9,947 +10704 -757
Kudos
#7369 (Top 2.3058%)
| Kudos/dag | 4.95 |
| Kudos/reaguursel | 29.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2191 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -103 |
9,947 +10704 -757
Kudos
#7369 (Top 2.3058%)
| Kudos/dag | 4.95 |
| Kudos/reaguursel | 29.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2191 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -103 |
334
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.17 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 43.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.88 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 04-06-2020 |
| Eerste reactie op | 04-06-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2025-12-01 15:46:09 door DiePanzerVorwaerts3 op Keiharde straf F-side
Alles wat zichzelf als "harde kern" profileert gewoon buiten het stadion houden.
2 kudos 2025-11-11 09:22:28 door pantoffel op Buitenspelval op amateurveld
Moeten ze maar1 van de 10 keer fluiten, is er niks aan de hand.
4 kudos 2025-10-28 15:07:12 door Sanjuro op Johan met gestrekt been
PVV ook?
1 kudos 2025-10-08 11:53:17 door dcmg7bwxuaz5 op Diepte-interview met Eric van der Burg (VVD)
Die vraag is gewoon plagiaat.
2 kudos 2025-10-08 11:09:24 door noemphatie op Diepte-interview met Eric van der Burg (VVD)
Hengelo ov
2 kudos 2025-09-12 11:31:37 door AsyFrost op Een minuutje stilte voor Charlie Kirk in het Europees Parlement
@Peerke16 | 12-09-25 | 12:43: Maar je kan ook stellen dat Amerika een westers land is net zoals Europa en als er een politieke moord wordt gepleegd dan staat dit haaks op de rechtstaat en die twee komen zeker wel overeen. Dus vanuit jouw perspectief, is dit zeker indirect verbonden omdat het via de media hier naar toe komt en dit maatschappelijke kwesties naar boven brengt. Wel ironisch dat je geopolitiek stelt boven het vrije westerse gedachtengoed maarja... jij hebt er niet voor gevochten en je leven ervoor gegeven dus zo belangrijk is het ook niet voor je, toch?
0 kudos 2025-09-12 10:43:40 door Peerke16 op Een minuutje stilte voor Charlie Kirk in het Europees Parlement
@jajas | 12-09-25 | 12:03: dat is een geopolitieke aangelegenheid (waar Europese landen weldegelijk direct of indirect aan verbonden zijn) en niet één figuur met hooguit politieke banden maar zonder politieke activiteit. Dus los van wat je van de mening van Kirk of van het conflict in het Midden-Oosten vindt, is dat inderdaad anders ja.
-7 kudos 2025-09-12 10:39:35 door Ezi op Een minuutje stilte voor Charlie Kirk in het Europees Parlement
@jajas | 12-09-25 | 12:03: Als je dat verschil niet kan maken hoor je thuis in een apenkooi, treurneus.
-4 kudos 2025-09-12 10:37:21 door SpaceVogel op Een minuutje stilte voor Charlie Kirk in het Europees Parlement
@jajas | 12-09-25 | 12:03: Ja als er genocide plaats vindt moeten de echte helden opstaan. Zover deze belangrijke les!
0 kudos 2025-09-12 10:35:23 door Test test.. testikel op Een minuutje stilte voor Charlie Kirk in het Europees Parlement
@somewhere_in_space | 12-09-25 | 12:11: Naprater
-1 kudos 2025-09-12 10:11:30 door somewhere_in_space op Een minuutje stilte voor Charlie Kirk in het Europees Parlement
Iedereen die een beetje bekend is met zijn gedachtegoed weet dat het ook volgens hem zelf geen medeleven behoeft. Next.
34 kudos 2025-09-12 10:03:17 door jajas op Een minuutje stilte voor Charlie Kirk in het Europees Parlement
Net zoals Nederland met Gaza,,of is dat weer anders?
0 kudos 2025-09-11 16:51:37 door Duffe op Mega paniek op Universiteit Utah
@Schurkie | 11-09-2025 | 00:03: Discussiëren? Zijn felle narcistische manieren hadden weinig met echte discussie te maken. Het was goedkoop scoren tegenover verwarde mensen die helemaal geen antwoord hadden, net zo min als hij een antwoord had als iemand echt een diepgaande discussie aan probeerde te gaan.
