11,342 +14092 -2750
Kudos
#6615 (Top 2.0699%)
| Kudos/dag | 12.29 |
| Kudos/reaguursel | 10.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2186 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -138 |
11,342 +14092 -2750
Kudos
#6615 (Top 2.0699%)
| Kudos/dag | 12.29 |
| Kudos/reaguursel | 10.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2186 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -138 |
1,102
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.19 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 6.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 21 |
| Geregistreerd op | 14-07-2023 |
| Eerste reactie op | 14-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 09:53:53 door Schijtebrij op Belangrijke tip met deze hitte: drink goed!
Waarschijnlijk opnieuw gewit.
2 kudos 2026-06-23 18:14:18 door GwoonAmber op En dan nu het weerbericht voor de komende dagen
Ja mensen die keihard klagen maar dan wel 100en of 1000en euro's betalen voor vakanties in het buitenland met dit soort tempraturen. Koekoek.
Ik ga lekker G-R-A-T-I-S genieten van het zonnetje.
1 kudos 2026-06-23 16:09:02 door Hanglamp op En dan nu het weerbericht voor de komende dagen
Wat slecht zeg! +1
2 kudos 2026-06-23 15:43:10 door LiberoHeinzKessler op En dan nu het weerbericht voor de komende dagen
Komen de rayonhoofden bijeen?
12 kudos 2026-06-23 14:59:40 door Carl-Gustav op En dan nu het weerbericht voor de komende dagen
Die werken niet, die zitten bij de airco met een toetsenbord voor zich.
6 kudos 2026-06-23 14:54:29 door Espro op En dan nu het weerbericht voor de komende dagen
Koud pilsje erbij en genieten!
21 kudos 2026-06-14 08:46:29 door Donkerlicht op Ik kom te laat op werk volgens mij
ik zie juist iemand die goed voor zn vader zorgt. doe dat maar eens na, elke dag.
-7 kudos 2026-06-08 11:39:30 door Floppydisk73 op Jenga in de Vomar
Nee Huub
1 kudos 2026-06-05 10:12:38 door Wateenaccountnaamzeg op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
@SchuivendePanelen | 05-06-26 | 08:19: Dan ben je gewoon te dom om te poepen en ben je actief onze zuurstof aan het stelen.
8 kudos 2026-06-05 08:06:08 door Cromabuik op Met je boot een waterval af
Ow, hier ben ik geweest.
Dit is de Escher river.
Het bochtje om en dan ben je weer bij het begin.
-7 kudos 2026-06-05 06:19:04 door SchuivendePanelen op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
@nieuwsgierige pelg | 05-06-26 | 07:57: Klinkt als hier.
0 kudos 2026-06-05 06:09:51 door TinusTrekzalf op Met je boot een waterval af
Met de lift!
-2 kudos 2026-06-05 05:57:21 door nieuwsgierige pelg op Mexicaanse journalist filmt eigen kidnapping
In die apenlanden bestaat geen politie. Er zijn gewoon twee maffia-bendes. De ene heet regering (met leger en politie), de andere oppositie (rebellen ... met eigen handhavingsmiddelen)
0 kudos 2026-06-04 17:41:08 door IkBenJeMoederNiet op Doe maar een duikje
Dat is ze toch ook?
Of reageren wij op het verkeerde filmpje?
-1 kudos 2026-05-28 07:47:03 door Nordic_Stalker op Geen idee wat hier gaande is
@redthehaghue | 28-05-26 | 08:15: Da's wel een dingetje hier hè?
Trieste ontwikkeling ja...
5 kudos 2026-05-28 06:15:17 door redthehaghue op Geen idee wat hier gaande is
De dag dat jij hoofdletters en punten gaat gebruiken.
0 kudos 2026-05-27 11:01:20 door Zundgat op Boa huisbezoek
Je ziet dus dat het anders gaat. Er komt een BOA of 1 of meerdere agenten aan je deur. De burgemeester heeft het geprobeerd, nu is het tijd voor de consequenties.
-3 kudos 2026-05-23 06:53:55 door henkslaaf op Boompje keurig naar de grond
Niet nodig met het warme weer daar
1 kudos 2026-05-20 16:40:35 door Hendrik-2112 op Mag ik er even langs?
@TriesteZooi79 | 20-05-26 | 18:36: Ik denk herkenning?
1 kudos 2026-05-20 16:36:53 door TriesteZooi79 op Mag ik er even langs?
Jij schat je mircopenis ook groter in dan hij in werkelijkheid is zeker?
0 kudos 2026-05-19 22:30:01 door DiePanzerVorwaerts3 op Slapende partner pranken met secondelijm
Nee, als je diep slaapt niet. Je kan iemands gezicht voltekenen met piemels bijvoorbeeld. Filmpjes te over.
5 kudos 2026-05-16 19:27:18 door Daan_O op Polariseren kan je leren
Als jij nu EENS gaat beginnen om fatsoenlijk Nederlands te typen. Je bent een Nederlander.
5 kudos 2026-05-13 17:31:28 door RussiaPeter op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
@gaatjegeenreetaan | 13-05-26 | 10:30: Slopen alleen universiteiten..
20 kudos 2026-05-13 08:30:49 door gaatjegeenreetaan op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Elke vergelijking met snelwegblokkade door XR gaat niet op. Behalve dan dat het bloedirritant is. Ze slopen niet, ze rellen niet, vallen hulpverleners niet lastig (ambu verhaal is bullshit, alllang debunked)
-3 kudos 2026-05-13 07:42:58 door SpaceVogel op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
want daar heb je zon last van op je zolder?
