831 +7968 -7137
Kudos
#39238 (Top 12.2779%)
| Kudos/dag | 0.21 |
| Kudos/reaguursel | 0.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 873 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -356 |
831 +7968 -7137
Kudos
#39238 (Top 12.2779%)
| Kudos/dag | 0.21 |
| Kudos/reaguursel | 0.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 873 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -356 |
862
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.22 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 26 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 13-10-2015 |
| Eerste reactie op | 13-10-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
7 kudos 2026-06-25 12:59:29 op Politie ramt motorrijder
Jij woont zeker samen met je bilmaat Jeroen Post in Paraguay!?
0 kudos 2026-06-24 16:38:16 op Picobello zwembadbouw
@Het_is_ikkus | 24-06-26 | 15:19: daar hebben ze bij de gemeente Maastricht nog steeds nachtmerries van.
-1 kudos 2026-06-22 14:44:42 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@BraadWorstLul | 22-06-26 | 14:05: Klopt helemaal, als je in Limburg je rijbewijs niet haalt wordt je verbannen naar België, daar krijg je dan het rijbewijs bij aankoop van je eerste pakje boter. En ik weet het want ik ben Limburger en heb mijn rijbewijs gehaald...
15 kudos 2026-06-21 14:45:45 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
ik begrijp niet dat mensen met bedrijfsnaam op de auto dit soort gedrag vertonen, hersencellen verloren op de snelweg? Beetje laten opfokken
door een linksplakker en dan dit soort idiote acties die levensgevaarlijk zijn.
14 kudos 2026-06-21 14:39:23 op Schone remmen, geen schone onderbroek
Er is maar 1 sukkel en dat is die in de bus, rijdt veel te hard, te dicht op de voorligger en let niet op. Hij maakt ook geen aanstalten om voor de Hyundai ertussen te willen. Oké 2 sukkels dan, jij ook met je domme opmerking.
-4 kudos 2026-06-17 12:22:39 op Allahhh hakbar
wat een onzin, heeft toch niets met cultuur te maken, ik had vroeger een vriend die reed ook zo als een maniak, stapte ik niet meer bij in de auto. Hier in het dorp wonen wat blanke kampgezinnen die nog idioter rijden en hun sloopauto's op de weg demonteren. Kut aso volk heb je in alle lagen en kleuren.
0 kudos 2026-06-16 13:21:55 op Auto duwt door
@bentley | 16-06-26 | 10:00: mijn god wat een berg onkunde hier, hij heeft inzicht aangezien hij de witte voor zich laat ritsen en dan had de zwarte achter hem kunnen ritsen, alles volgens het boekje. Die zwarte voegt in dus die zit altijd fout in deze.
-1 kudos 2026-06-12 12:59:28 op De leiders zijn ook klaar voor WK
Onnozele droeftoeter
5 kudos 2026-06-11 15:56:39 op Rob houdt van vlees
@Zoepvogel | 11-06-26 | 15:34: Jeeezus wat ben jij dom, het grootste deel van de Soja uit de regenwoud gebieden wordt gebruikt voor diervoer, de koeien die enorme hoeveelheden methaan uithoesten vreten ook nog eens enorme hoeveelheden soja, domme Russische trol.
-4 kudos 2026-06-08 12:51:26 op Aftermath burenruzie Burgum
Dat wordt toch een prachtige klucht waar John van de Enden de rechten voor heeft gekocht.
10 kudos 2026-05-27 13:24:33 op Rukker kan niet ritsen
ondanks dat Opel meneer hier de eikel is zijn alle Verisure bestuurders asociale hufters die overal te hard rijden.
1 kudos 2026-05-26 19:59:19 op Snelweg-terreur
zoals jou.......pffff
0 kudos 2026-05-08 12:40:00 op BMW heeft haast
Ach een Belg, rijbewijs bij een pakje boter, heeft waarschijnlijk geen idee waar die doorgetrokken streep voor dient.
3 kudos 2026-05-04 15:01:44 op Dikke crash met aanhanger! | Dumpert Dashcam 65
als de rits van jouw jas zo zou werken heb je nog steeds je winterjas aan....
2 kudos 2026-04-28 12:49:38 op Paf, spiegel eraf
@Gregovic | 27-04-26 | 22:52: hou toch op boerenlul, kijk eens hoeveel plek die trekker nog heeft maar beweegt geen cm naar de kant.
8 kudos 2026-04-20 12:58:08 op Opgefokte mafklapper in Mercedes
@Meta | 20-04-26 | 12:29: in welke regel staat dat dan? en wat is 'zo snel mogelijk'? Je mag de de limiet niet overschrijden dus wat dashcammer doet is dus zo snel mogelijk.
