DumpStats voor Tjoez

87 +125 -38

Kudos

#84649 (Top 26.4874%)

Kudos/dag 0.58
Kudos/reaguursel 5.8
Meeste kudos op 1 reaguursel 74
Minste kudos op 1 reaguursel -16

15

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.1
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.9
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 02-10-2025
Eerste reactie op 25-01-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-16 kudos 2026-06-19 21:38:52 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
In eerste instantie wil ik je gelijk geven, maar ik heb het jammer genoeg al meegemaakt dat er (voor ik thuis kom) een behoorlijke regenbui was. Pakje doorweekt, en wat er in zat dus ook. Goed, meestal zit het nog in een andere verpakking, maar niet altijd. Daarom dat ik altijd aan Amazon vraag om niet te versturen in de originele verpakking maar in een extra doos. Afhankelijk van de transporteur die Amazon.de kiest gaat het bij mij wel of niet naar een afhaalpunt, daarin heb ik niet de keuze (België, geen idee hoe het in .nl zit).

-7 kudos 2026-06-08 08:08:12 op Ik maak me onzichtbaar
Je video is gewoon opnieuw beginnen spelen. Goed hoor !

12 kudos 2026-06-05 15:51:46 op Hele levenswerk weg
Voor de prijs van een paar t-shirts staat het weer recht. Zal best meevallen.

5 kudos 2026-05-17 22:31:24 op Botsing tussen twee EA-18G Growlers tijdens Air Show
Bijna juist: Hydrazine zit wel aan boord in een apart noodsysteem: de EPU (Emergency Power Unit). Dat systeem levert tijdelijk noodvermogen wanneer de hoofdmotor of hydraulica uitvalt. De F16 zelf vliegt "gewoon" op kerosineachtige vliegtuigbrandstof, meestal JP-8.

-4 kudos 2026-03-28 13:57:06 op Moeilijk, zo'n oven
Zolang het niet _echt_ warm is, is er geen probleem.

-2 kudos 2026-03-27 20:24:10 op Zoek de verschillen
de ene doet modder op haar gezicht om er beter uit te zien, de andere haalt de modder uit het bad...

74 kudos 2026-03-16 21:49:15 op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
Er stond gewoon een bord dat de vrachtwagen niet moch inhalen, met "RAPPEL" er onder, herhaling dus. Maw, was al aangegeven voor de vorige afrit.

0 kudos 2026-02-28 22:46:24 op Diepzeemonster
OceanX, als in OceanX met Titan's oeps momentje... Dan zijn dat oude beelden. Dacht dat die niet meer operationeel waren.

2 kudos 2026-02-03 22:03:54 op Hou eensop!
Gaat voor de visbouillon en niet voor de vis?