7,621 +8100 -479
Kudos
#9755 (Top 3.0524%)
| Kudos/dag | 4.42 |
| Kudos/reaguursel | 29.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 942 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
7,621 +8100 -479
Kudos
#9755 (Top 3.0524%)
| Kudos/dag | 4.42 |
| Kudos/reaguursel | 29.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 942 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
262
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 31.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.84 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 03-10-2021 |
| Eerste reactie op | 03-10-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
18 kudos 2026-06-23 20:26:20 door ShakespeareanTragedy op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
Misschien heeft hij te weinig vel in zijn gezicht waardoor hij alleen met significante inspanning zijn lippen op elkaar kan krijgen, zoals sommige mensen een te korte voorhuid hebben waardoor de eikel niet helemaal bedekt is.
3 kudos 2026-06-19 16:41:07 door MoetVerplichtAccount op Schotten op pad
@OmeTheo | 19-06-26 | 17:10:
Iets waar ik net sorry tegen heb gezegd...
4 kudos 2026-06-19 16:33:51 door WannaBFreedFromAttic op Schotten op pad
Dat wil je niet weten
5 kudos 2026-06-19 16:10:35 door Routine op Schotten op pad
@Vogelnest | 19-06-26 | 17:25: WATUR?!
26 kudos 2026-06-19 15:25:08 door Vogelnest op Schotten op pad
@OmeTheo | 19-06-26 | 17:10:
Een computermuis en een glas water.
10 kudos 2026-06-19 15:10:10 door OmeTheo op Schotten op pad
Wat heb je nu in je hand?
0 kudos 2026-06-11 20:37:34 door Schuurm op Rellen kijken in Noord-Ierland
@nieuwsgierige pelg | 11-06-26 | 11:48: Die tijden kunnen zeer snel weer terugkomen, vooral daar want reken maar dat een groot deel de wapens niet ingeleverd heeft.
1 kudos 2026-06-11 10:43:05 door Jiggle_Physics op Rellen kijken in Noord-Ierland
@squid_game | 11-06-26 | 11:56: Onthoofding is nog dodelijker, misschien moet de overheid een keer zijn verantwoordelijkheid nemen.
4 kudos 2026-06-11 09:56:23 door squid_game op Rellen kijken in Noord-Ierland
@Jiggle_Physics | 11-06-26 | 11:35:
Een steen op je hoofd kan ook dodelijk zijn, daarom moet het duidelijk zijn dat daarmee gooien naar mensen gewoon echt niet kan.
1 kudos 2026-06-11 09:50:27 door InternetNiet op Rellen kijken in Noord-Ierland
@Jiggle_Physics | 11-06-26 | 11:35: In de voeten dan.
2 kudos 2026-06-11 09:48:44 door nieuwsgierige pelg op Rellen kijken in Noord-Ierland
@Jiggle_Physics | 11-06-26 | 11:35: Dat klinkt plezant, zo met scherp schieten. Maar er zijn zoveel tussenstappen nog mogelijk om ernstig en streng op te treden ... (tenzij misschien in Belfast, want in de hoogdagen van de IRA, draaiden geen van de partijen hun hand er voor om, om een tegenstrever neer te leggen. In totaal vielen er tijdens The Troubles grofweg van 1969 tot 1998, zo'n 3.532 doden.)
0 kudos 2026-06-11 09:38:39 door comentator op Rellen kijken in Noord-Ierland
Jiggle_Physics leert squid_game even
-2 kudos 2026-06-11 09:38:07 door Skyland2295 op Rellen kijken in Noord-Ierland
@Jiggle_Physics | 11-06-26 | 11:35: en een steen tegen je hoofd doet verder niets? ik zie het probleem niet van op scherp schieten.
10 kudos 2026-06-11 09:35:13 door Jiggle_Physics op Rellen kijken in Noord-Ierland
We leven niet in een film, een kogel in je beenslagader is dodelijk.
-1 kudos 2026-05-30 20:41:07 door Meta op Joop brengt 'm even naar beneden
Moet je 180 graden eens proberen!
