9,516 +10249 -733
Kudos
#7876 (Top 2.4645%)
| Kudos/dag | 9.52 |
| Kudos/reaguursel | 15.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 672 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
9,516 +10249 -733
Kudos
#7876 (Top 2.4645%)
| Kudos/dag | 9.52 |
| Kudos/reaguursel | 15.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 672 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -60 |
626
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.63 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 19.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 19 |
| Geregistreerd op | 14-09-2022 |
| Eerste reactie op | 29-09-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-24 16:20:40 door Kaagweg op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
@DrDick69 | 24-06-26 | 15:58: ik vind jouw reactie wel erg kortzichtig, DrDick
-4 kudos 2026-06-24 13:58:38 door DrDick69 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Meneer die niet geschikt voor werk is kikt meer op Thierry Baudet. Lekker profiteren van de staat en niks nuttigs bijdragen
1 kudos 2026-06-24 12:43:32 door Spellinghamer op Vetzakken in de sportschool
Ragebaiten bestaat toch al meer dan twintig jaar?
-2 kudos 2026-06-24 12:19:21 door Internetriddert op Omgekeerde wereld.
Er zitten er twee in.
-28 kudos 2026-06-24 12:13:38 door Wateenaccountnaamzeg op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Het zit je echt heel hoog ofnie? Elke dag maar de naam van die partij noemen, volgens mij ben je zelf gewoon een verkapte fan van Jette.
1 kudos 2026-06-24 11:16:08 door MrRoyal op Mag jij van jou man
Maar dat is ook misschien wel wat ze willen...
-11 kudos 2026-06-24 11:12:02 door knielen4allah op Omgekeerde wereld.
Het is wel realiteitsgetrouw, Afrikanen simplificeren de taal overal. Kijk naar het Afrikaans wat als vereenvoudigd Nederlands klinkt. Dat komt omdat hun frontale cortex onderontwikkeld is doordat ze blootgesteld zijn aan ons racisme. Tenminste google vertelt me dat het de schuld is van het westen.
1 kudos 2026-06-22 20:44:37 door Aarsveer op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Denk het niet, want de rijinstructeur neemt het rijexamen niet af.
3 kudos 2026-06-22 19:05:16 door MaterieelMaster op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Rijles gehad in een zilvergrijze Porsche denk ik.
9 kudos 2026-06-22 19:03:24 door Manny Ribera op Kaketoe is koning
Bedankt voor uw bijdrage
https://youtube.com/@huhnivers...
0 kudos 2026-06-22 07:02:29 door CarloColluci op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Ik zou bij die koreaanse meiden gaan eten!
0 kudos 2026-06-21 19:31:28 door stringvanoma op We zijn voor Turkije
-weggejorist-
6 kudos 2026-06-21 19:18:57 door GoedFout op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Ja die muts op zo'n net iets te dikke Aziaat ziet er wel leuk uit hè.
-7 kudos 2026-06-21 18:47:39 door Brammosopdefiets op Koning Willey is lekker ad-rem
@greetbraadslee | 21-06-26 | 19:43: Waarom hebben we dan die kk reclames in de drinkpauze? kut omroep
6 kudos 2026-06-21 17:43:38 door greetbraadslee op Koning Willey is lekker ad-rem
Het is geen bedrijf. Wat denk je dat NOS betekent? Ze verdienen hier ook geen geld mee, ze zijn 100% door de overheid betaald via de algemene middelen en de mediabegroting. Dat iemand een kutvraag stelt wil niet zeggen dat ze iets slechts in de zin hebben.
8 kudos 2026-06-20 11:11:15 door ByteRider op Politie heeft hulp nodig
die startte een grondoffensief
13 kudos 2026-06-20 09:59:06 door Stoorzendert op Politie heeft hulp nodig
Die volgt de politiehond opleiding.
10 kudos 2026-06-18 22:07:45 door Uhoortnogvanons op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
Blank. Tief op met je Amerikaanse onzin.
-8 kudos 2026-06-18 18:16:05 door Cognitief Dissonant op Vader helpt zijn kleine meisjes
alles voor de veiligheid van die meisjes!
19 kudos 2026-06-16 19:09:35 door patlo op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
Bedankt Captain Obvious voor deze heldere toelichting.
0 kudos 2026-06-16 17:17:49 door humpty_dumpty op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
@Luchtbakker | 16-06-26 | 17:40: en een teveel aan chromosomen
3 kudos 2026-06-16 16:36:53 door StevenQ op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
Nee, dit is 1 van de redenen dat dat vuurwerkverbod er gekomen is.
9 kudos 2026-06-16 15:40:37 door Luchtbakker op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
Nee, dat komt door een tekort aan hersencellen.
2 kudos 2026-06-13 16:22:05 door Kittenszijnvetlief op Indian Simulator
iets met cricket
7 kudos 2026-06-11 22:43:59 door Kalekalkal op Samenvatting uit Belfast
Heb je aan gedacht dat beide groepen klapmongolen zijn??
0 kudos 2026-06-11 22:28:59 door kaboutermuts op Samenvatting uit Belfast
Tja, dat is geen verassing toch? Volgens mij wel algemeen bekend dat mensen rellen niet snel afkeuren zolang ze maar in lijn zijn met hun eigen wereldbeeld. Ook hier op Dumpert het geval. Bij alle BLM protesten en vernielingen werd dat allemaal veroordeeld, terwijl de reacties op dit filmpje dan weer meer naar prijzend neigen.
