110,026 +113942 -3916
Kudos
#401 (Top 0.1255%)
| Kudos/dag | 37.44 |
| Kudos/reaguursel | 77.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4594 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -699 |
110,026 +113942 -3916
Kudos
#401 (Top 0.1255%)
| Kudos/dag | 37.44 |
| Kudos/reaguursel | 77.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4594 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -699 |
1,424
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.48 |
| Topreaguursels | 69 |
| Woorden per reaguursel | 23.1 |
| Reacties per reaguursel | 1.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 07-06-2018 |
| Eerste reactie op | 07-06-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-10 04:58:24 door hoort u mij op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Bij een wedstrijd reed er wel politie voor en achter en geen gewoon verkeer op het parcours waar de renners rijden. Ze dragen ook geen rugnummers.
-2 kudos 2026-06-09 21:40:18 door AlexP1981 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Bij een zondagsclubje raad ik ook gewoon een beetje geduld aan. Wat heb jij te doen dat zo belangrijk is!?
-1 kudos 2026-06-09 21:04:31 door Liegebeest op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
@geenspam | 09-06-26 | 14:26: Als ze gewoon twee aan twee rijden kan verder iedereen er langs.
-1 kudos 2026-06-09 18:01:56 door harrymontanna op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
@jan1000001 | 09-06-26 | 14:08: Helemaal met je eens. Dat tuig maakt het er immers zelf naar.
3 kudos 2026-06-09 15:04:01 door Konttenen op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Voor een wedstrijd rijden ze vreselijk langzaam en zien ze er te kneuzerig uit.
28 kudos 2026-06-09 12:26:01 door geenspam op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Het is in Key Biscayne in Florida en blijkbaar geen wedstrijd maar een regelmatig uitje van een fietsclub. Moeilijk in te schatten hoe erg het is, als de weg nergens 2 baans wordt met gelegenheid om in te halen is het wel behoorlijk irritant voor automobilisten.
-33 kudos 2026-06-09 12:08:25 door jan1000001 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Ja, want dat doen wielrenners ook nooit? Ik zeg niet dat het netjes is, maar uit de wielrennershoek wil ik niks horen. Zat er vorige week ook weer 1 bijna onder m´n auto op een rotonde (uiteraard niet op het fietspad).
1 kudos 2026-06-08 14:16:36 door Geen jeweetwel op Lekker na het concert
K3 is al bijna 28 jaar actief, als je als 10 jarige fan was van deze meiden ben je nu 38. Misschien vroeger nooit de kans gehad om erheen te gaan. Maar vertel, waar zou jij dan heen gaan, dan kunnen we dat met zn allen gaan doen, want schijnbaar mogen mensen geen eigen smaak hebben.
-3 kudos 2026-06-08 09:47:21 door Knalluh8497 op Lekker na het concert
Of je hebt kinderen die je meeneemt. Dan heb je tenminste een goed excuus.
11 kudos 2026-06-08 09:43:46 door dedodododedadada op Lekker na het concert
Maar het gaat gelukkig wel helemaal goed met je als je iemand bekritiseert omdat die naar een K3 concert is gegaan.
1 kudos 2026-05-27 11:02:11 door Albertoooh op Dit kan echt niet hoor...
Precies! Pot (zit waarschijnlijk nog in de kast) verwijt de ketel dat ze zwart uitziet.
5 kudos 2026-05-27 10:02:25 door John McClane op Dit kan echt niet hoor...
Dat kind drukte hem net zelf uit.
-3 kudos 2026-05-27 10:00:39 door very-ferry op Dit kan echt niet hoor...
@Reaguurdstert | 27-05-26 | 11:35: Tja, dat is je eigen schuld. Dat kind heeft nergens om gevraagd.
32 kudos 2026-05-27 09:56:09 door Vwiend op Dit kan echt niet hoor...
Als dat kind gewoon zijn adem inhoudt is er niks aan de hand.
37 kudos 2026-05-27 09:35:24 door Reaguurdstert op Dit kan echt niet hoor...