36 kudos 2026-05-02 14:25:03 door Maandrukker op WTF. Gekken gooien cobra in zwembad De Fakkel
Hij moet niet bang zijn dat... Ze moeten hem gewoon van zijn bed lichten en dan zijn armen breken.
2 kudos 2026-05-02 12:57:12 door LordFido op Troep uit het raam in Rotterdam
@De_GBS | 02-05-26 | 14:05: amateurs, gewoon een beetje secondelijm op zn rubbers. komt ie pas achter als t regent of ie sproeit :)
8 kudos 2026-05-02 12:05:07 door De_GBS op Troep uit het raam in Rotterdam
Wat is dat nu voor half werk? Best dan ook nog een vierkante cm schuurpapier korrel 50 in die kauwgum kleven.
0 kudos 2026-04-30 17:59:41 door kutwielrenner op Nieuw kanten topje binnen
Was mij nog niet eens opgevallen.
-6 kudos 2026-04-30 17:06:28 door r4t35wy6ht32rwe op Nieuw kanten topje binnen
Niemand vroeg jou iets kneus
2 kudos 2026-04-30 15:37:53 door diepdippen op Nieuw kanten topje binnen
Het gaat over het setje. Toch? Speciaal voor ons samengesteld.
2 kudos 2026-04-30 15:14:38 door J. van Kooten op Nieuw kanten topje binnen
Een beetje zoals die gymbro's die een shitload aan steroiden nemen om maar zo breed mogelijk te worden (en hun hart zo snel mogelijk af te schrijven). Uiteindelijk maken ze alleen indruk op de andere steroidengebruikers en willen de vrouwen gewoon een leuke sportieve man.
2 kudos 2026-04-30 15:02:10 door 1298636 op Nieuw kanten topje binnen
Ga nou niet doen alsof die kampers dit niet prachtig vinden. Ook niks voor mij dit maar ieder zo zijn ding.
5 kudos 2026-04-30 11:44:51 door Zwitsalinmijnhaar op Nieuw kanten topje binnen
Amen to that. Er lijkt ook wel een filtertje overheen te zitten. Nee dames, dit is het gewoon niet.
9 kudos 2026-04-30 11:40:45 door PatrickHatrick op Nieuw kanten topje binnen
Vooral dat laatste. Dit zijn vaak de types die een hekel hebben aan 'mannen' maar zich enkel bezig houden met ~5% van de mannen.
-12 kudos 2026-04-08 05:32:30 door torredelmar op JD Vance belt Trump op Orban rally
heeft ie gehoord op t nos nieuws
17 kudos 2026-04-02 09:32:57 door Frans Bauer op Klieren met brakecheckjes
@nudletje | 02-04-26 | 11:28:
hebben ze ook een huurhoofd?
9 kudos 2026-04-02 09:28:03 door nudletje op Klieren met brakecheckjes
Is toch een huurbak
4 kudos 2026-03-30 11:15:00 door bugmenotworking op Meer beelden vechtpartij Schagen
als je daardwerkelijk iemand doodschopt krijg je net5 echte jaren, met voorwaardelijk, vroeger vrij etc, cellen zitten vol wordt nu al als reden gegeven voor huisarrest etc, waar je als je op tiktok zoekt ook makkelijk omheen kunt.
1 kudos 2026-03-30 10:57:07 door sharkooon op Meer beelden vechtpartij Schagen
Leuk, maar er wordt niemand opgepakt..
3 kudos 2026-03-30 10:37:16 door Rikkert223 op Meer beelden vechtpartij Schagen
Euhhhh, de pakkans is super klein en de cellen zitten vol.
Ik ben bang dat het niet gaat werken helaas, maar misschien kunnen ze een kanaal graven oid de komende 5 jaar?
2 kudos 2026-03-26 16:53:38 door ikvindhelemaalmooi op Help, volgens mij heb ik een fout gemaakt
Ja zou je denken?
5 kudos 2026-03-26 16:20:21 door Aleksandr op Help, volgens mij heb ik een fout gemaakt
Uiteraard.
Flauw.
