DumpStats voor Deepscripter

22,144 +22881 -737

Kudos

#3126 (Top 0.9782%)

Kudos/dag 7.2
Kudos/reaguursel 27.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 2043
Minste kudos op 1 reaguursel -79

794

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 10
Woorden per reaguursel 10
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 20-01-2018
Eerste reactie op 21-01-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-20 13:17:59 door hellfirenl op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Heb nog een tip voor je: bekijk een interview met mevrouw Holmes van Theranos, die nu lekker in de bak zit, haha ...

0 kudos 2026-06-20 13:16:01 door Vogelnest op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Zie je die wallen onder zijn ogen? Hij is zo moe om zich voor te doen als ChatGPT dat hij niet meer kan knipperen.

-3 kudos 2026-06-20 12:09:53 door RanzigeKachel op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Volkomen normaal. Het is naast het niet knipperen ook dat hij strak blijft kijken. Omdat hij niet naar een mens kijkt maar naar een scherm, heb je niet de menselijke interactie. Beetje psychopatisch achtig.

0 kudos 2026-06-12 06:21:37 door Iniemienie op Samenvatting uit Belfast
@Delaatstedraaideur | 12-06-26 | 06:21: Te makkelijk deze groep de schuld te geven. Het is een probleem. Maar het is het Nederlandse beleid wat nergens toe leidt. Knopen doorhakken ho maar.
Er zijn zat Nederlanders die hier geboren zijn, maar dit systeem ook belasten en niks toevoegen.

6 kudos 2026-06-12 04:21:32 door Delaatstedraaideur op Samenvatting uit Belfast
@KenJijDeSwaffelman | 11-06-26 | 23:27: Wat ik niet wil hier zijn al die vieze uitvreters die ons mooie landje verpesten… het zijn er teveel verdomme. Weg ermee zodat alles weer een beetje normaal wordt hier en het systeem minder belast wordt!

0 kudos 2026-06-11 21:40:10 door menniehoennie op Samenvatting uit Belfast
@Taalfout | 11-06-26 | 22:37: uiteraard, maar als er een pedofiel wordt opgepakt met een enorme verzameling aan kinderporno filmpjes, wil je die filmpjes toch ook niet op het nieuws zien, ook al is dat de realiteit?

4 kudos 2026-06-11 21:36:40 door Metjas op Samenvatting uit Belfast
@KenJijDeSwaffelman | 11-06-26 | 23:27: Ongeacht of het juist is of niet, het is onvermijdelijk. Mensen zijn er echt flink klaar mee aan het worden, en als daar geen gehoor aan gegeven wordt, krijg je burgeroorlog praktijken. En in Engeland/Ierland zitten ze er niet ver vandaan.

2 kudos 2026-06-11 21:03:58 door EvenGeduldAUB op Samenvatting uit Belfast
Kijk die Ieren weten tenminste van aanpakken. Hier in Nederland moet het waarschijnlijk nog een paar tandjes erger worden voor dat er eens fatsoenlijk geëscaleerd wordt door de bevolking. Lisa was niet nog niet erg genoeg blijkbaar.

7 kudos 2026-06-11 20:55:05 door clitlikker op Samenvatting uit Belfast
@flamingogo | 11-06-26 | 22:42: Je kan er opwachten toch?

Het gaat hier ook nog wel een keer gebeuren hoor.

En je kan makkelijk praten, was als het jouw Lisa is.

4 kudos 2026-06-11 20:42:41 door flamingogo op Samenvatting uit Belfast
Kinderen kijken ook het nieuws flapdrol. Het item was ook in het nieuws en een walgelijke barbaarse daad die niet goed te praten valt.. Maar de reactie.. De fucking barbaarse rellen die daarop volgende zijn ook nieuwswaardig of niet? Is het oké om huizen (met mensen erin) en autos af te branden en random mensen op straat te belagen?

20 kudos 2026-06-11 20:34:05 door menniehoennie op Samenvatting uit Belfast
Vind je het gek? Brandende huizen laten zien is één ding, iemand tientallen keren neergestoken zien worden is iets totaal anders.

2 kudos 2026-06-01 08:59:59 door plwdr op BIEMMMM
Productie kan opgestart worden en afgeleverd op het kremlin.

0 kudos 2026-05-13 15:03:13 door Wakemeister op Zo krijg je aura
Héél herkenbaar nog steeds, "ook al is 'ie klein", ja ja, inmiddels weten we het wel.

0 kudos 2026-05-13 12:09:29 door MrIkke op Zo krijg je aura
En Gijpwijk, oftewel Grèhpwèhk zoals ze dat zeiden.

-7 kudos 2026-05-13 11:41:19 door owikzegmaarwat op Zo krijg je aura
Niet direct waar ik aan denk bij het woord aura plus ik moest het even opzoeken maar ja die ken ik nog wel.