4,721 +7550 -2829
Kudos
#14474 (Top 4.5290%)
| Kudos/dag | 4.11 |
| Kudos/reaguursel | 3.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 250 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -160 |
4,721 +7550 -2829
Kudos
#14474 (Top 4.5290%)
| Kudos/dag | 4.11 |
| Kudos/reaguursel | 3.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 250 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -160 |
1,187
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.03 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 8.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 04-05-2023 |
| Eerste reactie op | 04-05-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 16:02:08 door Otto Peter Rispinkje op Het wordt warm
verouderd?
3 kudos 2026-06-24 15:08:33 door stubbie op Auto in de hens op de A7
@ikken11 | 24-06-26 | 16:54: ik wel, de blaren erop
6 kudos 2026-06-24 14:54:05 door ikken11 op Auto in de hens op de A7
Ik trek ook zwaar, maar nog nooit oververhit geraakt hoor...
3 kudos 2026-06-23 16:07:21 door StevenQ op Dames hebben een mening
@grappige_naam_999 | 23-06-26 | 16:40:
Nee, want met discrimineren doe je dus WEL kwaad
-3 kudos 2026-06-23 14:40:49 door grappige_naam_999 op Dames hebben een mening
@Blotus: je spreekt jezelf tegen..
8 kudos 2026-06-23 14:23:54 door Blotus op Dames hebben een mening
Au contraire. Zolang je niemand kwaad doet mag je van mij alles. Discriminerende houding vind ik haar hebben.
5 kudos 2026-06-23 10:04:24 door PeterPandemie op Engvis is eng
*Milliseconde, met twee maal de letter l.
0 kudos 2026-06-20 20:05:26 door Aarslog137 op Auto uitladen in Afrika
@PeterPandemie | 20-06-26 | 17:28:
*Schrijfdt
7 kudos 2026-06-20 15:28:18 door PeterPandemie op Auto uitladen in Afrika
Inderdaad ongelofelijk dat je ongelofelijk met een v schrijft.
0 kudos 2026-06-20 13:13:38 door deadrabbits op Oldskool pistool speelgoed
Kapot gespeeld in battlefield
0 kudos 2026-06-20 09:55:40 door Dizsaidup op Oldskool pistool speelgoed
@Benidormbastard | 20-06-26 | 11:14: Dat viel ook wel weer mee..
Churchill was ten tijdens zijn diensttijd officier bij het Britse leger en deze moesten hun eigen handwapen aanschaffen.
Omdat hij dat wapen als luitenant gebruikte in 1898 tijdens de slag van Omdurman is het zijn bekendste wapen geworden.
2 kudos 2026-06-20 09:29:46 door Naregeit op Oldskool pistool speelgoed
@Kirchroatsjer Je zit een wereldoorlog te ver en er was ook een "Reihenfeuer" versie die wel volautomatisch was.
1 kudos 2026-06-20 09:27:45 door Kirchroatsjer op Oldskool pistool speelgoed
Voor wo2 moest dat zijn.
-3 kudos 2026-06-20 09:26:15 door Kirchroatsjer op Oldskool pistool speelgoed
Het is een half automatisch pistool, was in wo2 de concurrent van de Luger. Het lijkt volautomatisch maar dat komt door de snelle vinger van de schutter. De houten holster was standaard en diende ook als kolf zoals hier gedemonstreerd.
4 kudos 2026-06-20 09:14:52 door Benidormbastard op Oldskool pistool speelgoed
Mauser c96 uit 1896. Was het favoriete wapen van Winston Churchil.
5 kudos 2026-06-20 09:14:38 door MAXX74 op Oldskool pistool speelgoed
Mauser C96
23 kudos 2026-06-20 09:12:41 door Creatieloos op Oldskool pistool speelgoed
Caps Lock knaller.
6 kudos 2026-06-19 14:44:24 door StevieW op Tornado raast over huis
Zeker, omdat je regelmatig opnieuw moet opbouwen.
0 kudos 2026-06-19 14:33:04 door SuperDuke25 op Re: Kampen hij komt eraan!!
wanneer is dat wel nodig dan?
14 kudos 2026-06-17 17:39:57 door Vinnyb78 op Heldere boodschap
Zelfs geen speld!
0 kudos 2026-06-13 11:44:06 door Umbriago op Stukje Schotse cultuur
*Beret
1 kudos 2026-06-10 09:50:16 door Zwaarteniks op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Klopt maar dat is dit filmpje niet
1 kudos 2026-06-05 09:03:19 door Pijlie op Nog één dag te gaan
Nina Rin https://www.reddit.com/user/at...
-3 kudos 2026-06-04 20:56:53 door Rabarbershop op Jajaja schat
@hahaok75703535 | 04-06-26 | 21:38: Geen dekking bij dr gezicht? Dat kan alleen maar Wing Chun zijn.
