10,916 +12408 -1492
Kudos
#6844 (Top 2.1415%)
| Kudos/dag | 8.24 |
| Kudos/reaguursel | 8.83 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 915 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
10,916 +12408 -1492
Kudos
#6844 (Top 2.1415%)
| Kudos/dag | 8.24 |
| Kudos/reaguursel | 8.83 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 915 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
1,236
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.93 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 11.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 08-11-2022 |
| Eerste reactie op | 08-11-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 09:07:16 door zoutzuurkanon op En wie niet springt die is een Zweed
@AliDigitalie | 23-06-26 | 21:26: wat is nou de hint voor de jonge reaguurders?
-3 kudos 2026-06-23 19:26:30 door AliDigitalie op En wie niet springt die is een Zweed
Ik vrees dat menig reaguurder geen idee heeft van de historie achter deze opmerking. Hint voor de jonge reaguurders..
5 kudos 2026-06-23 16:41:34 door Jorisliev op Zoek de verschillen.
@Naregeit | 23-06-26 | 11:58: Je krijgt wat je verdient in je vieze stad, haha.
0 kudos 2026-06-23 09:58:22 door Naregeit op Zoek de verschillen.
Poeh, jij moet wel een hele grote hekel aan de hulpdiensten en inwoners van onze steden hebben.
-5 kudos 2026-06-23 09:36:18 door herrJoepVonD op Zoek de verschillen.
Speelt Mehmetali dan voor Marokko?
3 kudos 2026-06-23 09:34:04 door Niebang op Zoek de verschillen.
Haha, Marokko in de finale.
7 kudos 2026-06-19 09:19:24 door BlijeBakkus op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Mag je in zo'n geval slaan? Mijn reactie zou namelijk ook eerst een klap op het hoofd zijn en daarna proberen tegen de grond te werken. Die klap zou daarbij goed kunnen helpen voor het schrik effect. En een beetje hardhandig mag je best te werk gaan lijkt me. Maar als je daarna zelf op het matje mag komen dan snap ik waarom niemand ingrijpt.
11 kudos 2026-06-19 08:32:47 door Maxima_Hartman op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
En de politie raad het weer af om in te grijpen. Godverdomme bescherm ons dan dat is jullie taak ipv al die gevatte kutberichtjes op socialmedia te typen.
9 kudos 2026-06-05 21:11:03 door john68 op Hond heeft een ontwerpfout
wat te denken van de baas ?
-2 kudos 2026-05-31 15:53:05 door SnotYoung op Rij je daar door de buurt
Hij moest even nadenken hoe hij het beste kon vallen?
0 kudos 2026-05-25 18:50:43 door SilverSpoonCoonH0 op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
-weggejorist-
-7 kudos 2026-05-25 18:49:49 door 64kbgeheugen op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Je zou bijna zeggen dat de ME alleen komt bij risico op geweld.
0 kudos 2026-05-20 22:25:22 door split-87 op Ik ben Emily en ik leer je duiken
pas op. kont met broek!
0 kudos 2026-05-20 22:24:30 door Lekker Bezig op Ik ben Emily en ik leer je duiken
Plat en rechthoekig?
3 kudos 2026-05-19 15:59:36 door Jorisliev op Hulp nodig ouwe?
@InfectHerGadget | 19-05-26 | 11:14: En jij bent ook zo'n eikel die alles filmt hoe ''goed'' je bent.
1 kudos 2026-05-19 11:49:30 door Freddie M op Hulp nodig ouwe?
Ja, hij doet voor de likes. Maar hij helpt wel.
12 kudos 2026-05-19 09:14:27 door InfectHerGadget op Hulp nodig ouwe?
zuur ventje ben je... Deze topper helpt een oude meneer weer snel de weg op je jij hebt alsnog wat te zeiken...
28 kudos 2026-05-19 06:24:26 door Wasgetekend op Hulp nodig ouwe?
Goede daden verrichten voor gratis en toch geld verdienen aan een youtube account, ik zie alleen maar winnaars..
