DumpStats voor 68crat68

1,102 +2465 -1363

Kudos

#34551 (Top 10.8113%)

Kudos/dag 4.59
Kudos/reaguursel 3.06
Meeste kudos op 1 reaguursel 195
Minste kudos op 1 reaguursel -141

360

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.5
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.2
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 18-08-2022
Eerste reactie op 28-10-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-08 17:54:28 door Koenraadkleefpasta op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Inderdaad. Niet zo lang geleden nog die pleegkinderen die in een hondenbench onder stroom werden gehouden. Meisje de noodklok geluid in een supermarkt, maar de instantie heeft ze terug in huis geplaatst. Ik dacht altijd dat die zieke films op fantasie waren gebaseerd, maar het is inspiratie vanuit achterlijke instanties.

-1 kudos 2026-06-05 14:02:11 door Bernard von O. op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Als je haar nieuwe wetsvoorstel daadwerkelijk leest, zie je dat ze de hele slachtsector aanpakt. Naast het verbod op onverdoofd slachten vecht ze nu ook voor het verbieden van CO2 bedwelming bij varkens en het slachten van hoogdrachtige dieren. Ze pakt het dus juist op álle fronten aan.

0 kudos 2026-06-02 11:15:03 door OmeWank op Honger?
gelukkig vliegen ze niet op kerosine nu de straat van Hormuz de prijzen opdrijft.

3 kudos 2026-06-02 09:40:16 door JorisDePoris op Honger?
Wat denk je zelf? Een boterham is ongeveer 80 kcal, dan zou zo'n beestje van 4 a 5 gram dus 125 boterhammen per dag moeten eten. Het klopt overigens wel dat deze beesten een hoop verbranden en iedere 10 a 15 minuten brandstof nodig hebben (moeten eten)

0 kudos 2026-06-02 07:56:17 door nlnoob op Honger?
Het klinkt vrij voor de hand liggend dat dit onmogelijk is lijkt me?
Ik denk dat je in het vervolg even beter moet lezen.
10 keer zoveel per gram lichaamsgewicht als een mens.
In verhouding per gram dus, niet 10x zoveel.

2 kudos 2026-05-18 22:03:34 door JSSF op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Dat vergaten ze niet hoor. Je hebt helaas rechten van de mens etc. Je kan bijna geen mensen gedwongen terugsturen.

-12 kudos 2026-05-18 19:59:12 door Hallooooo op Heel normaal in Rotterdam Zuid
En dankzij rechts zitten we opgescheept met dit tuig, want rechts haalde de voorouders van dit tuig naar Nederland omdat ze zo lekker goedkoop waren. Vervolgens "vergaten" ze die voorOuders weer terug te sturen

-15 kudos 2026-05-18 14:06:29 door Sisimen op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Jetten, noch Zeliegtdös, noch Wilders, noch Baudet, of wie dan ook, kunnen in haar schaduw staan. Ze mochten willen dat ze dat konden!
Kaag is de beste minister-president die we nooit gehad hebben. Een totaal andere league als die minkukels die er nu zitten.

-9 kudos 2026-05-17 22:27:22 door Zijkweif op In de Manosfeer
Je wordt gemind maar dit is precies het punt inderdaad. Grote overeenkomsten tussen Islam (zoals zichtbaar in de grote steden in Nederland) en het hele Andrew Tate-gebeuren zijn het machogedrag, de traditionele man-vrouwrollen en de homofobe houding. Rara vakantiepinda waarom dit in het ene geval wel benoemd en (terecht) bespot wordt (zoals in dit filmpje) en in het andere geval niet.

11 kudos 2026-05-12 12:59:43 door Cromabuik op Steeldieven bij voetbalclub
@DieRooieVanDumpert | 12-05-26 | 07:53: Om die Marokkaan nou direct voor crimineel uit te maken vind ik wat kort door de bocht.
Hij is gewoon lekker zichzelf.

3 kudos 2026-05-09 11:00:12 door YojG op Alle 28 UFO's op een rijtje
Tuurlijk. Zonder reden te geven Iran oorlog beginnen. Bondgenoten niet informeren. Journalisten continu beledigen vanwege hun valide vragen. NASA topman belachelijk maken om zijn uiterlijk. Die gast hoort in een verzorgingstehuis, niet het Witte Huis.

-4 kudos 2026-04-28 22:00:16 door Westsider op Mensenmassa vs ambu
Ik woon daar en heb nog nooit gezien dag iemand niet uit de weg ging voor een ambulance.