DumpStats voor EdjeIsBackAgain

1,749 +2374 -625

Kudos

#27562 (Top 8.6244%)

Kudos/dag 7.7
Kudos/reaguursel 6.6
Meeste kudos op 1 reaguursel 106
Minste kudos op 1 reaguursel -115

265

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.17
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.1
Reacties per reaguursel 0.39
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 10-11-2025
Eerste reactie op 10-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-24 18:09:22 door TangoWhiskey op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
@ioozereoh | 24-06-26 | 19:20: Dan toch liever hout gestookt. Het neemt wat meer ruimte in, maar wat mij betreft gaat er niets boven een offset smoker.

17 kudos 2026-06-24 17:24:41 door BennieB op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
Helemaal mee eens, maarrrrrr, op mijn terras is het de keuze tussen niet neuken of electrisch neuken. Dan maar electrisch, maar geneukt wordt er!

-1 kudos 2026-05-16 09:56:24 door Ganz op Stukje Michael live
Ik had er graag bij willen zijn in '88. Maar was helaas uitverkocht.

-1 kudos 2026-04-27 15:58:22 door DiePanzerVorwaerts3 op Bilal Wahib vs biergooier
@threeheadedmonkey | 27-04-26 | 09:21:
Veroordeeld door het OM ja? Is goed joh.
Verder: "de zaak is geseponeerd omdat Wahib een regeling met de jongen heeft getroffen, en deze aan het OM heeft aangegeven geen behoefte meer te hebben aan een strafrechtelijke vervolging van Wahib,"
Dat die Wahib verder nog een carrière heeft mag verder een wonder heten want hij is overal weggetrapt.

6 kudos 2026-04-13 21:26:54 door The_space_cowboy op RC Top Gun
Er valt niets te lachen als ze al miniatuur chemtrails aan het verspreiden zijn.

-4 kudos 2026-03-30 13:31:11 door Peerke16 op Auto geramd via achter
Wat zijn 'k mensen'? Kun je niet gewoon 'kanker' voluit schrijven? Wat een aanstelleritis.

0 kudos 2026-03-29 10:59:27 door 01234567890 op Bijtanken op grote hoogte
Voor LPG heb je in europa nog steeds 3 verschillende nippels, niets verandert dus.
Voordeel is wel super goedkoop tanken nu.
1 Ltr ca. 0,85 euro !!