Ik zou het zelf ook niet doen, maar vind het verwaarloosbaar tegenover met je zatte bakkes een paal koppen...
40 kudos 2026-05-27 09:34:44 door Bromevape op Dit kan echt niet hoor...
Zo te zien gaat dat blijkbaar hartstikke prima
4 kudos 2026-05-21 10:48:00 door kloptwathijzegt op Mountain life... is life
Ja idd!! Deed me denken aan die reclame van Eastpack rugzakken: https://www.youtube.com/watch?...
-4 kudos 2026-05-21 08:15:40 door Jozef-Kotsbochel op Mountain life... is life
Een berggeit heeft wel de veters opgepeuzeld.
6 kudos 2026-05-20 15:27:58 door curryworstspecial op 50% korting voor transgenders
ik vind alleen maar dat er verschil is tussen solidariteit binnen een groep en mensen uitsluiten op basis van.
mensen die wel drinken zijn vaak ook welkom om een AA bij te wonen, vaak voor inzicht of overtuiging om te stoppen..
je kan bv niet gratis meedoen in een sportclub als de andere leden betalen.
-5 kudos 2026-05-20 15:06:24 door Jacco92 op 50% korting voor transgenders
@curryworstspecial | 20-05-26 | 16:55: Dit soort semi-verontwaardiging vermoeid me langzamerhand wel. Het is toch duidelijk wat ze deze middag willen gaan doen en met wie? Jij loopt ook niet bij de AA binnen zonder problemen, je gaat niet bij een XR-vergadering zitten als je niks met die club hebt en je gaat niet met een Ajax shirt in een Feyenoord vak zitten. Het is toch allemaal niet zo heel sociaal-ingewikkeld, of wel?
3 kudos 2026-05-20 14:55:47 door curryworstspecial op 50% korting voor transgenders
gek zeg, deze man die haar weigert korting te geven geeft best een treurige indruk door uit te sluiten. is iedereen niet inclusief dan?
5 kudos 2026-05-20 14:39:49 door Hkcroissant op 50% korting voor transgenders
probeer maar is een clubje op te richten waar alle LHBTQI123er's zich niet bij aan mogen sluiten..
13 kudos 2026-05-07 12:11:59 door Jacco92 op BREEK: Ali B. de bak in
@jamaarikweethetbeter | 07-05-26 | 12:44: Dit proces laat zien dat steunbewijs belangrijk is en dus ook doorslaggevend kan zijn.
9 kudos 2026-05-07 10:44:40 door jamaarikweethetbeter op BREEK: Ali B. de bak in
Toch is het grootste probleem dat bewijzen ontzettend lastig is bij verkrachting. Ik hoop dat ze hier in de toekomst nog wat op vinden.
-2 kudos 2026-05-06 22:13:44 door thebeast4000 op Weer een job minder
@vanonder | 06-05-26 | 23:47: en dat geloof je zelf?
3 kudos 2026-05-06 21:47:38 door vanonder op Weer een job minder
@Greenhorn | 06-05-26 | 22:49: Uiteindelijk levert het meer banen op dan voorheen.
-2 kudos 2026-05-06 21:11:47 door Kirchroatsjer op Weer een job minder
Geen nood voor de verfvuller! Het laadstation moet ook bijgevuld worden.
6 kudos 2026-05-06 20:49:22 door Greenhorn op Weer een job minder
Als het een beetje meezit gaat deze automatisch naar het laadstation. Maar verder heb je wel gelijk, dit ding zal hier en daar wat onderhoud nodig hebben, de lijnen moeten fysiek nog gecheckt worden, de verf bijgevuld, mocht dit niet automatisch gebeuren bij het laadstation. De functie lijntrekker wordt ineens lijntrekrobot-operator.
1 kudos 2026-05-06 19:57:03 door NiCeY op Ik ben een worm
Mooi. Kan ik er samen mee op een kamertje.
Tube glibberspul mee.