-8 kudos 2026-04-20 12:53:37 op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
mijn kinderen gaan tegenwoordig graag in joggingbroek naar school omdat het lekker zit op die harde schoolstoelen (hoe zeer ik ook ertegen ben), gaan we die dan ook omver rijden. Ik heb een stronthekel aan mensen met witte sokken in badslippers of mannen die in de zomer met teenslippers over straat lopen, gaan we die dan ook omver rijden?
-7 kudos 2026-04-17 17:03:42 op FVD kopstuk Gabry Arjaans klaagt ambtenaar aan!
@mr de Draak | 17-04-26 | 16:46: Oh jee wat een grappige opmerking, ik lig dubbel. Hoeveel accounts heb je op Dumpert Gabry?
-12 kudos 2026-04-17 17:00:36 op Ritje op de autobahn gaat mis
helemaal mee eens, op alle vlakken beter. De stoere Stumperds willen graag snel (in het graf) zo te zien aan de minnetjes.
-9 kudos 2026-04-16 13:16:00 op Inhalen heeft voorrang!
filmer is een asociale kut dit veel te snel door de 30-zone rijdt, had hij zich aan de snelheid gehouden was Prius er al langs geweest
8 kudos 2026-04-13 12:29:08 op Rood is... toch doorrijden
@Walgenaar | 13-04-26 | 12:13: en daarna klagen dat de brandstof en nieuwe remschijven zo duur zijn.
-7 kudos 2026-03-30 12:19:18 op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
Pfff wordt een beetje afgezaagd, lieve hemel ga nu maar weer verder met het leven, de brandstof prijzen zijn nou eenmaal hoog en zullen we het nog wel even mee moeten doen. En nee accijns hoeft niet omlaag daarvan profiteren vooral de leaserijders en mensen met genoeg geld.
5 kudos 2026-03-20 12:55:44 op 100% woonmatch in Amsterdam
In België wordt gebouwd volgens de normen die wij in 1950 hadden, topkwaliteit.....
3 kudos 2026-03-19 12:57:09 op Bestelbus rost m ertussen en doet daarna een braketest
@kve1995 | 19-03-26 | 09:14: V-232-PL is niet verzekerd en heeft geen APK sinds 2022
2 kudos 2026-03-08 15:57:34 op Bryan Roy op visite bij Forum Inside
okee, maar Tierry heeft nooit aan voetbal gedaan, is die beperking bij hem dan bij de geboorte ontstaan? Hebben ze hem te hard met de Verloskundige tang uit zijn moeder getrokken? Of heeft zijn vader hem op zijn hoofd laten vallen als kind?
0 kudos 2026-03-05 13:03:22 op Roodste rode kaart ooit
Volgende keer niet meer zo'n smerige overtreding maken RJ van Dijk
-14 kudos 2026-03-05 13:00:59 op Vandaag hebben we: haast
Mensen die denken dat ze meer recht op de weg hebben dan anderen moeten zich lekker om een boom vouwen.
3 kudos 2026-03-04 12:43:20 op KNVB legt Ulu Spor twee weken 'bezinning' op
@joris strooigoed | 04-03-26 | 12:04: Dit is een foto uit 2021 dus waarschijnlijk is hij weer terug naar het oude nest oeloe spor
-2 kudos 2026-02-26 12:32:26 op Protip voor als je illegaal vuurwerk naar politiebureaus gaat gooien
@NIngenieur_Hogendijk | 26-02-26 | 11:02: Ach gut Carolain zit ook op Dumpert, je moet ergens je domheid botvieren.
11 kudos 2026-01-29 12:43:30 op Alex Pretti had op 13-januari al een aanvaring met ICE waar hij zelf de confrontatie opzoekt
@Waarschijnlijk | 29-01-26 | 11:57: nee en dat was ook al duidelijk, hij was er om ICE te filmen en ook duidelijk was dat hij zijn wapen niet heeft gebruikt of vastgehouden. Dus zijn aandeel in het incident is helemaal niet groter dan het al is/was, dat wordt alleen door de Trump aanhang groter gemaakt, dus ga weg hier jij troll.
3 kudos 2026-01-29 12:40:43 op Alex Pretti had op 13-januari al een aanvaring met ICE waar hij zelf de confrontatie opzoekt
goed plan, het rechtsysteem zijn werk laten doen, degene die daar niet in gelooft en zich ook niet aan houdt is oranje aap in de VS, dan moet die dus vertrekken, toch?!
-6 kudos 2026-01-23 14:10:22 op Ongeluk kruispunt Voorburg
Waarom sluit die randdebiel die als eerste staat niet gewoon aan, hij ziet toch in zijn spiegels dat er nog wat achter hem komt. Er was ruimte genoeg ook nog voor de bus en was er niets gebeurt.
