DumpStats voor lancyyyy 👶

1,374 +1573 -199

Kudos

#31058 (Top 9.7183%)

Kudos/dag 4.5
Kudos/reaguursel 9.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 171
Minste kudos op 1 reaguursel -74

145

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.48
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 19-08-2025
Eerste reactie op 23-08-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

27 kudos 2026-06-15 16:17:50 op Scooter bijna aangereden
Je moet met je pleuris scooter van dat fietspad af, daar hoor jij niet. Buiten dat om hoop ik dat je die ziekte niet zult krijgen.

-9 kudos 2026-06-14 21:07:14 op VAR met humor
Dis is de 666 handsign, heb ik van feesboek

28 kudos 2026-06-11 15:24:38 op Op naar de wedstrijd
Anticiperen kun je leren, man man man, de filmert is hier de grootste amateur

12 kudos 2026-06-11 15:16:29 op Rob houdt van vlees
Wat een onzin, ik ben met mijn gezin laatst nog in de Efteling geweest en ik heb daar een heerlijk frietje en een frikandel speciaal gegeten. Ik denk dat Rob in de war is met het openluchtmuseum, daar is wél alleen maar woke en vleesloos eten te krijgen.

-1 kudos 2026-06-10 21:26:56 op Invoegen zonder brein
Ja precies, want als invoeger heb je voorrang über alles?

16 kudos 2026-06-08 19:20:12 op Hopeloze brakechecker
Welke mongool gaat er op een snelweg invoegen met 60km/h

1 kudos 2026-06-06 14:07:51 op Tongmevrouw
Wie is dit? Ik vraag het voor een vriend

40 kudos 2026-06-06 10:13:43 op Totale mafklapper op de weg
Ten eerste kun je meteen 50 seconden doorspoelen, daarna gedraag je je als uploadert als een totaalidioot die tutert als een Turk in een trouwstoet en is je rijgedrag asociaal en agressief en nee, je medeweggebruiker was ook niet heel netjes.

7 kudos 2026-06-06 07:03:59 op WK mannetjes
Hollandse Hamilton

0 kudos 2026-06-04 11:45:06 op Zielige brakechecker
Je kunt nogal anticiperen op een brakechecker of niet? Daar is een brakechecker al eerder voor veroordeeld in een eerdere post hier op Dumpert.

49 kudos 2026-06-04 10:19:14 op Zielige brakechecker
Mensen hebben geen benul hoe een vrachtwagen werkt of wel, als ik die reacties lees is het triest gesteld met de medeweggebruikers.
En wat de brakecheckers betreft, die moeten ze meteen het rijbewijs vorderen, dat zijn echte idioten die de meest gevaarlijke situaties veroorzaken.

5 kudos 2026-06-04 10:13:54 op Zielige brakechecker
Die vrachtwagens zijn onmisbaar voor onze (en dus ook jou) economie. Geef ze de ruimte en ga ze zeker niet brakechecken, je hebt geen idee wasr je het over hebt @Olliededommelollie

12 kudos 2026-06-02 19:37:36 op Verkeershufter du jour
Nou politie, stuur deze vrolijke vriend ook maar even een flinke ticket toe en wellicht misstaat een emg-tje ook niet

52 kudos 2026-05-30 13:43:35 op Man wordt boos van mijn geluid
Dat vieze smerige pauper lachje in die vieze patser wagen. Wat ben jij een tokkie zeg

92 kudos 2026-05-24 15:04:55 op Lubach over Islamkritiek
Als er iets gevaarlijk is voor ons als Westerse samenleving dan is het wel de Islam. Andere gewoontes, andere cultuur met hele andere opvattingen. En ja, als je God lastert gebeurt er niet veel maar o wee als je iets verkeerd zegt over Allah, dan is de wereld te klein.

Je ziet het overal op straat, agressieve houding naar iedereen, in toenemende mate gebruik van geweld, altijd maar praten met dat vieze accent, zich niet gedragen in het verkeer en altijd schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden.


Ik snap wel dat veel mensen hun mond houden voor de eigen veiligheid en die van hun gezin.
Maar dat het in Nederland (en de rest van Europa) anders moet lijkt me wel duidelijk.

1 kudos 2026-05-23 14:22:11 op GTI bijna frontaaltje
Een spuitje gaat wel ver hoor, in die landen heb je toch nog ouderwets de strop of de guillotine?

32 kudos 2026-05-23 09:59:59 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Een classic gentleman is er voor een classic dame, dat wil zeggen, niet zo'n moderne, onder de plakplaatjes zittende, aandachtvragende je weet wel

6 kudos 2026-05-22 13:16:10 op Orgaandonor A10
Ik vraag me wel eens af hoeveel van dit soort primaten de politie adv dit soort gedeelde dashcam filmpjes van de weg plukt. Is er iemand die hiervan de cijfers heeft?

8 kudos 2026-05-22 12:47:46 op Orgaandonor A10
Doe maar een artikeltje 5 en een EMG cursus