1,751 +2376 -625
Kudos
#27562 (Top 8.6244%)
| Kudos/dag | 7.71 |
| Kudos/reaguursel | 6.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 106 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
1,751 +2376 -625
Kudos
#27562 (Top 8.6244%)
| Kudos/dag | 7.71 |
| Kudos/reaguursel | 6.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 106 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
265
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.17 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.39 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 10-11-2025 |
| Eerste reactie op | 10-11-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 19:18:40 door Flow op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
@Tiszoalstis | 24-06-26 | 20:25: Behalve dan dat het nooit hetzelfde smaakt zonder rook.
2 kudos 2026-06-24 18:25:34 door Tiszoalstis op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
Als je kan grillen kun je het net zo goed op gas, maar sommige mensen leren bbq'en van influencers.
-3 kudos 2026-06-24 18:09:22 door TangoWhiskey op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
@ioozereoh | 24-06-26 | 19:20: Dan toch liever hout gestookt. Het neemt wat meer ruimte in, maar wat mij betreft gaat er niets boven een offset smoker.
17 kudos 2026-06-24 17:24:41 door BennieB op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
Helemaal mee eens, maarrrrrr, op mijn terras is het de keuze tussen niet neuken of electrisch neuken. Dan maar electrisch, maar geneukt wordt er!
-8 kudos 2026-06-24 17:20:27 door ioozereoh op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
gas bbq en elektrisch bbq is voor gay mensen. kolen hoor je mee te bbq
2 kudos 2026-06-21 10:01:30 door Wakemeister op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Kan wel ondertitelingen bij.
4 kudos 2026-06-11 23:33:36 door CouscousMetYezilguz op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Mensen die het filmpje gezien hebben. Die zeggen dat.
0 kudos 2026-06-11 21:15:06 door Miel98 op Overval op juwelier in Arnhem
@Wat is deze G? | 11-06-26 | 20:26: Met de huidige winterse temperaturen…
1 kudos 2026-06-11 20:25:18 door AJK112 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Dan heeft de eigenaar geluk.
18 kudos 2026-06-11 18:26:41 door Wat is deze G? op Overval op juwelier in Arnhem
Radiateur is beter hoor. Met een lekke radiator zitten ze enkel zonder verwarming thuis
8 kudos 2026-06-11 18:26:22 door Kalegladjanus op Overval op juwelier in Arnhem
Banden lek prikken lijkt mij een beter idee
7 kudos 2026-06-10 17:04:53 door terrasheater op Doe maar een tunneltje
Probeer maar
-8 kudos 2026-06-06 21:19:49 door Supergelb-2 op Graag jullie mening
Precies mijn gedachten.
0 kudos 2026-06-05 05:27:34 door SchuivendePanelen op GPS zei rechtsaf en rechtdoor
Dat wordt eerst 20x heen en weer lopen om de juiste spullen te pakken. Of nee, hij doet het toch anders.
-3 kudos 2026-06-01 22:56:48 door ZoltarTheMagnificent op Leuk zo'n roadtrip
Een nicht is ook een vrouw, anders was het wel een leerneef.
10 kudos 2026-06-01 22:33:52 door BertHoeMeinWille op Leuk zo'n roadtrip
Heeft een motorrijdster een keer goede beschermdende kleding aan, is het gelijk een leernicht?
10 kudos 2026-06-01 20:40:44 door Sokk1e op Leuk zo'n roadtrip
Dit was een vrouw denk ik zo
11 kudos 2026-05-30 11:38:47 door Katdekat op Meidenfittie op stapavond
Van dat springende jochie?
0 kudos 2026-05-27 21:18:31 door Lekker Bezig op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
-weggejorist-
7 kudos 2026-05-21 18:12:25 door Ruud66 op Mama’s leeftijd toen haar kinderen werden geboren
dat heeft ze gedaan daarom zijn het er maar 9
8 kudos 2026-05-18 19:29:38 door metjehoofd op Zeldzaam momentje in Yosemite National Park
Ja, redelijk zeldzaam. Dit is namelijk slechts 12 dagen per jaar dat de zon precies zo staat
5 kudos 2026-05-18 18:27:17 door joajoa op Zeldzaam momentje in Yosemite National Park
ik wou in het begin ook gaan klagen over de hordes mensen, maar sjeesus wat vet
-1 kudos 2026-05-16 10:21:35 door Jackson01 op Stukje Michael live
ik ook. En de Arena drie keer en nog een keer in Duitsland.
-1 kudos 2026-05-16 09:56:24 door Ganz op Stukje Michael live
Ik had er graag bij willen zijn in '88. Maar was helaas uitverkocht.
1 kudos 2026-05-16 08:44:40 door DeKeizer1975 op Stukje Michael live
Da's toevallig, ik niet.
