243,536 +248366 -4830
Kudos
#116 (Top 0.0363%)
| Kudos/dag | 62.78 |
| Kudos/reaguursel | 30.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2730 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -261 |
243,536 +248366 -4830
Kudos
#116 (Top 0.0363%)
| Kudos/dag | 62.78 |
| Kudos/reaguursel | 30.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2730 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -261 |
7,990
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.06 |
| Topreaguursels | 98 |
| Woorden per reaguursel | 14.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.59 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 56 |
| Aantal x weggejorist | 131 |
| Geregistreerd op | 13-11-2015 |
| Eerste reactie op | 13-11-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-5 kudos 2026-06-27 17:50:35 door Knalluh8497 op Blijkbaar mocht het echt niet
@Reactionist | 27-06-26 | 19:25: Bedankt voor je corrigerende opmerking die inhoudelijk helemaal niets toevoegt. Hoe en waarom ik het schrijf zoals ik het schrijf maak ik zelf wel uit. Als ik daar enige hulp bij nodig mocht hebben weet ik je wel te vinden. Ik wens je nog een prettige dag.
1 kudos 2026-06-27 17:25:19 door Reactionist op Blijkbaar mocht het echt niet
Dat het onderschrift foutief jou schrijft waar jouw hoort te staan, betekent nog niet dat jij dat dan ook maar moet doen.
21 kudos 2026-06-27 17:09:48 door dikkejenkie op Als je moet dan moet je!
En kom nooit meer terug.
-9 kudos 2026-06-27 16:41:15 door Viesbillendoekje op Wat heb je in je oor
En naakt dat het afgelopen is. Wat is er mis met me!?
10 kudos 2026-06-27 10:34:59 door Wakemeister op Olievat spat uitelkaar tijdens vullen heatpipes
Ik vat 'em niet.
9 kudos 2026-06-27 10:27:00 door clitlikker op Olievat spat uitelkaar tijdens vullen heatpipes
Ik kan het niet goed zien door het aardappelformaat
12 kudos 2026-06-27 09:47:07 door RGBHeroes2 op Koeien lusten wel een slokje
Ja dat zie je toch
0 kudos 2026-06-27 09:13:09 door KlaagKadaver op Let it go..
Lekker he? Dolly Parton heeft ook zo'n lachje.
3 kudos 2026-06-26 22:53:47 door Driverofthedqy op Let it go..
Ach ja, let it go
1 kudos 2026-06-26 16:00:34 door Knalluh8497 op Asfalt smelt
@SimonMc | 26-06-26 | 15:23: Excuus voor de extra spatie. Probeer het zelf eens op een Belgische snelweg om foutloos te typen.
1 kudos 2026-06-26 15:56:34 door darkracer125 op Agent breekt poot bij aanhouding
wat een sterk gelul.
om een prent te geven moeten ze weten wie je bent. maar hij zal vast "geen id bij hebben" ofzo.
of wat voor andere redenen hebben gehad om niet te zeggen wie hij is.
pas als je de video van de complete aanhouding hebt had je kunnen zeggen wat je zegt.
0 kudos 2026-06-26 15:13:02 door Alucid op You just pissed me off
@Lekker Bezig | 26-06-26 | 00:25: Onschuldig tot schuld bewezen is.
-3 kudos 2026-06-26 15:05:51 door jayn op Agent breekt poot bij aanhouding
Je weet dit van.... die paar seconde video? goed bezig!
12 kudos 2026-06-26 15:01:36 door dikkejenkie op Zwerfkat voor de deur
Je hoort het Ilovefatchicks.
2 kudos 2026-06-26 13:23:13 door SimonMc op Asfalt smelt
*reparatievoegen
0 kudos 2026-06-26 13:21:08 door Knalluh8497 op Tisjeboyjayyyyy verzint weer iets
@onkl | 26-06-26 | 15:17: Ik steek hier liever helemaal geen energie in. En daarbij, het is al warm genoeg.
