-5,209 +6524 -11733
Kudos
#293068 (Top 91.7035%)
| Kudos/dag | -11.52 |
| Kudos/reaguursel | -4.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1034 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -295 |
-5,209 +6524 -11733
Kudos
#293068 (Top 91.7035%)
| Kudos/dag | -11.52 |
| Kudos/reaguursel | -4.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1034 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -295 |
1,071
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.37 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 12.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.77 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 67 |
| Geregistreerd op | 30-03-2025 |
| Eerste reactie op | 30-03-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
14 kudos 2026-06-24 19:34:00 door HierSukkeKok op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
"Mijn broer woont in Amerika in hij heeft de Playstation 7 al!"
0 kudos 2026-06-24 19:18:22 door Konttenen op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
@Voetbal altijd -1 | 24-06-26 | 21:07: Dankjewel!
2 kudos 2026-06-24 19:07:01 door Voetbal altijd -1 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Gefeliciteerd?
2 kudos 2026-06-23 15:39:13 door ruppe27 op Wat te doen als internetbewoner als een wilde vrouw je aanspreekt
Je kijkt teveel films.
0 kudos 2026-06-22 10:14:36 door Ledtherebelight op Goed nieuws van Jeremy
@Superman9 | 21-06-26 | 22:50:
Ah interessant. Hoe kom je aan zijn medisch dossier? Mogen wij die ook inzien?
1 kudos 2026-06-22 07:20:43 door Jozef-Kotsbochel op Goed nieuws van Jeremy
@Cedric; het motto "pluk de dag" is natuurlijk geweldig. Maar in gevallen als Freek en Jeremy zou daar ook "melk de voorlopige diagnose niet uit" aan mogen worden toegevoegd. Desalniettemin fijn voor hem dat het beter gaat!
2 kudos 2026-06-22 06:05:35 door Internetriddert op Goed nieuws van Jeremy
@harmjobse | 22-06-26 | 00:27: Nee, letterlijk Russisch roulette is bij een casino in Rusland.
1 kudos 2026-06-21 22:27:15 door harmjobse op Goed nieuws van Jeremy
Russisch roulette is letterlijk met een pistool en kogels.
1 kudos 2026-06-21 21:50:15 door Driverofthedqy op Goed nieuws van Jeremy
@Cedric_Cus | 21-06-26 | 21:57: Enkele weken is nog ruim, mijn vader 2,5 weken waarvan 1,5 in coma. Misschien hadden we het toen gelijk moeten opgeven……
-12 kudos 2026-06-21 20:50:08 door Superman9 op Goed nieuws van Jeremy
@Ledtherebelight | 21-06-26 | 22:43: hij is nooit ziek geweest
-2 kudos 2026-06-21 20:45:06 door Ledtherebelight op Goed nieuws van Jeremy
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
4 kudos 2026-06-21 20:43:59 door Ledtherebelight op Goed nieuws van Jeremy
@Superman9 | 21-06-26 | 21:43:
Sinds wanneer is Freek genezen?
15 kudos 2026-06-21 20:29:39 door LangeNeus51 op Goed nieuws van Jeremy
De uitzending van die show loopt een jaar achter op productie. Toen hij de crew in de show vertelde dat hij in mei te horen had gekregen dat hij kanker had... was het zomer 2025. Niet vorige week.
26 kudos 2026-06-21 19:57:44 door Cedric_Cus op Goed nieuws van Jeremy
De diagnose kanker is letterlijk Russisch roulette. De 1 geneest relatief zonder klachten en de ander verruilt binnen enkele weken het tijdelijke voor het eeuwige. Met andere woorden, pluk de dag; kanker kan helaas iedereen op elk moment en op elke leeftijd overkomen.
-28 kudos 2026-06-21 19:43:09 door Superman9 op Goed nieuws van Jeremy
Net zoals freek van suzan, meerdere bnners genezen wonderbaarlijk van terminale kanker
-2 kudos 2026-06-21 05:58:53 door Konttenen op Autorijden voor beginners
tegen = deze. Stop de tijd!
1 kudos 2026-06-19 07:38:32 door LonelyWanker op Er is altijd iemand met nog meer haast..
@dedodododedadada | 19-06-26 | 02:40: Inderdaad, wat een mietensnelheid
-1 kudos 2026-06-19 00:40:40 door dedodododedadada op Er is altijd iemand met nog meer haast..
Hij doet 9,5 seconden over 200 meter, dat is gewoon 76 km/h en 80 op je teller.
7 kudos 2026-06-15 15:12:01 door Jorisliev op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Zo gek als een deur zijn ze, https://www.youtube.com/watch?...
3 kudos 2026-06-12 20:22:51 door Konttenen op Badmode op de poesloop! #2
@De_GBS | 12-06-26 | 22:12: je lult want Rachel heeft geen zus, alleen een broer.
0 kudos 2026-06-12 20:12:12 door De_GBS op Badmode op de poesloop! #2
Ik ben getrouwd met haar zus. Ze is een tang.
