17,222 +18949 -1727
Kudos
#4166 (Top 1.3036%)
| Kudos/dag | 14.67 |
| Kudos/reaguursel | 11.31 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 762 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
17,222 +18949 -1727
Kudos
#4166 (Top 1.3036%)
| Kudos/dag | 14.67 |
| Kudos/reaguursel | 11.31 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 762 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
1,523
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.3 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 16.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 18-03-2023 |
| Eerste reactie op | 09-04-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 13:00:09 door bit3m3 op Olieworstelen FTW
@Opstal | 25-06-26 | 14:43: ja dan kan je kleding als censuur zien.
3 kudos 2026-06-25 12:43:22 door Opstal op Olieworstelen FTW
bikini's zijn censuur
11 kudos 2026-06-25 09:45:27 door bit3m3 op Olieworstelen FTW
Er is geen censuur. Dat zijn gewoon bikini's, soms dragen vrouwen dit.
-2 kudos 2026-06-21 20:24:44 door Gruune_knuppel op Statistiekje van de dag
Een E heeft ook gevoelens!
-19 kudos 2026-06-21 19:56:19 door vvp-weerd-gilder op Statistiekje van de dag
Daarom heb ik nog steeds een hekel aan Boulahrouz. Die liet zich na 7 minuten al gek maken en veroorzaakte een rode kaart.
-1 kudos 2026-06-18 15:47:20 door Dikkegansinaantocht op Meneer op kantoor
@zup | 18-06-26 | 17:32: Dan heb je een te kleine iPad….
-1 kudos 2026-06-18 15:32:54 door zup op Meneer op kantoor
Yup, super hinderlijk, vooral bij mij op de IPad komt dat regelmatig voor.
4 kudos 2026-06-17 19:11:47 door DeSpuitendeZuiger op Feesten, zuipen en zoenen..
Dank je!
15 kudos 2026-06-17 18:50:57 door pure-pak op Feesten, zuipen en zoenen..
Best mooi gesproken gezien je naam!
1 kudos 2026-06-13 07:20:01 door Forza_Ruud_Krol op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Rebecca Lowe, Brits-Amerikaanse sportverslaggeefster.
1 kudos 2026-06-13 06:56:36 door Wateenaccountnaamzeg op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
@Aleksandr | 13-06-26 | 08:41: Dit is het knapste wat de Britten nog hebben dankzij die gekke Vikingen.
2 kudos 2026-06-13 06:41:52 door Aleksandr op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Och, ze ziet er beter uit dan het gemiddelde waar je op straat aan voorbij loopt maar als tv-materiaal niet zo extreem veel mooier toch?
Ze is wel uitstekend verzorgd en ontzetten "British".
Dat geeft een bepaalde uitstraling, presence, geef het een naam en dat is het dat je oppikt denkt ik.
Of je houd gewoon van blondjes, kan ook.
0 kudos 2026-06-02 13:18:22 door DeSpuitendeZuiger op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Ik zou haar doen als ze niet de porno zou doen zoals ze doet. Het is zeker een lekker wijf! Maar zich zo laten uitwonen als ze doet dan wordt het voor mij toch niet meer zo aantrekkelijk.
-2 kudos 2026-06-02 08:12:36 door aceshigh op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Lul niet, wie hou je voor de gek, natuurlijk zou je haar doen.
2 kudos 2026-06-01 17:26:55 door Vogelnest op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
@ZekerGeenRobot | 01-06-26 | 19:05:
Volgens mij snap jij niet hoe het werkt met gele kaarten.
-4 kudos 2026-06-01 17:05:12 door ZekerGeenRobot op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
En dan op de bank met geel. Lekker zinnig.
-3 kudos 2026-06-01 08:01:24 door SpaceVogel op Wat is je geheim
Wat weet joij van mannen? ... zoek hulp!
2 kudos 2026-05-31 21:48:11 door A.tractie op Wat is je geheim
Geen strobreed in de weg leggen*
8 kudos 2026-05-31 21:44:20 door HandSolo op Wat is je geheim
@Panofsky | 31-05-26 | 21:28: Hah, homo!
36 kudos 2026-05-31 19:39:05 door S² op Wat is je geheim
@Panofsky | 31-05-26 | 21:28:
Nou, ik ben niet erg simpel, maar ik ben het wel met hem eens.
-36 kudos 2026-05-31 19:28:43 door Panofsky op Wat is je geheim
Jammer joh. Niet iedereen is zo simpel als jij.
2 kudos 2026-05-30 14:38:47 door quicky1000 op Een stier boos maken?
Nog een keer afspelen op 0.25 x de snelheid.
5 kudos 2026-05-23 15:39:00 door Spake Breekerd op Lekker douchen in mijn zomeroutfit!
Ga schaatsen kijken zou ik zeggen, maar dan niet de hockeyvariant.
