3,703 +4111 -408
Kudos
#17245 (Top 5.3961%)
| Kudos/dag | 26.08 |
| Kudos/reaguursel | 7.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 167 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -33 |
3,703 +4111 -408
Kudos
#17245 (Top 5.3961%)
| Kudos/dag | 26.08 |
| Kudos/reaguursel | 7.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 167 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -33 |
505
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.56 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 03-02-2026 |
| Eerste reactie op | 03-02-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 08:10:42 door Niebang op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@BatsbakBarrie | 25-06-26 | 10:02: Maar je hebt wel tijd om commentaar te leveren op Dumpert terwijl je "schoonfamilie" in nood zit in Venezuela. Doe niet zo raar en besteed je aandacht aan je vriendin.
1 kudos 2026-06-25 08:02:24 door BatsbakBarrie op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@Big Buick jij hebt makkelijk praten, zou je dit ook zeggen als er een aardbeving komt in een gebied waar jij schoonfamilie hebt wonen? en oja mijn vriendin, ja uit Venezuela, woont gewoon bij mij in Nederland, kon je ook zien in mijn andere reactie als je kan lezen.
0 kudos 2026-06-25 07:49:52 door Big Buick op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@BatsbakBarrie | 25-06-26 | 09:36: waarom onderscheid dit filmpje zich van andere filmpjes en mag hier niet over gegrapt worden? beetje hypocriet he? of heb jij daar ook een vriendin zitten die je elke maand geld stuurt en die je nog nooit in het echt gezien heb?
2 kudos 2026-06-25 07:36:10 door BatsbakBarrie op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
Ga ergens anders de lolbroek uithangen met je domme 'grap'
-1 kudos 2026-06-24 14:30:23 door Niebang op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Gritkop | 24-06-26 | 14:41: *generatie woke, lhbtiq+?
-2 kudos 2026-06-24 12:41:11 door Gritkop op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Mensen met fatsoen tutoyeren was in die tijd heel normaal. Ik mis die tijd enorm waarbij ik mijn jeugd had in de jaren70. Prachtige periode die ik heb meegemaakt en niemand mij dit meer afneemt.
9 kudos 2026-06-24 09:29:15 door Farthdater op Mevrouw enorm kwaad over haar dates!
Maar ze wilde niet met hem afspreken. Hoe weet ze dat dan? Zijn er vrouwen die dickpics wel waarderen?
0 kudos 2026-06-22 16:56:46 door Aars_baars op Kaketoe is koning
plottwist, uitgezet voor betere belichting van dit in scène gezette videootje.
-5 kudos 2026-06-17 16:40:44 door mapaco2023 op Feesten, zuipen en zoenen..
ik moest lachten...
24 kudos 2026-06-14 17:02:14 door Onno_no op Agent lift ff 185 kg
@Jaap...zijn lul op de rand, en jouw broek word nat?? Vertel ...
-6 kudos 2026-06-14 16:48:29 door jaap2024 op Agent lift ff 185 kg
..met je lul op de rand? Mijn broek word dan meestal nat.
-7 kudos 2026-06-13 17:21:50 door Lelijke_aap op Het is weekend!
Hoe hoe hoe hoes. Moet ineens aan een duif denken…
-4 kudos 2026-06-13 14:06:31 door gerrtjeuh op Zeepkist gaat verkeerd
Jad
11 kudos 2026-06-13 13:33:43 door Ikzitopdeplee op Meisje heeft pookoehh gemaek
Hier ga ik geen ruzie om maken hoor, jij mag haar hebben.
7 kudos 2026-06-13 13:24:09 door Rorodeboot op Het is weekend!
Dat ze op Abbey lijkt intresseert me inderdaad niet. Des te meer ben ik in Abbey geintresseerd.
0 kudos 2026-06-12 11:28:25 door EvenGeduldAUB op Dronken moppie waagt sprong
De krek editie.
2 kudos 2026-06-12 11:09:40 door nieuwsgierige pelg op Echte liefde is
Doesn't matter, had sex.
-1 kudos 2026-06-10 10:06:20 door Uhoortnogvanons op Dit wil ik ook kunnen
Een soort van Ali B na een paar maanden gevangenis?
-1 kudos 2026-06-07 05:32:36 door H.J.W. op Tewaterlating ging goed
In DE water.
2 kudos 2026-06-06 21:53:12 door Camel_Toe_Joe op Tewaterlating ging goed
Nee, alleen Erica Terpstra.
3 kudos 2026-06-06 19:15:49 door Wakemeister op Het is toch wel een spannende periode...
En dan als klap op de negatieve vuurpijl, zit dinges ook nog achter het stuur. Okay, eerlijk, ik moest wel hardop lachen om 'hard werken wordt beloond', uit zijn mond. Dude.
0 kudos 2026-06-06 14:21:43 door Penis-argrarius op Fijn weekend allemaal!
Upload een foto dan hoor je het wel
3 kudos 2026-06-06 13:41:10 door schijtlikker op Fijn weekend allemaal!
Doe ik elke week wel een keer.
17 kudos 2026-06-06 12:59:50 door RonaldDump op Fijn weekend allemaal!
Niebang zijn... gewoon proberen.
7 kudos 2026-06-06 12:30:17 door LieverSudoDanZwitsal op Fijn weekend allemaal!
