DumpStats voor Dale.

551 +715 -164

Kudos

#46131 (Top 14.4348%)

Kudos/dag 0.52
Kudos/reaguursel 39.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 521
Minste kudos op 1 reaguursel -93

14

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 21
Reacties per reaguursel 2.07
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 25-11-2021
Eerste reactie op 23-07-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-05-06 07:11:39 door realhustler op Rood kruis = rijbaan bezet
Als je een keer met pech langs de snelweg even hebt moeten wachten, dan realiseer je je hoe link het is langs de weg. Laat de mensen hun werk veilig doen! Desnoods alle banen dicht.

18 kudos 2026-05-05 21:23:29 door RGfrank166 op Rood kruis = rijbaan bezet
Gast flikker een eind op met je onnodige advies/opmerking.
Er gebeuren simpelweg teveel (onnodige) ongelukken om hier risico's mee te nemen. Dit duurt misschien een paar uur dan is iemand van RWS er om dit op te ruimen. Als er in die tijd 1 auto/vrachtwagen vol op in rijdt dan is de schade ongelofelijk groot voor zoiets stompzinnigs

Toch klink jij als iemand die dit risico (graag) zou nemen.... volg het advies gewoon op

3 kudos 2026-01-12 14:11:10 door Tepelspeentje op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
@Nonamed | Ja dat is zo. Het is de bedoeling dat men niet naast elkaar rijdt omdat de versmalling wel erg smal is en daar zijn wel degelijk borden voor. Of ze hier staan is niet te zien, maar dit filmpje is al wat ouder en meneer rijdt iets verder 120 waar 70 de max is. Stuk ongeduld is het.

1 kudos 2026-01-12 11:43:56 door aceshigh op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
@ dale, nee de Volkswagen golf plus moet zich aan de verkeersregels houden en rechts rijden tenzij hij/zij verkeer aan het inhalen is. Dat verkeersdeelnemers denken dat ze op de linkerrijstrook mogen blijven plakken terwijl ze geen inhaalmanoeuvre uitvoeren is niet volgens de regels en getuigt van asocial gedrag of van nul situationeel bewustzijn.

17 kudos 2026-01-12 08:12:54 door Nonamed op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
@Spaz89 | 12-01-26 | 07:40: is dat zo? Mij is nog nooit een bord met een inhaalverbod bij zo'n situatie opgevallen. Toch eens beter opletten.

17 kudos 2026-01-12 06:40:32 door Spaz89 op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
Vaak mag je in deze situaties met wegwerkzaamheden niet inhalen. Het verkeer moet dan als een soort ritssluiting rijden. Dat verbetert de doorstroming. Maar helaas snappen veel mensen dat niet zoals deze droeftoeter.

5 kudos 2025-02-09 12:31:59 door De_GBS op Martijn maakt hem gewoon.
Inderdaad een prima nette oplossing daar in Zeewolde. Het wordt dringend tijd dat het rijk eens werk maakt van uniforme regels.

1 kudos 2025-02-09 12:03:14 door Flow op Martijn maakt hem gewoon.
Als ik geen eigen oprit had dan had ik zelf gewoon ff zo'n kabelgoot in het trottoir gelegd, wat een gezeik bij al die gemeenten zeg.

1 kudos 2024-12-01 06:15:18 door altijd-guus op Hert ontweken, maar helaasch
Het laatste wat je wil is keihard op je rem gaan staan op de snelweg. Dat is echt het allerlaatste redmiddel...en die veiligheidlichten....wat had je gehoopt dat het beestje dan opzij zou stappen?

21 kudos 2023-07-24 05:24:55 door Esthertje op Lando's nieuwe hobby
overdrijf niet zo. dit is gewoon lompheid en bijbehorende pech. het is niet zo dat hij die vaas bewust van dat ding sloeg met die fles om hem kapot te maken.

43 kudos 2023-07-23 21:41:18 door Jopie drieten op Lando's nieuwe hobby
Zijn hand gemaakt.. ja en? Das een brood van de warme bakker ook.. hij heeft er 40.000 euro voor gekregen ..denk niet dat ie er rouwig om is. Hij ziet dat ding toch nooit weer .. nu komt ie nog in menig nieuws item voirbij... die kunstenaar spint hier garen bij.. had jij hem anders gekend?

20 kudos 2023-07-23 20:47:40 door Plankveurdekop op Lando's nieuwe hobby
@afgelopen | 23-07-2023 | 22:19: Ze hebben er nog 2 gemaakt dus dat is gewoon minimaal een ton gepakt...

63 kudos 2023-07-23 20:45:57 door michelloo op Lando's nieuwe hobby
Prima PR dit voor een hoop nieuwe vazen. En respectloos zou ik het vinden als Lando hem had opgepakt en op de grond had geflikkerd. Dit kan gewoon gebeuren. Onhandig en dom maar kan gebeuren.

126 kudos 2023-07-23 20:19:31 door afgelopen op Lando's nieuwe hobby
In 6 maanden 40k verdienen aan het maken van een vaas die vervolgens in het beste geval bij een coureur achter in een kast terecht komt. Prima deal.

64 kudos 2023-07-23 20:18:39 door nassischijf op Lando's nieuwe hobby
Ik verwachte een rick roll, maar dit is dus serieus. Dan baal je wel even inderdaad.