16,318 +17100 -782
Kudos
#4440 (Top 1.3893%)
| Kudos/dag | 5.39 |
| Kudos/reaguursel | 24.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1779 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
16,318 +17100 -782
Kudos
#4440 (Top 1.3893%)
| Kudos/dag | 5.39 |
| Kudos/reaguursel | 24.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1779 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -87 |
677
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.22 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 12.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.47 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 20 |
| Geregistreerd op | 15-01-2007 |
| Eerste reactie op | 09-03-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 17:13:16 door Greenhorn op Debieltje in Polo
Ik snap het ook niet, maar denk dat autovlogger met groot lucht heeft geseind. Dan nog zou ik zelf gewoon doorrijden, hoe irritant dat ook is.
4 kudos 2026-06-24 07:10:43 door brie-de-penis op Debieltje in Polo
@AlexP1981 | 23-06-26 | 22:12: Als je zo graag sportief wil rijden doe je dat maar op het daarvoor bestemde sportveld.
-10 kudos 2026-06-23 20:12:02 door AlexP1981 op Debieltje in Polo
Wie zegt dat hij haast heeft dan? Rijd gewoon graag een beetje sportief door.
44 kudos 2026-06-23 18:07:22 door Ilovefatchicks op Debieltje in Polo
Schijnen symptomen te zijn van het micropenis-syndroom.
-1 kudos 2026-06-15 13:48:35 door SpaceVogel op Spleetoogmexicaan doet Koreameisje na bij WK
@geslachtsdeelman | 15-06-26 | 14:45: ze is 12
15 kudos 2026-06-15 13:13:44 door blaatreiger op Restauratietelevee
Minder weggooien en meer repareren, zou geen gek idee zijn...
2 kudos 2026-06-15 12:45:41 door geslachtsdeelman op Spleetoogmexicaan doet Koreameisje na bij WK
Ik vind het ook heel lomp dat ze haar tieten niet laat zien
0 kudos 2026-05-31 22:55:53 door owikzegmaarwat op Slag om Zweinstein in Parijs
@uwesbeki | 31-05-26 | 21:36: als men wil laten zien dat een opmerking sarcastisch was bedoeld, zetten ze meestal /s aan het einde van hun reactie, of gewoon voluit /sarcasm
0 kudos 2026-05-31 19:36:16 door uwesbeki op Slag om Zweinstein in Parijs
Was er maar een manier om te laten zien dat een bericht sarcastisch is bedoeld. Voor de duidelijkheid: dit heeft niks met een feestje vieren te maken. Dit is pure anarchie.
0 kudos 2026-05-31 17:52:27 door owikzegmaarwat op Slag om Zweinstein in Parijs
Waren het maar gewone supporters...
12 kudos 2026-05-29 15:39:37 door DegemaskerdewrekerT op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
We zitten vol klaar. Remigratie gewenst!
-1 kudos 2026-05-27 21:17:03 door Haring-kop op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Pim Fortuyn stelde het zo: "Ik sta voor dit land, voor alle mensen die hier zijn, dus ook de mensen die van buiten zijn gekomen. Maar absoluut niet voor de mensen die nog willen komen. De grenze gaan écht dicht. Hier komen geen echte asielzoekers. Dat is het grote probleem. Negentig procent is economisch vluchteling".
(bron: AD Tijdsdocument)
We moeten stoppen om de grenzen wagenwijd open te zetten. Laten we eerst de problemen met de aanwezige immigranten oplossen. Iedere huisvrouw kan u vertellen dat u eerst de kraan dicht moet draaien als u gaat dweilen."
(Bron: TV)
"Veertigduizend asielzoekers per jaar, dat is in vier jaar tijd een stad van een omvang van Groningen. Dat moeten mensen zich eens even goed realiseren. En dan veelal; enkele reis onderklasse."
(Bron: interview met Volkskrant, 9 februari 2002)
-1 kudos 2026-05-25 19:42:44 door Tbmesb op Het is bloedheet weer.
Sukkeltje
1 kudos 2026-05-25 01:21:21 door pietpvv op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Ja, en tribunalen ook.
