24,137 +30007 -5870
Kudos
#2825 (Top 0.8840%)
| Kudos/dag | 20.7 |
| Kudos/reaguursel | 8.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 932 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -332 |
24,137 +30007 -5870
Kudos
#2825 (Top 0.8840%)
| Kudos/dag | 20.7 |
| Kudos/reaguursel | 8.64 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 932 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -332 |
2,794
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.4 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 15.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
| Aantal x weggejorist | 23 |
| Geregistreerd op | 16-04-2023 |
| Eerste reactie op | 16-04-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 12:12:55 door Freddie M op Omgekeerde wereld.
Ik vindt het best goed Nederlands voor deze mensen van kleur.
0 kudos 2026-06-24 08:56:54 door appie_zelluf op Omgekeerde wereld.
@John McClane | 24-06-26 | 09:36: Of "Wat heb ik beet", het lijkt alsof ze aan het vissen is.
4 kudos 2026-06-24 08:24:58 door Ultrafox op Omgekeerde wereld.
Koud hé, Palmbomen koud.
4 kudos 2026-06-24 08:13:23 door VanKuttelen op Omgekeerde wereld.
@GraafPoly | 24-06-26 | 09:34: Baie warm
-1 kudos 2026-06-24 08:01:07 door owikzegmaarwat op Omgekeerde wereld.
dat was vast ook de bedoeling
38 kudos 2026-06-24 07:36:56 door John McClane op Omgekeerde wereld.
En met "wat heb ik heet" werd waarschijnlijk "wat heb ik het heet" bedoeld.
-10 kudos 2026-06-24 07:34:58 door GraafPoly op Omgekeerde wereld.
"Jy bedoel warm?" wordt bedoeld.
-4 kudos 2026-06-10 08:02:25 door HandSolo op Waterbed
Het begin van iedere vunzige amateurs porno welke beter niet geüpload had kunnen worden.
16 kudos 2026-06-04 11:02:27 door Frikandeltje op Filmpje maken voor de socials
Dat zal wel, maar ik denk dat die man andere plannen heeft.
2 kudos 2026-06-02 16:48:16 door deadrabbits op Hey jongens, kijk mij
Hier in Nederland kun je knutselen en uitproberen wel vergeten.
0 kudos 2026-05-22 00:05:05 door Forza_Ruud_Krol op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
@Kameleon4 | 21-05-26 | 22:31:
Vindt u Ed-Random te genuanceerd? Gelukkig is er dan Kameleon4 om stupide onredelijkheid een stem te geven.
13 kudos 2026-05-21 20:31:37 door Kameleon4 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
inderdaad, hij had minstens 120 uur taakstraf moeten krijgen waarvan 300 voorwaardelijk met een proeftijd van 3 dagen.
10 kudos 2026-05-21 20:26:01 door mihcaielvanderplas op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Ok ok je hebt een punt, maar bewaar volgende keer al die redelijkheid voor je schoonfamilie. Afgesproken?
3 kudos 2026-05-21 16:56:57 door roodoog op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
@Liegebeest | 21-05-26 | 18:33: Hoofdletters, check Ed zijn hoofdletters. Het blijft Dumpert hoor, scherp zijn.
2 kudos 2026-05-21 16:33:32 door Liegebeest op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Kijk het filmpje anders nog een keer, lutser.
-2 kudos 2026-05-06 09:44:46 door PisFinger op Foto afgevoerde opa mag niet.
Dodenherdenking IS een statement.
De politie heeft al een politieke voorkeur, aangezien zij de voorkeur van de politiek uitvoeren.
4 kudos 2026-05-06 07:51:19 door pietpvv op Foto afgevoerde opa mag niet.
Weet u dat wel heel zeker ?
0 kudos 2026-04-26 07:14:01 door KudtEV op XR gekkies worden van A12 gehaald
Je hebt een aangepaste auto?
3 kudos 2026-04-26 06:42:13 door Nijmegen1981 op Gespleten tong
Ik zou het doen.