4 kudos 2026-01-22 13:05:30 op Matcha drinkende quinoa mevrouw klaar met puppy
Forget it, in de huidige huizenmarkt met al die kutstellen die gaan scheiden en alleen in een te grote woning gaan leven blijven de kinderen tot hun 30e thuis wonen.
111 kudos 2026-01-19 11:29:52 op Brahim wat doen jij man!?!
wedstrijden van Marokko zijn gewoon niet om aan te 'zien' door dat constante gefluit van die asociale supporters, ik heb dus alleen de samenvatting gekeken en met veel plezier ook.
8 kudos 2026-01-15 16:35:31 op PVV’er zoekt functie elders
WHahahahahha, noem 1 ding, echt je hoeft er maar 1 te noemen.....lukt je nooit
-10 kudos 2026-01-13 13:02:34 op Pro Trump mannetje aangevallen in 'Murica
Links wordt altijd gewelddadig? Volgens mij heb je wat problemen met feiten, dat zal dan wel een rechts dingetje zijn of zo....
-2 kudos 2026-01-09 14:09:27 op Congreslid Honduras kopt explosief
Noord Amerika ook tot de Canadese grens
0 kudos 2026-01-03 15:06:41 op 2 Caravans vol banden in de fik
Toppie hoor kneus, jouw (klein)kinderen moeten ook nog schone lucht inademen, maar gooi jij lekker alles op woke Nederland, sukkel.
7 kudos 2025-12-31 14:23:00 op Briefje aan de buren
@DieRooieVanDumpert | 31-12-25 | 14:01: nee want die tabletten maken het nog veel erger, de hond maakt alles mee maar is door de tabletten te suf om normaal op de pootjes te staan.
2 kudos 2025-12-20 12:56:16 op Rechts inhalen gaat fout
Waarom allebei, ik zie hier toch maar 1 wegpiraat, die Zoe had wellicht even naar rechts kunnen gaan maar door de korte afstand tussen de vrachtauto's niet verplicht. Als ik hier naar rechts zou gaan zou mijn adaptieve cruisecontrol de rem hebben gebruikt.
-3 kudos 2025-12-15 16:26:03 op Comments onder nieuwsvideo Sydney aanslag
Nou joepie, het is overal hetzelfde en het wordt nooit beter op deze manier.
-12 kudos 2025-12-15 01:30:59 op Meer beelden Bondi Beach aanslag
Ja gek hè met wat de Joodse kolonisten allemaal flikken op de westelijke Jordaanoever, die zijn geen haar beter dan de achterlijke moslimterroristen.
0 kudos 2025-12-14 14:02:22 op Meer beelden Bondi Beach aanslag
-weggejorist-
-12 kudos 2025-12-14 13:55:19 op NSFW Bondi beach aftermath
daar is heel veel mee mis domme zak, dat slaat echt helemaal nergens op.
1 kudos 2025-12-10 12:52:01 op A73 Deel 0,5
volgens mij hoort de witte golf er ook bij
-46 kudos 2025-12-05 13:19:53 op AVROTROS-directeurtje Taco Zimmerman vindt dat het niet anders kon
jij smerige rechtse strontneus, met die opmerking ben je geen haar beter, onnozelaar.
-36 kudos 2025-12-05 13:18:04 op AVROTROS-directeurtje Taco Zimmerman vindt dat het niet anders kon
Valt me op hoe dom de Dumpert reaguurders zijn. Al die plusjes..... de AvroTros zendt dit uit en beslist gewoon zelf of het wordt uitgezonden jij domme lulhaas. Je hebt daar helemaal niets over te zeggen, ik laat jou ook niet beslissen hoe ik mijn bedrijf run.
-8 kudos 2025-12-05 13:13:35 op AVROTROS-directeurtje Taco Zimmerman vindt dat het niet anders kon
nou lijkt me duidelijk, namens de AvroTros jij pijplul.
-15 kudos 2025-12-05 13:11:50 op AVROTROS-directeurtje Taco Zimmerman vindt dat het niet anders kon
Israël heeft dit vreselijke evenement zelf politiek gemaakt door dit jaar een berg geld ertegenaan te gooien om hun inzending te laten winnen. Net zoals het Oostblok dat al jaren doet. Dus prima dat ze dat gestoorde land met zijn genocide plegende leider boycotten.
10 kudos 2025-12-05 12:13:51 op Pieter doet het zelf wel
ben bang dat dit geen onkunde is maar leeftijd, ik hoop dat een familielid dit ook ziet en in actie komt aangezien een keuring bij een arts geen overbodige luxe zou zijn bij deze man.