0 kudos 2026-05-20 20:48:56 door WigaDan op Het geluid van exclusief
@hoort u mij | 20-05-26 | 20:35: Rick ook
1 kudos 2026-05-20 18:35:32 door hoort u mij op Het geluid van exclusief
Was ook mijn gedachte.
5 kudos 2026-05-16 22:51:49 door WigaDan op PIT manoeuvre tijdens achtervolging in Arkansas
Geen email meer
1 kudos 2026-05-14 16:32:44 door Farting_Furby op Mooiste moment vastleggen
Origineel zeg
2 kudos 2026-05-14 14:22:13 door VoorbeeldDindo op Mooiste moment vastleggen
Ik moest voor de twaalfde keer kijken nadat ik je comment las... je hebt gelijk! Was me niet eens opgevallen!
-1 kudos 2026-05-13 09:36:28 door Maxima_Hartman op Ik denk die twee...
Wat dik is hahhaha? Ze heeft bijna het maximale behaald wat er aan gewicht op dat lichaam past.
1 kudos 2026-05-13 08:21:58 door Aarskolver op Ik denk die twee...
'Misschien wat dik'.
4 kudos 2026-05-13 07:06:37 door ikken11 op Ik denk die twee...
Dat niet, maar wij staan dan ook niet op de voorgrond te springen om "bekend" te worden...
Aan de andere kant, deze vraag heeft ze niet zelf bedacht...
-3 kudos 2026-05-13 06:54:38 door Uhoortnogvanons op Ik denk die twee...
Misschien wat dik? Heb je de verkeerde lenzen in? Als ze op bezoek komt bij mijn buurman boer Jos dan brengt hij haar meteen naar de koeienstal.
-6 kudos 2026-05-13 05:41:32 door Trekmuurfrikandel op Ik denk die twee...
Ik wel ja, maar ik train dan ook al 23 jaar dus ik heb wel recht van spreken.
-1 kudos 2026-05-12 23:27:58 door dikkebertha op Ik denk die twee...
zeker zeker
-6 kudos 2026-05-12 21:18:33 door ILoveHawkTuahChicks op Ik denk die twee...
Ho ho, ik heb ilovefatchicks nog niet horen klagen anders hoor!
23 kudos 2026-05-12 21:04:11 door Vwiend op Ik denk die twee...
Onder mijn vetlaag zit een gespierd lichaam.
11 kudos 2026-05-08 17:51:24 door passingFable op Eitje doorgeven
Om jouw fantasie te te prikkelen.
-3 kudos 2026-05-08 10:05:26 door Uhoortnogvanons op Iedereen boos in de Achterhoek
Uilenpis.
-2 kudos 2026-05-08 08:37:00 door J-Dog op Iedereen boos in de Achterhoek
Barbaar.
0 kudos 2026-05-03 07:18:41 door Onderede op Alles voor de fans
Ohja joh, wilt ie dat?
0 kudos 2026-05-02 15:06:34 door Freddie M op Ochtendrondje met mijn moppie
Josti band.
0 kudos 2026-05-02 13:14:39 door Wiskasz op Ik help je wel ff
Ik denk dat hij het wel laat de volgende keer.
0 kudos 2026-05-02 12:02:05 door SilverSpoonCoonH0 op Ochtendrondje met mijn moppie
Ben jij nieuw op social media?
2 kudos 2026-05-02 09:23:19 door GSX op Ochtendrondje met mijn moppie
Voor muziek of achter muziek?
4 kudos 2026-05-02 08:49:40 door Corsair-Gamer op Ochtendrondje met mijn moppie
Muziek?
11 kudos 2026-05-02 08:23:50 door Qarnix op Ochtendrondje met mijn moppie
Een Groan Tube cover van Justin J Moore
-4 kudos 2026-05-01 05:27:59 door KorteAchternaam op Sla maar!
politie krijgt de verkeerde instructie en bevel=bevel!
0 kudos 2026-04-30 13:07:40 door Pimmetjes op Hard rijden?
De officier vindt dat niet rechtvaardig. De auto is van een derde. Maar ik weet zeker: verandert het beleid, zend dat een week lang op tv uit, en er is geen verhuurbedrijf meer die aan die gasten verhuurt. Dan is het probleem opgelost. Nu houdt het OM het in stand. En een louche verhuurder vult zijn zakken. En is vaak in Duitsland gevestigd waardoor deze geen bpm afdraagt. Dat kan de politie trouwens wel melden bij de belastingdienst. Als Mo of Ali dat niet zelf gedaan hebben krijgen zij en belastingaanslag (naheffing) van 4 cijfers.
1 kudos 2026-04-29 23:00:49 door Forza_Ruud_Krol op Hard rijden?
Die auto is vast niet van hem maar gehuurd.
-1 kudos 2026-04-29 20:11:49 door Dorkitect12 op Meisje doet een skateboardtruc
Ik moest eerst 18x kijken voordat ik gasten met hesjes zag.