2 kudos 2026-06-26 13:17:57 door onkl op Tisjeboyjayyyyy verzint weer iets
Ik ben ook erg voor leven en laten leven wanneer iemand dit soort ideeën heeft. Maar zodra iemand probeert omzet te draaien op opzettelijke desinformatie én daarmee het draagvlak voor maatschappelijke instituties onderuit schopt, dan maak ik graag een uitzondering.
Het zal niet lukken om deze flapdrol (mooi woord is het toch!) te overtuigen, maar argumenten verspreiden om mensen die met één been in het konijnenhol staan er weer uit te sleuren lijkt me een topidee.
5 kudos 2026-06-26 12:47:16 door lekkerNSFW op Asfalt smelt
Ik dacht altijd dat dit een grap was maar nu ik zelf een keer over de grens moest, zodra je het 1 meter over de grens bent dan zitten er al gaten in de weg....
0 kudos 2026-06-26 07:28:26 door 123nld op 12 jaar jong en al een burnout
@fRiEtJeSaTe | 26-06-26 | 10:15: Lok'tar Ogar!
-1 kudos 2026-06-26 07:15:17 door fRiEtJeSaTe op 12 jaar jong en al een burnout
Of World of Warcraft.
Shit ik word oud.
35 kudos 2026-06-26 06:49:00 door Grootdenker op 12 jaar jong en al een burnout
Dan moet ie eigenlijk Pepijn heten.
2 kudos 2026-06-25 23:47:32 door Pilslikker op Stalen ballen
trekt je dochtertje op school haat rugzakje open, krijg jij weer problemen met de juf, moet je niet hebben.
7 kudos 2026-06-25 22:45:48 door Knalluh8497 op You just pissed me off
@Lekker Bezig | 26-06-26 | 00:25: Misschien ben ik wel niet lekker bezig. Kijk zelf maar even. https://www.fox35orlando.com/n...
5 kudos 2026-06-25 22:37:38 door Warmkoud op Effectieve manier van kades reinigen
Dat gebeurt wel, kijk maar naar blikje in de water!
-18 kudos 2026-06-25 22:25:35 door Lekker Bezig op You just pissed me off
Voorarrest is niet een onschuldig iemand opsluiten.
10 kudos 2026-06-25 19:42:01 door Hetlievemeisje op Stalen ballen
Heb je wel mooi Smoeltjes bij je en een pakje Fristi.
10 kudos 2026-06-25 18:51:11 door Maxima_Hartman op Effectieve manier van kades reinigen
Waarom worden mensen die hun rommel en peukjes enzo op straat gooien nooit bekeurd eigenlijk?
2 kudos 2026-06-25 17:43:09 door BennieDeKok op Marokkaan <3 poesje
Echt wel!
6 kudos 2026-06-25 15:56:38 door Corrie badpak op Hé, hallo, jij ook hier?
Zei er iemand badpak?
1 kudos 2026-06-25 09:54:46 door jamaarikweethetbeter op Geheim wapen bij het boksen
Dutch Oven
-6 kudos 2026-06-25 08:57:40 door Creatieloos op Geheim wapen bij het boksen
Na Technisch Knockout, nu ook Biologies Knockout.
3 kudos 2026-06-25 07:40:48 door Larzan op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@WigaDan | 25-06-26 | 00:21: lieverd, stop nou met die drugs en kom naar huis. Mama en papa missen je.
-16 kudos 2026-06-24 22:21:22 door WigaDan op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Rabarbershop | 24-06-26 | 22:32: Wel eens goed opgelet hoe ze alle dagen een zilveren lucht of overal strepen (welke dan weer een waas worden ) maken. Ja het wordst gemaakt,,, door mensen,,, En nu doen ze dit hier een paar dagen niet en dan is er in ene een hittegolf. Ze moeten er mee stoppen en de natuur weer zichzelf laten worden. En nee, dit wortdt niet allemaal op de normale vliegvelden even geregeld of zo. Dit is een heel groot (duivels) project om de massa mensen onder controle te krijgen met allemaal waanideen als climatechange, stikstof crissisen, en ga zo maar door. Gewoon vaker omhoog kijken en goed kijken.