27 kudos 2026-05-13 07:31:49 door STD-C309 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Wellicht als ze ook zouden rellen, brandstichten etc.
-3 kudos 2026-05-13 06:58:02 door Borrelworsdt op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Krokodillentranen..
1 kudos 2026-05-10 15:54:45 door WieWilWat op Leverjatters in de oceaan
Nee, het is een AI haai.. haAI?
0 kudos 2026-05-10 13:00:36 door badeend80 op Leverjatters in de oceaan
Euh nee...Wat dacht jezelf Bert?
4 kudos 2026-05-09 11:31:22 door banditoz op Het weekendfeestje!!!
@appendix | 09-05-26 | 12:41: Alleen gehoord maar niet geluisterd waarschijnlijk.
8 kudos 2026-05-09 10:41:42 door appendix op Het weekendfeestje!!!
Wel eens van enkelvoud en meervoud gehoord?
1 kudos 2026-05-06 22:16:00 door DwarsLezer op Vissen gaat fout
Voel je je geïntimideerd door een gezond lichaam, vetpensje?
1 kudos 2026-05-06 07:21:53 door KudtEV op Sleutel kwijt? Klimmen maar!
Best erg hoor, Parkinson.
1 kudos 2026-04-30 18:14:15 door curryworstspecial op Watermeloen van je hoofd laten schieten
maar wel accuraat he.
3 kudos 2026-04-25 16:56:51 door Marmeladenglas op Politieachtervolging op het dak!
@The.Fisch.Temp: Het gaat er niet om wat het is, maar wat het kan worden. Kijk maar naar Polen: dat is nu een van de belangrijkste economische aanjagers van Europa, terwijl het dertig jaar geleden evengoed een troostloze bende leek.
1 kudos 2026-04-25 15:03:59 door The.Fisch.Temp op Politieachtervolging op het dak!
En straks is dit prachtig stukje land onderdeel van de Europese Unie. https://nos.nl/artikel/2611756...
5 kudos 2026-04-25 13:06:40 door kaalkoppie op Politieachtervolging op het dak!
En dan is dit nog in de goede tijd van het jaar. Het kan daar best deprimerend ogen tijdens de wintermaanden.
0 kudos 2026-04-20 11:59:32 door nergens_goed_voor op Technisch gezien een illegale zet
@Zolderkamervragen | 19-04-26 | 19:34: Staat er een vraagteken achter? Tssss, en jij bent zo van de taal..
-4 kudos 2026-04-19 17:35:23 door Zolderkamervragen op Technisch gezien een illegale zet
@McGuyer | 19-04-26 | 17:52: Zijn er regels voor asteriskgebruik?
Graag verneem ik dat dan.
-2 kudos 2026-04-19 17:34:10 door Zolderkamervragen op Technisch gezien een illegale zet
@nergens_goed_voor | 19-04-26 | 18:32: Nee.
Verder nog vragen?
-1 kudos 2026-04-19 16:52:21 door Psykenner op Technisch gezien een illegale zet
@McGuyer | 19-04-26 | 17:52:
Dat heeft niet zozeer te maken met Nederlands maar meer met plaatselijke overeenkomsten. Uiteindelijk is alle verbale communicatie dat ook, natuurlijk, maar bevindt zich meer in het grijze gebied tussen plaatselijke status quo en de huidige overeenkomsten van de gehele taal/talen.
Persoonlijk ben ik corrigeren dmv een asterisk ná de correctie gewend, maar sinds een jaar of 4 begin ik jouw variant ook vaak te zien. Het is in ieder geval niet zo'n geval dat je gewoon weet dat de andere persoon zelf niet eens doorheeft dat hij/zij permanent dronken klinkt.
3 kudos 2026-04-19 16:32:59 door nergens_goed_voor op Technisch gezien een illegale zet
@Zolderkamervragen | 19-04-26 | 17:27: Haha daar ga je weer. Stop er gewoon mee!
6 kudos 2026-04-19 15:52:32 door McGuyer op Technisch gezien een illegale zet
@Zolderkamervragen | 19-04-26 | 17:27: Klopt helemaal Dus zet je de asterisk voor de verbetering!
-10 kudos 2026-04-19 15:27:45 door Zolderkamervragen op Technisch gezien een illegale zet
Even* zetje* .*
Wij gebruiken hier correct Nederlands, wist je dat al?
1 kudos 2026-04-17 08:18:55 door Vellenex op Twee dames versus politie
Ben blij, nu kunnen wij er tenminste om lachen op dumpert
-3 kudos 2026-04-12 10:39:37 door Zolderkamervragen op Noodlanding waar je broek van afzakt
Dat* .*
Je lijdt aan het Hoofdletterpuntsyndroom, ook wel C.P.S. (Capital Period Syndrome) genoemd.
7 kudos 2026-04-12 09:07:31 door Uhoortnogvanons op Fan ziet DJ Lafuente
Dat is een virus.
-2 kudos 2026-04-09 14:23:00 door Citroenmonteur69. op Even potje stoeien op straat
Ze heeft wat met pijpen zeker?
2 kudos 2026-04-08 10:39:42 door A.tractie op Kijk eens wat ik kan
Herhaalt* is voltooid*
0 kudos 2026-04-08 08:00:20 door Naamzonderspaties op Kijk eens wat ik kan
Nu een autocorrectiefunctie op reaguursels en Dumpert is voltooit.