DumpStats voor Langesmurf

1,646 +3329 -1683

Kudos

#28348 (Top 8.8703%)

Kudos/dag 1.09
Kudos/reaguursel 3.09
Meeste kudos op 1 reaguursel 132
Minste kudos op 1 reaguursel -222

532

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.35
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.5
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 10-12-2020
Eerste reactie op 07-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-10 17:25:36 door gepast_betalen op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
@Kloekkloek | 10-06-26 | 18:07: Als je iets mist, betekent het dat je ervan genoten hebt. Wetende dat het nooit meer terug komt stemt treurig. Misschien ben je niet van die tijd en weet je ook niet wat je mist. Dat dus.

1 kudos 2026-06-10 16:07:26 door Kloekkloek op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Waarom dan? Je kent ze niet persoonlijk neem ik aan? Ik begrijp dan niet dat je ze enorm mist. En wat ze hebben gedaan in hun leven, is allemaal terug te zien of te luisteren.

0 kudos 2026-05-30 18:24:55 door Langesmurf op Surfen doe je op golven
een elektrische gitaar wekt doormiddel van de picups een elektrisch signaal op dat naar een versterker wordt gestuurd en behoefd geen stuurstroom en is daar door geen elektronisch instrument met uitzondering van emg gitaren die een 9 volt batterij behoeven. sorry

-3 kudos 2026-05-15 18:33:04 door Vage_eddie op Even over dat geloof he
Naast almachtig en algoed is god ook allah.
Dat betekent dat ie heel de dag "lah lah lah ik hoor je niet!" roept als er mensen bidden.

0 kudos 2026-04-30 05:24:13 door Reactionist op Waterpolo
@haar_ex | 30-04-26 | 07:18: Dat is zijn mening.

5 kudos 2026-04-17 19:51:51 door The_Noudster op Ritje op de autobahn gaat mis
Degenen die met zoveel smelheidsverschil langs komen terwijl het druk zijn dan ook vaak weer Nederlanders zodat men op de verjaardag kan opscheppen.

0 kudos 2026-03-30 19:53:03 door pRomeo op Moeke had betere dingen te doen
@Zolderkamervragen | 30-03-26 | 16:19:
Grunnegs is dialect voor Gronings. Fries had ik inderdaad even netjes met hoofdletter mogen noteren, dank!

1 kudos 2026-03-30 13:23:11 door Forza_Ruud_Krol op Moeke had betere dingen te doen
@pRomeo | 30-03-26 | 14:02:
Zoals bijvoorbeeld de BBC ook uitsluitend reportages in/over het VK maakt en de RAI uitsluitend in/over Italië, bedoel je?

9 kudos 2026-03-30 12:02:14 door pRomeo op Moeke had betere dingen te doen
@Zolderkamervragen | 30-03-26 | 13:54: Dit is geen fries maar Grunnegs. Linksboven in beeld zie je ook het RTV Noord logo verstopt.

5 kudos 2026-02-21 17:18:37 door Naamzonderspaties op Motoragent vs scooterknul
Inderdaad, de gebouwen, de tekst in het begin van de video, de politieauto met 'police' erop, het lijkt allemaal totaal niet op Frankrijk.

3 kudos 2025-11-25 11:59:17 door Dizsaidup op The Wellerman
Oh, ik dacht dat het liedje ging over stoere zeemannen tijdens hun lange, ruige, woelige zeereizen in het vooronder lagen te zoenen tijdens het kontenbonken.
Maar het is dus gewoon een vissersliedje?