18,577 +24792 -6215
Kudos
#3812 (Top 1.1928%)
| Kudos/dag | 3.2 |
| Kudos/reaguursel | 5.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 925 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -502 |
18,577 +24792 -6215
Kudos
#3812 (Top 1.1928%)
| Kudos/dag | 3.2 |
| Kudos/reaguursel | 5.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 925 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -502 |
3,449
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.59 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.13 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 39 |
| Aantal x weggejorist | 38 |
| Geregistreerd op | 26-07-2010 |
| Eerste reactie op | 05-08-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-14 00:44:00 door torenkamertje op Ritje met het reuzenrad
Ik zie rechtsonder op de mast toch wel een aandrijfwiel zitten
5 kudos 2026-06-13 16:01:01 door dikkejenkie op Gezellig ritje door de hoofdstad
Wellicht dat het over duizend miljard jaar beter wordt. Ik verwacht van niet.
0 kudos 2026-06-13 12:45:56 door freakspark op Ritje met het reuzenrad
Klopt, in veel gevallen. Maar in dit geval natuurlijk niet. Met wat deze man hier doet kan hij het rad natuurlijk niet sneller laten draaien. Zo remt hij hem alleen maar af.
2 kudos 2026-06-13 09:24:24 door PeterPandemie op Ritje met het reuzenrad
In India, manual, human-powered Ferris wheels are a staple at rural fairs and local festivals. Completely lacking motors, these wheels use the physical weight, balance, and momentum of operators or riders to spin the wheel. They are famous for reaching surprisingly high speeds and delivering a highly exhilarating, rustic thrill.
1 kudos 2026-06-12 20:40:10 door A.tractie op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Klopt, de gecombineerde gas-/remhendel werd in het onderzoek van Veilig Verkeer Nederland ook aangewezen als één van de belangrijke factoren voor ongelukken. Een onhandig ontworpen bedieningsorgaan dat fouten maken in de hand werkt.
2 kudos 2026-06-12 19:09:34 door zoindepoepertt op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
@De_GBS | 12-06-26 | 20:51: het grootsts probleem is dat je op zo een ding gas geeft met een rem hendel, dat kan natuurlijk niet goed gaan bij een omatje, die knijpt in de "rem" maar dat is de gashendel
5 kudos 2026-06-12 18:51:11 door De_GBS op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
De snelheid is gewoon niet meer in verhouding tot de motoriek en reactiesnelheid van de bestuurders. Net hetzelfde als met elektrische fietsen. Ik zie zat veel oudjes op zo'n ding voorbij zoeven tegen snelheden die ze anders lang niet meer zouden bereiken. Allemaal prima tot ze ergens snel op moeten reageren, wat heel courant is in het verkeer, en dan gaat het steeds fout.
1 kudos 2026-06-12 17:08:22 door PatrickHatrick op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Het is niet zozeer dat een scootmobiel zo gevaarlijk is, maar meer dat het volk wat erop zit meestal niet zo snugger is.
0 kudos 2026-06-12 05:27:15 door Hobaheemskerk op Wheeliemannetje heeft slechte dag
@peet12 | 11-06-26 | 21:20: Mijn fiets is blauw.
2 kudos 2026-06-11 19:20:29 door peet12 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Hangt van de kleur af.
4 kudos 2026-06-11 18:07:20 door freakspark op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Probeer maar eens dan.
1 kudos 2026-06-10 20:11:00 door PiratenSmurf op Belgen ontdekken Rotterdamse delicatesse
Ik heb het toevallig 2 weken geleden geproefd. Het heeft een wat vettige leverachtige smaak met een lange nasmaak. als je het bakt smaakt het net zoals knabbelspek.
6 kudos 2026-06-10 14:19:34 door Tochmaardan op Belgen ontdekken Rotterdamse delicatesse
Wie heeft die schele hoer vermoord? ...doet mij een broodje uierboord!"
-1 kudos 2026-06-10 09:12:49 door Rest in privacy op Nieuwe E-bike
Dat is een boormachine, schele
9 kudos 2026-06-10 06:34:59 door Lekkerwijf op Nieuwe E-bike
daarom heeft hij dit op een gewone fiets gemonteerd
1 kudos 2026-06-09 20:43:55 door A.tractie op De buurman is er klaar mee
Kapotschamen is een informele Nederlandse term (vaak geschreven als zich kapotschamen). Het betekent dat iemand zich intens schaamt of zich doodschaamt, waarbij het gevoel zo sterk is dat men figuurlijk door de grond zou willen zakken. Bron: Onze Taal.
-4 kudos 2026-06-09 19:31:58 door Forza_Ruud_Krol op De buurman is er klaar mee
Kapotscheuren, kapotlachen, kapotmaken, kapotvriezen, kapotschieten, en nog vele andere: ja.
Kapotschamen: niet volgens het Groene Boekje.
Misschien is het een kwestie van tijd en komt het er ooit nog van. Dat zou m.i. correct en consistent zijn. Maar tot die tijd:
1. je mag het (zoals ik) niet mooi vinden of inconsequent of niet strokend met je taalgevoel of wat dan ook, maar linguïstisch is er geen enkele reden dat het aan elkaar geschreven móet worden, en
2. in principe maakt sowieso elke taalgebruiker helemaal zelf uit hoe hij dingen schrijft (tenzij hij een ambtenaar is en een ambtelijk stuk schrijft).
