22,144 +22881 -737
Kudos
#3126 (Top 0.9782%)
| Kudos/dag | 7.2 |
| Kudos/reaguursel | 27.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2043 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -79 |
22,144 +22881 -737
Kudos
#3126 (Top 0.9782%)
| Kudos/dag | 7.2 |
| Kudos/reaguursel | 27.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2043 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -79 |
794
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.26 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 10 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 20 |
| Geregistreerd op | 20-01-2018 |
| Eerste reactie op | 21-01-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-23 08:02:13 door Tuumek op Zieke wolkformatie boven Zeeland
Vliegende slippers?
1 kudos 2026-06-22 18:56:58 door HenkieWanky op Zweedmeisje tijdens NED - ZWE
met dat wurmpje van je?
8 kudos 2026-06-21 19:13:10 door antiWAP op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
Ah jochie toch..... Jaloers?
2 kudos 2026-06-20 22:48:02 door Driverofthedqy op Jong geleerd oud gedaan
@Cesare Lombroso | 20-06-26 | 22:43: Die hebben we ook nodig
0 kudos 2026-06-20 20:43:56 door Cesare Lombroso op Jong geleerd oud gedaan
Djefrey werkt liever met zijn handen.
-10 kudos 2026-06-20 13:21:54 door Lautjekrijgde op Oudste café van Harlingen sluit de deuren
Aan de zuurstof omdat ze al die jaren meegerookt heeft omdat de klanten binnen rookten.
0 kudos 2026-06-20 13:17:59 door hellfirenl op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Heb nog een tip voor je: bekijk een interview met mevrouw Holmes van Theranos, die nu lekker in de bak zit, haha ...
0 kudos 2026-06-20 13:16:01 door Vogelnest op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Zie je die wallen onder zijn ogen? Hij is zo moe om zich voor te doen als ChatGPT dat hij niet meer kan knipperen.
1 kudos 2026-06-20 12:44:20 door threeheadedmonkey op Neppe ChatGPT-website gebouwd
@deHoestendeMan | 20-06-26 | 14:04: Whovian spotted.
-3 kudos 2026-06-20 12:09:53 door RanzigeKachel op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Volkomen normaal. Het is naast het niet knipperen ook dat hij strak blijft kijken. Omdat hij niet naar een mens kijkt maar naar een scherm, heb je niet de menselijke interactie. Beetje psychopatisch achtig.
4 kudos 2026-06-20 12:04:10 door deHoestendeMan op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Bang voor Weeping angels. Don't blink.
0 kudos 2026-06-20 07:12:40 door henkslaaf op De advertentie zingen
Wat voor duivels als ouders moet je dan hebben...
11 kudos 2026-06-18 15:45:03 door Schrale_Zaadaap op Reaguurders op vakansie
Wat ?
-1 kudos 2026-06-17 12:32:12 door SpaceVogel op Struisvogel wil matten
Moet je niet eerst van zolder af komen om echt last te hebben van fatbikes?
4 kudos 2026-06-17 08:54:22 door Ginootje1976 op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
In de kern heb je gelijk, maar hij spreekt hier als tv-kijker.
-3 kudos 2026-06-15 15:19:16 door Superman9 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Links he
12 kudos 2026-06-15 13:46:50 door SpaceVogel op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Dat is veelal de insteek van journalistiek. Dat is een stuk complexer dan porno qua verhaal en inhoud.
0 kudos 2026-06-12 06:21:37 door Iniemienie op Samenvatting uit Belfast
@Delaatstedraaideur | 12-06-26 | 06:21: Te makkelijk deze groep de schuld te geven. Het is een probleem. Maar het is het Nederlandse beleid wat nergens toe leidt. Knopen doorhakken ho maar.
Er zijn zat Nederlanders die hier geboren zijn, maar dit systeem ook belasten en niks toevoegen.
6 kudos 2026-06-12 04:21:32 door Delaatstedraaideur op Samenvatting uit Belfast
@KenJijDeSwaffelman | 11-06-26 | 23:27: Wat ik niet wil hier zijn al die vieze uitvreters die ons mooie landje verpesten… het zijn er teveel verdomme. Weg ermee zodat alles weer een beetje normaal wordt hier en het systeem minder belast wordt!
0 kudos 2026-06-11 21:40:10 door menniehoennie op Samenvatting uit Belfast
@Taalfout | 11-06-26 | 22:37: uiteraard, maar als er een pedofiel wordt opgepakt met een enorme verzameling aan kinderporno filmpjes, wil je die filmpjes toch ook niet op het nieuws zien, ook al is dat de realiteit?
4 kudos 2026-06-11 21:36:40 door Metjas op Samenvatting uit Belfast
@KenJijDeSwaffelman | 11-06-26 | 23:27: Ongeacht of het juist is of niet, het is onvermijdelijk. Mensen zijn er echt flink klaar mee aan het worden, en als daar geen gehoor aan gegeven wordt, krijg je burgeroorlog praktijken. En in Engeland/Ierland zitten ze er niet ver vandaan.
8 kudos 2026-06-11 21:27:56 door KenJijDeSwaffelman op Samenvatting uit Belfast
@EvenGeduldAUB | 11-06-26 | 23:03: Dus jij wilt dit ook hier? Huizen en autos in de fik?