1 kudos 2026-04-25 05:45:34 door banjo-kazooie op Reiziger scheldt Yusuf uit
Mensen op de grond: "maak het niet ons probleem!"
6 kudos 2026-04-24 10:04:23 door 666Henk op Reiziger scheldt Yusuf uit
was dat op de grond maar ook zo.
14 kudos 2026-04-16 09:06:42 door KHgrn op Ruimtelijk inzicht, je hebt het of je hebt het niet
@MojoNL | 16-04-26 | 10:35:
je bedoelt een spektakel
9 kudos 2026-04-16 08:35:11 door MojoNL op Ruimtelijk inzicht, je hebt het of je hebt het niet
Met een hijskraan moet dat wel lukken
0 kudos 2026-04-12 01:28:30 door rawa op Busje stopt zo
Het is al levensgevaarlijk dat die bus stil gaat staan.
Of er omheen of erover.
-11 kudos 2026-04-11 23:02:48 door WhySoSeriousss op Busje stopt zo
Ik weet niet of je probeert te trollen of gewwoon heel dom bent. Maar ik zal je het voordeel van de twijfel geven. Over de vluchtstook met redelijke snelheidsverschil en matig zicht een bus rechts inhalen is ook gevaarlijk.
Verder maakt het niet zo veel uit wat er voor je staat, je kan gewoon op tijd remmen, hoef je ook niet vol in de ankers en kan je afstand houden. Op de snelweg moet je af en toe remmen en dan moet je hopen dat je achterligger dat ook doet. als je dat te gevaarlijk vindt, mag je met de trein gaan.
-1 kudos 2026-04-09 12:24:29 door Jiggle_Physics op Hoogtevrees?
Aandacht op sociale media. Aandacht is geld waard, want adverteerder betalen voor kijktijd.
6 kudos 2026-04-09 12:20:17 door limpNoodles op Hoogtevrees?
9,81 m/s²
0 kudos 2026-04-04 00:13:26 door Ed-Random op Ik ga even voor hoor
Vermakelijk: een hoop gescheld mijn kant op en niemand die iets juridisch onderbouwt. Ik ben niet verrast.
0 kudos 2026-04-04 00:12:02 door Ed-Random op Ik ga even voor hoor
@Cumalot | 03-04-26 | 15:12: vooral 'wijsneus' zeggen als je zelf niet met juridische onderbouwing komt. Zoals gezegd: zelfverzonnen regeltjes tellen niet. Zelfs als het als doorgetrokken streep gold (wat dikke onzin is) geldt nog steeds dat het een rijstrook is zolang er geen bord staat of fietssymbool in staat. Als je het juridisch kunt tegenspreken, ben ik de eerste die het toegeeft. Advies: bespaar je de moeite, want het gaat je niet lukken.
-1 kudos 2026-04-03 16:01:36 door Uhoortnogvanons op Ik ga even voor hoor
Ik geef het op edje. Succes in het verkeer.
-6 kudos 2026-04-03 13:12:21 door Cumalot op Ik ga even voor hoor
@Ed-Random | 03-04-26 | 14:30: die fysieke versmalling telt gewoon als doorgetrokken streep wijsneus. Het is op dat punt een fietsstrook waar je als auto niet mag komen. Maar als jij van mening bent dat je rechts langs die versmalling moet, zou ik je juridische hulp zeker aan deze weggebruiker aanbieden.
2 kudos 2026-04-03 13:11:54 door John McClane op Ik ga even voor hoor
@pannekoekmetmosterd | 03-04-26 | 14:55: Het is geen fietspad als er niet bij staat dat het een fietspad is. Dat het op een fietspad lijkt, maakt het nog geen fietspad.
2 kudos 2026-04-03 13:10:45 door Ed-Random op Ik ga even voor hoor
@pannekoekmetmosterd | 03-04-26 | 14:55: rechts inhalen heb ik al genoemd. Wijs het fietspad even aan aub.
4 kudos 2026-04-03 13:10:06 door Ed-Random op Ik ga even voor hoor
@Uhoortnogvanons | 03-04-26 | 14:53: je moet wel lezen wat ik typ he. Er ligt geen doorgetrokken streep en zonder bord of fietssymbool is er geen enkele fietsstrook.