Ongetwijfeld.
-11 kudos 2026-06-05 17:30:40 door Deauddoener op Goocheltruc op het werk
Welke debiel gaat in een emmer kakken. En dan ook nog je reet niet afvegen...
2 kudos 2026-06-04 21:25:48 door Naamzonderspaties op Nog één dag te gaan
Die is echt niet normaal lekker..
5 kudos 2026-06-04 19:03:46 door Faddermakker op Nog één dag te gaan
lekker he
0 kudos 2026-06-03 22:08:13 door dutchsuomifan1992 op Woordgrap van de dag
Dat heb ik al.
0 kudos 2026-06-03 09:26:33 door Doeislief op Klazienaveen op zn best
Zo te horen een stalen ketting
2 kudos 2026-06-03 09:02:02 door Dirk-teur op Fijne dinsdag allemaal
..zijn
0 kudos 2026-06-03 08:48:15 door 58765454653835860538 op Klazienaveen op zn best
een hobbyzaag
0 kudos 2026-06-03 08:17:03 door Cheros op Klazienaveen op zn best
Blowtje
0 kudos 2026-06-02 14:07:40 door John McClane op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
@WarmeDeklap69 | 02-06-26 | 15:54: Wat heeft dat met eten te maken?
-2 kudos 2026-06-02 13:54:19 door WarmeDeklap69 op Hoeveel bordjes heb je nodig om niet onder bijna een trein te parkeren?
tja hij houdt gewoon van eten, wat is daar mis mee? ik ga zo ook een extra large mcdonalds vreten
0 kudos 2026-05-30 14:14:43 door aceshigh op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
@jamaarikweethetbeter, het is de schuld van de Rabobank! Altijd maar weer anderen de schuld geven van je eigen falen. Waarom zijn mensen niet meer verantwoordelijk voor hun eigen daden?
7 kudos 2026-05-30 10:56:49 door JanRooks op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
@jamaarikweethetbeter | 30-05-26 | 10:52: Je kan ook boos worden op de vele crack dealers, die willens en wetens zwakke mensen slachtoffer maken van die troep. Tegen zoveel crackverslaafden kan je als overheid niet op werken. Zeker niet als de poorten van het land ook nog eens massaal open staan.
-4 kudos 2026-05-30 10:40:31 door Pb82 op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
Ach we blijven allemaal lekker rechts stemmen dus veel zal er voorlopig niet veranderen.
17 kudos 2026-05-30 08:52:18 door jamaarikweethetbeter op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
Zie hier de bezuiniging op de hulpverlening sinds 2010. Ik kan er echt woest over worden. Overal verwarde mensen die alleen maar chaos veroorzaken.
-6 kudos 2026-05-30 08:27:23 door Meneer.Reaguurder op Blinde hond mag gaan slapen
@Parabolicus joh
15 kudos 2026-05-30 08:19:23 door Parabolicus op Blinde hond mag gaan slapen
Da's voor de camera wel van belang, anders gaan mensen zeiken dat het filmpje te donker is hè?
2 kudos 2026-05-29 11:02:52 door TrampolineVeer op Fatbikert zit op telefoon
Dit is een winnaar!
0 kudos 2026-05-28 16:58:05 door de bartsmitridder op Vergeet choke...
Maar ondertussen wel genoten.
0 kudos 2026-05-28 12:43:07 door Flashbot op Vergeet choke...
Aandacht.
5 kudos 2026-05-28 11:56:56 door ikdenkwat op Vergeet choke...
@weet-jij-veel | 28-05-26 | 12:33:
Er was en enkele controle op die zooi, nu geloof ik wel volgens de REACH-wetgeving. De hobby tatoeëerder besteld het gewoon in India. Maar goed. Zag van de week zo'n tokkie wijf die zat op tv te vertellen dat vaccinaties slecht voor je zijn. Ze had alle kleuren van de regenboog met 3.000.000 prikjes. Nee lekker dan. Sjonge. jonge jonge. # mand!
5 kudos 2026-05-28 11:00:14 door persic op Keihard beuken uit de oude doos
Sterker nog; toen de commercie erop dook was dat de doodsteek voor de gabbercultuur. Stukje bij beetje is het weer helemaal terug aan het komen.
15 kudos 2026-05-28 10:33:25 door weet-jij-veel op Vergeet choke...
Dat doet ze nu al. Die inkt is in haar bovenkamer gelopen.
6 kudos 2026-05-27 17:12:32 door Stomtoevallig op Dit kan echt niet hoor...
Dat dacht ik ook inderdaad, vreemd loopje en een opvallende situatie zo met haar kind voor iemand met een hoog promillage. Alles kan natuurlijk, maar toch. Trouwens ook bijzonder hoe dat werkt, omdat men aanneemt dat ze zich kapot heeft lopen zuipen blijven we maar zitten zonder te helpen? Ook dan help je gewoon. En is het medisch, dan zitten we erbij en roken we ernaar.
2 kudos 2026-05-26 13:36:30 door Kloekkloek op Mega classic van de dag
Heerlijk.
-1 kudos 2026-05-20 08:54:46 door Naregeit op Ik kan het of ik kan het niet.
Zo lang er maar geen zand in de kudt zit, is het goed.