3 kudos 2026-06-11 20:04:53 door Godjeminaz op Al me dierbare persoonen
@IkHebHangballen | 11-06-26 | 21:59:
De tattoos aan de voorkant trekken wel lange gezichten.
0 kudos 2026-06-11 19:59:44 door IkHebHangballen op Al me dierbare persoonen
De voorkant is overrijp dus liever jij dan ik
0 kudos 2026-06-11 15:17:01 door Konttenen op Straatracen met je maten
@Lautjekrijgde | 11-06-26 | 15:33: in een auto ben je beter beschermd bij een botsing.
2 kudos 2026-06-11 13:33:56 door Lautjekrijgde op Straatracen met je maten
Hoezo? is een motor te snel?
1 kudos 2026-06-11 06:19:42 door Geen jeweetwel op Hoger, hoger, hoger!!!
Dus als je halfnaakt aan het sporten bent, ben je gay? Jij gaat altijd in je overall of werkkleding sporten en zwemmen?
-4 kudos 2026-06-11 04:31:22 door Konttenen op Hoger, hoger, hoger!!!
@ZoltarTheMagnificent | 11-06-26 | 01:30: vreemd dat je zo'n reacties niet krijgt als je 2 dik aangeklede jongens op een fatbike gay noemt. Meten met 2 maten?
7 kudos 2026-06-10 23:30:06 door ZoltarTheMagnificent op Hoger, hoger, hoger!!!
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over!
-1 kudos 2026-06-08 20:54:36 door Uhoortnogvanons op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Fistlook. Kijken of het past.
0 kudos 2026-06-08 00:04:39 door Nelor op Je eigen fouten kunnen toegeven
Dan snap je ook dat een kont geen teen kan zijn, maar een kut wel.
-8 kudos 2026-06-07 23:06:52 door pietpvv op Wielrenner uitroken
Precies, oog om oog tand om tand.
-1 kudos 2026-06-07 09:10:42 door Konttenen op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
En ik heb niet eens een vriendin, nooit gehad ook, kun je nagaan.
2 kudos 2026-06-07 08:29:22 door 0XEDD1E666 op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Die lui drinken jong bloed naar het schijnt.
-1 kudos 2026-06-06 23:29:32 door Waarisdel0gica op Maak eens wat ruimte!
@PrinsAssepoester | 06-06-26 | 14:04: Volgens mij weten we allemaal hoe een rits werkt.
-8 kudos 2026-06-06 19:10:27 door NatteKiwi op Babyhertje redden uit de put
Of hij wil haar hert njemmen.
-8 kudos 2026-06-06 18:29:12 door DeRustige__ op Babyhertje redden uit de put
ik geef 'm gelijk.
1 kudos 2026-06-06 16:37:47 door EchteZeeuw12345 op Zwaan word lijp
De zwaan kan het ook niet helpen dat hij geen eend is.
5 kudos 2026-06-06 16:22:20 door Edbo op Zwaan word lijp
Sommige mensen waar je langsloopt beginnen ook te sissen en agressief te doen
4 kudos 2026-06-06 15:18:51 door Dezedoethetvastwel1 op Badmode op de catwalk!
Maar wel heel lenig.
3 kudos 2026-06-06 12:04:50 door PrinsAssepoester op Maak eens wat ruimte!
@scroob | 06-06-26 | 09:43: Doordat iedereen dat doet denkt busjechauffeur dat dit pestgedrag werkt en hou je het in stand.
-14 kudos 2026-06-06 07:43:32 door scroob op Maak eens wat ruimte!
En die Renault had gewoon een gaatje moeten maken en niet zo moeilijk lopen doen.
-1 kudos 2026-06-03 21:12:21 door Creatieloos op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Ik denk dat jij dat wel weet.
2 kudos 2026-06-03 19:52:49 door Konttenen op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
@grotgraver | 03-06-26 | 21:33: Nee is zeker geen Rick Astley.
-5 kudos 2026-06-03 19:33:46 door grotgraver op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Asjeblieft:
https://www.youtube.com/watch?...
3 kudos 2026-06-03 16:48:06 door Lexusss op Valsspelen?
wat lul je?
1 kudos 2026-05-30 20:24:50 door Creatieloos op Hoe doet een fiets
En als iemand even mijn bier vasthoudt, ik waarschijnlijk nog steeds niet.
3 kudos 2026-05-30 12:24:14 door ijstijger2 op Man wordt boos van mijn geluid
Nee jij bent een doorsnee Tokkie..
4 kudos 2026-05-30 11:44:13 door ILoveHawkTuahChicks op Man wordt boos van mijn geluid
Gelukkig bestaan er toch nog enkele mensen mét karakter! <3
0 kudos 2026-05-29 21:52:44 door Snippy op Beetje vlot door het verkeer
@Konttenen | 29-05-26 | 19:38: Zoek zelf
-4 kudos 2026-05-29 17:38:11 door Konttenen op Beetje vlot door het verkeer
@Timmeh..! | 29-05-26 | 19:22: Nee, vertel eens?