1,374 +1573 -199
Kudos
#31058 (Top 9.7183%)
| Kudos/dag | 4.5 |
| Kudos/reaguursel | 9.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 171 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -74 |
1,374 +1573 -199
Kudos
#31058 (Top 9.7183%)
| Kudos/dag | 4.5 |
| Kudos/reaguursel | 9.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 171 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -74 |
145
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.48 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 19-08-2025 |
| Eerste reactie op | 23-08-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 14:09:21 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2026-06-18 13:06:00 op Het dak gaat er af in Moskou
@redthehaghue dus jij vindt oorlog niet kut, ja precies.
-5 kudos 2026-06-18 12:01:07 op Het dak gaat er af in Moskou
Oorlog is kudt
27 kudos 2026-06-15 16:17:50 op Scooter bijna aangereden
Je moet met je pleuris scooter van dat fietspad af, daar hoor jij niet. Buiten dat om hoop ik dat je die ziekte niet zult krijgen.
13 kudos 2026-06-15 08:42:20 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
RESPECT!
-9 kudos 2026-06-14 21:07:14 op VAR met humor
Dis is de 666 handsign, heb ik van feesboek
-8 kudos 2026-06-14 13:49:48 op Fijne zondag allemaal
Sade en vrouwelijk schoon gaan hand in hand
0 kudos 2026-06-12 19:32:49 op Bureau Dumpert zoekopdracht
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-12 10:01:11 op De weg van het dodelijke ongeluk
Lekker aan het trollen?
28 kudos 2026-06-11 15:24:38 op Op naar de wedstrijd
Anticiperen kun je leren, man man man, de filmert is hier de grootste amateur
2 kudos 2026-06-11 15:22:01 op Rob houdt van vlees
@Loosecanon in Nederland wel
12 kudos 2026-06-11 15:16:29 op Rob houdt van vlees
Wat een onzin, ik ben met mijn gezin laatst nog in de Efteling geweest en ik heb daar een heerlijk frietje en een frikandel speciaal gegeten. Ik denk dat Rob in de war is met het openluchtmuseum, daar is wél alleen maar woke en vleesloos eten te krijgen.
9 kudos 2026-06-11 11:33:22 op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
Vieze bloedzuigers
-1 kudos 2026-06-10 21:26:56 op Invoegen zonder brein
Ja precies, want als invoeger heb je voorrang über alles?
16 kudos 2026-06-08 19:20:12 op Hopeloze brakechecker
Welke mongool gaat er op een snelweg invoegen met 60km/h
6 kudos 2026-06-07 20:23:55 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Ik haat broccoli vanuit de grond van mijn hart
1 kudos 2026-06-06 14:07:51 op Tongmevrouw
Wie is dit? Ik vraag het voor een vriend
40 kudos 2026-06-06 10:13:43 op Totale mafklapper op de weg
Ten eerste kun je meteen 50 seconden doorspoelen, daarna gedraag je je als uploadert als een totaalidioot die tutert als een Turk in een trouwstoet en is je rijgedrag asociaal en agressief en nee, je medeweggebruiker was ook niet heel netjes.
7 kudos 2026-06-06 07:03:59 op WK mannetjes
Hollandse Hamilton
39 kudos 2026-06-04 11:46:53 op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
KFZ-45-J, politie kijken we even mee? Rijmt ook lekker
0 kudos 2026-06-04 11:45:06 op Zielige brakechecker
Je kunt nogal anticiperen op een brakechecker of niet? Daar is een brakechecker al eerder voor veroordeeld in een eerdere post hier op Dumpert.
-8 kudos 2026-06-04 10:22:15 op Pas op , de vloer is nat en glad.
Ben ik de enige die dit filmpje een aantal keren achter elkaar heb gekeken?
49 kudos 2026-06-04 10:19:14 op Zielige brakechecker
Mensen hebben geen benul hoe een vrachtwagen werkt of wel, als ik die reacties lees is het triest gesteld met de medeweggebruikers.
En wat de brakecheckers betreft, die moeten ze meteen het rijbewijs vorderen, dat zijn echte idioten die de meest gevaarlijke situaties veroorzaken.
5 kudos 2026-06-04 10:13:54 op Zielige brakechecker
Die vrachtwagens zijn onmisbaar voor onze (en dus ook jou) economie. Geef ze de ruimte en ga ze zeker niet brakechecken, je hebt geen idee wasr je het over hebt @Olliededommelollie
-3 kudos 2026-06-03 11:01:23 op Dashboard van de dag
Dit is de rondweg bij Luik toch?
