DumpStats voor Konttenen

-5,209 +6524 -11733

Kudos

#293068 (Top 91.7035%)

Kudos/dag -11.52
Kudos/reaguursel -4.86
Meeste kudos op 1 reaguursel 1034
Minste kudos op 1 reaguursel -295

1,071

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.37
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12.6
Reacties per reaguursel 0.77
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 67
Geregistreerd op 30-03-2025
Eerste reactie op 30-03-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 10:14:36 door Ledtherebelight op Goed nieuws van Jeremy
@Superman9 | 21-06-26 | 22:50:
Ah interessant. Hoe kom je aan zijn medisch dossier? Mogen wij die ook inzien?

1 kudos 2026-06-22 07:20:43 door Jozef-Kotsbochel op Goed nieuws van Jeremy
@Cedric; het motto "pluk de dag" is natuurlijk geweldig. Maar in gevallen als Freek en Jeremy zou daar ook "melk de voorlopige diagnose niet uit" aan mogen worden toegevoegd. Desalniettemin fijn voor hem dat het beter gaat!

1 kudos 2026-06-21 21:50:15 door Driverofthedqy op Goed nieuws van Jeremy
@Cedric_Cus | 21-06-26 | 21:57: Enkele weken is nog ruim, mijn vader 2,5 weken waarvan 1,5 in coma. Misschien hadden we het toen gelijk moeten opgeven……

15 kudos 2026-06-21 20:29:39 door LangeNeus51 op Goed nieuws van Jeremy
De uitzending van die show loopt een jaar achter op productie. Toen hij de crew in de show vertelde dat hij in mei te horen had gekregen dat hij kanker had... was het zomer 2025. Niet vorige week.

26 kudos 2026-06-21 19:57:44 door Cedric_Cus op Goed nieuws van Jeremy
De diagnose kanker is letterlijk Russisch roulette. De 1 geneest relatief zonder klachten en de ander verruilt binnen enkele weken het tijdelijke voor het eeuwige. Met andere woorden, pluk de dag; kanker kan helaas iedereen op elk moment en op elke leeftijd overkomen.

-28 kudos 2026-06-21 19:43:09 door Superman9 op Goed nieuws van Jeremy
Net zoals freek van suzan, meerdere bnners genezen wonderbaarlijk van terminale kanker

1 kudos 2026-06-11 06:19:42 door Geen jeweetwel op Hoger, hoger, hoger!!!
Dus als je halfnaakt aan het sporten bent, ben je gay? Jij gaat altijd in je overall of werkkleding sporten en zwemmen?

-4 kudos 2026-06-11 04:31:22 door Konttenen op Hoger, hoger, hoger!!!
@ZoltarTheMagnificent | 11-06-26 | 01:30: vreemd dat je zo'n reacties niet krijgt als je 2 dik aangeklede jongens op een fatbike gay noemt. Meten met 2 maten?

5 kudos 2026-06-06 16:22:20 door Edbo op Zwaan word lijp
Sommige mensen waar je langsloopt beginnen ook te sissen en agressief te doen

3 kudos 2026-06-06 12:04:50 door PrinsAssepoester op Maak eens wat ruimte!
@scroob | 06-06-26 | 09:43: Doordat iedereen dat doet denkt busjechauffeur dat dit pestgedrag werkt en hou je het in stand.

-14 kudos 2026-06-06 07:43:32 door scroob op Maak eens wat ruimte!
En die Renault had gewoon een gaatje moeten maken en niet zo moeilijk lopen doen.