727 +2285 -1558
Kudos
#41308 (Top 12.9256%)
| Kudos/dag | 1.16 |
| Kudos/reaguursel | 1.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 131 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -128 |
727 +2285 -1558
Kudos
#41308 (Top 12.9256%)
| Kudos/dag | 1.16 |
| Kudos/reaguursel | 1.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 131 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -128 |
370
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.59 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 34.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.6 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 08-09-2024 |
| Eerste reactie op | 06-10-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 00:01:30 op Wat heb je aan een garage
Ja KIA -> Killed in Action!
8 kudos 2026-06-18 23:56:43 op Pas op: hittegolf op je scherm!
Ik vind 4 de beste en de mooiste...
13 kudos 2026-06-14 22:53:45 op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
We hebben een eigen Guardia Civil nodig; ze denken dat het gevaar uit Rusland komt maar dat is niet zo; het gevaar is al lang onder ons, daarom hebben we een soort nieuwe politie nodig zodat ook onze vrouwen weer veilig op straat kan lopen door die broccoli kapsel jongeren...
6 kudos 2026-06-13 16:37:12 op Sagrada Família met vuurwerkjes
Zo eindelijk is hij af....
-12 kudos 2026-06-13 16:27:58 op Kurk
Champagne is niet lekker; is zuur...
Tip wat lekker zoet is in de zomer: (bij de BBQ)
ASTI SPUMANTE!!!
4 kudos 2026-06-13 10:16:31 op Doktertje spelen..
Dat zal mijn wens ook zijn; hem achter in haar strot te steken...
48 kudos 2026-06-08 18:08:21 op In de islamosfeer...
Nog een quote van Pim Fortuyn:
"Binnen het islamitisch cultuurgebied zijn vrouwen ondergeschikt aan mannen. Dan zeggen ze wel dat die vrouwen zich uit vrije wil helemaal met een hoofddoek bedekken. Ammehoela! Ik wil een massieve emancipatiepolitiek voor achterstandsbuurten waar deze vrouwen wonen. Die meiden op de universiteit met een hoofddoekje, prima. Ik maak me veel meer zorgen over die woonwijken waar islamitische vrouwen beperkt zijn tot het huishouden en wat winkelen. Dat vind ik een grof schandaal."
(Bron: AD Tijdsdocument, de opkomst, moord en nasleep)
2e quote:
"Op de vraag of hij een islam-hater is, zegt de lijsttrekker van Leefbaar Nederland: "Ik haat de islam niet. Ik vind het een achterlijke cultuur. Ik heb veel gereisd in de wereld. En overal waar de islam de baas is, is het gewoon verschrikkelijk"
(Bron: interview met Volkskrant, 9 februari 2002)
2 kudos 2026-06-08 04:00:10 op Interpretatieve dans compi
Fantastische mimiek, maar ik zou er geen een raden... maar zou wel veel lachen...
-3 kudos 2026-06-07 11:33:43 op Eeuwige vlam repost
Geweldig...
Zonder de plaat gehoord te hebben zou ik het nooit geraden hebben...
-14 kudos 2026-06-01 09:16:54 op Uitbater doet huilie bij PowNed
De kaart ziet er best aardig uit;
https://www.road-runner.nl/men...
1 kudos 2026-05-31 17:26:01 op Hagelstenen des doods in België
Nee ik wil geen ijs in mijn bier...
-24 kudos 2026-05-30 19:03:49 op Doe maar een duikje
AI?
Kan mij niet voorstellen dat dit werkelijk mogelijk is.
4 kudos 2026-05-29 02:44:55 op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Zo dat zag er lekker uit voor een vent;
9 kudos 2026-05-29 02:42:58 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Deze sturen naar die in het Engels zingende mensen die zeggen dat vluchtelingen welkom zijn....
25 kudos 2026-05-29 02:30:43 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Het is mij inmiddels wel duidelijk: iedereen die luidkeels verkondigt dat vluchtelingen welkom zijn, zou zelf ook de verantwoordelijkheid mogen nemen om daaraan bij te dragen door (tijdelijk) twee vluchtelingen in huis op te nemen!