43 kudos 2026-05-19 06:21:45 door Wobbeh op Hulp nodig ouwe?
Ach toch prima zo, als al die andere pauper influencers met een Go Pro op hun kop nou ook alleen maar mensen zouden helpen en betaalt worden door hun stream/views, dan zie ik geen enkel probleem.
-4 kudos 2026-05-16 20:44:25 door JorisKopvot op Jonge baas heeft crosscorsa
@Superjeap | 16-05-26 | 17:52: Prima, maar het is een nutteloze t, zal binnenkort ook wel verdwijnen.
7 kudos 2026-05-16 15:52:24 door Superjeap op Jonge baas heeft crosscorsa
Hij loopt, dus ook: hij *rijdt, simpel toch?
-2 kudos 2026-05-14 09:59:51 door Rest in privacy op Last van aambeien?
Precies, ik heb normaal nooit kanker.
5 kudos 2026-05-11 08:03:13 door Jorisliev op Naam bij je artikel
@Sabbey | 11-05-26 | 09:47: Wij werkten gewoon mee op de boerderij toen jij je zat af te rukken achter je computer.
0 kudos 2026-05-11 07:54:23 door Gekkefilmpjes op Naam bij je artikel
@Sabbey | 11-05-26 | 09:47: die stop toch als dood bent?
1 kudos 2026-05-11 07:53:33 door very-ferry op Naam bij je artikel
@Sabbey | 11-05-26 | 09:47: Die van mij of die van de +/-6k nieuwe hartchirurgen die we erbij krijgen?
-1 kudos 2026-05-11 07:47:18 door Sabbey op Naam bij je artikel
Dat is niet zo. Alles boven 180k gaat tegen 20%. Dat gaat bovendien niet naar de bank, maar naar de staat. Die betaalt daar dan weer jouw ww uitkering van.
-6 kudos 2026-05-11 07:44:31 door Thijss91 op Naam bij je artikel
@Bobsooi | 11-05-26 | 09:38:
Dat geërfde geld is al eens belast als inkomen en (hoogstwaarschijnlijk) vermogen en bij het uitgeven als consument nogmaals via BTW. Is wel een keer mooi geweest toch?
-9 kudos 2026-05-11 07:38:54 door Bobsooi op Naam bij je artikel
tot dat 'helpen' er voor zorgt dat je nooit meer hoeft te werken en dus nooit meer belasting betaalt? beetje krom, toch? of draag jij graag bij om de gemiste belastingen van die groep te compenseren?
5 kudos 2026-05-07 07:11:24 door KelderKebabKwab op Ff je feelgoede daad van de dag
Er komen ieder jaar wel meer vogels uit Afrika.
-2 kudos 2026-05-05 08:37:22 door HartstikkeBedrankt op Kijk jong, dit is een nepei
Straatkolk, dat hoor je niet veel. U werkt in het rioolbeheer?
-3 kudos 2026-05-05 06:47:27 door Befbabe op Man hoort niet dat er een ambulance achter hem staat met sirene
Ja helaas gaan er wel vaker gestolen Nederlandse ambulances richting islamitische landen.
2 kudos 2026-04-26 05:29:10 door DeSpuitendeZuiger op Helpppp!!
Oei
0 kudos 2026-04-25 19:03:43 door Cysteknabbelaar op Gangnam Style!
@ioozereoh | 25-04-26 | 16:30: Je kunt overdrijven. Hij kan alle instrumenten wel leuk spelen, maar ook niet extreem goed. Zelfde sausje op elk nummer is onderhand wel bekend.
1 kudos 2026-04-25 16:07:42 door THerzl op Nog geen plannen voor de meivakantie?
Als die net zo schoon is als zij eruit ziet dan pas ik liever
1 kudos 2026-04-25 14:30:35 door ioozereoh op Gangnam Style!
