunnen = Dumpen.
11 kudos 2026-05-24 15:43:41 door aardt op Ik wil naar de opvang rennen
@Geheelnaarwaarheid | 24-05-26 | 17:34:
Ik begin jaren negentig ook, maar dat had er misschien ook mee te maken dat ik er 17 jaar over heb gedaan.
8 kudos 2026-05-24 15:34:52 door Geheelnaarwaarheid op Ik wil naar de opvang rennen
Mijn kleutertijd is eind jaren zestig geweest, en wij gingen gewoon zelfstandig naar de kleuterschool.