DumpStats voor IetsMetFiets

8,666 +10205 -1539

Kudos

#8593 (Top 2.6888%)

Kudos/dag 11.52
Kudos/reaguursel 12.82
Meeste kudos op 1 reaguursel 1354
Minste kudos op 1 reaguursel -246

676

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.9
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 48.3
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 22-05-2024
Eerste reactie op 02-06-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-08 16:47:21 door Poopulist op Plaatselijk buitje
opgroeien in een wereld waar "wat is waar en wat is niet waar" verworden is tot een blijkbaar supercomplexe vraag, die grotendeels bepaald wordt door wat je online krijgt voorgeschoteld en wat andere mensen daar online over roepen.

0 kudos 2026-06-08 15:49:50 door Superhamster op Ondertussen op TwitchCon
De eerste is Vladimir ( Vlad Ncl op YouTube ), die nog wel eens mensen voor de gek hield op websites zoals Omegle en daarvoor op chatroulette, door zich voor te doen als vrouw. Inmiddels is hij die verkleedpartijen ook steeds meer serious aan het nemen.

-5 kudos 2026-06-08 14:37:08 door Flexibessie op Ondertussen op TwitchCon
@PervyHermit | 08-06-26 | 14:50: klopt, het begon bij hem als een grapje, maar door het grote geld steeds meer van het padje geraakt tot het punt dat meneer nu aan de hormonen zit, een vriend heeft die ook denkt dat ie een vrouw is... alles voor geld en aandacht

3 kudos 2026-06-08 13:26:26 door flame_me op Wielrennermegabotsing
Hier is (neem ik aan) geen opzet in het spel. De maatschappij daarentegen ...

4 kudos 2026-06-08 13:00:57 door Peerke16 op Wielrennermegabotsing
@MVahl | 08-06-26 | 14:53: de hele groep doet iets en de gevolgen zijn voor één iemand?

6 kudos 2026-06-08 12:53:29 door MVahl op Wielrennermegabotsing
Was het maar één iemand. Ik krijg soms het idee dat de verhoudingen andersom liggen inmiddels..

-13 kudos 2026-04-24 10:09:44 door Nerbreg op Kleine man weet niet wat hij heeft
als je denkt dat je met de kaarten van nu later een studie kan betalen dan wordt het wel tijd dat je wakker gaat worden uit je slaapje.

2 kudos 2026-03-09 12:55:41 door Doix op Nog ff d'r tussen hoor
Dan maar je auto er tussen zetten (boel staat toch al stil), uitstappen en een paar goede deuken trappen in je voorganger. Wel de dashcam uitzetten, want met dit soort filmpjes doet de politie wel wat.

-12 kudos 2026-02-17 11:17:26 door Jhova68 op Nieuwe jurk gekocht!
@sjek_sperrow | 17-02-26 | 11:45:
Ja dat, maar ook haar haar borsten zijn een beetje buitenproportioneel en de ballijnen zijn er vermoedelijk uitgevallen. Haar buikje is wel lekker strak, met een lichte bolling. Verder ben ik bang dat ze ook zwart ongeschoren schaamhaar heeft, wat nog alle kanten opkrult. En als ik haar zie snuiven onder haar linker oksel, krijg ik toch enige bedenkingen. Maar mocht ik de gelegenheid krijgen, dan zal ik haar compleet uiteen scheuren.

18 kudos 2026-02-03 16:02:13 door Hurcelesch op Parkeren bij de buren…
Dus omdat jouw werkgever te gierig is om te betalen voor een parkeerplek zadel je een ander bedrijf op met jouw probleem...ja logisch...

4 kudos 2026-01-06 09:28:09 door McGuyer op Vrije wil
met echte 'bromance' muziek uit de speakers!

1 kudos 2025-12-02 07:14:12 door BertHoeMeinWille op Bivakmuts tokkie in actie
We kunnen nog zulke goed en verstandige maatregelen bedenken, maar zolang de macht bij de F-side ligt, die met bedreigingen van goedwillende voetbalclubmedewerkers, telkens weer de boel verstieren, helpt het dus geen zier. Hier werkt alleen keiharde actie.

0 kudos 2025-11-22 08:18:33 door Kaassema op Even roeren
Toch apart dat je niet inziet dat dit AI is. Check de rook.

1 kudos 2025-09-12 18:21:02 door Belezendgrijpen op Twee idioten van de dag
Het is een totaal gebrek aan karakter. Niet meer, niet minder. Te hard rijden, geen rekening houden met een ander, alleen maar aan jezelf denken... allemaal karakterloze hufters.

2 kudos 2025-09-12 17:04:10 door Marsje40 op Twee idioten van de dag
In Noorwegen is het inderdaad enorm relaxed om te rijden! Wij zijn er pas geweest met de camper en vonden het, op een paar negatieve dingen na dan, over het algemeen erg fijn om te rijden.

6 kudos 2025-09-12 15:42:36 door heinzel op Twee idioten van de dag
In Noorwegen zijn er net zo goed stedelijke gebieden. Ik heb er zelf ook kortgeleden gereden, en de mentaliteit in het verkeer is daar echt anders. Juist als het druk is, wordt er standaard geritst op rotondes. Daarmee bedoel ik dat auto's die staan te wachten om de rotonde op te rijden, om en om worden voorgelaten door verkeer dat al op de rotonde rijden. Puur uit hoffelijkheid

16 kudos 2025-09-12 14:42:11 door orwellis op Twee idioten van de dag
Veel mensen zien andere auto's niet als mensen, maar als hindernissen. Voorkruipen voor 10 wachtenden? Geen probleem vanuit de veilige cocon.

