52,437 +56456 -4019
Kudos
#1036 (Top 0.3242%)
| Kudos/dag | 31.99 |
| Kudos/reaguursel | 17.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5442 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -73 |
52,437 +56456 -4019
Kudos
#1036 (Top 0.3242%)
| Kudos/dag | 31.99 |
| Kudos/reaguursel | 17.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5442 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -73 |
3,014
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.84 |
| Topreaguursels | 19 |
| Woorden per reaguursel | 6.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 46 |
| Geregistreerd op | 03-12-2021 |
| Eerste reactie op | 28-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-21 18:43:27 door AmraniPlatje op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
"Alle witte mannen naar achteren!"
8 kudos 2026-06-21 11:33:37 door kruimeltje101 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
@NoneType | 21-06-26 | 12:47: Zeker niet. Zodra die opgepakt worden, wat ze ook geflikt hebben, de racisme kaart wordt getrokken.
13 kudos 2026-06-21 11:11:01 door teleersteenstot10 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
@NoneType | 21-06-26 | 12:47: Helaas niet.
-63 kudos 2026-06-21 10:47:04 door NoneType op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
wat een rare opmerking
1 kudos 2026-06-21 06:50:56 door Freddie M op Wippende hommels
Als je dit op straat doet, vraag je er om.
1 kudos 2026-06-20 21:32:34 door DumpMe op Wippende hommels
Only Bumblebees.
10 kudos 2026-06-18 01:27:11 door Foute Man op Jeremy Clarkson heeft kanker
@Kasverrot Wees geen mietje, schrijf gewoon kanker of schrijf niets.... alleen maar "k" schrijven is tenenkrommend
-4 kudos 2026-06-17 17:03:26 door Manus op Opa heeft de skills nog
no, no, Brazieu!!
7 kudos 2026-06-14 16:19:19 door Joazettie op WK WK ey ey!
Clarence!
2 kudos 2026-06-09 16:47:17 door Hendrik-2112 op De rijdende rukker
En ruitenwissers aan de buitenlant
1 kudos 2026-06-09 15:30:21 door Quichegerechtigde op De rijdende rukker
Een rukpukkel
-1 kudos 2026-06-01 17:48:35 door Kasverrot op Ja joh, dan ben je echt gay.
@DenSB_ | 01-06-26 | 19:48: gay!
10 kudos 2026-06-01 17:48:16 door DenSB_ op Ja joh, dan ben je echt gay.
Neeee… beter
2 kudos 2026-05-25 07:27:14 door Pilslikker op Almeloer met pauw op het dak
Verdubbelt wel de mogelijkheid dat hij door een meisje gezien wordt.
-7 kudos 2026-05-23 20:34:06 door van_Sukkelenburg op Powerbank knalt in de lift
In Rusland gebruiken ze dan juist de lift.
-3 kudos 2026-05-23 10:37:15 door RandyBiel op Het is glad man
Hoe zou het nu eigenlijk met die jongens zijn?
-4 kudos 2026-05-23 10:27:35 door Wa jij wil... op Het is glad man
De winterdienst bellen is beter.
1 kudos 2026-05-21 11:51:25 door Wateenaccountnaamzeg op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
En jij noemt anderen dom..
1 kudos 2026-05-21 11:48:35 door Dirk-teur op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Mongooltje
7 kudos 2026-05-19 17:19:22 door McGuyer op Marrekaans stelletjuh heb een nieuw huis gekreguh
Als je opzoek bent naar een andere auto kijk dan naar een auto die door een Marokkaan is gebruikt voor woon-werk-verkeer.
16 kudos 2026-05-19 16:46:08 door Kameleon4 op Marrekaans stelletjuh heb een nieuw huis gekreguh
Komt een marokkaan op z'n werk
-15 kudos 2026-05-19 16:19:44 door zwavelzuursaus op Marrekaans stelletjuh heb een nieuw huis gekreguh
je vergeet erbij te vertellen dat hij er staat met een bivakmuts en een pistool
-4 kudos 2026-05-19 12:09:21 door Handige Harrie op Binnen, buiten dodehoek?
@Katrientjuh | 19-05-26 | 13:51: Helemaal mee eens. Invoeger gebruikt om te beginnen al volledig onnodig de rem. Een rem gebruik je om een aanrijding te voorkomen, om niet uit een scherpe bocht te vliegen, niet om in te voegen. Gas los, knipper naar links, wachten tot er ruimte naast je is met voldoende ruimte tot de achterligger en dan invoegen zonder dat het overige verkeer voor jou hoeft te remmen. En krijg je geen ruimte van de dashcammer, dan mag je de rem intrappen en achter hem invoegen want dan is het jouw fout niet meer. Daarnaast getuigt gas bijgeven en secondenlang toeteren ook niet van veel verkeersinzicht en correct rijgedrag..
