87 +125 -38
Kudos
#84649 (Top 26.4874%)
| Kudos/dag | 0.58 |
| Kudos/reaguursel | 5.8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 74 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
87 +125 -38
Kudos
#84649 (Top 26.4874%)
| Kudos/dag | 0.58 |
| Kudos/reaguursel | 5.8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 74 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
15
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.1 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 02-10-2025 |
| Eerste reactie op | 25-01-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-16 kudos 2026-06-19 21:38:52 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
In eerste instantie wil ik je gelijk geven, maar ik heb het jammer genoeg al meegemaakt dat er (voor ik thuis kom) een behoorlijke regenbui was. Pakje doorweekt, en wat er in zat dus ook. Goed, meestal zit het nog in een andere verpakking, maar niet altijd. Daarom dat ik altijd aan Amazon vraag om niet te versturen in de originele verpakking maar in een extra doos. Afhankelijk van de transporteur die Amazon.de kiest gaat het bij mij wel of niet naar een afhaalpunt, daarin heb ik niet de keuze (België, geen idee hoe het in .nl zit).
7 kudos 2026-06-08 21:29:50 op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
"Ik heb hier toch gewoon voor betaald ?", ow wacht...
-7 kudos 2026-06-08 08:08:12 op Ik maak me onzichtbaar
Je video is gewoon opnieuw beginnen spelen. Goed hoor !
12 kudos 2026-06-05 15:51:46 op Hele levenswerk weg
Voor de prijs van een paar t-shirts staat het weer recht. Zal best meevallen.
5 kudos 2026-05-17 22:31:24 op Botsing tussen twee EA-18G Growlers tijdens Air Show
Bijna juist: Hydrazine zit wel aan boord in een apart noodsysteem: de EPU (Emergency Power Unit). Dat systeem levert tijdelijk noodvermogen wanneer de hoofdmotor of hydraulica uitvalt. De F16 zelf vliegt "gewoon" op kerosineachtige vliegtuigbrandstof, meestal JP-8.
5 kudos 2026-04-05 18:34:39 op Kippetjes grillen
Deze dus: https://www.youtube.com/watch?... heerlijk.
1 kudos 2026-04-01 09:06:32 op Miss grand Thailand 2026
dat ze maar daar blijven
-4 kudos 2026-03-28 13:57:06 op Moeilijk, zo'n oven
Zolang het niet _echt_ warm is, is er geen probleem.
-2 kudos 2026-03-27 20:24:10 op Zoek de verschillen
de ene doet modder op haar gezicht om er beter uit te zien, de andere haalt de modder uit het bad...
5 kudos 2026-03-27 20:13:58 op Belgische wegen steeds slechter
R347, Goodhope, Zuid-Afrika.
Google Streetview linkje:
https://www.google.be/maps/pla...
-9 kudos 2026-03-21 09:23:07 op Rotonde van treinrails
I smell AI
74 kudos 2026-03-16 21:49:15 op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
Er stond gewoon een bord dat de vrachtwagen niet moch inhalen, met "RAPPEL" er onder, herhaling dus. Maw, was al aangegeven voor de vorige afrit.
0 kudos 2026-02-28 22:46:24 op Diepzeemonster
OceanX, als in OceanX met Titan's oeps momentje... Dan zijn dat oude beelden. Dacht dat die niet meer operationeel waren.
2 kudos 2026-02-03 22:03:54 op Hou eensop!
Gaat voor de visbouillon en niet voor de vis?
14 kudos 2026-01-25 11:55:50 op President Canada speech in Davos
Staande "ovulatie"? 't is een man eh. Staande ovatie kan wel.