37 kudos 2025-09-12 14:37:52 door BeterPos op Twee idioten van de dag
Wat een waardeloze vergelijking. In Noorwegen wonen amper mensen en dat land is 10x zo groot als Nederland.
Het is nu eenmaal zo dat ratten elkaar gaan bijten als het te druk. En zeker met uitheemse soorten erbij.

-2 kudos 2025-08-01 08:17:23 door Experiment101 op Appie medewerker kegelt vrouwke om
Ligt niet aan jou, helemaal met je eens. De generatie die nu begint met werken is een ongelooflijke kutgeneratie, het is wachten op een recessie over 25 jaar als deze mentaliteit het hoger management heeft bereikt.

2 kudos 2025-08-01 06:05:03 door Kondtenman op Appie medewerker kegelt vrouwke om
Hier wordt vanuit het management op aangestuurd joh. Toen ik (inmiddels meer dan 15 jaar geleden) bij de coop werkte was dat al zo. Klant had een vraag? Dan liep ik even netjes met ze mee. Of ik ging in het magazijn alle karren af tot ik had gevonden wat ze zochten. Of het was er écht niet, maar ik had wel m'n best gedaan. Toen werd ik op een gegeven moment door de manager aangesproken. Dat ik zo goed bezig was met de klant, maar het mocht wel wat minder want dit kostte teveel tijd.

1 kudos 2025-07-30 18:19:52 door DominiqueWeesie op Braziliaanse politie fuckt niet rond met achtervolging
@DeDennisch | 30-07-25 | 17:56:
Dat vind ik niet.
"Wat was hij denkende" is zo'n overduidelijk letterlijke en merkwaardige vertaling dat ik ervan uitga dat het als grap bedoeld is. Analoog aan de Osdorp Posse ("het was de moederneukende politie / met de moederneukende justitie"), waar ik warme herinneringen aan heb.
Zelfde laken een pak: ik rust mijn koffer.
Maar "fuckt niet rond meet achtervolging" is overduidelijk taalmarteling door iemand met het taalbewustzijn van een onverlichte bushalte.
Ik heb wel vaker geklaagd over Joris' scouting van stagiairs, en over Joris' minachting van zijn eigen huisregels anno jaar kruik, maar het helpt voor geen nanogram.
Ook dit reaguursel zal me wel weer een verbanning opleveren.

0 kudos 2025-05-28 09:08:14 door helpgek op Samen gezellig inhalen
Ohhh, ik merk dat in Duitsland de mensen veel beter kunnen/willen rijden. Daar zijn de boetes overigens veel goedkoper. Je lost het niet op door hogere boetes te strooien, net als dat je niets oplost met langere celstraffen.

1 kudos 2025-05-27 20:22:00 door bacongangster op Housewarming 2.0
Blijkbaar wel een leeg bestaan als je zelfs indruk wil maken op reaguurders.

0 kudos 2025-05-27 18:43:25 door Routine op Slapende ochtend chauffeur
@Perineumsnuyvert | 27-05-25 | 19:39: Dat is dus niet wat ik zeg. Het "kan" gebeuren op artikel 5. In Nederland kan je 9/10 keer gewoon doorrijden. In België gebeurt het ongeacht de omstandigheden waarin jij een telefoon vasthoudt tijdens het rijden.

-1 kudos 2025-05-27 17:39:48 door Perineumsnuyvert op Slapende ochtend chauffeur
@Routine | 27-05-25 | 12:05: dit bestaat bij ons ook hoor, artikel 5a wegenverkeerswet benoemt het vasthouden van een mobiel elektronisch apparaat. Meestal volgt dan ook een artikel 130 wegenverkeerswet, oftewel een mededeling rijvaardigheids- of rijgeschiktheidsonderzoek aan het CBR. Die legt meestal een gedragsmaatregel op. Ook kan een agent bij ernstige overtredingen direct het rijbewijs invorderen op grond van artikel 165 van de wegenverkeerswet.

-1 kudos 2025-05-27 13:10:49 door ballenvanstijl op Samen gezellig inhalen
@Kwaaie tor | 27-05-25 | 13:15:
Je moet gewoon maar eens voor lief nemen dat je niet overal zo hard kunt als je wilt. En dat er soms iemand voor je rijdt die niet zo hard gaat.

Er zijn minimumsnelheden. Dus het bestaat al. Alleen meestal gaat het om vrachtwagens of tractors op dit soort wegen.

En genoeg van dit soort gekkies halen je ook in als je 83 gaat.

Zou mooi zijn als er snelheidsbegrenzers komen.

-1 kudos 2025-05-27 13:08:34 door Wilcosplinter op Samen gezellig inhalen
Wij hadden zoiets in oostenrijk: we reden achter een trekker netjes in een rij 6 autos lang. De 7e vond dat het te langzaam ging en ging ons allemaal inhalen. Moest uitwijken voor een tegenligger en reed tegen de zijkant aan. Was vervolgens boos dat wij geen ruimte maakten voor hem...

-1 kudos 2025-05-27 12:39:37 door altijd-guus op Housewarming 2.0
Kleine tip van een bewoner van een klein dorpje met alle voorzieningen, Als jij zo'n feestje geeft op de vlakte in de polder, dan heeft echt een heel groot gebied er last van. Inclusief het verderop gelegen dorpjes....geluid draag ver als er geen huisjes tussen staan...

1 kudos 2025-05-27 11:15:54 door Kwaaie tor op Samen gezellig inhalen
@kaboutermuts | 27-05-25 | 12:07: Als je die doorgestrokken streep zwaar wil straffen, moet je 65 rijden op N-wegen ook gaan straffen.