-1 kudos 2025-09-11 15:08:22 door Leegzwembad op Docent ethiek viert dood Charlie Kirk
@Fromthemap | 11-09-25 | 16:35: waarom doe je het dan toch door over poetin te beginnen? Tyf toch een eind op had dan over Halsema begonnen dat was net zo een nutteloze vergelijking geweest.
-1 kudos 2025-09-11 14:35:18 door Fromthemap op Docent ethiek viert dood Charlie Kirk
@Leegzwembad | 11-09-25 | 15:33: Ik vergelijk Putin helemaal niet met Kirk. Ik geef aan dat wij mensen een waardeoordeel hebben over wanneer het wel acceptabel is om blij te zijn met iemands dood en wanneer niet. Dat is een ethische discussie waar je op het MBO/HBO/Universiteit best wel een inhoudelijke ethische discussies over kan voeren.
2 kudos 2025-09-11 13:33:46 door Leegzwembad op Docent ethiek viert dood Charlie Kirk
Hoe kan je putin met charlie kirk vergelijken? Wat een tering mongool moet je dan zijn. Ook het grootste verschil dat Putin een heel leger aanvoerd waarmee die Oekraine is binnengevallen en hij de hoogste leider van is en charlie kirk een rechtse influencer is. Kreeg jij je hersenen cadeau bij een pakkie boter ofzo?
2 kudos 2025-09-11 10:44:14 door Hunebedbouwer op Internetvolk reageert op nieuws van gisteravond
@padoempadoempert | 11-09-25 | 12:40: En wat is daar mis mee?
4 kudos 2025-09-11 10:40:01 door padoempadoempert op Internetvolk reageert op nieuws van gisteravond
Precies. Moet je opletten als de mossad Greta Thunberg omlegt gaat iedereen hier op Dumpert lopen te juichen.
4 kudos 2025-09-10 22:57:22 door BilMereej op Mega paniek op Universiteit Utah
@Schurkie Impliceert de enige waarheid te weten, die van God en steunt Trump bij alles wat hij doet, inclusief controle nemen over universiteiten en scholen en bepalen welke fake en eenzijdig religieus geïnspireerde geschiedenis ze moeten onderwijzen. Een kind dat verkracht is moet bevallen van de baby en mag geen abortus plegen. "Hij wou ideeën van links en rechts bij elkaar te brengen en iets van elkaar te leren." Verder alles oké met jou?
-10 kudos 2025-09-10 22:03:59 door Schurkie op Mega paniek op Universiteit Utah
@BilMereej | 10-09-25 | 22:32: Wat een hoop onzin. Hij probeerde de universiteiten weer een plek te maken om te discussiëren. Ideeën van links en rechts bij elkaar te brengen en iets van elkaar te leren. De universiteiten waren een bolwerk geworden van linkse identiteits politiek en wokeness. Vergelijkbaar met Nederlandse universiteiten zoals Amsterdam en Wageningen
9 kudos 2025-09-10 21:08:28 door Rest in privacy op Mega paniek op Universiteit Utah
Hij werd door de universiteit toegelaten omdat ze belang hechten aan de dialoog en de vrijheid van meningsuiting. De politicus die hij zo verafgoodde wil die universiteiten monddood maken.
39 kudos 2025-09-10 20:32:28 door BilMereej op Mega paniek op Universiteit Utah
Hij zette een tent op en ging in debat ja, vaak met halve en volledige onwaarheden als argumenten. Maar hij was wel 100% supporter van Trump's plan om de universiteiten helemaal staatsgecontroleerd te maken, elke kritiek in de kiem te smoren en alleen te laten onderwijzen wat de staat wil dat de mensen leren, met uiteraard zijn religie als centrale standpunt . Om hem nu als ultieme voorvechter van de vrijheid af te schilderen is beetje absurd.
-1 kudos 2025-09-08 21:37:21 door Nijogeth op Lidewij de Vos (FvD) over de oorlog in Oekraïne
Ja, een groot onderdeel daarvan is het stoppen met het gebruik van zwavel in schepen. Dat heeft 0,5 graad stijging veroorzaakt in de laatste 15 jaar.
