DumpStats voor lekkerNSFW

9,516 +10249 -733

Kudos

#7876 (Top 2.4645%)

Kudos/dag 9.52
Kudos/reaguursel 15.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 672
Minste kudos op 1 reaguursel -60

626

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.63
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 19.3
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 19
Geregistreerd op 14-09-2022
Eerste reactie op 29-09-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-11 kudos 2026-06-24 11:12:02 door knielen4allah op Omgekeerde wereld.
Het is wel realiteitsgetrouw, Afrikanen simplificeren de taal overal. Kijk naar het Afrikaans wat als vereenvoudigd Nederlands klinkt. Dat komt omdat hun frontale cortex onderontwikkeld is doordat ze blootgesteld zijn aan ons racisme. Tenminste google vertelt me dat het de schuld is van het westen.

6 kudos 2026-06-21 17:43:38 door greetbraadslee op Koning Willey is lekker ad-rem
Het is geen bedrijf. Wat denk je dat NOS betekent? Ze verdienen hier ook geen geld mee, ze zijn 100% door de overheid betaald via de algemene middelen en de mediabegroting. Dat iemand een kutvraag stelt wil niet zeggen dat ze iets slechts in de zin hebben.

0 kudos 2026-06-11 22:28:59 door kaboutermuts op Samenvatting uit Belfast
Tja, dat is geen verassing toch? Volgens mij wel algemeen bekend dat mensen rellen niet snel afkeuren zolang ze maar in lijn zijn met hun eigen wereldbeeld. Ook hier op Dumpert het geval. Bij alle BLM protesten en vernielingen werd dat allemaal veroordeeld, terwijl de reacties op dit filmpje dan weer meer naar prijzend neigen.

26 kudos 2026-06-11 21:07:53 door Satria op Samenvatting uit Belfast
niemand zegt dat vernielingen en brandstichting moedig en goed was, dat maak je jezelf en de plussers wijs.

1 kudos 2026-05-30 21:27:53 door SI073 op Goedemorgen
We zullen de volgende keer eerst aflakken en dan het kozijntje schuren.

-2 kudos 2026-05-30 18:15:00 door Balzakius op Goedemorgen
Ja, zo triest zijn ze dus. Of jullie. Ik weet niet of je bij dat soort hoort. Walgelijk.

2 kudos 2026-05-20 11:52:23 door tomrayder op VRT verbergt afkomst in statistieken.
Dát heeft lang gewerkt. Inmiddels lijkt dat uit te werken. (Gezien de anti-protesten jegens AZC's).

Het probleem is dat een bepaalde politieke groepering op een onverklaarbare wijze deze statistieken niet wil/kan/durft te erkennen.

9 kudos 2026-05-11 15:54:31 door Toekie op Is niet mijn pakket!!1!
@Evol | 11-05-26 | 13:47:
Ik heb bij mijn vorige adres dagelijks gedoe gedoe gehad dat postnl, dhl en kornuiten mijn pakketten willekeurig dumpen bij de buren, of pakketten van andere bij mij dumpte. Dat ik gegeven moment ook geen geduld meer had bij die gasten. Dagin daguit je zooi kwijt zijn en dan reacties krijgen van ' zoek het lekker zelf uit meneer'. Dan begrijp boos meneer prima.

2 kudos 2026-05-11 11:47:41 door Evol op Is niet mijn pakket!!1!
Mwah, meneer mag ook wel gewoon even normaal praten. Ik snap dat het frustrerend is wanneer dit vaker gebeurd. Maar als je niet normaal kunt praten zou ik ook weggaan. Doei.

0 kudos 2026-05-07 21:04:05 door DrLoco op BREEK: Ali B. de bak in
Het is nooit OF het een keer mis loopt....het is steevast WANNEER het mis loopt!

8 kudos 2026-04-03 11:32:46 door Hublot op Buurvrouw uit de hel
Als iemand een wapen pakt om tegen de politie te gebruiken mag ze wat mij betreft van geluk spreken dat hij niet daadwerkelijk dr hersens eruit blies (klinkt toch minder leuk in het Nederlands)