0 kudos 2026-03-08 08:53:53 door ochtendkoffie op Vermaak op het strand
Epstein heeft nog een eilandje over
1 kudos 2026-03-08 06:32:00 door Braindonor op Vermaak op het strand
@NatteKiwi | 07-03-26 | 22:36: Persoonlijk vindt ik de Falklands een beter idee ;)
-2 kudos 2026-03-07 23:37:08 door Vierpizzastafeldrie op Vermaak op het strand
Mag toch hopen dat je wel door hebt dat dit AI is?
-2 kudos 2026-03-07 22:42:08 door Cesare Lombroso op Vermaak op het strand
Laat die kinderen toch lekker spelen, joh.
5 kudos 2026-03-07 21:49:53 door Broek der Broeken op Vermaak op het strand
Dat doen we feitelijk toch al naar het Midden-Oosten? Dat werkte best redelijk, maar ja, toen moest oom Donald het weer verpesten.
16 kudos 2026-03-07 21:36:56 door NatteKiwi op Vermaak op het strand
En we noemen het eiland: Ibiza.
11 kudos 2026-03-05 23:30:05 door owikzegmaarwat op Even een handje om de heup
we/ze zijn inderdaad overgevoelig geworden. al die schandalen die aan het licht zijn gekomen, waarvan telkens wordt herhaald dat er toen niks aan gedaan werd, nu word er meer werk van gemaakt maar daar zijn we een beetje in doorgeslagen waardoor je dit soort praktijken krijgt en de meneer meteen als sex offender wordt gezien
-12 kudos 2026-03-05 21:59:12 door M4ngo op Even een handje om de heup
Interessante theorie.. Ik ben zelf niet bepaald groot, zeker niet in vergelijking met lange mannen, maar heb er nog nooit één per ongeluk de pik geschud omdat mijn hand daar nou eenmaal zat.
-5 kudos 2026-03-05 21:06:11 door Routine op Even een handje om de heup
@LieverSudoDanZwitsal | 05-03-26 | 21:17: Jezus christus, jij zoekt echt overal iets achter of niet?
95 kudos 2026-03-05 20:38:25 door Geralkaas op Even een handje om de heup
Bijzonder dat je überhaupt waarde hecht aan de mening van reaguurders. Als er één groep is die structureel jammerijk faalt in het duiden van de wereld...
-89 kudos 2026-03-05 20:17:13 door LieverSudoDanZwitsal op Even een handje om de heup
Waarom gebruik je de termen meneer en meisje? Je zegt toch ook niet jongetje en mevrouw? Dat zou vreemd zijn. Ik wil maar zeggen - het is niet gelijkwaardig. Hoe graag we dat misschien willen. Vrouwen moeten hun grenzen nu eenmaal wat duidelijker aangeven. En dat doet deze. Prima toch
2 kudos 2026-03-03 19:42:56 door Dat ben ik weer.. op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
@Ryce | 03-03-26 | 14:32: Je zou ze de kost moeten geven..
https://www.ad.nl/buitenland/a...
6 kudos 2026-03-03 13:54:44 door Aapjesmaker op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
@42 | 03-03-26 | 12:43: Brakechecks zijn levensgevaarlijk, dus ja daarvan mogen consequenties ondervonden worden. Zero tolerance.
8 kudos 2026-03-03 13:42:24 door amahhoela op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
@Ryce | 03-03-26 | 14:32: Laatste tenaamstelling 2 december 2025. Dus dat zou kunnen.
27 kudos 2026-03-03 13:32:58 door Ryce op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
Ze beweren op de reviews dat ze geen auto's meer bezitten recentelijk en dat het bedrijf dat ze gekocht heeft de bestickering er niet heeft afgehaald. Lijkt me vergezocht, wie verwijdert er nou niet de stickers voor de verkoop. Is er iemand die de verkoop kan bevestigen?
67 kudos 2026-03-03 12:08:08 door hulpgod op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
@42 | 03-03-26 | 12:43: *voordat je een brakecheck doet.
-93 kudos 2026-03-03 11:43:17 door 42 op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
Zo te zien zijn al genoeg "helden" die negatieve reviews achterlaten. Sorry, maar wat een laffe streek. Alsof de hele zaak moet bloeden voor een brake check. Op z'n minst moet 1 gezin leven van die zaak, wellicht nog veel meer. Denk even na...