DumpStats voor Niebang

3,703 +4111 -408

Kudos

#17245 (Top 5.3961%)

Kudos/dag 26.08
Kudos/reaguursel 7.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 167
Minste kudos op 1 reaguursel -33

505

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.56
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.2
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 03-02-2026
Eerste reactie op 03-02-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-25 08:10:42 door Niebang op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@BatsbakBarrie | 25-06-26 | 10:02: Maar je hebt wel tijd om commentaar te leveren op Dumpert terwijl je "schoonfamilie" in nood zit in Venezuela. Doe niet zo raar en besteed je aandacht aan je vriendin.

1 kudos 2026-06-25 08:02:24 door BatsbakBarrie op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@Big Buick jij hebt makkelijk praten, zou je dit ook zeggen als er een aardbeving komt in een gebied waar jij schoonfamilie hebt wonen? en oja mijn vriendin, ja uit Venezuela, woont gewoon bij mij in Nederland, kon je ook zien in mijn andere reactie als je kan lezen.

0 kudos 2026-06-25 07:49:52 door Big Buick op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@BatsbakBarrie | 25-06-26 | 09:36: waarom onderscheid dit filmpje zich van andere filmpjes en mag hier niet over gegrapt worden? beetje hypocriet he? of heb jij daar ook een vriendin zitten die je elke maand geld stuurt en die je nog nooit in het echt gezien heb?

-2 kudos 2026-06-24 12:41:11 door Gritkop op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Mensen met fatsoen tutoyeren was in die tijd heel normaal. Ik mis die tijd enorm waarbij ik mijn jeugd had in de jaren70. Prachtige periode die ik heb meegemaakt en niemand mij dit meer afneemt.

0 kudos 2026-06-22 16:56:46 door Aars_baars op Kaketoe is koning
plottwist, uitgezet voor betere belichting van dit in scène gezette videootje.

7 kudos 2026-06-13 13:24:09 door Rorodeboot op Het is weekend!
Dat ze op Abbey lijkt intresseert me inderdaad niet. Des te meer ben ik in Abbey geintresseerd.

3 kudos 2026-06-06 19:15:49 door Wakemeister op Het is toch wel een spannende periode...
En dan als klap op de negatieve vuurpijl, zit dinges ook nog achter het stuur. Okay, eerlijk, ik moest wel hardop lachen om 'hard werken wordt beloond', uit zijn mond. Dude.

0 kudos 2026-05-30 14:14:43 door aceshigh op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
@jamaarikweethetbeter, het is de schuld van de Rabobank! Altijd maar weer anderen de schuld geven van je eigen falen. Waarom zijn mensen niet meer verantwoordelijk voor hun eigen daden?

7 kudos 2026-05-30 10:56:49 door JanRooks op Prachtig weer, gemoedelijke sfeer
@jamaarikweethetbeter | 30-05-26 | 10:52: Je kan ook boos worden op de vele crack dealers, die willens en wetens zwakke mensen slachtoffer maken van die troep. Tegen zoveel crackverslaafden kan je als overheid niet op werken. Zeker niet als de poorten van het land ook nog eens massaal open staan.

5 kudos 2026-05-28 11:56:56 door ikdenkwat op Vergeet choke...
@weet-jij-veel | 28-05-26 | 12:33:
Er was en enkele controle op die zooi, nu geloof ik wel volgens de REACH-wetgeving. De hobby tatoeëerder besteld het gewoon in India. Maar goed. Zag van de week zo'n tokkie wijf die zat op tv te vertellen dat vaccinaties slecht voor je zijn. Ze had alle kleuren van de regenboog met 3.000.000 prikjes. Nee lekker dan. Sjonge. jonge jonge. # mand!

5 kudos 2026-05-28 11:00:14 door persic op Keihard beuken uit de oude doos
Sterker nog; toen de commercie erop dook was dat de doodsteek voor de gabbercultuur. Stukje bij beetje is het weer helemaal terug aan het komen.

6 kudos 2026-05-27 17:12:32 door Stomtoevallig op Dit kan echt niet hoor...
Dat dacht ik ook inderdaad, vreemd loopje en een opvallende situatie zo met haar kind voor iemand met een hoog promillage. Alles kan natuurlijk, maar toch. Trouwens ook bijzonder hoe dat werkt, omdat men aanneemt dat ze zich kapot heeft lopen zuipen blijven we maar zitten zonder te helpen? Ook dan help je gewoon. En is het medisch, dan zitten we erbij en roken we ernaar.