6 kudos 2026-06-03 10:57:39 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Ja precies, doe je linkse oogjes maar dicht en kijk de andere kant op
0 kudos 2026-06-03 10:03:51 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-02 19:48:40 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist-
27 kudos 2026-06-02 19:45:51 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Wie had dat gedacht,
Rasechte Groningers dit
12 kudos 2026-06-02 19:37:36 op Verkeershufter du jour
Nou politie, stuur deze vrolijke vriend ook maar even een flinke ticket toe en wellicht misstaat een emg-tje ook niet
1 kudos 2026-06-02 19:29:43 op Hout ie hem of hout ie hem niet
Die zit op een houtje te bijten
-1 kudos 2026-06-02 13:07:18 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Is nu Bolly Blue
3 kudos 2026-06-01 14:38:30 op Overwinning PSG vieren in Parijs
Welkom in Europa
6 kudos 2026-05-31 20:26:05 op Ballonboys vluchten de flat uit
Hun moeder had ze beter door kunnen slikken
0 kudos 2026-05-31 09:51:13 op Niet aan mij zitten
Goed verhaal, lekker kort ook
7 kudos 2026-05-30 13:54:54 op Niet aan mij zitten
Die had hij van mij los mogen laten
52 kudos 2026-05-30 13:43:35 op Man wordt boos van mijn geluid
Dat vieze smerige pauper lachje in die vieze patser wagen. Wat ben jij een tokkie zeg
5 kudos 2026-05-28 13:25:43 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Hey, een kaaskop.
Oh nee, toch niet
19 kudos 2026-05-27 13:37:56 op Mobiele eenheid van de politie
Goeie billen, oh, daar ging het niet om
0 kudos 2026-05-24 19:56:12 op Fatbikert midden op de weg
-weggejorist-
22 kudos 2026-05-24 15:10:45 op Lekker weer in Scheveningen
En dit is het dus met moslims
92 kudos 2026-05-24 15:04:55 op Lubach over Islamkritiek
Als er iets gevaarlijk is voor ons als Westerse samenleving dan is het wel de Islam. Andere gewoontes, andere cultuur met hele andere opvattingen. En ja, als je God lastert gebeurt er niet veel maar o wee als je iets verkeerd zegt over Allah, dan is de wereld te klein.
Je ziet het overal op straat, agressieve houding naar iedereen, in toenemende mate gebruik van geweld, altijd maar praten met dat vieze accent, zich niet gedragen in het verkeer en altijd schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden.
Ik snap wel dat veel mensen hun mond houden voor de eigen veiligheid en die van hun gezin.
Maar dat het in Nederland (en de rest van Europa) anders moet lijkt me wel duidelijk.
1 kudos 2026-05-23 14:22:11 op GTI bijna frontaaltje
Een spuitje gaat wel ver hoor, in die landen heb je toch nog ouderwets de strop of de guillotine?
32 kudos 2026-05-23 09:59:59 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Een classic gentleman is er voor een classic dame, dat wil zeggen, niet zo'n moderne, onder de plakplaatjes zittende, aandachtvragende je weet wel
3 kudos 2026-05-23 07:30:24 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Dit is Roadrunner Dalfsen, waarschijnlijk wel zoiets als zelfde laken ander pak.
18 kudos 2026-05-23 07:26:22 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Roadrunner Dalfsen dus, dat hij maar snel failliet mag zijn
6 kudos 2026-05-22 13:16:10 op Orgaandonor A10
Ik vraag me wel eens af hoeveel van dit soort primaten de politie adv dit soort gedeelde dashcam filmpjes van de weg plukt. Is er iemand die hiervan de cijfers heeft?
8 kudos 2026-05-22 12:47:46 op Orgaandonor A10
Doe maar een artikeltje 5 en een EMG cursus
9 kudos 2026-05-22 08:43:36 op DPV: Politie toont verdachte van oplichting oudere in Alkmaar
Het is tegenwoordig geen hogere wiskunde meer om je bingokaart vol te krijgen.
Nog een paar decennia en het land is compleet overgenomen, maar kom dan niet klagen dat het zo slecht is hier.
35 kudos 2026-05-22 06:29:36 op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
Laten we met zijn allen lekker 'woke' blijven, dan komt alles goed.