4 kudos 2026-05-21 16:31:36 door Greenhorn op ChatGPT is een lulletje
Dat zou kunnen. Het kan ook zijn dat ChatGPT het aantal daklozen in balans wil houden. Het is niet dat het empathie heeft.
-23 kudos 2026-05-19 21:37:49 door simvastatien op Meneer denkt ongestraft een vrouwtje te mishandelen
Domme vraag.
Hoe lang heeft u nodig gehad om die vraag te bedenken?
Wat had u verwacht dat de reacties zouden zijn?
Bent u misschien een jaloerse politicus?
2 kudos 2026-05-19 21:11:17 door MrRose op Bijverdienen in de poolhal
Hij legt hetzelfde bedrag als wat wordt ingezet telkens op de stapel. Wint hij, dan is het voor hem, mist ie dan is het voor de inzetter. Leuk ook dat de man die 100 had ingezet het niet eens was omdat hij vond dat het geld moest blijven liggen bij het het pocketen van de groene bal.
0 kudos 2026-05-19 19:56:27 door Lekker Bezig op Bijverdienen in de poolhal
Biljarten?
0 kudos 2026-05-15 17:17:50 door WhySoSeriousss op Verstoppertje spelen met de politie Zoetermeer
-weggejorist-
-4 kudos 2026-05-11 15:43:22 door Geen jeweetwel op Verzorgster vs massieve slang
Ik kende Annacondanonnie.
-1 kudos 2026-05-11 15:39:10 door Greenhorn op Verzorgster vs massieve slang
Nee, Anna conda niet.
-2 kudos 2026-05-11 15:23:26 door Bernard_Leene op Verzorgster vs massieve slang
Zonder het laatste deel had ik je grapje niet begrepen. Dank daarvoor.
-9 kudos 2026-05-10 20:25:22 door Greenhorn op Volkert in jonge jaren
Hij heeft wel verklaard. Voor de rest heb je gelijk.
0 kudos 2026-05-05 16:48:59 door Maxima_Hartman op Hoevaak doe jij douchen?
@bulletje1960 | 05-05-26 | 13:11: En bij jou was het water het warmst waarschijnlijk.
10 kudos 2026-05-05 11:11:12 door bulletje1960 op Hoevaak doe jij douchen?
Ik ben de jongste van 5, heb dus de meeste weerstand opgebouwd..
-1 kudos 2026-05-02 17:34:31 door DumpyShot op Troep uit het raam in Rotterdam
Helaas mag dat niet op kenteken
0 kudos 2026-04-22 12:38:53 door Deurknopje op Teringjeugd verziekt Delfzijl
@ Cesare Lombroso: Is Idealist/Realist beter?
3 kudos 2026-04-22 12:25:01 door Deurknopje op Teringjeugd verziekt Delfzijl
Obsessie? Ik zou het eerder een constatering willen noemen. Uwesbeki verwoord dat prima.
4 kudos 2026-04-22 05:30:43 door Zedelijke_stoner op Teringjeugd verziekt Delfzijl
@Goozertje | 21-04-26 | 22:35:
Omdat een groot deel van links ze het hand boven het hoofd houden en pamperend redenen bedenken om dit gedrag goed te keuren? En ze willen het niet aanpakken maar laten het juist allemaal gebeuren en omarmen het inclusief de hele instroom. Deze vormen van buurtterrorisme gaan nog veel erger worden op veel meer plekken. Er zijn al enkele wijken gewoon letterlijk overgenomen.
14 kudos 2026-04-21 21:54:07 door Cesare Lombroso op Teringjeugd verziekt Delfzijl
Stop toch eens met links/rechts gezeik.
-5 kudos 2026-04-21 21:07:38 door grotgraver op Teringjeugd verziekt Delfzijl
@uwesbeki | 21-04-26 | 22:38: Bespaar je de moeite, als ze links denken kan je ze niks uitleggen.
