DumpStats voor stubbie

5,164 +8151 -2987

Kudos

#13509 (Top 4.2271%)

Kudos/dag 0.75
Kudos/reaguursel 6.08
Meeste kudos op 1 reaguursel 300
Minste kudos op 1 reaguursel -118

849

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.12
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 19.4
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 52
Geregistreerd op 15-08-2007
Eerste reactie op 15-08-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-25 19:21:17 door G.Kalf op Satire vs realiteit
Dank je. Er is een duidelijk verband. Dus nu weet ik zeker dat de Friezen verantwoordelijk zijn voor de global warming.

1 kudos 2026-06-25 19:15:45 door nooneknows op Satire vs realiteit
@mindblender | 25-06-26 | 21:12: omdat ze wat steden te kort kwamen natuurlijk

37 kudos 2026-06-25 19:12:51 door mindblender op Satire vs realiteit
Hoe heet was het wel niet voor 1909, want daarvoor waren er nooit 11 stedentochten.

6 kudos 2026-03-26 18:58:29 door wouterk op Ondertussen bij jeugdzorg..
Neen het gevolg van straal incompetentie idioten die denken dat ze moeten fokken als een stel ratten en t resultaat nog Djevanolatoya noemen ook

1 kudos 2026-03-19 22:10:46 door Blotus op Robin maat
Ik deed dat op haar slaapkamer.

-1 kudos 2026-02-26 11:11:31 door stubbie op Bullet Bill downhill
@stubbie | 26-02-26 | 12:03: nou nou dumpert. de comment verwijdert. bijzonder gezien het gewoon een grapje is en op Dumpert zon +- 40 directe hits te vinden zijn met grapjes over down syndroom of aziaten.

0 kudos 2026-02-26 11:03:26 door stubbie op Bullet Bill downhill
Schrijfwijze: Hoewel "down oogjes" (twee woorden) soms wordt gebruikt, is de samenstelling downoogjes gebruikelijker.

0 kudos 2026-02-26 10:04:33 door NatteKiwi op Bullet Bill downhill
@WhySoSeriousss | 26-02-26 | 10:52: Microsoft Word zoekt nog een spellchecker.

-2 kudos 2026-01-22 03:28:36 door stubbie op Fatbike jeugd steekt brandbom af
@Meta | 21-01-26 | 21:24: zekers eerst met dat/verzekering.
maar ik betaal al wat jaartjes een gemiddeld jaarsalaris aan belasting, daarmee is het terugbetaald ;)
wil er enkel mee zeggen dat het NLse rechts systeem niet altijd verkeerd is gezien je hier n 2e kan kan krijgen

25 kudos 2026-01-17 08:31:52 door Theemellica op Vrijdagmiddag!
Zo te horen heeft ze met jou ook niet bepaald de hoofdprijs gewonnen.

6 kudos 2026-01-15 16:39:46 door darkracer125 op Grote chaos na explosie Utrecht
@DeGierigeKoning | 15-01-26 | 17:29:
wat dacht je van een gas explosie?

nou kan dat gas zijn van een bbq ofzo. maar ik denk eigelijk dat stubbie er helemaal niet zo ver van af zit.

-2 kudos 2026-01-14 23:21:11 door Blikjesoep op Top inzet!
@Schuurm | 14-01-26 | 23:11: Hoe ver kijk ik terug ? Vooruit laten we beginnen bij de revolutie, zonder Nederland en Frankrijk hadden ze daar waarschijnlijk nog met een Brits accent gesproken. Of ben jij het feit vergeten dat Nederland de revolutie van de VS gefinancierd heeft ? Wat een onzin om altijd de 2de wereldoorlog erbij te halen.

En waarom steunde wij ze in Korea, Afghanistan en Irak ? Omdat wij bondgenoten zijn. Iets wat blijkbaar jouw en de Amerikanen is ontgaan.

-2 kudos 2026-01-14 23:03:24 door Zwiebeertje op Top inzet!
Tja het houdt een keer op al die steun. Juist de schuld van al die linkse kneuzen hier dat Amerika er niks meer voor voelt Europa op hun schouders te dragen. Willen niks bijdragen aan de Navo en veranderen langzaam in een Islamitisch derde wereld continent. Wat heb je aan zo'n alliantie als Amerika zijnde.

-3 kudos 2026-01-14 22:11:00 door Schuurm op Top inzet!
@Blikjesoep | 14-01-26 | 22:09: Hoe ver kijk jij terug?
Zonder de VS hadden we hier nu waarschijnlijk Duits of Russisch gesproken. Hoewel daar wel zoveel tijd tussen zit dat het ondertussen weer anders geweest zou kunnen zijn.
Na ww2 hebben ze de West Europese economie weer opgestart, mede daaraan hebben we onze welvaart te danken.
Dat deden ze ook voor zichtzelf, maar ik zou niet zeggen dat ze ons wat schuldig zijn.

1 kudos 2026-01-14 21:09:00 door Blikjesoep op Top inzet!
@DontThreadOnMe | 14-01-26 | 21:08: Ik vind het nogal raar dat wij als land de VS in meerdere oorlogen gesteund hebben. En wanneer het eens in de 4 jaar zijn obesitas kont draait wij ons kunnen afvragen of ze ons verraden of niet.