DumpStats voor Knalluh8497

243,536 +248366 -4830

Kudos

#116 (Top 0.0363%)

Kudos/dag 62.78
Kudos/reaguursel 30.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 2730
Minste kudos op 1 reaguursel -261

7,990

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.06
Topreaguursels 98
Woorden per reaguursel 14.9
Reacties per reaguursel 0.59
Meeste reaguursels op 1 dag 56
Aantal x weggejorist 131
Geregistreerd op 13-11-2015
Eerste reactie op 13-11-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-5 kudos 2026-06-27 17:50:35 door Knalluh8497 op Blijkbaar mocht het echt niet
@Reactionist | 27-06-26 | 19:25: Bedankt voor je corrigerende opmerking die inhoudelijk helemaal niets toevoegt. Hoe en waarom ik het schrijf zoals ik het schrijf maak ik zelf wel uit. Als ik daar enige hulp bij nodig mocht hebben weet ik je wel te vinden. Ik wens je nog een prettige dag.

1 kudos 2026-06-27 17:25:19 door Reactionist op Blijkbaar mocht het echt niet
Dat het onderschrift foutief jou schrijft waar jouw hoort te staan, betekent nog niet dat jij dat dan ook maar moet doen.

1 kudos 2026-06-26 16:00:34 door Knalluh8497 op Asfalt smelt
@SimonMc | 26-06-26 | 15:23: Excuus voor de extra spatie. Probeer het zelf eens op een Belgische snelweg om foutloos te typen.

1 kudos 2026-06-26 15:56:34 door darkracer125 op Agent breekt poot bij aanhouding
wat een sterk gelul.

om een prent te geven moeten ze weten wie je bent. maar hij zal vast "geen id bij hebben" ofzo.
of wat voor andere redenen hebben gehad om niet te zeggen wie hij is.

pas als je de video van de complete aanhouding hebt had je kunnen zeggen wat je zegt.

2 kudos 2026-06-26 13:17:57 door onkl op Tisjeboyjayyyyy verzint weer iets
Ik ben ook erg voor leven en laten leven wanneer iemand dit soort ideeën heeft. Maar zodra iemand probeert omzet te draaien op opzettelijke desinformatie én daarmee het draagvlak voor maatschappelijke instituties onderuit schopt, dan maak ik graag een uitzondering.
Het zal niet lukken om deze flapdrol (mooi woord is het toch!) te overtuigen, maar argumenten verspreiden om mensen die met één been in het konijnenhol staan er weer uit te sleuren lijkt me een topidee.

5 kudos 2026-06-26 12:47:16 door lekkerNSFW op Asfalt smelt
Ik dacht altijd dat dit een grap was maar nu ik zelf een keer over de grens moest, zodra je het 1 meter over de grens bent dan zitten er al gaten in de weg....

2 kudos 2026-06-25 23:47:32 door Pilslikker op Stalen ballen
trekt je dochtertje op school haat rugzakje open, krijg jij weer problemen met de juf, moet je niet hebben.

-16 kudos 2026-06-24 22:21:22 door WigaDan op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Rabarbershop | 24-06-26 | 22:32: Wel eens goed opgelet hoe ze alle dagen een zilveren lucht of overal strepen (welke dan weer een waas worden ) maken. Ja het wordst gemaakt,,, door mensen,,, En nu doen ze dit hier een paar dagen niet en dan is er in ene een hittegolf. Ze moeten er mee stoppen en de natuur weer zichzelf laten worden. En nee, dit wortdt niet allemaal op de normale vliegvelden even geregeld of zo. Dit is een heel groot (duivels) project om de massa mensen onder controle te krijgen met allemaal waanideen als climatechange, stikstof crissisen, en ga zo maar door. Gewoon vaker omhoog kijken en goed kijken.

0 kudos 2026-06-24 20:19:30 door RodeBofkont op Mij slaan?
@Snees | 24-06-26 | 21:19: Het zoú ook wat rustiger kunnen.... Geeft minder stress...

-2 kudos 2026-06-24 19:19:47 door Snees op Mij slaan?
Nou, het is niet dat ie hem kapot slaat he, hij geeft een tik op haar kont om dr de goede richting uit te sturen. Min me maar, maar ik zie hier geen dierenmishandeling.

0 kudos 2026-06-24 14:14:47 door Mbryo op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: HeEEEEEEEEENG!

2 kudos 2026-06-24 05:38:15 door Befbabe op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: 1 seconde is niet "gigantisch veel afstand", eerder het tegenovergestelde. En dan heb je ook nog eens heel wat minder wielen om af te kunnen remmen.

-8 kudos 2026-06-23 21:01:37 door Rest in privacy op Afslagje gemist
@RemkoNHN | De meesten hebben net zo veel ervaring op de weg als dat ze weten wat inzoomen betekent. Maar wel overal een mening over denken te hebben en dat dan heel stellig meeblèren met de rest.

11 kudos 2026-06-23 20:01:07 door pietpvv op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: Hoi motorrijdert uploadert.

-40 kudos 2026-06-23 19:31:28 door RemkoNHN op Afslagje gemist
Jullie zijn echt flink achterlijk. Hij houd gigantisch veel afstand, doet niets fout en die vrachtwagen chauffeur zou nooit meer zn rijbewijs terug mogen krijgen. En jullie krijgen het voor elkaar de motorrijder de schuld te geven. Ben je 14 ofzo? kneus.

-8 kudos 2026-06-23 19:03:43 door PatrickPaternoster op Kids moeten toch op tijd naar school?
@Vinnyb78 | 23-06-26 | 20:53: nobel, maar niet heel speciaal Vinny. Je mag blij zijn dat er binnen 10 km van je huis een school is waar je dochter heen kan. Wees daar dankbaar voor. Er zijn ook mensen die geen keuze hebben. School is dan bijv 30 km van huis, dwars door de stad. Dan zit je kind dus 2.5 uur in een busje elke dag.

7 kudos 2026-06-23 18:53:51 door Vinnyb78 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Wat een gezwets! Taxivervoerders voor -met name- scholen zijn de piraten vd weg!

Ik heb zelf een gehandicapte dochter, in dezelfde provincie, die ik zelf elke dag naar haar school breng, 10km verderop, puur omdat ik ze niet vertrouw!