-1 kudos 2026-06-24 20:32:22 door Rabarbershop op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Ja drol.... Vroeger had men 1x in de 5 jaar een hittegolf... nu elk jaar 3 keer!
0 kudos 2026-06-24 20:19:30 door RodeBofkont op Mij slaan?
@Snees | 24-06-26 | 21:19: Het zoú ook wat rustiger kunnen.... Geeft minder stress...
5 kudos 2026-06-24 20:09:19 door Miel98 op Een showpik in het verkeer
Als je deze tekst nu plaatst bij een paar goeie tetten krijg je wél kuddos.
-2 kudos 2026-06-24 19:19:47 door Snees op Mij slaan?
Nou, het is niet dat ie hem kapot slaat he, hij geeft een tik op haar kont om dr de goede richting uit te sturen. Min me maar, maar ik zie hier geen dierenmishandeling.
13 kudos 2026-06-24 17:40:00 door Bubbelguppy op Een showpik in het verkeer
Leuk verhaal van internet getrokken maar dat heeft hier niks mee te maken.
0 kudos 2026-06-24 14:14:47 door Mbryo op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: HeEEEEEEEEENG!
2 kudos 2026-06-24 10:51:58 door Knalluh8497 op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: Nog bedankt voor je bijdrage.
-3 kudos 2026-06-24 05:40:48 door 0XEDD1E666 op Afslagje gemist
Idd die haal je gewoon in.
2 kudos 2026-06-24 05:38:15 door Befbabe op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: 1 seconde is niet "gigantisch veel afstand", eerder het tegenovergestelde. En dan heb je ook nog eens heel wat minder wielen om af te kunnen remmen.
-3 kudos 2026-06-23 21:53:37 door AlexanderGrote85 op Afslagje gemist
@RemkoNHN: is ie z'n rijbewijs kwijt dan?
-8 kudos 2026-06-23 21:01:37 door Rest in privacy op Afslagje gemist
@RemkoNHN | De meesten hebben net zo veel ervaring op de weg als dat ze weten wat inzoomen betekent. Maar wel overal een mening over denken te hebben en dat dan heel stellig meeblèren met de rest.
0 kudos 2026-06-23 20:26:55 door Kim Tuik op Kids moeten toch op tijd naar school?
En dat je ze niet vertrouwt is begrijpelijk!
Ik zie ze elke dag in dezelfde provincie als totaal incapabele bestuurders rondrijden.
11 kudos 2026-06-23 20:01:07 door pietpvv op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: Hoi motorrijdert uploadert.
-40 kudos 2026-06-23 19:31:28 door RemkoNHN op Afslagje gemist
Jullie zijn echt flink achterlijk. Hij houd gigantisch veel afstand, doet niets fout en die vrachtwagen chauffeur zou nooit meer zn rijbewijs terug mogen krijgen. En jullie krijgen het voor elkaar de motorrijder de schuld te geven. Ben je 14 ofzo? kneus.
-8 kudos 2026-06-23 19:03:43 door PatrickPaternoster op Kids moeten toch op tijd naar school?
@Vinnyb78 | 23-06-26 | 20:53: nobel, maar niet heel speciaal Vinny. Je mag blij zijn dat er binnen 10 km van je huis een school is waar je dochter heen kan. Wees daar dankbaar voor. Er zijn ook mensen die geen keuze hebben. School is dan bijv 30 km van huis, dwars door de stad. Dan zit je kind dus 2.5 uur in een busje elke dag.
7 kudos 2026-06-23 18:53:51 door Vinnyb78 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Wat een gezwets! Taxivervoerders voor -met name- scholen zijn de piraten vd weg!
Ik heb zelf een gehandicapte dochter, in dezelfde provincie, die ik zelf elke dag naar haar school breng, 10km verderop, puur omdat ik ze niet vertrouw!
1 kudos 2026-06-23 13:09:47 door Petskast op Dames hebben een mening
Hoepels in de oren, altijd -1