Na een maand kan dan worden bekeken of er eventueel nog iemand extra geholpen kan worden, want de wachtlijsten blijven ondertussen groeien, maar volgens deze roepers zijn en blijven ze welkom! (Uiteraard krijgen ze een passende vergoeding voor levensonderhoud; zoals voedsel en andere basisbehoeften voor deze vluchtelingenopvang)
Als iemand zegt dat vluchtelingen welkom zijn, maar vervolgens zelf niemand wil opvangen, dan is het goed om ook eerlijk te zijn over wat die uitspraak in de praktijk betekent!
0 kudos 2026-05-27 23:18:10 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
-weggejorist-
-1 kudos 2026-05-27 23:17:03 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Pim Fortuyn stelde het zo: "Ik sta voor dit land, voor alle mensen die hier zijn, dus ook de mensen die van buiten zijn gekomen. Maar absoluut niet voor de mensen die nog willen komen. De grenze gaan écht dicht. Hier komen geen echte asielzoekers. Dat is het grote probleem. Negentig procent is economisch vluchteling".
(bron: AD Tijdsdocument)
We moeten stoppen om de grenzen wagenwijd open te zetten. Laten we eerst de problemen met de aanwezige immigranten oplossen. Iedere huisvrouw kan u vertellen dat u eerst de kraan dicht moet draaien als u gaat dweilen."
(Bron: TV)
"Veertigduizend asielzoekers per jaar, dat is in vier jaar tijd een stad van een omvang van Groningen. Dat moeten mensen zich eens even goed realiseren. En dan veelal; enkele reis onderklasse."
(Bron: interview met Volkskrant, 9 februari 2002)
1 kudos 2026-05-26 01:43:21 op Gelijkmoedigheid, kent u die uitdrukking?
en wie weet nog waar het begon?
Ik wel zoek maar eens "uit de school geklapt" op...
daar had ik haar al in de peiling...
-18 kudos 2026-05-25 16:47:06 op Peter, dat kan dus niet meer..
Helaas zijn er nu vele jongeren onder de 25 / 30 met uitgesproken meningen; helaas hebben jullie nooit Pim Fortuyn meegemaakt; ik mis hem nog iedere dag; hij zou het verschil maken maar helaas zitten we nog steeds in dezelfde ellende als toen.... (door die stomme linkse invalshoek...)
hier nog wat studie materiaal:
https://www.pimfortuyn.com...
2 kudos 2026-05-25 16:36:29 op Lastig scooteren in overstrromde steeg
kijk dat is in oplossingen denken....
66 kudos 2026-05-16 11:27:28 op Sweden in de eerste halve finale Eurovision 2026
Het zou fijn zijn als Israël wint, Nederland heeft het songfestival om deelname van Israël geboycot, hopelijk winnen ze dan hoeven er volgend jaar in ieder geval ook niet naar toe!
-19 kudos 2026-05-16 09:23:16 op Boomer zei: Geen bommetje
Ik heb altijd nog eens gedacht ik ga naar schiphol en neem mee: https://www.kesbeke.nl/product...
En dan doe ik inderdaad een bom melding; zure bommelding; kan toch moeilijk ontkennen dat er geen bommen in mijn tas zitten, maar tevens dat het geen gevaar is; wellicht lachen ze hier dan wel om? en anders nemen ze maar een zure bom...
0 kudos 2026-05-14 18:51:43 op Neushoorns hebben ruzie
-weggejorist-
16 kudos 2026-05-14 10:03:41 op Marokkaanse NL-ers missen wat
De meeste misstanden in Nederland... liggen nu nog steeds aan de (kleine groep) mannelijke Marokkanen.....
4 kudos 2026-05-14 10:01:10 op Chinese auto's gaan nextlevel
Ben benieuwd, naar de Chinese militaire capaciteiten, zouden die al zeer geavanceerd zijn of lopen ze nog mijlenver achter op Amerika?