6 kudos 2026-05-19 11:51:19 door Rest in privacy op Binnen, buiten dodehoek?
Dat deed hij al voor de grijze Chinese bak. Dat die Skoda hem er remmend en met een half knippersignaaltje totaal onnodig gewoon tussen knalt, maakt van de cammert natuurlijk meteen een mongool.
7 kudos 2026-05-18 13:49:32 door Koning één oog op Schildpaddenschrobber
Vergeet de dreft niet
1 kudos 2026-04-17 11:22:25 door banditoz op Lange touwtjes
En wat doet een koorddanser dan?
1 kudos 2026-04-17 11:01:49 door Dick_Itches op Lange touwtjes
fout!
0 kudos 2026-04-04 19:04:16 door zusje v Christina op Rob Jetten ontkent alles
Van de roverheid! Moet straks opjetten. Etc.
2 kudos 2026-02-27 12:38:10 door ikdenkwat op Je vos plukken
Elk beest in de natuurlijk kan rabies krijgen.
21 kudos 2026-02-27 12:11:04 door MeerMeerikke op Je vos plukken
Dat zijn gewoon tattoos.
24 kudos 2026-01-19 19:22:41 door KopKaasKop op Uit de oude domme dozendoos
Jouw*
-10 kudos 2026-01-19 19:12:39 door MCDziadek911 op Uit de oude domme dozendoos
Zijn daar beelden van ? Ik zou graag jou theorie in praktijk zien !
13 kudos 2026-01-04 18:01:39 door Naamzonderspaties op Correctie: Maduro nog steeds vrije man
Het is geen Bergwijn, Lang of Promes hè.
-3 kudos 2025-12-31 14:35:23 door JohnJ.K. op Wout met vuurwerk op dak
Hij zal Wout heten, maar is geen agent (de auto is geverfd in de kleuren van de politie)
2 kudos 2025-12-31 13:54:45 door godzill4 op Wout met vuurwerk op dak
@ slimbenikniet, nee inderdaad ben je niet bijster slim…
0 kudos 2025-12-31 13:53:14 door SlimBenIkNiet op Wout met vuurwerk op dak
-weggejorist-
2 kudos 2025-12-24 15:23:54 door Burgov op Katjing! Gooi maar onder de boom!
En dan zijn ze nog de L tussen de P en de A vergeten
1 kudos 2025-12-19 16:57:23 door Voppa op Plaatsnaam bij je ongeval
Aha! Ik was nog op zoek naar de rode cirkel.
0 kudos 2025-12-18 03:12:59 door LinkerRechter op Ondertussen bij Filipijnen - Indonesië
toch even met je hand gevolleyd?
2 kudos 2025-12-17 17:01:14 door Blotus op Genieten van het uitzicht
Ook geen tetten.
2 kudos 2025-12-14 12:58:45 door Tjoekie op Rondje van de zaak!
Met de nadruk op kleine.
-2 kudos 2025-12-09 17:06:20 door duuveseboer op Effe door de McDrive
Je schrijft raboscanner verkeerd
1 kudos 2025-12-09 17:02:52 door mrpete op Effe door de McDrive
Kennelijk wel he
1 kudos 2025-12-06 12:47:28 door lordwally op Tommy vlogger blaast Tesla op
Hele jaar hoor. Leuk joh! Lekker debiel doen en vooral anderen overlast veroorzaken, omdat je zelf zo dom bent. Ziehier onze toekomst. Of eigenlijk nu.
0 kudos 2025-11-30 14:32:11 door Yzerstaaf op Het is fijn om te douchen
Haar lippen zijn toch niet echt puur natuur.
11 kudos 2025-11-30 13:30:22 door FuckRegistratie2 op Het is fijn om te douchen
Dat weet je tegenwoordig niet. Mogelijk is het puur AI.
21 kudos 2025-11-30 10:58:59 door PinkFloydd op Lieve puppy midden op de weg
Ik had 'm gehouden. Volwassen beer uitlaten in 't park tussen de honden, vind ik wel humor
5 kudos 2025-11-23 14:57:14 door vlasteler op Vanmorgen bijna treinbotsing op station Amersfoort
Plausibel
0 kudos 2025-11-23 09:41:04 door Skysjees op Goedemorgen op deze zaterdag!
-weggejorist-
3 kudos 2025-11-23 00:15:54 door Thijsvogelbuurt op Goedemorgen op deze zaterdag!
En toen kwamen de kinderen… niks meer van over