-1 kudos 2025-09-08 21:06:08 door Fromthemap op Lidewij de Vos (FvD) over de oorlog in Oekraïne
@ikvindhelemaalmooi | 08-09-25 | 19:24: Op basis van data, modellen en waarnemingen worden conclusies getrokken. Als veel wetenschappers het eens zijn met de conclusies, dus dat de waarnemingen, data en modellen volgens hun expertise goed geformuleerd zijn kom je tot een wetenschappelijke consensus. Kijken we naar de invloed van de mens op klimaatverandering is de consensus, op basis van data, waarnemingen en modellen, dat wij inderdaad de oorzaak zijn van de recente opwarming van de aarde.
4 kudos 2025-09-08 17:24:10 door ikvindhelemaalmooi op Lidewij de Vos (FvD) over de oorlog in Oekraïne
Een wetenschappelijke consensus is geen bewijs. Wetenschap werkt niet met meerderheidsstemmen maar met data, waarnemingen en toetsbare modellen. Dat zou iemand die zelf chemie heeft gestudeerd toch moeten begrijpen. De mens heeft invloed op het klimaat. Echter is er nog grote verdeeldheid over welk mate en welke mogelijke gevolgen dat zou kunnen hebben.
-4 kudos 2025-09-03 13:07:36 door Dee Miller op Mooi tostiapparaat gevonden
@pvpb: de helft hier zal deze niet snappen.
5 kudos 2025-09-03 12:59:02 door pvpb op Mooi tostiapparaat gevonden
Dat komt er ineens een T.
0 kudos 2025-08-27 16:08:38 door itgiedoan op Ondertussen in Roemenië
Deuren Kunnen ze ook openmaken, naast broodjes smeren.
https://www.dumpert.nl/item/65...
-1 kudos 2025-08-27 12:33:51 door pottedikkie op Ondertussen in Roemenië
gaat niet werken. https://www.bearlock.nl/...
0 kudos 2025-07-30 14:02:01 door Fromthemap op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
@ThaGuus | 30-07-25 | 15:44: Daarom moet je dat ook goed vastleggen en afspraken over maken met de buurt. Dat kan bijvoorbeeld om bij de toewijzing te eisen dat je aangeeft of je een auto hebt ja of nee, en dat je maar 36 mensen met een auto een woning toewijst. Daarnaast weet je als woningzoekende dat als je in een stad gaat wonen een parkeerplek gewoon niet meer standaard is en eerder een uitzondering is. Veel jongeren weten dat ook gewoon en hebben überhaupt zelf geen auto.
10 kudos 2025-07-30 13:44:45 door ThaGuus op Woningen voor jongeren bijbouwen? Fuck nee!
Toch vind ik 36 parkeerplaatsen op 150 appartementen wel heel weinig. Er is dan toch wel een grote kans dat ze ergens in iemand anders zijn straat gaan parkeren, die er niet 123 voor gekozen heeft voor een huis zonder parkeergelegenheid.
19 kudos 2025-07-25 09:29:47 door Dumpert12345 op Propally Demo
Die hebben een te laag IQ om over dergelijke problemen na te denken. Je ziet toch direct wat voor een volk hier mee loopt.
-15 kudos 2025-07-24 15:47:23 door honing dropje op Do not swim! (Of toch wel?)
hier in Nederland staan ook bij zoveel plassen en kanalen "verboden te zwemmen"
laat je je toch ook niet door tegen houden....
4 kudos 2025-07-03 07:00:21 door mr.Cam op Douwe Bophef suddert verder
Douwe Bob is een narcistische fantast. Die liegt alles bij elkaar zodat het past bij de nukken van zijn ego..
-2 kudos 2025-06-25 03:34:00 door Heldpesk op PvdA Groen Links
PvdD begint steeds meer een reële optie te worden zo..
-1 kudos 2025-06-24 21:03:03 door Dwingend_Gordijn op PvdA Groen Links
29 oktober ben ik trouwens jarig.
-2 kudos 2025-06-24 12:00:43 door Werner Schnitzel op PvdA Groen Links
Joh, pak een dartpijl en mik op dat stemformulier.
4 kudos 2025-06-24 11:34:09 door MR.Crumble op PvdA Groen Links
Eerlijk gezegd is CDA de enigste partij welke zich richt op samenwerking naar mijn mening. Persoonlijk durf ik Bontenbal best aan als MP, het CDA heeft bewezen te kunnen regeren vóór de VVD. De VVD is veel bezig met regeren, terwijl zij die positie niet hebben. Dat geeft blijk dat ze het straks gewoon niet redden en zéker als Yesilgöz aan het roer blijft, is de VVD uitgeschakeld. Die bewindslieden hebben zoveel fouten gemaakt, dat kun je met geen woord goed spreken zonder je eigen graf te graven.