2 kudos 2026-06-11 21:03:58 door EvenGeduldAUB op Samenvatting uit Belfast
Kijk die Ieren weten tenminste van aanpakken. Hier in Nederland moet het waarschijnlijk nog een paar tandjes erger worden voor dat er eens fatsoenlijk geëscaleerd wordt door de bevolking. Lisa was niet nog niet erg genoeg blijkbaar.
7 kudos 2026-06-11 20:55:05 door clitlikker op Samenvatting uit Belfast
@flamingogo | 11-06-26 | 22:42: Je kan er opwachten toch?
Het gaat hier ook nog wel een keer gebeuren hoor.
En je kan makkelijk praten, was als het jouw Lisa is.
4 kudos 2026-06-11 20:42:41 door flamingogo op Samenvatting uit Belfast
Kinderen kijken ook het nieuws flapdrol. Het item was ook in het nieuws en een walgelijke barbaarse daad die niet goed te praten valt.. Maar de reactie.. De fucking barbaarse rellen die daarop volgende zijn ook nieuwswaardig of niet? Is het oké om huizen (met mensen erin) en autos af te branden en random mensen op straat te belagen?
38 kudos 2026-06-11 20:37:13 door Taalfout op Samenvatting uit Belfast
@menniehoennie | 11-06-26 | 22:34: Tevens wel de realiteit.
20 kudos 2026-06-11 20:34:05 door menniehoennie op Samenvatting uit Belfast
Vind je het gek? Brandende huizen laten zien is één ding, iemand tientallen keren neergestoken zien worden is iets totaal anders.
1 kudos 2026-06-11 20:28:03 door poepster op Ondertussen in Peru
Ik weet al waar ik deze zomer naar toekan
-7 kudos 2026-06-11 20:14:26 door KikoMontana op Al me dierbare persoonen
Forever
-9 kudos 2026-06-11 18:45:36 door Olijke Guit op Ondertussen in Peru
Hij valk wel op
12 kudos 2026-06-11 15:33:28 door Brainy op Ondertussen in Peru
Niet zo op kudos azen.
36 kudos 2026-06-11 15:10:41 door MrBrown123 op Ondertussen in Peru
Echt gieren inderdaad
-8 kudos 2026-06-10 07:59:49 door Dislekt op Dit wil ik ook kunnen
Had je haast?
0 kudos 2026-06-05 18:54:35 door Deepscripter op Man doet robot
Nice: https://www.youtube.com/@mayko...
2 kudos 2026-06-03 03:58:57 door Verkerk op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
@Controverse | 02-06-26 | 23:31: Nee maar Tata steel nam hem aan om te greenwashen. Daar helpt zo'n historie niet bij.
2 kudos 2026-06-02 21:31:07 door Controverse op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Zou je Tata Steel als een links bedrijf bestempelen dan? Die hadden dan toch ook kunnen zeggen: fuck it?
2 kudos 2026-06-01 08:59:59 door plwdr op BIEMMMM
Productie kan opgestart worden en afgeleverd op het kremlin.
-2 kudos 2026-05-28 10:27:33 door dikkejenkie op Met scooter op de schans
Wie weet kreeg hij net een courgette z'n anus ingeduwd. Weet jij veel! Niet te vroeg oordelen.
0 kudos 2026-05-27 11:42:11 door NiCeY op Guys ik heb een idee voor de zomer man
Ja ja. En je kunt ook niet effe een collega lastigvallen zeker?
20 kudos 2026-05-14 22:18:19 door nten355 op Dubbel pech
Met een geel hesje.
0 kudos 2026-05-13 15:03:13 door Wakemeister op Zo krijg je aura
Héél herkenbaar nog steeds, "ook al is 'ie klein", ja ja, inmiddels weten we het wel.
0 kudos 2026-05-13 12:09:29 door MrIkke op Zo krijg je aura
En Gijpwijk, oftewel Grèhpwèhk zoals ze dat zeiden.
5 kudos 2026-05-13 11:43:03 door TandjevanMichelaar op Zo krijg je aura
Ze zat laatst met Tommy op de A12 geloof ik.
-7 kudos 2026-05-13 11:41:19 door owikzegmaarwat op Zo krijg je aura
Niet direct waar ik aan denk bij het woord aura plus ik moest het even opzoeken maar ja die ken ik nog wel.
7 kudos 2026-04-18 20:41:17 door Godjeminaz op Testrit koningsdagwagen
Gebruik jij rietjes? Leer eens uit een glas drinken.
0 kudos 2026-04-10 07:41:23 door KabbelendKontwater op Sex, bier en rum?
@HitsigeHenri | 09-04-26 | 15:22: Nee, Hintergarden.
1 kudos 2026-04-09 14:37:05 door HermanDePermban op Sex, bier en rum?
Vanuit daar ben je in een handomdraai in Rukbunkerum.
5 kudos 2026-04-09 13:22:51 door HitsigeHenri op Sex, bier en rum?
En op vakantie naar Balkonië?
-1 kudos 2026-04-08 12:07:59 door gagen1515 op Scratchmeneer doet scratchen
Geen zorgen, ben 't met je eens
-4 kudos 2026-04-01 14:47:34 door Hetlievemeisje op Ff poseren met een neergekomen raketwrakstuk
Welke smaak?