3 kudos 2026-05-09 14:15:03 door GewilligeBever op Jeugd van tegenwoordig
Als ik naar de oren en snelheid kijk, lijkt het mij meer een hazewindhond.
1 kudos 2026-05-09 08:24:40 door haar_ex op Ik heb een jeugdbegrafenis gedaan
Na eerst de jeugd er doorheen gehaald te hebben mag ik hopen.
0 kudos 2026-05-05 18:32:16 door EisWafer op Vliegen of waterskien
Maar ja, hoe sleep je dan je winkelmandje of winkelwagetje over het water mee?
-1 kudos 2026-05-04 14:51:08 door Nooby2012 op Het nieuwe autorijden
Tsja dan zijn deze dames iig wakker als ze dit doen toch?
-1 kudos 2026-04-27 15:58:22 door DiePanzerVorwaerts3 op Bilal Wahib vs biergooier
@threeheadedmonkey | 27-04-26 | 09:21:
Veroordeeld door het OM ja? Is goed joh.
Verder: "de zaak is geseponeerd omdat Wahib een regeling met de jongen heeft getroffen, en deze aan het OM heeft aangegeven geen behoefte meer te hebben aan een strafrechtelijke vervolging van Wahib,"
Dat die Wahib verder nog een carrière heeft mag verder een wonder heten want hij is overal weggetrapt.
9 kudos 2026-04-27 07:22:08 door Roeknof op Bilal Wahib vs biergooier
Ik weet alleen dat hij van pipi's houdt.
6 kudos 2026-04-27 07:21:41 door threeheadedmonkey op Bilal Wahib vs biergooier
Een of andere viezerik die niet werd veroordeeld door het OM omdat ze daar te laf voor waren.
23 kudos 2026-04-27 07:21:15 door hoiikbenlaurens op Bilal Wahib vs biergooier
Dat is die pedofiel.
3 kudos 2026-04-24 18:05:10 door BlauwePlatvink op Je mag ook niks meer
@Kanhetnietlatensorry | 24-04-26 | 15:14: Dat zou een bak zijn !
3 kudos 2026-04-24 13:14:31 door Kanhetnietlatensorry op Je mag ook niks meer
Misschien een wielklem.
1 kudos 2026-04-24 12:31:06 door Diwa88 op Je mag ook niks meer
Ik denk het niet Job
0 kudos 2026-04-18 17:26:31 door DonzigeFonzie op Nieuwe wasbak
What else?
1 kudos 2026-04-18 12:41:25 door WhySoSeriousss op Uit welk jaar kom jij?
Dan ben jij een beetje dom.
6 kudos 2026-04-13 21:26:54 door The_space_cowboy op RC Top Gun
Er valt niets te lachen als ze al miniatuur chemtrails aan het verspreiden zijn.
15 kudos 2026-04-13 19:45:51 door Thuisbezorgd op RC Top Gun
Ik zag alleen Wesley zitten
0 kudos 2026-04-07 19:20:55 door owikzegmaarwat op Schietpartij in buurt Israëlisch consulaat in Istanboel
In de originele titel zie je geen guy staan, het moet dus zijn: The good, the bad and the döner.
-1 kudos 2026-04-07 15:39:02 door Athene_Noctua op Schietpartij in buurt Israëlisch consulaat in Istanboel
Bij de Israëlische ambassade zat Chai ondertussen niets vermoedend verder te werken.
1 kudos 2026-04-03 19:43:45 door Kreationist op Aangevallen door een koe
DIe werken thuis, benzine is knetterduur man.
10 kudos 2026-03-31 21:21:22 door PeppiePete op Zelfmoord bij agentje?
Drop the please knife down?!
9 kudos 2026-03-30 13:58:03 door Omnium3 op Auto geramd via achter
Mensen met kanker zijn geen k-mensen. Ook geen kankermensen.
-4 kudos 2026-03-30 13:31:11 door Peerke16 op Auto geramd via achter
Wat zijn 'k mensen'? Kun je niet gewoon 'kanker' voluit schrijven? Wat een aanstelleritis.
0 kudos 2026-03-29 16:13:25 door Dumpert_Reaguurder op Bijtanken op grote hoogte
Gas is om op te koken...........
0 kudos 2026-03-29 10:59:27 door 01234567890 op Bijtanken op grote hoogte
Voor LPG heb je in europa nog steeds 3 verschillende nippels, niets verandert dus.
Voordeel is wel super goedkoop tanken nu.
1 Ltr ca. 0,85 euro !!
0 kudos 2026-03-29 09:47:12 door SomeDuderr op Fiets stallen in Japan
@sarabada | 29-03-26 | 10:28: Maar hoeveel bontkraagjes? :)
1 kudos 2026-03-29 08:28:12 door sarabada op Fiets stallen in Japan
Was vorig jaar nog in Japan. Helaas ook vele fatbikes gezien daar.