DumpStats voor 0XEDD1E666

1,457 +2697 -1240

Kudos

#30175 (Top 9.4420%)

Kudos/dag 2.95
Kudos/reaguursel 3.73
Meeste kudos op 1 reaguursel 302
Minste kudos op 1 reaguursel -75

391

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.79
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 7.2
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 18-01-2025
Eerste reactie op 16-02-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-18 20:56:00 door blackphilip op Russen geven geen fuck
@Tartaros | 18-06-26 | 12:59: Eeuh denk je dat Rusland niet een zelfde gedachte heeft met die NAVO en EU expantie?

2 kudos 2026-06-18 12:05:40 door Farthdater op Russen geven geen fuck
@Tartaros | 18-06-26 | 12:59: Verder, Rusland aan miljoenen extra dienstplichtigen helpen door ze Oekraïne te geven maakt het op termijn allemaal nog erger.

1 kudos 2026-06-18 11:58:12 door Attelenooje op Russen geven geen fuck
@paradontax het lukt ze niet om Oekraïne te veroveren dus ligt het voor de hand dat ze de navo aanvallen? Volkomen logisch natuurlijk....

5 kudos 2026-06-18 11:33:59 door Parodontax op Russen geven geen fuck
Wat klaarblijkelijk veel mensen niet begrijpen is dat Oekraïne, met hulp van Europese goederen en geld, belast is met het tegenhouden of enorm verzwakken van Rusland. Waarom? Zodat wij als Europa of de NAVO dat niet hoeven te doen. Als Oekraïne inderdaad deze oorlog verliest, zonder Rusland enorm te verzwakken, ligt het voor de hand dat andere Europese (NAVO) landen het volgende doelwit zijn. Dan kost het meer dan geld om Rusland tegen te houden, dan moeten onze mannen en vrouwen naar het front en kost het ons als land levens. Daarnaast kost het dan nóg meer geld dan nu. Dus, geld en goederen sturen naar Oekraïne is een goedkopere manier van zelfbehoud, voor ons en andere Europese landen.

4 kudos 2026-06-18 11:06:04 door Vellenex op Russen geven geen fuck
Dankzij dat vuurwerk hoeft de jeugd niet later aan een frontlinie te gaan vechten. Ik denk dat ze dat belangrijker vinden dan dat we jaarlijks 30e de man moeten betalen voor een beetje vuurwerk.

Dat geld gaat het woningprobleem ook niet oplossen.

8 kudos 2026-06-18 10:59:57 door Tartaros op Russen geven geen fuck
Ik begrijp dat het lastig voor je is, maar je moet iets verder vooruit proberen te kijken: Als we nu niet ingrijpen en hulp bieden dan neemt Rusland gemakkelijk Oekraïne in, zoals ze ook deden bij De Krim. "Bijna geen weerstand, oh dat was makkelijk."

Vervolgens gaan ze de grens verder opschuiven en is dat extra geld voor huizen niet eens nodig want een groot gedeelte van de jeugd is er niet eens meer. Kijk maar in Rusland zelf.

-4 kudos 2026-05-31 07:45:20 door 0XEDD1E666 op Powernap
@Pipo der Clown | 31-05-26 | 09:28: Dals dan homo

4 kudos 2026-05-26 11:07:37 door Wateenaccountnaamzeg op Man word een beetje boos
"Ben je politie ofzo?" De uitspraak die bevestigd dat je met een opopgevoed stuk vreten te maken hebt, zodra een agent dit hoort mag de knuppel erover.

3 kudos 2026-05-25 20:13:33 door JustinEgberts op Zielige tokkie wordt boos
Noodweer is pas sprake als hij daadwerkelijk een direct gevaar voor je veiligheid is, bijvoorbeeld als hij je auto in kan nadat de ruit is ingeslagen.

2 kudos 2026-04-08 14:23:24 door WhySoSeriousss op Heeft het busje voorrang?
Volgens mij is het efficienter is als er een paar van dezelfde kant achter elkaar gaan, dus als er maar een paar staan, laat ik die allemaal ff voor gaan. Soms stopt iemand zel, dan ga ik maar.
En zelf ga ik ook achter mijn voorligger aan, dat is echt 2 seconden meer wachten voor de tegenligger...
het verhaal wordt anders als er een hele rij staat, dan moet je gewoon af en toe een gaatje laten vallen.
Maar gouden regel: als iemand anders er in rijdt, rijd je er zelf niet in. Dan blokkeer je alles en duurt het voor iedereen, incl jezelf, ongeveer 30x zo lang...

-1 kudos 2026-04-08 09:06:58 door mr.Cam op Heeft het busje voorrang?
@Pieter Kwaal | 08-04-26 | 10:59: Fout, de eerst wachtende is aan de beurt. Dus cammer had de Caddy voor moeten laten.

-8 kudos 2026-04-08 08:59:12 door Pieter Kwaal op Heeft het busje voorrang?
De cammert kan ook gewoon even wachten. Gewoon net als ritsen, 1 er langs en om de beurt de kans geven. Typisch Nederlands. Lekker lopen kutten en de boel ophouden. Moet je in Zuid Oost Azie komen. hahaha daar kan iedere lul rijden. Geven ze elkaar allemaal ruimte, schuift de ene na de andere ertussen en gaat allemaal goed zonder regels. Hier zijn regels en gaat niets goed.