DumpStats voor Bernard_Leene

18,252 +18582 -330

Kudos

#3897 (Top 1.2194%)

Kudos/dag 2.94
Kudos/reaguursel 38.92
Meeste kudos op 1 reaguursel 6381
Minste kudos op 1 reaguursel -77

469

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 10.9
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 22-06-2009
Eerste reactie op 22-06-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-05 11:27:44 door Catalisator op Olé
Jawel hoor, maar ik denk dat je het gemist heb, of omdat je te jong bent, of met andere dingen bezig was. whatever maakt ook niet uit. Maar een aantal decenia geleden is hierover gezeik geweest binnen de EU .. heel Spanje op straat, want traditie enz enz .. en zie hier het resultaat van onze Krachtige Regeringen. 1 regering is wel krachtig en houd vast, een andere regering laat zijn hele land naar de klote gaan, past alle tradities aan en zemelt maar iets in de rondte.

-38 kudos 2026-04-11 16:43:52 door Dweeziltje op Dit is m'n kans
Jongens en meisjes, zullen we met z'n allen Zolderkamervragen roepen? Ja? Ik tel tot drie... 1, 2, 3.....Zolderkameeervraaageeeeeeen!

6 kudos 2026-03-13 19:26:36 door HetGaatVanzelf op Rood licht? Niet voor mij!
En vorig jaar besloten dat ze hem gaan repareren voor 467.000 euro. Maarja ambtenaars dus zal wel het dubbele gaan kosten. En daarna tienduizenden euro´s per jaar voor onderhoud. Beschamend is het.

0 kudos 2026-02-28 07:39:12 door VijfEuro op Clubklappen
Geen idee, mijn eerste reactie is: als een van de groep wegloopt de menigte in, kon je hem lekker een goeie poffert geven als karma dat ze met z'n alle op 1 gaan. Maar ik ben dan ook een toetsenbordridder.

29 kudos 2026-01-08 07:00:22 door Unleashed123 op ICE in Amerika slaat door
Langzaam? Ik maakte mij in 2016 al zorgen en er zijn sindsdien weinig positieve resultaten geboekt die het tegendeel bewijzen.

16 kudos 2025-11-03 09:29:08 door Kneiterlinks op Joost Prinsen (83) gestopt met voordragen
Precies dit. Zo veel mensen hebben lol gehad van zijn werk en mijn ervaring is ook dat hij het een enorme eer vond als mensen hem kenden en complimenten gaven over zijn werk.

3 kudos 2025-09-21 22:59:33 door Kim Sung-Il op Politie popt overvaller.
Een stille tocht om zo'n jongen zou absoluut misplaatst zijn, want dit was geen gevalletje 'zinloos geweld' en die gast was.gewoon een crimineel. Maar toch: dat een 15-jarige gozer z'n leven zo jong al zo verklooit met dit als resultaat is toch gewoon treurig? Dat we dat als maatschappij kennelijk niet hebben kunnen voorkomen is gewoon diep triest. We kunnen hem en zijn ouders allemaal terechte verwijten maken. Het was zeker geen engel. Maar onder de streep is er nu gewoon een 15 jarig kind doodgeschoten, nadat hij een gewapende beroving heeft gepleegd. Dan heb je als samenleving in die zin gewoon gefaald. Dat is geen maatschappelijke verantwoordelijkheid maar wel een triest feit waar we met zn allen toch nauwelijks trots op mogen zijn. Ik vind het echt zwaar klote voor de agent die dit heeft moeten doen, hoe legitiem en adequaat zijn handelen ook was. Die ligt, in tegenstelling tot veel reaguurders, echt niet te feesten om de goede afloop. Wat mij betreft alleen maar verliezers in deze casus. Ook als we als samenleving geen last meer hebben van een toekomstige crimineel, is dit toch een enorm treurige toestand.

32 kudos 2025-09-21 17:46:46 door BadPatNL op Politie popt overvaller.
Als tegenreactie kunnen wij dan dinsdag om 20:00 uur allemaal 2 minuten gaan applaudisseren voor betreffende agent?

3 kudos 2025-08-12 08:20:15 door Grote Mufti op Handdoekje leggen in Spanje gaat lekker
Ik ga regelmatig naar een groot resort in Kaapverdië. Serene rust, fijne rustige vakantiegangers om me heen, luxe omgeving en heerlijk weer. Kost een paar centen maar dan blijf je ook verre van dit soort sneue tokkie taferelen.

0 kudos 2025-06-30 13:23:29 door Radleristkeinalkohol op Flesje cola kopen in Noorwegen
Ja maar eerlijk, wie wil er nou dorstig een blikje fris opendraaien en dan staat er "Sevenhills" op.
Heb je toch meteen geen zin meer iets aan je lippen te zetten?

-1 kudos 2025-06-13 08:54:56 door Marieke005 op Rachel zoekt een baan
@bamibl0k | 13-06-25 | 09:51: Misschien reageer je op een reactie die je niet helemaal begrijpt.

-1 kudos 2025-06-13 07:51:12 door bamibl0k op Rachel zoekt een baan
ok boomer. ik hoop dat je lekker later crepeert in een verzorgingstehuis met te weinig personeel. lekker in je vieze luier zitten de hele dag. Dus blijf nog maar even nutteloos klagen over 'de jeugd van tegenwoordig'. Diezelfde jeugd moet later jouw kont afvegen.