-4 kudos 2026-04-03 12:55:28 door pannekoekmetmosterd op Ik ga even voor hoor
Boete inhalen rechts over fietspad ; 120,-. Dus hou je bek gewoon met dat domme wijsneus gedrag. Je lijkt die idioot met die gele trui wel die aangehouden onlangs werd aangehouden…
-1 kudos 2026-04-03 12:53:03 door Uhoortnogvanons op Ik ga even voor hoor
Het onterecht gebruik maken van een fietsstrook met onderbroken streep, feitcode R315a. Nog vragen?
2 kudos 2026-04-03 12:30:27 door Ed-Random op Ik ga even voor hoor
@Cumalot | 03-04-26 | 14:22: zelf verzonnen regeltjes tellen niet. Wijs maar even aan waar het staat. Dan vertel ik je dat in paragraaf 2 van Uitvoeringsvoorschriften BABW inzake verkeerstekens staat dat het geen doorgetrokken streep is.
-9 kudos 2026-04-03 12:22:39 door Cumalot op Ik ga even voor hoor
die doorgetrokken streep bij de wegversmalling maakt het op dat punt een fietspad.
-3 kudos 2026-04-03 12:21:37 door AudiA7 op Ik ga even voor hoor
Ik had je geplust als het niet voor je eerste zin was.
-3 kudos 2026-04-03 12:19:55 door Ed-Random op Ik ga even voor hoor
Oja, ook iets met fatsoen. Die mag er ook nog bij. Maar dat staat niet in de wet.
-1 kudos 2026-03-31 08:11:55 door Kwaaie tor op Zelfmoord bij agentje?
@garegozer | 31-03-26 | 09:40: 113 is alleen voor mensen die op het punt van zelfmoord plegen staan, anders krijgen ze het veel te druk. Dat weet ik uit eigen ervaring.
3 kudos 2026-03-31 07:51:08 door onkl op Zelfmoord bij agentje?
Als je suicide by cop ambieert én rationeel nadenkt, dan val je inderdaad volle bak aan en zorg je dat ze wel moeten schieten uit zelfverdediging.
Alleen is rationeel nadenken niet echt gebruikelijk bij mensen op het moment dat ze zelfmoord proberen te plegen.
Verder zoals garegozer zegt: overweeg je dit, bel 113.
7 kudos 2026-03-31 07:40:23 door garegozer op Zelfmoord bij agentje?
Zeker waar, al zie je vaak bij mensen dat ze op het laatste moment toch beginnen te twijfelen. Hoe dan ook: altijd 113 bellen als je twijfelt of regelmatig deze gedachtes hebt. Gun jezelf en je familie dit.
11 kudos 2026-03-25 11:29:44 door Subietzometeenstraks op Overleven in de jungle!
Discussies en hoofdpijn ?
2 kudos 2026-03-20 13:52:23 door zusje v Christina op Final destination
Ik wel. Ik ben eens van mijn boot gevallen terwijl het op de werf lag. Ik landde ook op mijn pootjes zoals deze meneer. Vanaf een meter of 4 hoogte. Ik had niets, zelfs geen spierpijn.
-1 kudos 2026-03-15 17:47:32 door Olootje op Bozee fietsopa vs scootahmoppie
te weinig lithium
-2 kudos 2026-03-12 09:28:56 door IsNormaal op Politie is op zoek naar verdachte bewegingen
Teveel Attack on Titan gekeken denk ik.
25 kudos 2026-03-12 09:23:34 door Jacob-Dubbel op Politie is op zoek naar verdachte bewegingen
Al die gastjes zijn homo. Daarom zijn ze naar Nederland gekomen.
20 kudos 2026-03-12 09:12:00 door unfortunatelypeanutbutter op Politie is op zoek naar verdachte bewegingen
Daarom ging de politie polshoogte nemen.
4 kudos 2026-02-25 06:57:58 door Berrybefvogel op Zoek zoek!!! De Friese kattenhater
Ze moeten jou aanpakken