12 kudos 2026-04-21 21:07:12 door Dirk-teur op Teringjeugd verziekt Delfzijl
Rechts heeft het in een korte tijd toch opgelost? oh wacht
-1 kudos 2026-04-21 20:38:46 door uwesbeki op Teringjeugd verziekt Delfzijl
@Goozertje | 21-04-26 | 22:35: Ze doen er geen kloot aan en bekritiseren iedereen die er wél wat aan wil doen. Noem maar één concreet voorstel dat links heeft gedaan om dit tuig aan te pakken. En kom niet aan met buurthuizen.
17 kudos 2026-04-21 20:35:18 door Goozertje op Teringjeugd verziekt Delfzijl
wat is bij sommigen toch de obsessie dat dit iets is wat links wil?
1 kudos 2026-04-20 12:45:36 door Lokalesheriff op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
Mooie hoop, al zal er weinig van terecht komen.
3 kudos 2026-04-20 12:36:43 door ArieKuifKanarie op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
Helaas iets met kale kip ben ik bang...
1 kudos 2026-04-18 16:50:26 door Deepscripter op Wind doet zijn werk
@Desperado2021 | 18-04-26 | 11:45: Sait, ben jij dat?
2 kudos 2026-04-18 11:22:30 door Kudtenpiemol op Koter met adhd
@Frosty7474 | 18-04-26 | 11:38: die beesten hebben wel degelijk aanleg om aggressief te zijn
-16 kudos 2026-04-18 09:45:40 door Desperado2021 op Wind doet zijn werk
Beter kijken, je ziet dat die boom verrot is.
4 kudos 2026-04-18 09:38:17 door Frosty7474 op Koter met adhd
Het zijn niet de beesten die slecht zijn, lamlul, het zijn meestal de eigenaren. Dit geldt ook voor bepaalde mensen die een bepaald automerk en type rijden: het is niet het voertuig, maar de persoon die erin rijdt.
1 kudos 2026-04-16 07:34:44 door willy040 op Sorry buiten dienst
@Tomme_Pelg | 16-04-26 | 08:23: In het Belgisch gedeelte van Baarle-Nassau (Chaamseweg) dus in België.
1 kudos 2026-04-16 06:37:23 door Ed-Random op Sorry buiten dienst
@Tomme_Pelg | 16-04-26 | 08:23: ja. In België.
-1 kudos 2026-04-16 06:23:16 door Tomme_Pelg op Sorry buiten dienst
Dacht ik ook even, maar dat is echt een Nederlands kenteken.
3 kudos 2026-04-09 19:35:07 door potviske op Greetje heeft weer fanmail gehad
Ik denk eerder dat de schrijver dit bewust heeft gedaan het onder mom van spitsvondige woordspeling.
0 kudos 2026-04-08 13:56:53 door Bart1970 op Willem's laatste woorden
Dat zou wel heel erg mooi zijn. Als niemand meer zo hoeft te leven als Willem deed.
0 kudos 2026-04-05 21:55:25 door Lekker Bezig op Max en Lando over het batterijgezeik
Formule 1 is nou net een van de weinige autosporten waar de auto's nagenoeg NIET hetzelfde zijn. Alle formules lager dan F1 gebruiken eenzelfde chassis, en hetzelfde geldt voor de Amerikaanse tegenhangers.
-8 kudos 2026-04-05 16:23:21 door LonelyWanker op Max en Lando over het batterijgezeik
@nash | 05-04-26 | 14:50:
Hetzelfde*
Klaarblijkelijk*
27 kudos 2026-04-05 12:50:12 door nash op Max en Lando over het batterijgezeik
hoe kom je erbij dat de auto 's nagenoeg het zelfde zijn. je hebt klaar blijkelijk er geen verstand van.
5 kudos 2026-04-04 10:47:43 door John McClane op Zwartrijdende puber met grote muil
Ja, die gaan zich dan afvragen waarom juist deze jongen eruit were geplukt. En anders stellen dat we echt een probleem hebben met mensen met piemels.
-11 kudos 2026-03-22 14:39:10 door Rest in privacy op Agent houd van kinderen te duwen
Uitkeringstrekker