2 kudos 2026-06-11 22:20:23 door Oeffie op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Muziek?
26 kudos 2026-06-11 21:07:53 door Satria op Samenvatting uit Belfast
niemand zegt dat vernielingen en brandstichting moedig en goed was, dat maak je jezelf en de plussers wijs.
26 kudos 2026-06-10 19:58:52 door Zonderstraal op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
Ook daar zijn vele woorden aan vuil gemaakt destijds. Niet doen alsof iedereen dat allemaal maar goed vond.
18 kudos 2026-06-01 13:08:08 door A.tractie op Creepshotter in boom aangepakt
Loosdrecht in Namibië natuurlijk.
11 kudos 2026-06-01 13:01:27 door Dweeziltje op Creepshotter in boom aangepakt
Nee een andere Loosdrecht.
20 kudos 2026-06-01 12:58:30 door Brallende_Bal op Creepshotter in boom aangepakt
Het figuur laat niets te raden over, lijkt mij
1 kudos 2026-05-30 21:27:53 door SI073 op Goedemorgen
We zullen de volgende keer eerst aflakken en dan het kozijntje schuren.
-6 kudos 2026-05-30 20:01:05 door DiePanzerVorwaerts3 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@Creatieloos | 30-05-26 | 19:01:
Nee, dat is het niet. Stel je niet zo aan en kom eens uit je bubbel.
-3 kudos 2026-05-30 18:58:22 door sebas80 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
benieuwd of we deze de hele week voorbij zien komen....
-2 kudos 2026-05-30 18:15:00 door Balzakius op Goedemorgen
Ja, zo triest zijn ze dus. Of jullie. Ik weet niet of je bij dat soort hoort. Walgelijk.
30 kudos 2026-05-30 17:01:33 door Creatieloos op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Lijkt een grap, maar is helaas de realiteit.
-3 kudos 2026-05-28 14:44:53 door zusje v Christina op Heb je een bonnetje?
Ik hoop het voor hem.
27 kudos 2026-05-28 14:22:46 door John McClane op Heb je een bonnetje?
Denk je dat hij een fuck geeft?
-1 kudos 2026-05-28 14:17:34 door Superman9 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Wie?
2 kudos 2026-05-20 11:52:23 door tomrayder op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Dát heeft lang gewerkt. Inmiddels lijkt dat uit te werken. (Gezien de anti-protesten jegens AZC's).
Het probleem is dat een bepaalde politieke groepering op een onverklaarbare wijze deze statistieken niet wil/kan/durft te erkennen.
1 kudos 2026-05-18 13:22:40 door Cognitie op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Denk dat Nederlandse agentjes dit graag zouden willen, maar dit niet mag van onze overheid.
9 kudos 2026-05-11 15:54:31 door Toekie op Is niet mijn pakket!!1!
@Evol | 11-05-26 | 13:47:
Ik heb bij mijn vorige adres dagelijks gedoe gedoe gehad dat postnl, dhl en kornuiten mijn pakketten willekeurig dumpen bij de buren, of pakketten van andere bij mij dumpte. Dat ik gegeven moment ook geen geduld meer had bij die gasten. Dagin daguit je zooi kwijt zijn en dan reacties krijgen van ' zoek het lekker zelf uit meneer'. Dan begrijp boos meneer prima.
2 kudos 2026-05-11 11:47:41 door Evol op Is niet mijn pakket!!1!
Mwah, meneer mag ook wel gewoon even normaal praten. Ik snap dat het frustrerend is wanneer dit vaker gebeurd. Maar als je niet normaal kunt praten zou ik ook weggaan. Doei.
5 kudos 2026-05-09 21:15:48 door John McClane op Kind van 3 speelt Grand Theft Auto 5…
Dat wordt een heel groot probleem, kind.
3 kudos 2026-05-09 21:07:32 door Rest in privacy op Kind van 3 speelt Grand Theft Auto 5…
*Dat
*probleemkind is gewoon één woord.
0 kudos 2026-05-07 21:04:05 door DrLoco op BREEK: Ali B. de bak in
Het is nooit OF het een keer mis loopt....het is steevast WANNEER het mis loopt!
3 kudos 2026-05-04 14:02:11 door Schuurm op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
Maar dan heeft Femke niks om verontwaardigd over te doen.
6 kudos 2026-04-22 06:26:58 door LowBudgetStuntman op Teringjeugd verziekt Delfzijl
Er wordt al een tijdje niet bezuinigd op politie of amtenaren. Hieronder 2 artikelen hierover:
1. https://www.ftm.nl/artikelen/f... --> Extra geld elk jaar, boven op begroting
2. https://www.ftm.nl/artikelen/f...
--> in 6 jaar 38% groei in omvang, 100% in kosten
8 kudos 2026-04-03 11:32:46 door Hublot op Buurvrouw uit de hel
Als iemand een wapen pakt om tegen de politie te gebruiken mag ze wat mij betreft van geluk spreken dat hij niet daadwerkelijk dr hersens eruit blies (klinkt toch minder leuk in het Nederlands)