3 kudos 2026-06-09 19:07:34 door A.tractie op De buurman is er klaar mee
Dat is voor immigranten.
13 kudos 2026-06-09 19:06:05 door passingFable op De buurman is er klaar mee
Niet als je het los schrijft.
2 kudos 2026-06-09 15:38:09 door Knalluh8497 op Sjiezes!
Volgens mij ben je gewoon een Extinction Rebellion activist.
5 kudos 2026-06-09 15:36:11 door Kapitein Oregano op Sjiezes!
Jij bent beroepsdemonstrant bij XR?
0 kudos 2026-06-09 13:31:05 door A.tractie op Jij gaat de bus uit
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-09 10:57:10 door van_Sukkelenburg op Jij gaat de bus uit
-weggejorist-
16 kudos 2026-06-09 10:21:22 door Coronita op Jij gaat de bus uit
Dit is geen broccoli, eerder een treurwilg
1 kudos 2026-06-09 06:59:34 door neprehnavyrrep op Omdat het nog heel even maandag is
Bedoel je sletje?
6 kudos 2026-06-08 11:47:39 door Sapper de dosio op In de islamosfeer...
Ik ben geen moslimman en er blijft steeds minder haar over op mijn hoofd, dus ik denk dat we wel matchen. Je mag wel een keer mijn Star Trek collectie komen bekijken als je wil.
3 kudos 2026-06-08 09:33:21 door gif_in_to_me op Daar hang je dan in de bakkie
Het zijn gewoon flexibele werkkrachten. Ze waaien met alle winden mee.
1 kudos 2026-06-07 21:08:41 door wittedraak op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
als die 30 zijn hebben ze al een rollator nodig
8 kudos 2026-06-07 20:51:54 door Realistisch100 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
@A.tractie | 07-06-26 | 18:31: *gemiste
0 kudos 2026-06-07 18:05:54 door Hola op Pardon livestreammevrouw, mag ik wat vragen?
A horse is a horse of course of course..
9 kudos 2026-06-07 16:31:08 door A.tractie op Amerikaan leert van bestaan Amerika
*Verdient
-6 kudos 2026-06-07 16:19:41 door Rikkert223 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
@A.tractie | 07-06-26 | 17:10: jij verdiend een lolly.
1 kudos 2026-06-07 15:34:30 door ijstijger2 op Vaart is alles..
Ik denk eerder dat het dan fout gaat op de fiets.
-1 kudos 2026-06-07 15:10:27 door A.tractie op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Niemand? Dan doe ik het zelf wel. *Werelddeel, met dubbel d! Gemist kans, Natte kiwi.
2 kudos 2026-06-07 14:29:47 door A.tractie op Man doet lijm in sleutelgat
Hee Natte kiwi, je hebt de taalbeheersing van een natte kiwi. *Taalnazi. Sieg Taal!
10 kudos 2026-06-07 13:45:57 door Eephje op Vaart is alles..
Stom dat ik dit weet, maar met paardrijden leren ze je hetzelfde, anders word je gelanceerd bij een sprong. Ik lag er dus altijd naast, omdat ik de trappers niet kon vinden.
3 kudos 2026-06-07 12:28:40 door LordFido op Man doet lijm in sleutelgat
@NatteKiwi | 07-06-26 | 09:48: taalnasi of taalbami?
3 kudos 2026-06-07 12:19:43 door mikkelokkio op Man doet lijm in sleutelgat
@kiwi. 'Dichtgooien' mag gewoon in t Nederlands. Dat heet een 'samenstelling' of 'een samengesteld woord '. Vieze analfabeet.
-41 kudos 2026-06-07 07:48:43 door NatteKiwi op Man doet lijm in sleutelgat
*dicht gooien. Ja, nu heb ik je, vieze taalnasi.
1 kudos 2026-06-06 18:42:05 door A.tractie op STOPSTOPSTOP!
Rechts kan ook, genoeg gras.
2 kudos 2026-06-06 18:40:49 door A.tractie op Badmode op de catwalk!
Sorry, reactie op FerryBrak 18:49
0 kudos 2026-06-06 18:30:53 door A.tractie op Badmode op de catwalk!
Allemaal!
-2 kudos 2026-06-06 15:38:08 door jaechtwelles op Badmode op de catwalk!
Welke?
13 kudos 2026-06-06 15:28:12 door SirBeimer op STOPSTOPSTOP!
Doe dan gelijk de trekkert even een kusje.
3 kudos 2026-06-05 09:24:33 door Jpthemaster op Moeder is alert
thanks
-2 kudos 2026-06-03 22:58:52 door A.tractie op Hallo hond
Alles voor de views.
-1 kudos 2026-06-02 14:10:02 door Farthdater op Camera man van rtv oost maakt snoekduik in Vriezenveen
@Uhoortnogvanons | 02-06-26 | 15:51: rtv oost doet het dan weer teniet.
0 kudos 2026-06-02 13:51:31 door Uhoortnogvanons op Camera man van rtv oost maakt snoekduik in Vriezenveen
'Snoekduik' en 'vuurwerk' geeft dan weer een beetje hoop.
0 kudos 2026-05-30 21:41:59 door Katdekat op Meisje heeft het warm
Hoeft niet.
13 kudos 2026-05-30 11:28:41 door Creatieloos op Even Mama appen
Dat is volgens mij de kant waar je tegen aan kan zeiken.