10 kudos 2026-05-10 21:43:57 op Downhill in de jungle
Kan mij nog wel de camel trophy herinneren ook in de jungle (met gele landrovers (defenders)) een parcours afleggen soms zelfs met boomstammen een brug bouwen en dan over water heen; prachtig dat was volgens mij op Veronica te zien, helaas nooit zelf gedaan maar wat waren dat prachtige beelden...
0 kudos 2026-04-22 02:05:17 op Tijger on the loose in circus
nu nog het dolfinarium sluiten...
-4 kudos 2026-04-19 21:21:54 op Buffel vs neushoorn
vroeger had ik nog schoenen van het merk bufflox, dan zou ik toch hard wegrennen...
-2 kudos 2026-04-19 14:04:23 op Je navigatie is beledigd
Ze had het over een bever, geen bever gezien..
Wellicht is er nog een andere upload versie, wel met bever?
0 kudos 2026-04-19 13:55:45 op Bootje met sproeimogelijkheden
Kijk maar uit, dadelijk komen de beschuldigen dat ze zo "chemtrails" verspreiden.....
10 kudos 2026-04-19 13:52:31 op Hey wacht wat?
Voor een gozer ziet ze er toch lekker uit...
-1 kudos 2026-04-19 13:48:39 op Murica fuck ynooooo
Hij doet een John Steele...
https://nl.wikipedia.org/wiki/...
0 kudos 2026-04-15 23:36:11 op Reclame bij je nieuwsbericht
1 April? oud nieuws?
20 kudos 2026-04-12 10:59:52 op Niets houdt mij tegen
Dus het is waar;
"Als de snorharen er doorheen kunnen; kan de gehele kat erdoor"....
-9 kudos 2026-04-12 10:54:11 op Parachutist in de boom
Is dat niet die Dick.......
Dick Winters?
3 kudos 2026-04-10 19:50:54 op Greetje heeft weer fanmail gehad
"Links" waarschuwt vaak voor rechtsextremisme als een groot gevaar voor de samenleving. Tegelijkertijd zijn er in het verleden ook ernstige geweldsincidenten geweest tegen politici,
Pim Fortuyn is aangevallen door een taart tegen hem aantegooien met fecaliën en later vermoord door een dader met een extreemlinkse achtergrond; Hans Janmaat heeft een aanslag vanuit Linkse hoek meegemaakt waarbij zijn partner, later zijn vrouw, zwaargewond raakte en blijvend letsel opliep. Thiery Baudet is diverse keren aangevallen waarbij de dader amper is bestraft
De daders in deze gevallen hadden een extreemlinkse achtergrond.
Dat roept bij mij de vraag op waarom het publieke debat zich zo sterk richt op extreemrechts als dé dreiging, terwijl veel politiek geweld uit extreemlinkse hoek is gekomen.
Kijk bijvoorbeeld naar het verleden van radicaal-linkse groeperingen zoals de RARA, die verantwoordelijk waren voor gewelddadige acties, waaronder aanslagen op de Makro. Daarnaast zien we vandaag de dag dat bewegingen zoals Extinction Rebellion en / of radicale pro-Palestijnse groepen en organisaties zoals Greenpeace met acties soms bewust de wet overtreden, bijvoorbeeld bij blokkades of vernielingen. Ook zijn er in het verleden raakvlakken geweest tussen activistische milieus en personen die later betrokken raakten bij partijen zoals GroenLinks. Dat maakt het des te belangrijker om ook kritisch te blijven kijken naar die geschiedenis.
Het verbaast mij dat hedendaagse linkse leiders en sommige commentatoren daar relatief weinig kritisch op reflecteren!
Geweld en extremisme zouden altijd en overal veroordeeld moeten worden, ongeacht de "politieke kleur". Dat geldt ook wanneer acties van bewegingen zoals Extinction Rebellion, radicale pro-Palestijnse groepen of organisaties zoals Greenpeace de grenzen van de wet overschrijden en door sommigen als ontwrichtend of intimiderend worden ervaren.