-13 kudos 2025-06-24 11:18:10 door FritzTheCat op PvdA Groen Links
Dus jij bent mede verantwoordelijk voor de islamisering van Nederland..............en bedankt
2 kudos 2025-06-24 11:06:15 door Zjwikhoofd op PvdA Groen Links
In welke idealen van het CDA kun je je niet vinden? Puur uit interesse.
18 kudos 2025-06-24 11:05:34 door Celsius63 op PvdA Groen Links
Dat geldt voor meer mensen, denk ik. Ik stemde in het verleden nog wel eens SP, maar dat wordt 'm ook niet in oktober met die Van Baarle-imitator. Timmerfrans vind ik de ultieme engnek en de VVD heeft het voor mij nog nooit gehad. En zo zijn er nog een rits partijen die ik liever zie gaan dan komen.
2 kudos 2025-06-16 12:05:57 door kinggoogle op Duplantis breekt wéér wereldrecord
Er is geen contract. Toernooien keren wereldrecordbonussen uit en dat is het geld wat hij krijgt.
2 kudos 2025-06-12 12:53:35 door Madco3 op Zou dit rood zijn? Enzo Fernández.
@trottle | 12-06-25 | 14:32: Als mensen zo liggen te schudden en trillen is het tijd om een ambulance te bellen en het slachtoffer in de tussentijd goed in de gaten te houden.
5 kudos 2025-06-12 12:32:04 door trottle op Zou dit rood zijn? Enzo Fernández.
Dit gespartel is gewoon nooit terecht.
Als je echt pijn hebt kruipen de meeste mensen in elkaar en liggen stil.
3 kudos 2025-06-11 09:57:43 door normaaldoeneikel op Plunderaars aangepakt in LA
Goed punt, het demonstratierecht stamt uit de tijd dat mensen nog normen en waarden kenden. Kenden ze dat niet, dan werden ze hardhandig aangepakt. Nu (veel) mensen hun normen en waarden verloren hebben en er geen hardhandige aanpak meer is loopt het totaal spaak.
4 kudos 2025-06-03 16:51:34 door Ganaarhuis op Game schoover
Dat had hij zeker kunnen aan zien komen, zag hij ook denk ik, maar hij zag het volgens mij als een serieuze verantwoordelijkheid richting de kiezers. Als niemand premier zou worden zouden ze ook niet gehoord worden. Dat is sowieso wat er mis is met alle partijen nu, het niet samen kunnen werken. "Al jou punten zijn slecht, dus jij telt niet mee" comprimeren moeten jullie, we hebben 20 partijen ofzo, wees blij met de punten die je er door krijgt, stelletje halve.
-4 kudos 2025-06-03 16:30:21 door Gerard7014 op Game schoover
Sorry hoor maar dit had hij toch van tevoren aan kunnen zien komen? En nee, dit is niet alleen maar een grap omdat hij directeur was van de AIVD.
7 kudos 2025-05-16 18:38:06 door spemmert op Groningen bedankt
Wat houd je tegen
-1 kudos 2025-05-14 13:49:21 door kutjekutjekutje op UvA: 4,1 miljoen schade door ‘demonstranten’
@DeSerafijn | 14-05-25 | 14:17: klopt helemaal, maar veel te complex voor de gemiddelde reaguurder om dit te begrijpen
-1 kudos 2025-05-14 12:17:37 door DeSerafijn op UvA: 4,1 miljoen schade door ‘demonstranten’
De meeste demonstraties voor de Palestijnen zijn ook gewoon vreedzaam. Die halen alleen het nieuws niet hè.
Er zijn demonstranten die denken dat het strategisch is om wel confrontaties te zoeken en gebouwen te bezetten, zodat het nieuws wel wordt gehaald. Onder de mensen die betrokken zijn bij de meeste demonstraties is daar natuurlijk ook veel onenigheid over. De meerderheid is natuurlijk tegen het slopen van dingen, bijvoorbeeld, en de meerderheid maakt zich gewoon uit de voeten als de politie daartoe oproept. Sommigen niet. Er is ook niet iemand die dat in de hand heeft, demonstraties zijn doorgaans niet zo strak georganiseerd dat er een soort centraal gezag is, in principe weet je niet eens van tevoren wie er op af komt.