11 kudos 2026-06-04 19:38:13 door hahaok75703535 op Jajaja schat
Techniek kan beter, om er meer kracht in te krijgen zou je je heup meer moeten draaien. Houdt geen dekking bij d'r gezicht. Ze heeft wel power, maar kan beter
6 kudos 2026-06-04 15:23:45 door BdeWuitE op De paskamer
Mooi hoor, die kan je makkelijker staand van achteren nemen :P
0 kudos 2026-05-30 06:59:04 door Tony69 op Weer warm weer vandaag!
@Stumpert1001 | 29-05-26 | 11:14: 2 graag
1 kudos 2026-05-29 09:48:17 door Jimberland op Weer warm weer vandaag!
@Stumpert1001 | 29-05-26 | 11:14: ja
4 kudos 2026-05-29 09:14:06 door Stumpert1001 op Weer warm weer vandaag!
Nr1 of 2?
1 kudos 2026-05-28 18:10:28 door Uhoortnogvanons op George, iets naar links... ja, nog meer... goed zo
Maar zag je die vrouw?
-2 kudos 2026-05-26 20:21:50 door Wiskasz op Zoek je ruzie?!
Veilig thuis ?
2 kudos 2026-05-23 10:12:07 door cowboy op ‘Privé’ publieke parkeerplek
Gerri eikhof
0 kudos 2026-05-23 09:21:53 door Hose op ‘Privé’ publieke parkeerplek
mawashi geri*
1 kudos 2026-05-23 09:21:39 door Aleksandr op ‘Privé’ publieke parkeerplek
Geri. Een trap is geri.
0 kudos 2026-05-22 14:31:21 door mikehanks op Meisje heeft een serieuze vraag
@Uhoortnogvanons | 22-05-26 | 15:10: UIT!!!
1 kudos 2026-05-22 13:12:52 door very-ferry op Welke auto heb je?
iedereen die het woord manosfeer gebruikt krijgt sowieso een -1., los van de inhoud.
16 kudos 2026-05-22 13:10:01 door Uhoortnogvanons op Meisje heeft een serieuze vraag
LAAG!!!!!1!!!
5 kudos 2026-05-20 18:48:39 door Mrcheap op Samen je huis verbouwen
Dit kan echt niet.
29 kudos 2026-05-19 14:38:01 door DAFLUP op Goeiemorgen
Je gaat het pas zien als je het door hebt. Iedere vrouw wilt uiteindelijk in een legging onder een dekentje op de bank liggen, een beetje Netflixen, doomscrollen en af en toe een ruft laten. Je moet gewoon even door de gauntlet van veel aandacht geven heen en ook dan liggen dit soort vrouwen gewoon binnen jouw bereik.
Volg mij voor meer tips over hoe ook jij deze wijven kunt regelen. De laatste tickets voor mijn seminar zijn zojuist gedropt.
4 kudos 2026-05-19 10:55:06 door Aarskolver op Stukkie gitaar
Ik doe even de aanname dat jij makkelijk oordeelt over anderen.
0 kudos 2026-05-19 08:11:27 door mapaco2023 op Gotta catch them all!
@A.tractie | 18-05-26 | 18:04: oh
0 kudos 2026-05-18 18:24:29 door Geheelnaarwaarheid op Gert-Jan heeft hulp van bovenaf gekregen
Wel eens bedacht dat een naam ook misbruikt kan worden, iets wat aan de lopende band gebeurt met bekende mensen...
0 kudos 2026-05-18 17:05:50 door shorpy op Gert-Jan heeft hulp van bovenaf gekregen
Serieus?!
1 kudos 2026-05-18 16:04:20 door A.tractie op Gotta catch them all!
Nein, veel selfiecamera's filmen in spiegelbeeld vanuit de fabrieksinstellingen. Wat je op je scherm ziet van een selfiecamera is ook in spiegelbeeld, dat werkt makkelijker tijdens het maken van de foto. Dat soort zaken zijn allemaal andersom in te stellen.
8 kudos 2026-05-17 09:49:58 door Captain Obviouss op Hansie over de nakba
Praat Nederlands met me
3 kudos 2026-05-17 09:22:13 door MojoNL op ADHD op de trampoline
@taladafil | thanks, heb meteen even gekeken. Je hebt gelijk.
6 kudos 2026-05-17 09:11:28 door Rest in privacy op ADHD op de trampoline
Dan kun je zijn piemel beter zien.
1 kudos 2026-05-14 23:00:53 door Routine op Hemelvaartsdagtetten
U heeft nog nooit een vrouw in het echt gezien?
-2 kudos 2026-05-13 20:46:38 door pietpvv op Ik ben boerin
Nou.
14 kudos 2026-05-13 20:01:19 door Dr. Klatergoud op Iemand bedreigen
Een pistool trekken bij een ruzie is niet een beetje stoer doen, dat is gewoon een doodsbedreiging