Daarnaast vraag ik mij af waarom bepaalde bewegingen zich zeer uitgesproken tonen bij specifieke internationale kwesties, zoals Israëlisch geweld; terwijl Israël werd aangevallen door de terroristische organisatie "Hamas" maar minder zichtbaar lijken te zijn bij andere vormen van geweld, zoals dat van het Iraanse regime tegen burgers die zich willen afkeren van een streng religieus systeem.
Het uit durven spreken dat er meer links geweld en vernielingen zijn dan vanuit het rechtsblok en eens consistentie in morele verontwaardiging zou het publieke debat ten goede komen.
-1 kudos 2026-04-07 03:56:54 op Gender reveal
LadyBoy!
131 kudos 2026-04-05 18:51:45 op De IJsselderby uitgesteld
Ik herinner me een verhaal waarin een visboer weigerde een vrouw met gezichtsbedekking te bedienen.
Nu willen ze hier in het stadion dat deze gasten hun gezichtsbedekking afdoen...
Gelijke monniken, gelijke kappen: gezichtsbedekkende kleding in het stadion verboden. Wat mij betreft zouden gezichtsbedekkende kledingstukken, zoals de burka en de niqaab ook op straat verboden moeten worden!
-5 kudos 2026-04-05 17:18:07 op Pak hem maar als je durft.
kontkorsje ik daag je uit om hem ff aan te tikken...
3 kudos 2026-04-04 21:03:01 op Je all-wheel drive testen?
Je moet het ook veel schuiner doen, eerst LV er op dan LA en dan RV en dan de bocht maken....
Hier had dat ook beter geweest, maar er staat een boom, dus had ze het eerder moeten doen...
-1 kudos 2026-04-04 20:59:03 op Potje worstelen met oom agent
Hopen dat je oma dan af en toe opa pijpte om hem weer te laten ontspannen na zo zware dag...
18 kudos 2026-04-04 20:54:45 op Moeder van dief komt excuses maken
Geweldig;
Deze vrouw zou een voorbeeld voor velen in Nederland moeten zijn;
Ik weet dat vele "nieuwkomers' of 2e of 3e generatie het niet altijd zo goed hebben als Nederlandse jongeren die vaak via via connecties hebben (kruiwagen)
Maar gedroegen ze maar eens "normaal"; Leer eens fatsoenlijk Nederlands! Behandel anderen met respect; dan gaan we jullie ook weer met respect behandelen; al dat negatieve gedrag van enkele geeft een bepaald beeld en dat we jullie steeds minder gaan mogen, omdat jullie het daar naar maken...
zie bijvoorbeeld: https://www.dumpert.nl/?select...
en zo velen andere voorbeelden....
11 kudos 2026-04-04 20:47:12 op Vriend prenken in de vrachtwagen
Het gekke is; ik zie helemaal niemand achterin...
4 kudos 2026-04-04 18:23:01 op Gabbers in de jaren '90
Doe mij maar dat wijfie op het einde stuk beter!
0 kudos 2026-04-04 18:18:37 op Zwartrijdende puber met grote muil
-weggejorist-
-9 kudos 2026-04-02 05:44:16 op Liev meisje is liev
Lady boy!!!!!!!!!!
12 kudos 2026-03-29 14:47:27 op Een high
Daarom neem ik altijd haaienvinnensoep om "haai" te worden...
2 kudos 2026-03-29 14:38:56 op Gaan we vanmiddag Bambi kijken?
De VC in Vietnam had donkerblauw was ook in de Jungle haast niet te zien.
8 kudos 2026-03-28 01:24:34 op Motorrijder is Levensmoe
Ik stak mijn middelvinger op naar die gast op de motor, maar die kan hij natuurlijk niet zien;
Bij deze 100 middelvingers naar hem.... 0 reten!
0 kudos 2026-03-19 01:48:58 op Howto een zwaard trekken
@CVD85 | 18-03-26 | 23:27: zelfs .22 (4.5mm) is hartstikke dodelijk...