Leo Moracchioli is echt top.....volg hem al heel lang, een top muzikant
-2 kudos 2026-04-25 06:05:20 door gerard1975 op Grimmig sfeertje in IJsselstein
@dayflie. Dit moet je even verhelderen. Hoe wordt een coalitie gevormd uit partijen waarop niet gestemd is? Misschien zit jouw smaak er ditmaal niet bij, maar een eenvoudige rekensom toont jouw ongelijk aan.
2 kudos 2026-04-25 05:58:48 door Dayflie op Grimmig sfeertje in IJsselstein
Volgens mij zijn de partijen waarop gestemd is allemaal uitgesloten, democratie lijkt meer op een dictatuur tegenwoordig
1 kudos 2026-04-25 05:47:45 door Risingson op Grimmig sfeertje in IJsselstein
Engeland en Frankrijk vallen ons aan en het inzetten van de waterlinie? Of droeftoeter je hier om politici te vermoorden?
1 kudos 2026-04-25 05:34:18 door killingadje op Grimmig sfeertje in IJsselstein
Ja want elke politieke partij breekt beloftes. Dus beter 1672 nadoen :)
5 kudos 2026-04-23 23:16:19 door Jorisliev op Hamburger in Argentinië
Schijf
13 kudos 2026-04-17 11:20:06 door theytookourjob op Aziatische Nederlander wil iets kwijt
Viel mij ook op, dat hij deze groep gelukszoekers en overlast plegende gasten binnen en zowel buiten een AZC wegzet als Polen die hier met 8 man in een huis wonen en bijvoorbeeld in het Westland werken.
0 kudos 2026-04-14 11:44:34 door Jorisliev op Iggy Pop is 79
@Luchtbakker | 14-04-26 | 10:28: Heb ik iets over zijn muziek gezegd dan, dat jij Joost en Lul kleine leuk vind kan ik niks aan doen.
-2 kudos 2026-04-14 09:43:58 door Dr. Klatergoud op Iggy Pop is 79
@tijdelijkeban | 14-04-26 | 11:08: Ook handig om mijn reaguursel door te lezen voor je er op reageert. Ik zeg niets over fitte jonge mannen, oma's in bikini, 'lekkere wijven' op festivals of dat je niets mag zeggen over oude mannen. Maar toch heb ik opeens een dubbele standaard volgens jou.
1 kudos 2026-04-14 09:25:28 door Kameleon4 op Belg maakt foutje
of geen tanden meer
-2 kudos 2026-04-14 09:08:37 door tijdelijkeban op Iggy Pop is 79
@tijdelijkeban14-04-26|11:07: Mischien eens handig om je reaguursels eerst na te lezen voordat je op verstuur druk. Ik ga uitloggen, doeg.
-1 kudos 2026-04-14 09:06:59 door tijdelijkeban op Iggy Pop is 79
@Dr. Klatergoud | 14-04-26 | 10:39: Interessant, Als ik lekker wijf schaars gekleed staat op een feest of festival wordt het toegejuicht, maar als er een fitte jonge man zijn shirt uitdoet is het vervelend. Bij oudere is het kennelijk andersom. Oma in bikini is vies met haar hangtieten, maar een oude man met een "verlebberde vuilniszak" mag je niks over zeggen.
7 kudos 2026-04-14 08:39:55 door Dr. Klatergoud op Iggy Pop is 79
Die vent heeft een carriere achter de rug waar je U tegen zegt, is op zijn 79e nog in een vorm waar velen om mogen dromen maar Joris gaat hem even vertellen wat hij moet doen. Juist.
19 kudos 2026-04-14 08:28:22 door Luchtbakker op Iggy Pop is 79
Je weet niet waar je het over hebt. Ga jij nou maar lekker los op Joost Kleine en laat de muziekliefhebbers gewoon genieten.
1 kudos 2026-04-11 20:35:38 door Anyways op Boze Discord-mod komt verhaal halen
Ja en iedereen heeft het ook in zich om iemand neer te schieten..
4 kudos 2026-04-11 10:47:48 door zhirek op Boze Discord-mod komt verhaal halen
Verenigde Staten, het verschilt per staat.