-1 kudos 2026-05-05 07:53:52 door KudtEV op Jij mag hier niet fietsen
Achteraf verzekeren kan niet.
4 kudos 2026-05-05 07:18:41 door Koppensneller op Fatbiker krijgt instant karma
Hij viel praktisch tegenover de Febo, dus daar kan deze frikandel prima terecht.
11 kudos 2026-05-05 07:15:48 door Bliow op Jij mag hier niet fietsen
Er staan overal borden dat je er niet mag lopen en fietsen. Denk dat ze pech heeft.
25 kudos 2026-05-05 07:14:13 door Saekerhett op Jij mag hier niet fietsen
Nou, volgens de verkeersborden mag je noch lopen noch fietsen over die brug, dus ik denk dat ze die schade lekker zelf kunnen betalen.
4 kudos 2026-05-04 21:44:40 door Pietje_precies op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Wat moet hij met zijn lul op een cruiseschip?
5 kudos 2026-05-04 21:34:02 door AngstIsRemmen op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Precies, zoals we allemaal sinds COVID weten is dat alcohol ontsmet.
5 kudos 2026-05-04 20:34:48 door Respect82 op Over die dubbele streep je met 3pk boodschappenwaggie
Auto niet door de shredder maar aan iemand die hem kan gebruiken. Persoon die achter het stuur zit wel door de shredder graag!
17 kudos 2026-05-04 20:16:56 door verdwaaldehippie op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Als dat je eerste gedachten is nadat je dit filmpje hebt gekeken ben je een man naar mijn hart. +1
0 kudos 2026-04-29 23:29:58 door GroteVogel op Verkeersetiquette
Ja, 8-minuten regel volgens RDW.
6 kudos 2026-04-29 15:24:22 door AmraniPlatje op Verkeersetiquette
Tja, het zebrapad houdt op in het midden van de weg, dus dit mag gewoon.
25 kudos 2026-04-29 14:23:43 door BallebakBanaan op Verkeersetiquette
Te allen tijde*
9 kudos 2026-04-29 14:21:21 door Ruitn op Verkeersetiquette
Ja maar wel ten alle tijden de gordel ophouden ivm de veiligheid.
0 kudos 2026-04-29 12:34:48 door KenJijDeSwaffelman op Wat ik dit jaar deed met koningsdag
ondergepiste*
13 kudos 2026-04-28 07:48:01 door Dizsaidup op Mooi ding gemaakt
Dat is toch precies hetzelfde?
4 kudos 2026-04-22 13:14:14 door KudtEV op Eindelijk vakantie!
@drs.Schnitzel | 22-04-26 | 14:25: Voordat je het weet zit je weer met zijn tweeën aan tafel en hoor je ze tegen de ochtend thuiskomen na een gezellige avond.
2 kudos 2026-04-22 12:43:15 door Viesbillendoekje op Er wordt goed gelijnd bij Olympia ‘60!
Dat is in de lijn der verwachtingen.
3 kudos 2026-04-22 12:42:05 door Viesbillendoekje op Er wordt goed gelijnd bij Olympia ‘60!
Tsja, dan gaat hij vroeg of laat een keer op zijn strepen staan.
-1 kudos 2026-04-22 12:32:56 door Jeremymening op Eindelijk vakantie!
@drs.Schnitzel | 22-04-26 | 14:25: maar.. maar... je krijgt er zoveel voor terug!
5 kudos 2026-04-22 12:32:41 door Jacco92 op Eindelijk vakantie!
@Tartaros | 22-04-26 | 14:31: Jaarlijkse gang van zaken. Ik hou ervan.
-3 kudos 2026-04-22 12:31:35 door Tartaros op Eindelijk vakantie!
Haha. Wacht maar nadat je 7 uur in de auto met ze hebt gezeten. Met je íjsjes.
25 kudos 2026-04-22 12:25:43 door drs.Schnitzel op Eindelijk vakantie!
Och het is geen last, maar een paar dagen zonder ze is echt geen straf.